יום שישי, 19.04.2024 שעה 08:07

ביזיון לאומי: ישראל הפסידה 3:0 לאלבניה

מוק' מונדיאל 2018: הנבחרת סיפקה משחק חלש ואנמי והתבזתה בסמי עופר. המאבק על המקום ה-3 נפתח מחדש. סדיקו כבש צמד, ממושאי הוסיף. השפלה בחיפה

|
ערן זהבי (רדאד ג'בארה)
ערן זהבי (רדאד ג'בארה)

עוד לפני שהתחיל קמפיין מוקדמות הגביע העולמי 2018 היה ברור לכל אוהד כדורגל בישראל שהנבחרת לא תעפיל לגביע העולמי, בעיקר בגלל הבית הקשה שכולל את ספרד ואיטליה, אבל 15,150 הצופים שהטריחו עצמם לאצטדיון סמי עופר הערב (ראשון) ציפו להרבה יותר. הכחולים הפסידו 3:0 לנבחרת אלבניה, היריבה העיקרית על המקום השלישי בבית 7, ושלחו את אוהדי הכדורגל בארץ הקודש לפגרה בטעם מר מאוד.

אז נכון, האלבנים שיחקו ביורו 2016 בזמן שכוכבי הנבחרת שלנו בילו באיביזה ובתאילנד, אבל בעקבות הניצחון 0:3 בסיבוב הראשון בחוץ ולאור העובדה שהשחקנים של אלישע לוי נמצאים 11 מקומות מעל אלבניה בדירוג פיפ"א, קשה לקבל הפסד שכזה, בטח שלא יכולת שכזאת. ונכון, אם נסיים במקום הרביעי ולא בשלישי אליו עלו האלבנים הערב בזכות הנקמה הקרה לא יקרה שום דבר דרמטי, אבל ההרגשה הזאת שאין עתיד לנבחרת קשה מנשוא.

אלבניה חוגגת, ישראל בהלם (נעם מורנו)אלבניה חוגגת, ישראל בהלם (נעם מורנו)

ישראל, שהגיעה למשחק אחרי שניצלה מהפסד בתוספת הזמן מול מולדובה בשבוע שעבר, נראתה שוב נרפית בתחילת המשחק ושילמה את המחיר אחרי 22 דקות של כדורגל, כשארמנדו סדיקו ניצל טעות של ביברס נאתכו כדי להבקיע שער קל מסף הרחבה. הכחולים נכנסו לפאניקה ושתי דקות לפני ההפסקה הוציאו כדור שני מהרשת, כשסדיקו השלים צמד, הפעם עם בעיטה מ-25 מטר אליה דודו גורש היה צריך להגיב טוב יותר.

תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה אלישע הכניס את איתי שכטר במקום אייל גולסה. ארבע דקות לאחר מכן שחקן נוסף מבית"ר ירושלים, עידן ורד, נכנס במקום ליאור רפאלוב, אבל הנבחרת המשיכה להיראות רע מאוד וספגה את השלישי בדקה ה-71 מרגליו של לדיאן ממושאי, אחרי עוד חור גדול בהגנה. לשחקני הנבחרת, שמרוויחים סכומי כסף לא קטנים בקבוצות שלהם בכל העולם, יש הרבה זמן לעשות חושבים בקיץ בתקווה שהם יגיעו אחרת למפגש מול מקדוניה אי שם בתחילת ספטמבר.  

ביברס נאתכו עוצר את הכדור (נעם מורנו)ביברס נאתכו עוצר את הכדור (נעם מורנו)

מחצית ראשונה

השופט הבלארוסי אלכסיי קולבקוב הוציא את המשחק לדרך באצטדיון סמי עופר בחיפה לעיני 15,150 צופים.

אוהדי נבחרת ישראל (נעם מורנו)אוהדי נבחרת ישראל (נעם מורנו)
אוהדי נבחרת אלבניה (נעם מורנו)אוהדי נבחרת אלבניה (נעם מורנו)

דקה 12: ביברס נאתכו ניסה להכניס כדור עומק לתוך הרחבה לערן זהבי ובמקום זה יצאה לו בעיטה לשער, אך תומאס סטראקושה היה ערני והצליח להדוף את הכדור מעל המשקוף לקרן. 

דקה 15: ניסיון ראשון של האלבנים. אלסעיד היסאי הרים כדור מאגף ימין לארמנדו סדיקו, שהצליח להשתחרר למצב של בעיטה ברגל שמאל מ-17 מטר, אבל דודו גורש ירד טוב לכדור וקלט אותו.

יאהמיר היקה מקדים את אלי דסה (נעם מורנו)יאהמיר היקה מקדים את אלי דסה (נעם מורנו)

דקה 18: נאתכו הגיע לקבל קרן קצרה מצד שמאל מליאור רפאלוב וסובב כדור טוב מקצה הרחבה לפינה הרחוקה, אבל סטראקושה התעופף בצורה טובה והדף את הכדור לקרן נוספת.

דקה 22, נבחרת אלבניה עלתה ל-0:1: נאתכו איבד כדור במרכז המגרש לאודיסה רושי, שבישל לסדיקו שער קל מסף הרחבה בבעיטה שטוחה לפינה הימנית של גורש. 

ארמנדו סדיקו כובש (אחמד מוררה)ארמנדו סדיקו כובש (אחמד מוררה)
ארמנדו סדיקו חוגג (נעם מורנו)ארמנדו סדיקו חוגג (נעם מורנו)

דקה 34: אלי דסה עלה לעזרת ההתקפה מצד ימין והרים כדור טוב לתוך הרחבה לערן זהבי, אבל הנגיחה של הקפטן משמונה מטרים לא הייתה מספיק חזקה והגיעה ישר לידיים של סטראקושה.

דקה 43, נבחרת אלבניה עלתה ל-0:2: סדיקו קיבל כדור 30 מטר מהשער ועצר אותו על החזה, שיר צדק ואיתן טיבי לא הפריעו לו להניף את הרגל מ-25 מטר והחלוץ של לוגאנו בעט עוד כדור לפינה הימנית של גורש, שצריך היה צריך לעשות הרבה יותר.

שחקני אלבניה חוגגים (נעם מורנו)שחקני אלבניה חוגגים (נעם מורנו)

מחצית שנייה

דקה 55: דסה שוב היה פעיל בצד ימין, הפעם הוא השלים מסירה כפולה עם בן שהר, שסיים את המהלך בבעיטה חלשה מעשרה מטרים ברגל שמאל לקורה הרחוקה. חוסר מזל לחלוץ הפועל באר שבע.

דקה 66: יאהמיר היקה הצליח להתגנב לתוך הרחבה דרך המרכז ולבעוט כדור חלש ברגל שמאל לידיים של גורש. ישראל נראית חסרת אונים.

מארגים מבראיי (רדאד ג'בארה)מארגים מבראיי (רדאד ג'בארה)

דקה 71, נבחרת אלבניה עלתה ל-0:3: האלבנים יצאו להתקפה מתפרצת מהירה מאוד בסיומה אלסעיד היסאי השאיר את לדיאן ממושאי מול שער ריק והאחרון גלגל פנימה. איפה ההגנה של הנבחרת?

שחקני אלבניה חוגגים (רדאד ג'בארה)שחקני אלבניה חוגגים (רדאד ג'בארה)

דקה 90: עידן ורד המחליף הצליח להגיע למצב טוב מקרוב אחרי הרמה מצד ימין של דסה, אבל הנגיחה של קשר בית”ר ירושלים עברה ליד הקורה הקרובה.

נבחרת ישראל: דודו גורש, אלי דסה, איתן טיבי, שיר צדק, טאלב טוואטחה, ביברס נאתכו, אלמוג כהן, אייל גולסה (איתי שכטר, 54), ליאור רפאלוב (עידן ורד, 58), ערן זהבי ובן שהר (יוסי בניון, 67).

נבחרת אלבניה: תומאס סטראקושה, אלסעיד היסאי, בראט ג'ימשיטי, לדיאן ממושאי, נאסר אליאי, בורים קוקלי (פרדי וסלי, 82), יאהמיר היקה, ארמנדו סדיקו (סוקול ציקאלשי, 70), אודיסה רושי (אנדי לילה, 53), אמיר אברשי ומארגים מבראיי.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */