יום שישי, 19.04.2024 שעה 06:49

רון דרמון יחמיץ ככל הנראה את אליפות אירופה

הטריאתלט שנפצע בראשו בפארק הירקון מבין שלא יתאושש בזמן לאליפות הקרובה: "אני לא זוכר הרבה ממה שקרה". על הנער שפגע בו: "כועס על ההורים שלו"

|
רון דרמון (אינסטגרם)
רון דרמון (אינסטגרם)

יממה חלפה מאז התאונה שהרסה לרון דרמון את התכניות. הטריאתלט שהשתתף במשחקים האולימפיים בריו נמצא כעת בביתו לאחר שאתמול (ראשון) במהלך אימון בפארק הירקון הוא התנגש ברוכב אופניים חשמליים וסבל מפגיעת ראש שבעקבותיה הוא איבד את הכרתו והובהל לבית החולים “איכילוב”.

דרמון, שנדרש כעת למנוחה מוחלטת בעשרת הימים הקרובים וככל הנראה יחמיץ את אליפות אירופה ב-24 ביוני, עדיין מנסה להתאושש בביתו. "אני בעיקר עם כאבי ראש כרגע", אמר הטריאתלט ל-ONE. "אני מנסה עכשיו לעשות את מה שאני עושה בדרך כלל עם פציעות, שזה אומר לנוח ולנסות לחזור לתפקד. אני לא נוטה לקבל החלטות בפוסט טראומה לגבי המשך הקריירה שלי אבל נכון לעכשיו אני במצב נתון שבו אני לא ממש מצליח לקפל את היד שלי ויש לי אף שבור ושיניים קדמיות שנשברו גם כן".

 

היום היה אמור להיות יום אימונים רגיל, שבוע לפני גביע עולמי באיטליה. זה נגמר בבי"ח עם 2 שיניים שבורות, אף שבור זעזוע מוח ואובדן זכרון. אני לא מבואס, תאונות זה דבר רגיל אצלנו בספורט אבל לא כשהן ע"י כלי רצח כמו האופניים החשמליים, שניתנים לילדים בני 15 בלי רשיון ובלי מודעות לסביבה. היום זה אני, מחר זו מישהי מבוגרת שלא תשרוד מכה כזו או הילד שיעבור באדום ויאבד את חייו. For my English speaking friends : I was suppose to race in Cagliari World Cup next weekend but ended up in hospital today due to an electric bike who ran into me while doing my Sunday morning ride. I'll be fine, I recovered from worse injuries but the issue here is much bigger. Today it was me, but an older person wouldn't't survive a crash like this nor would you hear about it in the news. So I just want to ask all the parents with kids who owns electric bikes - don't let them ride it if they don't know the basics of road rules. _______________________________ תודה ל@s_artur @fannybeisaron @kimmy_runs @idoshavit @dorondarmon שהיו שם להזכיר לי איזה יום היום....

A post shared by Ron Darmon - רון דרמון (@rondarmon) on

לטענתו של דרמון, רגע התאונה נמחק מזיכרונו בעקבות הפגיעה בראשו: "אני לא זוכר הרבה ממה שקרה. לפי העדים שהיו שם, רכבתי על נתיב האופניים ונכנס בי רוכב אופניים חשמליים מהצד. הקסדה בעצם הצילה לי את החיים כי המצח שלי חבול ונפוח, ובלי הקסדה הראש שלי היה מתנפח כמו אבטיח".

עוד הוסיף: "על הרוכב עצמו אין לי כעסים, הוא בן 15 ואם כבר אני כועס על ההורים שלו ועל הרשויות שלא אוכפות את הנושא הזה. ילד בן 15 לא צריך לרכוב על כלי כזה והרשויות צריכות להתחיל לאכוף את הנושא. אני אקום מזה ואתאושש, אבל אם מחר זה יהיה מישהו מבוגר יותר ממני שיעשה תאונה דומה אני בספק אם הוא יצליח להתמודד עם המצב הזה. הבעיה הרבה יותר עמוקה מהמקרה שלי".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */