יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:51

טלסניקוב: אוחנה ישריש את ה-DNA של בית"ר

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם שחקן העבר על חזרתו של הסמל הבית"רי לבירה כמחזיק תיק זכויות הניהול. התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM
אופירה אסייג ואיציק זוהר ב-102FM

תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התכנית משודרת גם כאן באתר.

הערב בתכנית עסקנו בכניסתו של אלי אוחנה לתפקיד החדש בבית”ר ירושלים והרצון לגשר בין אלי טביב ללה פמיליה, במומנטום של מכבי תל אביב בכדורסל שמחברת שני ניצחונות רצופים לראשונה מאז 19 במרץ תחת המאמן החדש אריק שיבק. בנוסף, דנו בבעיות של ג'ורדי קרויף ומכבי ת”א, במחזיקת הגביע הטרייה בני יהודה ובאופציות של עומר אצילי לקראת חזרה לכדורגל הישראלי. 

טלסניקוב: אוחנה ישריש את ה-DNA של בית”ר הגדולה

שוחחנו עם שחקן העבר של בית”ר ירושלים ז’אן טלסניקוב על חזרתו של הסמל ושחקן העבר האגדי של הצהובים-שחורים אלי אוחנה לקבוצה מהבירה כמחזיק זכויות הניהול במועדון.

ז'אן טלסניקוב (אורן בן חקון)ז'אן טלסניקוב (אורן בן חקון)

ערב טוב ז’אן, מה לדעתך תעשה ההצטרפות של אלי אוחנה?
“כשחקן שהגיע מאשדוד לבית”ר ירושלים אני זוכר שראיתי שחקנים כמו יוסי אבוקסיס ואלי אוחנה ומה זה עשה לי, אישיות כמו אוחנה מכניסה בך מחויבות. זה חלק ממה שאלי נותן ואני מחזיק לו אצבעות, אני מאוד רוצה שבית”ר ירושלים תחזור להיות הקבוצה של העם. אלי אוחנה הוא סמן מאוד משמעותי, הוא ישריש את ה-DNA של בית”ר הגדולה בחדר ההלבשה, ההגעה שלו תגרום לאנשים להתעורר ולהבין את העוצמה והגודל של המועדון הזה. הוא יתווה את הדרך וזה השורש למה שהקבוצה הזאת צריכה כרגע”.

אלי אוחנה (איתי כהן)אלי אוחנה (איתי כהן)

לדעתך יהיה לו יותר קל להתמודד עם ה’לה פמיליה’?
?“יכול להיות שאני תמים, אבל בית”ר ירושלים לא יכולה להסתדר בלי הקהל שלה, גם עם ה’לה פמיליה’ זה ככה. האוהדים מבינים שאם הם לא יתנו כלום הם לא יקבלו כלום, אפשר לדבר איתם וצריך פשוט לבוא בטוב ולמצוא דרך משותפת כדי שמשפחות יוכלו להרגיש בנוח להגיע למגרשים”.

אוהדים מארגון 'לה פמיליה' (רדאד ג'בארה)אוהדים מארגון 'לה פמיליה' (רדאד ג'בארה)

שיבק: המטרה היא אליפות, לא מפריע לי שמדברים עם מאמנים אחרים

שוחחנו עם מאמנה החדש של מכבי תל אביב בכדורסל אריק שיבק, שרשם ניצחון שני ברציפות מאז הגיע למועדון הצהוב עם 63:89 על בני הרצליה שקבע 0:2 בסדרה וכעת הצהובים רחוקים משחק אחד בלבד מהעפלה לפיינל פור.

ערב טוב אריק, מה התחושות אחרי הניצחון? דברים התחברו אצלכם בזמן?
”אחד הדברים הראשונים שביקשתי מכולם זה לשכוח מכל המשקעים ומכל מה שהיה ולהסתכל קדימה. אנחנו משתדלים שזה מה שיקרה, אני שמח שפגשתי שחקנים שצמאים לשמוע ולעבוד על מנת למצות את היכולות שלהם. בקבוצה לא היה סדר ברמה המקצועית ואני שמח שהשחקנים רוצים להקשיב, ללמוד ולתקן”.

אריק שיבק (איציק בלניצקי)אריק שיבק (איציק בלניצקי)

אתה מאמין שזה יספיק לאליפות?
”זה לא סוד שהאליפות היא המטרה של מכבי תל אביב. כך זה היה לפניי וכך גם יהיה אחריי, בגלל הסיטואציה שנוצרה אנחנו צריכים ללכת משחק אחרי משחק וצעד אחר צעד. אמרתי אתמול לגיא פניני, אנחנו כבר ראינו בעונה שעברה שגם למכבי תל אביב יתרון 0:2 בסדרה לא מבטיח כלום”. 

אריק שיבק וגיא פניני (איציק בלניצקי)אריק שיבק וגיא פניני (איציק בלניצקי)

מפריע לך שמכבי כבר מחפשת לך מחליף?
“באופן אישי אני אף פעם לא מתעסק בעונה הבאה כי זה מפריע לי, לפחות אני משתדל. אולי זה מגבלה אבל ככה זה אצלי. אני לא מתעסק באם הם מדברים עם מאמנים אחרים או לא, זה ממש לא מפריע לי. אני ממוקד מטרה ומפוקס אך ורק במטרות שלי עד לסיום העונה”.

טפר: לא נתלה את משיח ובר נתן בכיכר העיר

שוחחנו עם מנכ”ל איגוד השופטים יריב טפר על כך ששני השופטים הבכירים מנשה משיח ודניאל בר נתן נצפו בחגיגות הגביע של בני יהודה, אותה הם אוהדים.

מנשה משיח ודניאל בר נתן בחגיגות של בני יהודה (צילום: הפייסבוק של בר נתן)מנשה משיח ודניאל בר נתן בחגיגות של בני יהודה (צילום: הפייסבוק של בר נתן)

ערב טוב יריב, מה אתם הולכים לעשות בנדון?
?“מנשה משיח ודניאל בר נתן טעו, זו לא בושה להיות אוהד של קבוצה אבל היה עדיף אם הם היו שומרים את האהדה שלהם לעצמם. אנחנו יודעים איזה קבוצה כל שופט אוהד ומשבצים את השופטים בצורה שלא תיצור ניגוד אינטרסים. אנחנו זימנו אותם לשיחת בירור ועשוי להיות טיפול משמעתי. כמובן שלא נתלה אותם בכיכר העיר, המטרה היא לחנך ולמנוע מהשופטים לעשות דברים כאלה גם בעתיד. גם אלון יפת אוהד מכבי נתניה ולא שופט אותם בדיוק מהסיבה הזאת, אין בעיה ששופט אוהד קבוצה מסוימת, זה רק צריך להיות מוצנע”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */