יום שישי, 29.03.2024 שעה 03:26
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

אברמוב: ניסן ניסה לרצות אחרים ולא את המועדון

בעלי בני יהודה התארח ב-102FM לאחר הזכייה בגביע המדינה והתייחס למאמן לשעבר: "הוא עזב כי הוא פחד לרדת ליגה". המאמן ענה: "אברמוב לא דובר אמת"

|
ברק אברמוב (נעם מורנו)
ברק אברמוב (נעם מורנו)

לאחר שהחזירה את גביע המדינה לשכונת התקווה אחרי בצורת של 36 שנים בזכייה מדהימה בגביע המדינה עם 3:4 בתום דו קרב פנדלים על מכבי תל אביב לאחר 120 דקות, בני יהודה התפנתה לחגוג את הזכייה כאשר הבעלים ברק אברמוב והשחקנים התארחו הערב (ראשון) לראיון בתכנית הספורט של ישראל ב-102FM.

ברק, כמה האמנת שהגביע יהיה שלכם, רוב המנחשים הלכו על מכבי?
ברק אברמוב:
 “בחודש דצמבר במשחק נגד עכו ביקשת מהדוברת שתכין בריסטול כתום ותכתוב עליו הגביע הוא שלנו. עשיתי לשחקנים שיחה לפני המשחק ואמרתי להם שיאמינו כמו שאני מאמין בהם. ראיתי שהם היו חדורי מוטיבציה. כדורגל זה הרבה אנרגיה. ברגע שהיה קשר טוב בים הצוות המקצועי לשחקנים ידעתי שנזכה בגביע”.

משה דמאיו התקשר לברך?
“משה לא התקשר לברך. אני בטוח שהוא שמח בלב שלו שבני יהודה זכתה. אני רוצה להאמין שהוא עדיין אוהד בני יהודה”.

משה דמאיו (אחמד מוררה)משה דמאיו (אחמד מוררה)

נתן לך טעם של עוד?
“ברור. הייתה שנה ארוכה והיו הרבה דברים שלא היו טובים, אבל הסוף היה שווה הכל. כשאתה רואה 11 אלף צופים בטירוף ככה את שואל את עצמך איך זה יכול לא להיות שלי”.

ספר לנו קצת, מה גרם לפרידה מיצחק שום, ניסן יחזקאל ואלון מזרחי?
“זה התחיל טוב עם יצחק שום וניסן יחזקאל, אבל בשלב מסוים הם איבדו את חדר ההלבשה. ניסן הציע את עצמו לבני יהודה דרך חברים משותפים. ישבנו בשיחה ארוכה. אני צריך מישהו חזק, אבל אם אני אביא מנהל מקצועי הוא יהיה המאמן. פניתי לגיא לוי אבל הוא רצה חוזה לשנה וחצי עם שכר לא קטן לא הסכמתי לא בלב שלם כי אני חושב שהוא מאמן טוב. זו הייתה פעם ראשונה שפעלתי בלחץ. הבאתי את שום לשיחה וסגרנו עם שניהם.

יצחק שום (נעם מורנו)יצחק שום (נעם מורנו)

אמר אברמוב והוסיף: “אחר כך הבאנו את אלון מזרחי שיהיה מעורב במחלקת נוער. האנרגיות היו טובות, אבל המשבר הגיע אחרי שהצלחנו וכל אחד רצה לזקוף את ההצלחה לזכותו, גם אלון מזרחי, אבל לא ניכנס לזה. אז קרה העימות בין ניסן לשום. הם רצו לשבת איתי לעונה הבאה אחרי שעלינו לחצי גמר אבל אמרתי להם שעוד לא נשארנו בליגה ואני לא מתעסק בעונה הבאה. אז הרגשתי שעושים לי סוג של בכוונה. הם לא היו מקצועיים כמו שצריך. בשלבים מסוימים בעונה. נגד הפועל תל אביב בפיגור 2:0 ביתרון של שחקן והוא מכניס מגן”.

יצחק שום ואלון מזרחי (נעם מורנו)יצחק שום ואלון מזרחי (נעם מורנו)

אז מה באמת היה שם עם ניסן יחזקאל?
”אני חשבתי שהוא רוצה לרצות אנשים אחרים ולא את המועדון, אולי סוכנים אולי מאמנים אחרים, אני לא יודע. הוא לא הסתכל על טובת המועדון. הזמנתי אותו לשימוע יומיים לפני חצי גמר גביע ושאלתי אותו למה הוא מתנהל ככה. הוא אמר את הצד שלו ואני את שלי. הוא חשב שצריך להכניס מגן. הוא רצה לשמור את המגן לחצי גמר גביע. הכי קל להכפיש את המועדון אני באתי להגיד את שלי. לא הגבתי כי רציתי לתת שקט. אחרי שניצחנו בחצי גמר ניצחנו את הפועל תל אביב ואני כבר חשבתי לצאת לדרך חדשה. אז הפסדנו לאשקלון ולא אהבתי את הדרך בה שיחקנו. אחר כך נגד קריית שמונה זה היה כבר ממש מצב כרוני שלא אהבתי ובאותו רגע שקלתי מה לעשות כי היינו במצב שאנחנו”.

ניסן יחזקאל (נעם מורנו)ניסן יחזקאל (נעם מורנו)

עוד הוסיף הבעלים על הפרידה מהמאמן: “הוא החליט להתפטר בהודעה לרונית אשכנזי ועד היום הוא לא דיבר איתי. אפשר לא להסכים, אבל אם אתה רוצה לסיים את הדרך שלך תבוא ותדבר איתי. עד היום לא דיברנו. אני מאוכזב ממנו ברמה האישית. הוא מאמן טוב אבל הוא צריך לדעת להתנהל מול מועדון. לא הכל סובב סביבו. הוא בחור טוב אבל הוא רוצה לרצות אנשים אחרים. לא יודע את מי, אבל אולי אוהדים אולי סוכנים. כשקניתי את בני יהודה ג’קי בן זקן אמר לי ‘קח בחשבון שבשנתיים הראשונות לא יספרו אותך’, כנראה שהייתי צריך לפטר מאמן אחד או שניים כדי שיבינו שאני כן מבין”.

ניסן יחזקאל (שחר גרוס)ניסן יחזקאל (שחר גרוס)

ניסן יחזקאל עלה להגיב: “אתם יכולים להעלות את רונית ולשאול אותה. התקשרתי אליה. באותם ימים הוא לא דיבר איתי. הוא כעס עליי וכל הזמן הכפיש אותי. היום הוא חזק כי הוא זכה בגביע. תבדקו אם זה היה בטלפון או בהודעה. הרגשתי שאני לא יכול להמשיך שלבעל הבית יש רק טענות כלפיי. הלחץ היחיד שהופעל עליי היה מהשותפים ומהיועצים שלו ולא מאף אחד אחר. אני לא מעוניין לחשוף אס אם אסים. יש הרבה פעמים שהוא לא אומר אמת. הוא יודע בדיוק על מה אני מדבר, שקודם יבדוק את עצמו. האם שלחת את כפיר אדרי אליי בשביל להגיד לי מה לעשות? ההתערבות המקצועית שלך הייתה תקינה? בן צעירי הוחלף גם במשחק אחר למה לא התערבת?”.

ברק אברמוב (איתי כהן)ברק אברמוב (איתי כהן)

אברמוב הגיב לטענות: “אני הולך לישון בשקט עם עצמי, אני לא רוצה לעשות את זה ככה, אלה פנים אל מול פנים. הוא לא ידע לעשות הפרדה מתי אני חבר ומתי אני הבוס שלו. אין לי שום בעיה איתו. אם הוא ישנה את דרכו אני לא פוסל שום דבר. הוא מאמן טוב. הוא התראיין. אני לא התערבתי לו ולשום בכלום. הוא עזב כי הוא פחד לרדת ליגה”.

על אלון מזרחי אמר אברמוב: “בשלב מסוים הוא אמר לי שהוא קיבל פנייה ממכבי חיפה. הוא אמר לי שהוא קבע עם יעקב שחר. הבנתי שעבדו עליו, אבל עדיין אמרתי לו שיש לו בבני יהודה בית חם. אני רק יודע שזה הפריע לו בעבודה. לאחר מכן הוא הוריד הילוך ולא הגיע בכלל לעבודה. אחרי שניסן עזב הוא רצה לאמן ואני לא רציתי. אחרי שהוא לא קיבל את התפקיד הוא הפסיק להגיע לגמרי”.

אלון מזרחי (איציק בלניצקי)אלון מזרחי (איציק בלניצקי)

על יצחק שום הוסיף: “עם שום אלה הפיטורים שהיו לי הכי קשים. הוא בא לעבוד ורצה לעשות טוב לכדורגל. אחרי ניסן הוא לא היה מוכן לקבל את אדרי ואני קיבלתי החלטה. ראיתי רק זכייה בגביע לנגד עיני והאמנתי בכפיר וביעקב אסייג”.

יצחק שום (עמית מצפה)יצחק שום (עמית מצפה)

מה עם דוד אמסלם? 
“אם הוא יבוא זה יהיה למחלקת נוער. הוא חבר טוב של אבוקסיס ויהיה שיתוף פעולה טוב. המועדון לא ישרוד אם לא תהיה לו מחלקת נוער טובה, עם הכסף שלי או בלי הכסף שלי. עשינו הרבה תהליכים שיהיו טובים. יש לנו פרוייקט חינוכי מדהים”. 

דוד אמסלם (גיא בן זיו)דוד אמסלם (גיא בן זיו)

מה בקשר ליוסי אבוקסיס?
“הוא מגיע מהמועדון הכי רועש. הוא הולך עכשיו על האמצע. מבחינתי, הוא המאמן הכי טוב בצוותא עם ברק בכר. הוא ויתר על הרבה כסף כדי לבוא לבני יהודה. אני מצפה לדרך”.

ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס (משה חרמון)ברק אברמוב ויוסי אבוקסיס (משה חרמון)

מה יהיה התקציב בעונה הבאה? 
“השנה עברנו את ה-20 מיליון שקל תקציב. אני לא מתכוון להקטין אותו. אם יבוא אוליגרך גדול אני אעזור לו לקחת את המועדון. החלום הבא הוא אליפות. גם כשאמרתי גביע צחקו עליי”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */