יום חמישי, 18.04.2024 שעה 09:07
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אצילי ודוידזאדה יערכו בכורה בהרכב מכבי ת"א

הקשר והמגן יקבלו את הקרדיט הערב ב-21:00 מול טיראנה בסיבוב הראשון בליגה האירופית. גם יונתן כהן הצעיר ב-11. שגיב יחזקאל ומרסלו לא נכללו בסגל

|
חדר ההלבשה של מכבי ת
חדר ההלבשה של מכבי ת"א (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

מכבי תל אביב ומאמנה ג’ורדי קרויף, יחד עם שרן ייני, ערכו את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק הערב (חמישי) ב-21:00 מול טיראנה האלבנית במסגרת הסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית באצטדיון בנתניה. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, אפיק 50 ובאתר.

הצהובים, ללא החלוץ טל בן חיים שעבר לספרטה פראג, מתכוננים למפגש הביתי מול האלבנים במשחק הרשמי הראשון שיפתח את עונת 2017/18. והפעם – תחת שרביטו של קרויף, שיעמוד על הקווים אחרי שנים ארוכות אותן העביר כמנהל המקצועי של הצהובים. למשחק מול האלבנים דור מיכה ואוסקר סקאריונה לא כשירים. מי שיערכו הופעת בהרכב הם אופיר דוידזאדה ועומר אצילי. יונתן כהן הצעיר גם יקבל הזדמנות ב-11. שגיב יחזקאל ומרסלו לא נכללו בסגל.

ישיר: מסיבת העיתונאים של מכבי תל אביב

‏הרכב מכבי תל אביב: פרדראג ראיקוביץ', אלי דסה, טל בן חיים, איתן טיבי, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, אייל גולסה, שלומי אזולאי, עומר אצילי, יונתן כהן ו-וידאר קיארטנסון.

קרויף אמר בפתח דבריו: “דבר לא השתנה בקיץ, הכל נשאר כפי שהיה בעונה שעברה. אני מכיר את הסיטואציה כמו שהייתה בעונה שעברה, כאשר אני הייתי המאמן הראשי. אני המנהל המקצועי כבר חמש שנים והרגשנו שזה הזמן הנכון שבו אני אהיה המאמן אחרי הרבה מאוד זמן. דיברנו על דברים רבים בתוך החדר הסגור אני ומיץ’ גולדהאר, ואותי לימדו לשמור על סודיות. אני מרגיש שזו ההחלטה הנכונה אחרי הרצון שלנו להחליט לאן מתקדמים, קשה לדעת למה זה קרה, אבל זה פשוט קרה. אנחנו ניתן את הכל. ברור שאנחנו רוצים להילחם על כל התארים, אני אוהב לראות בקבוצה אוריינטציה התקפית עם הרבה רעב”.

ראיקוביץ' ואובארוב (נעם מורנו)ראיקוביץ' ואובארוב (נעם מורנו)

אלירן עטר וסגל הקבוצה הקיים: “את הכל נודיע באתר הרשמי ולא נתייחס לאף שמועה. כשיקרה משהו אנחנו נפרסם אותו כפי שאנחנו עושים תמיד. אני לא מדבר עם אוהדים, ככה שאני לא יודע מי השחקנים שהם רוצים. אני כאן מספיק זמן כדי לדעת אילו שחקנים מתאימים למועדון, למאמן חדש שמגיע זה פחות ברור. אני רוצה להיות המאמן. אני מתמקד במה שיקרה על הדשא ופחות על ההעברות, זה הדבר הנכון ביותר כרגע. ההחלטה שלי ושל מיץ’ הייתה משותפת והיא לא תשתנה. 80% מהסגל יישאר ויהיה דומה לזה של שנה שעברה”. 

ג'ורדי קרויף (נעם מורנו)ג'ורדי קרויף (נעם מורנו)

המצב בקבוצה: “דבר אחד בטוח, אני חושב שזה היה הרגע הנכון עבורי לעבור לעמדת המאמן, יש לנו זמן רב להתכונן לעונה הקרובה. טיראנה תהיה המשחק הראשון שלנו, הרבה שחקנים חזרו לאימונים אחרי עונה ארוכה, ואני חושב שאנחנו צריכים להתמקד רק בעצמנו, להציג כדורגל טוב. אני אצטרך למצוא דרך לאמן את הקבוצה ללא טל בן חיים, העזיבה של ערן זהבי הייתה קשה, אבל גם למצב הזה הסתגלנו. היו לבן חיים ארבע עונות נהדרות כאן והוא רצה להתקדם, מכבדים אותו ומודים לו ונתמקד במי שכאן. בשנתיים האחרונות היו כמה דברים לא טובים, אבל נעבוד קשה הקיץ כדי לתקן זאת. אם עומר אצילי לא אמור לשחק ולקבל כאן דקות הוא לא היה מגיע לא כך? אני מקווה שהוא יהיה ליתרון, כי הוא מגיע רעב ועם רצון לזכות בתארים”.

אצילי ודוידזאדה מוצגים (נעם מורנו)אצילי ודוידזאדה מוצגים (נעם מורנו)

עוד הוסיף: “פיטר בוס עשה קפיצת מדרגה מרשימה ובהחלט כל הכבוד לו על מה שהוא השיג זה מדהים. רכש נוסף? אנחנו בשלב מוקדם של חלון ההעברות, אנחנו לא מתכוונים להשתגע כדי להביא שחקנים מקומיים. יגיעו עוד כמה שחקנים, נראה לאן דברים מתקדמים, יש לנו מספיק זמן להתחזק בהתאם וכל שחקן שרוצה ללכת אנחנו מאחלים לו בהצלחה ומכבדים אותו. יונתן כהן עבד קשה ועשה רבות כדי להוכיח את עצמו, הוא בהחלט הצליח להתקדם. דור פרץ הוא שחקן עם DNA של מכבי ת”א, הוא חלק מהסגל ויהיה לו הזדמנות להוכיח את עצמנו, אני לא מאמין בזה שיהיו 11 שחקנים שישחקו בכל המשחקים. מה אבא שלי היה אומר על ההחלטה להיות מאמן? את מה שהוא אמר לי שהגעתי מלכתחילה לישראל. הוא אהב כדורגל בכל ליבו”.

דור פרץ יונתן כהן ואלי דסה (נעם מורנו)דור פרץ יונתן כהן ואלי דסה (נעם מורנו)

“יש לנו מספר שחקנים נהדרים שיכולים לשחק בעמדה הזו של הקשר האחורי. שרן יכול לעשות כל דבר, אפילו להיות שוער ולעשות את התפקיד נהדר. אני רואה אותו כמגן, כבלם, כקשר. גל אלברמן שיחק בעונה שעברה למעלה מ-50 משחקים והוא היה נכס גדול עבורנו. מיץ’ אמנם לא נוכח בכל משחק, אבל הוא איתנו בכל רגע, הוא רואה הכל ומעורב מאוד. בכדורגל למדתי לא לקחת שום דבר כמובן מאליו ואני מתרכז רק במשחק הקרוב שיהיה המשחק הרשמי הראשון שלנו. התכנית שלנו היא לא למכור את פרדראג ראיקוביץ’ או וידאר קיארטנסון,רוצים להתחזק ולא להיפרד משחקנים טובים, אבל אי אפשר למנוע הכל”.

בן מנספורד (נעם מורנו)בן מנספורד (נעם מורנו)

שרן ייני התייחס למחנה האימונים שערכה הקבוצה: “טל בן חיים הוא שחקן מוכשר שאנחנו מאוד מעריכים, היה לו פן חשוב במובן החברתי של הקבוצה, הוא היה מצחיק והוא ייחסר כמו כל אחד שעזב. לגבי מחנה האימונים, נהנו מאוד ועבדנו קשה, יש שחקנים צעירים שרוצים להוכיח את עצמם ולעבוד. היה מאוד נחמד לדבר ולהכיר אותם. אני רואה עתיד טוב למועדון על פי מחנה האימונים הזה”. 

דור מיכה ועומר אצילי (נעם מורנו)דור מיכה ועומר אצילי (נעם מורנו)

עוד הסביר: “אני אשחק בכל תפקיד, ברגע שיש לי תפקיד ואני מבצע אותו, אני מתרגל אליו. כקשר, אצטרך שוב להשתפר כדי להיות טוב יותר כקשר, זה אתגר וזה כיף לעשות כל פעם תפקיד אחר. האיש למשימות מיוחדות הוא שלומי אברמוב, לי ולג’ורדי יש מערכת יחסים טובה ואני תמיד מסתכל על טובת המועדון. אני לא מתכוון לקחת את תפקיד עוזר המאמן, יש אחד כזה והוא מצוין. כרגע זה קשה לשחקני בית להתקדם ולעלות לקבוצה הבוגרת, אנחנו רוצים שכל שחקן ישתפשף אצלנו ומצד שני שיקבל הרבה דקות. אני רואה עתיד טוב למועדון”.

שחקני מכבי תל אביב באימון (נעם מורנו)שחקני מכבי תל אביב באימון (נעם מורנו)

“בתור שחקן כדורגל, אתה לומד לא לזלזל באף יריבה. ניצחון לא מובטח מול אף יריבה. אנחנו מגיעים רציניים בכל משחק. אנחנו בתחילת העונה, אבל לא קרובים להיות בכושר שיא. היה לנו משחק הכנה והכושר שלנו די טוב לשלב הזה של העונה. אני זוכר את המשחק באנדורה ישר אחרי מחנה אימונים והיום אנחנו מגיעים לכל משחק בשיא הרצינות ובמוכנות גבוהה. אני לא בא לספק כותרת, המטרה היא בכל עונה להלחם על כל התארים ולהגיע רחוק בכל המפעלים. בכל עונה מסמנים פייבורטיות ולא תמיד צודקים, סימנו אותו כפייבוריטים בשנתיים האחרונות ולא זכינו. ננסה לשפר את עצמנו, אנחנו לא יודעים מה הכושר של ב”ש, מכבי חיפה קבוצה טובה, ק”ש עשתה רכש טוב, בית”ר ירושלים תמיד מסוכנת".

אסור לפספס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */