יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:52

קביטובה חזרה, המדורגת ראשונה קרבר הודחה

רולאן גארוס: אחרי שהותקפה ונדקרה, הצ'כית שבה וניצחה 3:6 ו-2:6 את בוסארפ, לראשונה בהיסטוריה המדורגת ראשונה עפה בסיבוב ה-1. תים הדיח את טומיץ'

|
קרבר (מערכת ONE)
קרבר (מערכת ONE)

המדורגת ראשונה בעולם אנג'ליקה קרבר ממשיכה את העונה העגומה שלה והפעם זה כבר הגיע לשיא חדש, כשלראשונה בהיסטוריה של הרולאן גארוס המדורגת 1 עפה בסיבוב הראשון לאחר שהובסה בקלות על ידי המדורגת 40 בעולם (טופ-10 בשיאה) אקטרינה מקרובה מרוסיה 2:6 ו-2:6.

קשה לקרוא לזה הפתעה, כי זו כך רק על הנייר. קרבר מגמגמת כבר תקופה ארוכה ורוב הפרשנים חזו לה הפסד מול מקרובה ששיחקה אגרסיבי מהרגע הראשון, פתחה עם 0:3 והמשיכה ל-2:6. גם במערכה השנייה מקרובה שברה בפתיחה ועלתה ל-0:2 ו-1:4. קרבר נלחמה בסיום עם כמה משחקונים צמודים אך נכנעה וירדה בראש מורכן מהמגרש.

ומן העצב של קרבר, לשמחה של קביטובה. פטרה קביטובה חזרה הבוקר (ראשון) בפאריס למגרשים לראשונה מאז הותקפה ונדקרה על ידי פורץ בביתה, ואחרי ניתוח בארבע אצבעות יד שמאל, היד החובטת שלה.

קביטובה זכתה לכבוד לפתוח את המשחקים על המגרש המרכזי ב-2017, הפגינה טניס חד למדי וניצחה את המדורגת 85 בעולם ג'וליה בוסארפ מארה"ב 3:6 ו-2:6 תוך שעה ו-13 דקות. בסיום פטרה, אחת הטניסאיות הפופולריות בסבב ואלופת ווימבלדון פעמיים, הוצפה בדמעות וישבה נרגשת בצדי המגרש.

מריון ברטולי טניסאית העבר הצרפתייה ראיינה אותה על המגרש: "אני שמחה שהחלטתי לחזור ברולאן גארוס, ומאושרת ונרגשת מקבלת הפנים שקיבלתי כאן. החזרה שלי למגרשים מוכיחה שהכל אפשרי. הגעתי לפה אחרי שבועיים שלושה של אימונים ושמחה מהרמה שלי היום והכי חשוב שניצחתי ואני ממשיכה הלאה".

המדורגת שמינית סבטלנה קוזנצובה אלופת הטורניר בעבר, עלתה לסיבוב השני עם 5:7 ו-4:6 על קריסטינה מקהיל האמריקנית, בעוד האלופה האולימפית, מוניקה פויג, מפורטו ריקו השיגה ניצחון נאה על המדורגת 31, רוברטה וינצ’י מאיטליה 3:6, 6:3 ו-2:6, גם פויג סיימה את המשחק בדמעות. ונוס ווליאמס בת ה-36 שעלתה לטורניר ה-20 שלה על מגרשי החימר בפאריס, עבדה קשה מול הסינית העולה קוואנג וואנג 4:6 ו-6:7. יריבתה הבאה תהיה היפנית קרומי נארה שניצחה את ילדת הפלא האמריקנית בת ה-15, אמנדה אניסימובה 6:3, 5:7 ו-4:6.

ונוס וויליאמס על החימר בפאריס (רויטרס)ונוס וויליאמס על החימר בפאריס (רויטרס)

במשחק נוסף – טמיאה בשינסקי משוויץ (30) גברה 1:6 ו-2:6 על הספרדיה שרה טוריבאס טורמו ובמשחק ההשלמה היא תתמודד מול אליסון ברינגל האמריקנית שהייתה שותפה למותחן מרתוני מול יוליה גרגאס הגרמניה עם 6:1, 3:6 ו-11:13 לאחר שעתיים ו-47 דקות. בנוסף, קרלה בויוקאצי הטורקיה הפתיעה את המדורגת 22, מריאנה לוצ’יץ’ בארוני הקרואטית עם 3:6 ו-3:6.

גברים: ז’יל מולר הודח במפתיע, פויי גבר על בנהטו בדרבי צרפתי

בגברים המדורג 19, אלברט ראמוס וינולאס הספרדי, חזר מפיגור מערכה לניצחון 7:6, 1:6, 4:6 ו-2:6 על מריוס צופיל מרומניה וגרגור דימיטרוב (11) מבולגריה לא התקשה לעבור את סטפן רובר הצרפתי עם 2:6, 3:6 ו-4:6. פבלו קורנה בוסטה הספרדי (20) ניצח 4:6, 2:6 ו-2:6 את פלוריאן מאייר הגרמני וההפתעה הגיע מהמשחק בו ז'יל מולר מלוקסמבורג הפך למדורג הראשון שעף בין הגברים, כשהפסיד 6:7, 7:6, 2:6 ו-2:6 לספרדי גיז’רמו גארסיה לופס.

אלברט ראמוס וינולאס (רויטרס)אלברט ראמוס וינולאס (רויטרס)

דומיניק תים האוסטרי המדורג שישי ומיועד השנה ללכת רחוק מאוד פתח באופן מרשים ומלא ביטחון את הטורניר עם 4:6, 0:6 ו-2:6 על ברנרד טומיץ’ האוסטרי. איוו קרלוביץ (23) בן ה-38 ניצח את היווני בן ה-18, סטפאנוס טסיטסיפאס (202), 6:7(5), 5:7 ו-4:6. המדורג 16 לוקס פויי בן ה-23, ניצח בדרבי צרפתי ומאבק בין הדור העכשווי לוותיק את ז’וליאן בנהטו בן ה-36 ב-5 מערכות 6:7, 6:3, 6:4, 3:6 ו-4:6. יריבו הבא יהיה תומס בלוצי מברזיל.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */