יום שישי, 29.03.2024 שעה 11:12

רגב נפגשה עם יו"ר האיגוד האירופי: אירוע אדיר

שרת הספורט דנה עם אנשי האיגוד לגבי מועד אליפות אירופה בג'ודו ומיקומה. האופציות: ב-13 באפריל בהיכל מנורה מבטחים או ב-26 באפריל בגני התערוכה

|
משתתפי מסיבת העיתונאים (רדאד ג'בארה)
משתתפי מסיבת העיתונאים (רדאד ג'בארה)

השרה מירי רגב דנה היום (רביעי) עם אנשי האיגוד האירופי לגבי ההחלטה – האם להקדים את אליפות אירופה לג’ודו שתיערך בישראל ל-13 באפריל, כך שהיא תיערך בהיכל מנורה מבטחים או לחילופין לארח אותה במועד המקורי, ב-26 באפריל, בביתן 2 בגני התערוכה, זאת משום שהיכל מנורה לא יהיה פנוי בתאריך הזה בגלל משחקי היורוליג של מכבי תל אביב.

לטובת התחרות יושכרו חדרים לאלף הנציגים שיגיעו מחו"ל, בהם כ-400 ג'ודאים. המארחת תשלם לאיגוד האירופי כ-100 אלף יורו על הזיכיון לתחרות, אך באיגוד הישראלי דרשו מהשרה לקבל בנוסף תקציב תמיכה של שבעה מיליון שקלים למימון יתר ההוצאות.

ישראל תארח את אליפות אירופה בג'ודו

לאחר מכן התקיימה מסיבת עיתונאים מיוחדת במשכן הכנסת בירושלים בהשתתפות רגב עצמה, נשיא איגוד הג'ודו האירופי, סרגיי סולובייצ'יק, יו"ר האיגוד משה פונטי והמדליסטים האולימפיים מריו, ירדן ג'רבי ואורי ששון.

למעשה, מדובר בעוד אחת מהתחרויות הבינלאומיות ששוטפות את הארץ אחרי שבשנה שעברה נערכה בתל אביב אליפות אירופה עד גיל 23 בג'ודו. בימים אלה נערכים במדינה גרנד פרי חולון בהתעמלות אמנותית ולפתיחת אליפות אירופה לנוער בשחייה.

רגב: “נשקיע הרבה כסף”

רגב אמרה: ”לראשונה בהיסטוריה מדינת ישראל תארח את אליפות הבוגרים בג’ודו. מעמד איתן של איגוד הג’ודו בישראל זה בזכות משה פונטי. זו הזדמנות להודות לארגון הג’ודו על הארגון המופתי. הגענו לסיכום עם האוצר שככל שאיגודים יגיעו להסכמות מול ארגונים אחרים להגיע לישראל אנחנו נתמוך בכל מהלך, מעמדנו הולך ומתחזק. עוד בשורה שקיבלנו היא בחירתו של המאמן, שני הרשקו, לדירקטוריון האירופי. אני בטוחה שהאליפות תערך בצורה ספורטיבית, זו הזדמנות מצוינת שיכירו את מדינת ישראל אנו כמשרד הספורט נסייע בכל מה שניתן, זה לא פשוט אנו צריכים כל הזמן לתעדף. בקרוב נודיע על אירוע אדיר ברמה עולמית שיגיע לישראל ונשקיע בו הרבה כסף”.

משה פונטי ומירי רגב (רדאד ג'בארה)משה פונטי ומירי רגב (רדאד ג'בארה)

יו"ר איגוד הג’ודו, משה פונטי, אמר: ”אני גאה מאוד לארח את אליפות אירופה בבוגרים. עשורים שלמים אנחנו מחכים לארח את האליפות הזו. אני מאמין שיגיעו הרבה מאוד משפחות שירצו לבוא ולראות את האליפות הזו. אני מאמין שהספורטאים מצפים כבר לתחרות הזו כדי שבבית אנחנו נביא הישגים. לגבי התאריכים שהאליפות אמורה להתקיים, במנורה מבטחים היה אמור להתקיים ב-26.4 החלופה היא 13.4, זה עדיין לא אושר האיגוד העולמי צריך להחזיר תשובה”.

נשיא איגוד הג'ודו האירופי, סרגיי סולובייצ'יק, התייחס לתחרות הקרבה: “ההגעה שלי לכאן היא בכדי לדון בפרטים האחרונים. ירדן ואורי הם ספורטאים נפלאים, בשנה האחרונה ראינו את ההתקדמות של הג’ודו הישראלי, יש שיתוף פעולה טוב בין איגוד הספורט האירופי לבין איגוד הג’ודו הישראלי”. 

סרגיי סולובייצ'יק (רדאד ג'בארה)סרגיי סולובייצ'יק (רדאד ג'בארה)

ירדן ג’רבי: ”חזרתי לאימונים מאפריל. חזרתי מיפן המחנה הכי טוב שלי. המטרה העיקרית היא אליפות אירופה. זה חלום מבחינתי שאליפות אירופה מגיעה לארץ, זו מטרה חדשה בשבילנו”.

אורי ששון התייחס גם הוא למאורע: ”אני מאוד שמח ונרגש על היוזמה המדהימה הזו להביא את אליפות אירופה. כיף לייצג את הדגל, כמו שאתם יודעים גם אני עברתי פציעה בימים אלו אפשר לומר שהשתקמתי אני מקווה לחזור ולקצור הישגים נוספים. אני מאחל בהצלחה לאירוע הגדול הזה”.

ירדן ג'רבי ואורי ששון (רדאד ג'בארה)ירדן ג'רבי ואורי ששון (רדאד ג'בארה)
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */