יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בן חיים: לא יצאתי לפראג כדי לחזור אחרי שנה

החלוץ בראיון בלעדי: "אני מה שאני בזכות מכבי ת"א". השיחה עם מיץ', ג'ורדי, החוזה הבא, הליגה הצ'כית וההצהרה: "מפה אפשר לצאת לליגה גדולה באמת"

|
טל בן חיים במדי ספרטה (האתר הרשמי של ספרטה פראג)
טל בן חיים במדי ספרטה (האתר הרשמי של ספרטה פראג)

יום ארוך מאוד עבר אתמול (שני) על טל בן חיים. זה החל עם נסיעה מאוסטריה לפראג, בדיקות רפואיות שנמתחו כמו מסטיק ולבסוף, חתימה על החוזה בספרטה לארבע שנים. מיליון יורו נטו שכר בסיס. סכום העברה של 2.9 מיליון יורו. הצגה רשמית עוד אין, היא תקרה כשהשחקן יחבור לקבוצתו ולאימוניה בתחילת השבוע הבא, אבל הפרק החדש בקריירה של החלוץ הישראלי, אוטוטו בן 28, כבר בפתח.

"וואו...לעזאזל. עכשיו הכל נופל לי. זה טל בן חיים! הוא חתם פה? הוא חתיכת שחקן". התגובה המפתיעה הזאת הייתה של ולדימיר גלושביץ'. זוכרים אותו? אקס הפועל חיפה. לפני ארבע שנים עזב, זו הייתה גם השנה בה בן חיים עבר למכבי ת"א. "תשמע, הוא שחקן-שחקן. כמה שילמו עליו? 2.9 מיליון יורו? וואו...זה לא כסף בשביל שחקן כזה. זאת עסקה ממש טובה לספרטה". גלושביץ' שהה באותן הדקות במשרדי ספרטה כדי להחתים שחקן כנף משלו, אותו הוא מייצג, כישרון סרבי העונה לשם סרדן פלאסביץ'. 

בן חיים: לא יצאתי כדי לחזור עוד שנה

כמה דקות לפני כן, בן חיים עזב את המתחם של ספרטה, לקח מונית יחד עם עורך דינו יוסי גאייר ועם רואה החשבון שלו, גדי סולומוביץ'. גאייר המשיך ישר לשדה התעופה, בן חיים עשה זאת אחריו לטיסת חצות ארצה. סולומוביץ' עוד נשאר לסידורים אחרונים הקשורים למעבר, מעבר אשר יתממש כאמור בתחילת השבוע הבא. קצת אחרי שחתם, בן חיים העניק ל-ONE ראיון בלעדי, בתא המשקיף על האצטדיון החדש בו ישחק. 

תסכם את היום הארוך הזה שהוביל בסוף לחתימה בקבוצה חדשה.
"אדם המנכ"ל הגיע כבר אתמול (ביום ראשון) למלון, דיברנו קצת. אחר כך ירדתי לארוחה עם הקבוצה, היה לי קצת קשה להיפרד, אבל אני אלך אליהם שוב ביום רביעי לקריית שלום להיפרד כמו שצריך מכל השחקנים. היה יום ארוך, ב-7:30 אכלנו ארוחת בוקר, ב-8:00 יצאנו לפראג והגענו רק בסביבות 11:00 (טל והמנכ"ל, ר.א). 

 טל בן חיים (רז אמיר) טל בן חיים (רז אמיר)

“הגעתי לבדיקות רפואיות, חזרנו, היה עוד המשך של המשא ומתן מול מכבי וגם בינינו. סיימנו הכל, נסעתי לעשות MRI ביחד עם השחקן הסרבי שחתם גם כן, הכל התעכב והיה לאט, שעה MRI לי, שעה MRI לו, זה הליך שגרתי שכל שחקן שחותם פה צריך לעשות. לא ידעתי את זה, אבל מסתבר שזה נהוג. אני שמח שהגיעו להסכמות וחתמנו והצטלמנו עם החולצה והכל רשמי". 

זו תחנה ראשונה שלך מעבר לים, בגיל 28, למה דווקא הפעם?
"תשמע, הייתי כל כך קרוב כבר בינואר עם קלאב ברוז', והייתי קרוב עם עוד כמה מועדונים בעבר שלא צריך להתייחס לזה עכשיו, אבל הייתי קרוב לצאת המון פעמים ובסוף תמיד משהו התפקשש ותמיד הלכתי עם קו מנחה שכל מה שקורה, קורה לטובה, ומה שצריך לקרות - יקרה. אני שמח מאוד על ההזדמנות הגדולה ועל הכבוד שניתן לי להיות שחקן של מכבי תל אביב במשך ארבע שנים, נהנתי מאוד במועדון הזה, אמרתי בכל הזדמנות שאני נהנה מהכדורגל במכבי, גם בשנים שלקחנו אליפויות וגם בשנתיים האחרונות שלא. 

טל בן חיים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

“עם כמה שזה רגע שמח בשבילי לחתום במועדון גדול כמו ספרטה פראג, זה גם רגע לא פשוט בשבילי לעזוב את מכבי כי אני באמת אוהב את כל האנשים שם. נהנתי מכל רגע. לא קל לעזוב. אבל אני בגיל 28 ברגע הנכון לעשות את הצעד ולהתקדם, ואני שמח שהגעתי לפה". 

אתה אומר מועדון גדול, אבל אני לא אחדש לך כשאגיד לך שבכל מיני מקומות בישראל בתקשורת כבר מלגלגים ואומרים שהליגה הצ'כית היא כמו ליגת העל, בוא תתן את הזווית שלך
"תשמע, זה אנחנו הישראלים. גם כשהייתי אמור ללכת לקלאב ברוז' אז אמרו 'זה בלגיה'. ועכשיו אומרים 'זה צ'כיה', אני עוד לא פה מספיק זמן כדי לבוא ולהגיד לך על המועדון ועל היום יום ועל הליגה הצ'כית. אני בשביל לדבר, צריך לדבר מתוך ידיעה. ואנשים שאוהבים לדבר ומדברים על הליגה הבלגית, הצ'כית או כל מיני ליגות אחרות וצוחקים ומלגלגים, לרוב אלה אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים והחליטו להגיד את הדברים. 

טל בן חיים מוצג (האתר הרשמי ספרטה פראג)טל בן חיים מוצג (האתר הרשמי ספרטה פראג)

“זה הדבר האחרון שאני מתרגש ממנו. ספרטה פראג לפני עשרה ימים התחילה את המגעים ומהרגע הראשון הראו לי שהם הכי רציניים לגביי, נתנו לי להרגיש שאני השחקן שהם רוצים, השחקן שהם מאמינים בו וזה קודם כל זה מאוד ממלא אותך ונותן תחושת סיפוק אדירה כשחקן כדורגל. עכשיו חובת ההוכחה היא עליי להחזיר על האמון". 

אתה הרכש הכי יקר של ספרטה אי פעם. גדול המשתכרים בליגה הצ'כית. אתה אומר שגרמו לך להרגיש רצוי. ולגבי הליגה הצ'כית עצמה, ספרטה מוציאה 8 מיליון יורו, אין סכומים כאלה בישראל, גם באירופה זה לא קורה הרבה, אולי זאת התשובה לשאלה הקודמת שלי? אולי זו ההוכחה שספרטה היא היעד הנכון?
"קודם כל, אני משוכנע שזה היעד הנכון בשבילי. הסיבות שאתה ציינת ואני ציינתי מקודם הן נכונות. הבנתי שאחרי שהם לא זכו באליפות בשנים האחרונות, המטרה העיקרית שלהם היא לזכות באליפות ולכן כל זה נעשה, זו הסיבה שקנו שחקני רכש יקרים והביאו מאמן מצוין שאימן בליגה האיטלקית. אתה רואה שהכיוון של הקבוצה והמועדון מאוד חיובי השנה. עכשיו נשאר להתגבש כקבוצה ולעשות מה שצריך בליגה". 

המשרדים של ספרטה פראג (רז אמיר)המשרדים של ספרטה פראג (רז אמיר)

פנה אליך המאמן שלהם לפני עשרה ימים ואמר לך שהוא רוצה אותך, מה עובר באותו הרגע?
"האמת שעבר עליי קיץ לא פשוט. נפצעתי בגמר גביע, הייתי עם קביים עשרה ימים אחרי הגמר, סיבוך של פציעה מאוד שגרתית - מכה בארבע ראשי. הייתה המון אי ודאות. לא באמת נהנתי מהחופשה, אחרי ארבע שנים שלא הפסדתי משחק נבחרת, הפסדתי את המשחקים נגד מולדובה ואלבניה, כאב לי מאוד לא לשחק איתם, כאב לי מאוד ללכת צולע בגלל הפציעה, כאב לי מאי הוודאות כי לא ידעתי מה יהיה. תמיד אמרתי שזה הכל חוץ מעונש להישאר במכבי, אבל עדיין ברגע ששחקן כדורגל באי ודאות זה אף פעם לא נוח. אם היית אומר לי לפני חודש שזה מה שיהיה היום, אז הייתי עובר את כל החודש הזה אפילו עם חיוך, כי אני באמת שמח להגיע למועדון כזה גדול. 

טל בן חיים במדי הנבחרת (יניב גונן)טל בן חיים במדי הנבחרת (יניב גונן)

“באמת שהדבר האחרון שמעניין אותי זה אם יגידו בארץ שהלכתי לליגה לא אטרקטיבית, כי אני חושב שאם אני רוצה להגיע יום אחד לליגות הגדולות באמת, אז זה הקרש קפיצה הכי טוב שיכול להיות. מהליגה הישראלית לא קופצים לאנגליה ולא קופצים לליגות הטובות בעולם. אני שמח מאוד להצטרף לספרטה פראג. אני מודה מאוד למכבי על ארבע שנים יפות מאוד. אני חושב שבזכות מכבי היום, חודשיים לפני גיל 28, אני מה שאני היום. אני תמיד אעריך את זה ואזכור להם את זה לטובה ואני מקווה שאשחזר את היכולת שלי במכבי מבחינת משחקים ושערים גם פה, כי באמת אחרי ההשקעה של המועדון, מגיע להם שאחזיר להם על המגרש". 

אתה אומר 'לקפוץ לליגה גדולה יותר', זאת אומרת שאתה למרות גיל 28 שבדרך, עדיין אומר לעצמך 'אני אתן עונה של 10-15 גולים ויגיע הקידום', זה מה שאתה חושב עם עצמך?
"תמיד שאני חותם על חוזה, וחתמתי על חוזה לפני כמה דקות, אני כבר חושב על החוזה הבא. אם תחתום על חוזה ותחשוב שזהו, עשית את שלך, אז זה באמת יהיה החוזה האחרון שתעשה. אנשים תמיד חושבים שזה קשור לכסף. זה ממש לא קשור לכסף. זאת אמרת, תמיד הפן הכלכלי הוא איזשהו 'אישו' בעניין, אבל אתה יכול להיות שחקן כדורגל שמרוויח סכומי עתק, אבל אם לא תשחק ולא תהיה טוב ותשב בספסל, אז שחקן שלא משחק הוא בן אדם עצוב. ככה אני לפחות. זה לא שווה כלום. 

טל בן חיים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

“כל הסכומים בעולם לא שווים אם אתה לא מצליח לקום עם חיוך בבוקר, או אם הילד שלך לא מצליח לגרום לך לחייך, כי אתה יודע שאתה לא בתכניות של הקבוצה. אז מהרגע שחתמתי על החוזה, אני רק חושב על איך אני עושה עונה ממש ממש טובה כדי שאגיע לקיץ הבא בעמדה הרבה יותר טובה או להתקדם או להישאר פה, אבל פשוט להראות למועדון ולעצמי שאני שווה את החוזה שחתמתי עליו".

הייתה שיחה עם מיץ' גולדהאר? קיבלת הצעה להישאר במכבי בחוזה חדש?
"אפשר להגיד שכן, אבל מיץ' שאל אותי מאוד ברור. הוא שאל אם זה מה שאני רוצה וברגע שאמרתי לו שכן, אז זה היה ברור מהרגע הראשון שמכבי לא יתחרו עם הסכומים של ספרטה, ולא ציפיתי מהם גם להתחרות. אין לי שום תלונות למכבי. אני חושב שזה לא רק מבחינת חוזה וכסף. זה הגיע גם אחרי ארבע עונות שאני חושב שהגיע הזמן שלי להתקדם והגיע הזמן שלי בתור שחקן כדורגל לאתגר חדש שיגרום לי להראות את היכולות שלי ולהוכיח את עצמי מחדש. אחרי יותר מ-10 שנים בליגה הישראלית, הגיע הזמן שלי להתקדם". 

מיץ' גולדהאר (משה חרמון)מיץ' גולדהאר (משה חרמון)

ג'ורדי לא ניסה לשכנע?
"ג'ורדי היום הוא יותר מאמן במכבי, יש לו מספיק על הראש, הוא מתעסק באימון ופחות בהבאת שחקנים כמו שהוא היה מתעסק לפני זה. כך שכל המשא ומתן שלא באמת קרה היה ממש שיחה קצרה עם מיץ' וג'ק (אנגלידיס). ברגע שאמרתי להם שזה מה שאני רוצה, הם אמרו לי שהם לא יעמדו בדרך שלי, ובסופו של דבר היה לי סעיף שחרור. אם מכבי היו רוצים לעורר בעיות כלשהן, אז זה לא היה נפתר כל כך מהר. עצם זה שהמעבר הזה נסגר בעשרה ימים זה רק מראה שסיימנו יפה. אני תמיד אשאר אוהד מכבי. אני מאוד אוהב את המועדון ומי יודע, אולי עוד אחזור לשם עוד כמה שנים".

ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)

למה לא נאנט?
"כמו שכבר אמרתי, ספרטה באמת הוכיחו לי מהרגע הראשון שהם מאוד מאוד רוצים אותי. הם קנו אותי בקטע הזה. גם מבחינת ההעברה וגם מבחינת השכר. תחושת הבטן שלי והאינטואיציה שלי אמרה לי לבוא לפה. שזה המקום בשבילי. כשבאה קבוצה ומראה לך כמה היא רוצה אותך אז זה לא הזמן לשחק משחקים ולמשוך זמן". 

השתנית מאוד במכבי ת"א בארבע שנים. 
"ברור שזה שונה לגמרי כשאתה ילד בן 21-23 ובחור בן 26-28 עם אישה וילד. זה גורם לך להתבגר. אבל כמו שאמרתי, אני חייב המון למכבי. כל הניהול וכל הארגון של מה שמכבי מייצגת בשנים האחרונות, הכניס אותי למסגרת, הכניס אותי למסלול, תמיד היינו קבוצה התקפית, דומיננטית, ששולטת במשחקים וזה מה שגרם לי להירכש ב-3 מיליון יורו בגיל שלי". 

טל בן חיים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

אז למה לא זכיתם בשום תואר בשנתיים האחרונות?
"קשה מאוד לענות על השאלה הזאת. התמודדנו על האליפות עם קבוצה מצוינת שבסוף צברה יותר נקודות וזכתה בצד וצריך לפרגן להם. האכזבה שלי יותר היא להפסיד גמר גביע פעמיים ברצף כמו שהפסדנו. זה לא היה אמור לקרות. ואם זה קרה פעם אחת, זה לא היה צריך לקרות בפעם השנייה. זה בטוח. אבל זה שייך להיסטוריה". 

יש אפשרות חוזית שתחזור למכבי ת"א כשנגמר הפרק הזה או שזה לא עלה?
"אני באמת לא יודע מה הם סיכמו ביניהם עורכי הדין, אני כמובן לא אתנגד לזכות ראשונים של מכבי, אפילו אני אשמח לחזור למכבי אם אחזור לישראל. אבל כרגע אני לא רוצה לחשוב על זה. אני רוצה לחשוב על איך להצליח פה ולא על איך אני חוזר לישראל בעוד שנה, כי זה ממש ממש לא מה שאני רוצה". 

לפני עשר שנים פרצת לתודעה של כולנו. המהירות שלך תמיד קנתה את כולם והיו הרבה פרגונים לאורך השנים. אמרת לפני כמה ימים בשיחה שתמיד הרימו אותך גבוה כדי לתת לך את ה'כאפה' למטה כמה שיותר חזק. למה אתה מסתובב בתחושה הזאת?
"לא אמרתי את זה. אמרתי שבישראל, גם כשמרימים אותך מאוד גבוה, זה כדי שבהזדמנות הראשונה לתת את המכה, יתנו אותה כמה שיותר חזק. תמיד הייתי השחקן הזה שלא מתחבר לעיתונאים, לא מדליף ונאמן לעקרונות שלו ושחקנים כאלה, ברגעים לא טובים, סופגים הרבה יותר אש מהשאר. בלי קשר לזה שקונצנזוס לא הייתי ולא אהיה. תמיד יהיו את אלה שממש ממש יאהבו אותי ותמיד יהיו אלה שממש ממש לא. 

טל בן חיים (רדאד ג'בארה)טל בן חיים (רדאד ג'בארה)

“אני הרי לא אשחק כל החיים כדורגל, אמרתי לעצמי תמיד שביום בו אפרוש, אני רוצה לעמוד מול המראה ולהיות שלם עם עצמי שאף פעם לא מכרתי חברים שלי לקבוצה ואף פעם לא הדלפתי שום דבר, גם אם זה אומר לספוג את האש במקום אחרים. אני רוצה לעמוד שלם מול עצמי ולדעת שעמדתי בעקרונות שלי. אני ממש לא מעוניין להיכנס לאיזשהו 'אישו' בין טל בן חיים לתקשורת. אני רוצה ליהנות מהיום הזה. אני מת לחזור הביתה למשפחה שלי ולהתכונן לחזרה שלי לפה עד להודעה חדשה". 

רגע השיא במכבי תל אביב?
"ה-0:5 בדרבי".

טל בן חיים (עמרי שטיין)טל בן חיים (עמרי שטיין)

כי זה 0:5 בדרבי או בגלל הצמד?
"כי זה 0:5 בדרבי. ברור שזה נחמד שכבשתי צמד במשחק כזה, גם הגולים שכבשתי הם השני והשלישי אחרי שער מוקדם שהבקענו והמשחק דווקא לא התפתח אח"כ כמו שרצינו. ואז התחילה מחצית שנייה ופתאום תוך עשר דקות נהיה 0:3, אז ברור שזה 0:5 שהוא רגע השיא שלי. גם אם לא הייתי כובש שני שערים. אבל ברגע שזה קרה ואתה די חתום על באיזשהו מקום על הדרבי הזה, אז זה רגע השיא שלי. אפשר לתת גם דוגמה הפוכה, בדרבי של ערן שהוא הבקיע שלושער, זה עוד רגע שיא קטן שלי להיכנס בדקה 88 ב-2:1 להפועל ובנגיעה ראשונה בכדור לסחוט פנדל כשהכרוז שלהם עוד צועק 'עומר'. פיקנטי, מעניין, באתי מהפועל למכבי ובגלל זה אתה יודע הניצחונות האלה בדרבי במיוחד ה-0:5 זה היה מהרגעים היותר מרגשים שלי במכבי, יותר מהאליפויות, יותר מהצ'מפיונס, יותר מהכל".

בן חיים חוגג עם זהבי (יניב גונן)בן חיים חוגג עם זהבי (יניב גונן)

השחקן שהכי יהיה חסר לך העונה?
"שאלה קשה. יש לי הרבה חברים טובים במכבי. אין לי אחד שאפשר לשים עליו את האצבע. יש לי חמישה חברים מאוד קרובים במכבי ויהיה לי מאוד קשה בלעדיהם. יהיה לי קשה בלי חדר ההלבשה, בלי קריית שלום, יהיה לי מאוד קשה". 

שחקני מכבי תל אביב חוגגים (אחמד מוררה)שחקני מכבי תל אביב חוגגים (אחמד מוררה)

אנחנו נמצאים במגרש של ספרטה, תיירי הנרי רשם פה את אחד השערים היפים ביותר בקריירה שלו, אתה ידוע כאוהד גדול שלו, והעונה אתה משחק עם תומאש רוזיצקי שמסר לו כמה פסים. זה בטח נותר עוד דרייב.
"רוזיצקי הוא אגדה. תמיד כבוד גדול לחלוק חדר הלבשה עם שחקנים כאלה. מארק יאנקו שהיה בבאזל הגיע לפה. השם שלי נקשר יותר מדי עם הנרי וזאת פחיתות כבוד עבורו, לא צריך להגיד את השם שלנו באותה נשימה חוץ מזה שאני מעריץ גדול".

תומאש רוזיצקי (רויטרס)תומאש רוזיצקי (רויטרס)

בעוד שנה אני לא יודע אם נשב פה ונעשה ראיון, אבל נלווה אותך למעבר לליגה גדולה יותר?
"אני מקווה מאוד שכן ואם לא, אני בכל מקרה מקווה מאוד שלא תלווה אותי לקראת מעבר בחזרה לישראל".

אתה לא מאלה שיגידו עליהם טס כדי לחזור עם חוזה גדול יותר?
"ממש לא. זה ממש לא המטרה שלי". 

את מי מכבי צריכה להביא במקומך?
"במכבי יודעים טוב מאוד, נראה לי שהם יסתדרו. אני בטוח שתהיה קבוצה טובה עם ג'ורדי". 

ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)ג'ורדי קרויף (אחמד מוררה)

ג'ורדי יעשה את מה שצריך? הוא יחזיר את האליפות?
"אני בטוח שכן, אני בטוח שהוא יהיה מאמן מצוין, הוא הוכיח את זה כשהיה מאמן. תהיה למכבי קבוצה מצוינת שתלך על כל התארים ואני מאחל להם לזכות בהכל".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */