יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:34

צעירים בגילאי 18-16? האתגר הזה הוא בשבילכם

קוקה-קולה מציגה פרויקט קיץ ענק וחדשני, 'Coca-Cola Wow Tour', פרויקט אתגרי-חברתי במסגרתו תצא משלחת של עשרות צעירים למסע חד פעמי ברחבי ארה"ב

|
קוקה קולה וואו טור (גוסטבו הפקות)
קוקה קולה וואו טור (גוסטבו הפקות)

כמידי שנה, חברת "קוקה קולה ישראל" מפיקה חוויות קיץ לצעירים. הפעם, לראשונה מזה 9 שנים בהם קיימה את אירועי "Summer Love" ו-"קוקה-קולה וילג’", מכריזה החברה על פרויקט חדשני וייחודי: 'Coca-Cola Wow Tour'.

במסגרת הפרויקט החוויתי-חברתי, תיבחר משלחת אשר תמנה עשרות צעירים בגילאי 16-18 מכל רחבי הארץ, כאשר אלו יצטרכו לעמוד בתהליך בן שלושה שלבים. במסגרת הפרויקט ישתתפו המתמודדים בשלל משימות ויצברו ניקוד אישי, ישתתפו באירוע שיא ענק שיתקיים בפארק נחל חדרה למשך 12 שעות וביום אודישנים לצד עשרות צעירים.

לבסוף הנבחרת שתיבחר תזכה לצאת למסע קיץ ענק בן 12 ימים לאורך חופה המערבי של ארה"ב, במלונות ועל גבי לימו-בוס - אוטובוס שינה מיוחד אשר יעבור בין שלל אתרים ואטרקציות בו תלון הנבחרת ותעביר בו חווית בלתי נשכחות.

ההשתתפות תתבסס על 3 שלבים ובהם פעילות למען הקהילה

בשלב הראשוני, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר ייעודי של הפעילות ובו סל נקודות, אותו יוכלו למלא על ידי עמידה במשימות חווייתיות אליהן יונחו מראש. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה' (המאגדת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל) יוכלו המתמודדים להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ כדוגמת ניקוי חופים, קטיף בשדות, אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבע"ח במצוקה. על שעות התנדבות אלו יוכלו בני הנוער לקבל ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר להם בחשבונם האישי. 

מבין כל המשתתפים אשר ייקחו חלק בשלב הראשוני, יבחרו כ- 10,000 המתמודדים הראשונים שהגיעו לרף הנקודות הנדרש, ואלו יוזמנו לשלב השני ובו אירוע שיא ענק שיתקיים ב-4.7 בפארק נחל חדרה הכולל הופעות, תחנות והפעלות. במסיבת הענק, שתתפרס על פני 12 שעות רצופות, יוקמו עשרות עמדות שיאפשרו למתמודדים להמשיך ולצבור ניקוד נוסף שיצטבר לניקוד שאספו בשלב הראשוני, ניקוד זה ישפר את סיכוייהם להצטרף אל מסע הקיץ הנכסף. 

קוקה קולה וואו טור (גוסטבו הפקות) (מערכת ONE)קוקה קולה וואו טור (גוסטבו הפקות) (מערכת ONE)

בשלב השלישי והסופי, יבחרו כ-100 זוגות מתוך הנוכחים באירוע השיא - אלו שצברו את מירב נקודות הזכות וענו על מירב הקריטריונים של הפעילות. 100 הזוגות המתמודדים, יוזמנו לסדרת אודישנים, סימולציות וסדנאות בפני וועדה מיוחדת שתורכב בין היתר מדמויות מפתח ידועות. בסיום התהליך יבחרו 30 צעירים שירכיבו את המשלחת לארה"ב.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה, מסרה: "לאחר שנים בהם קיימנו את אירוע הקיץ הגדול ביותר בישראל- Coca-Cola Summer Love"", החלטנו השנה להעניק חוויה של פעם בחיים, כזאת שטרם נעשתה. בגיבוש הפרויקט הושקעה מחשבה רבה על מנת ליצור שילוב של רגעים חווייתיים, לצד התנדבות ותרומה לחברה. בשיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה', הצלחנו לייצר מנגנון בו יוכלו אלפים לצאת בקיץ הקרוב ולתרום מזמנם לטובת הקהילה והחברה. אנו בטוחים כי צפויה חוויה בלתי נשכחת למתמודדים וכמובן לזוכים".
 
ההשתתפות מיועדת לגילאי 16-18. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף. 

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */