יום שישי, 19.04.2024 שעה 16:13

נציג הלאומית במנהלת: כולם צריכים לעבור פוליגרף

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם גיל ברעם: "צריך לנקות את השולחן". יחזקאל: "אעודד את בני יהודה בגמר". התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואיציק זוהר
אופירה אסייג ואיציק זוהר

אופירה אסייג ואיציק זוהר מגישים לכם כעת את תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE. את תכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), רדיו גלי ישראל, (102.5FM 89.3FM ו-106.5FM) וכן בתחנת רדיו קול הים האדום. התכנית משודרת מדי ערב מ-18:00 עד 20:00 וניתן לשמוע אותה גם כאן אצלנו באתר.

בתכנית הערב נעסוק בהכנות של מכבי תל אביב ובני יהודה לקראת גמר גביע המדינה, נדבר על מחאת אוהדי הפועל באר שבע בעקבות מחירי המנויים שהתייקרו ונדון בטוהר המשחקים בליגה הלאומית לאורך השנים.

קצין אגף התנועה בירושלים: “קורא לציבור להגיע בשאטלים”

בני יהודה ומכבי תל אביב יפגשו מחר לגמר גביע המדינה באצטדיון טדי בירושלים. לקראת המשחק צפויות לא מעט בעיות תחבורה בגלל הגישה הלקויה למגרש בעיר הבירה. שוחחנו עם קצין אגף התנועה של משטרת ירושלים, סגן ניצב רונן עובדיה: "אני קורא לציבור ולקהל להישמע להנחיות ולהגיע בשאטלים. אוהדי בני יהודה מתבקשים להגיע לחניון גן החיות. אוהדי מכבי ת”א מתבקשים להגיע לחניון הרצל. בנינו ציר נסיעה מיוחד לטובת השאטלים ואני מקווה שנעמוד במשימה ושהכל יהיה בסדר. בנוסף, יש שלוש רכבות מיוחדות שיגיעו בעקבות תגבור של משרד התחבורה. אני מאמין שיגיעו כ-3,000 איש ברכבת. מיום ראשון אנחנו עוברים שבוע שלא היה כדוגמתו, עם יום ירושלים והביקור של נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ”.

אצטדיון טדי (רדאד ג'בארה)אצטדיון טדי (רדאד ג'בארה)

יחזקאל: “בני יהודה תצטרך ללחוץ, אם היא תתגונן נמוך היא תפסיד”

בצד המקצועי, זה של בני יהודה, שוחחנו עם מאמן הכתומים לשעבר ניסן יחזקאל, שיאמן בעונה הבאה את הפועל מרמורק בליגה הלאומית. 

תמליץ למאמנים לאמן בבני יהודה?
"אני לא אגיד לבנאדם אם ללכת לאמן שם או לא. אתם יודעים כמה רציתי לאמן בבני יהודה, אבל בסופו של דבר לא נהניתי. כשאתה בא למקום עבודה שלא מעריכים אותך וכשאתה לא עושה את מה שאתה מאמין בו, לא כיף לך. אני רק מצטער שלא עזבתי קודם, יכול להיות שהייתי מאמן קבוצה אחרת עכשיו”.

אומרים שלא התקדמתם.
"יש עובדות. היינו עם 44 אחוזי הבדל לעומת 20 קודם וזה כבר מראה על חוסר הערכה. כשעזבתי היינו במקום טוב בליגה, גם עם מינוס הנקודות של הפועל ת"א. הנקודות האלה עזרו לבני יהודה, אבל הן לא עשו את ההבדל. כל אחד מדבר מאיפה שכואב לו".

מה עם יצחק שום, דיברת איתו?
"אני לא יודע מה עם שומי. רציתי להיפגש איתו ואני מקווה שזה יקרה השבוע, אני כל היום עובד על בניית קבוצה לעונה הבאה. אני אלך אליו, הוא לא צריך לבוא אליי".

טיפים למחר לבני יהודה?
"הם צריכים לשחק עם שלושה קשרים שילחצו בחלק של מכבי. אם הם יתגוננו נמוך הם יפסידו. השחקנים לא מתייעצים איתי, אבל נשארתי בקשר טוב עם רובם”.

איזה שחקנים תיקח איתך למרמורק?
”הלוואי שהייתי יכול להעביר כמה איתי, אבל זה תלוי בהסכמים שלהם עם בני יהודה. אם נוכל לקלוט שחקנים מבני יהודה במרמורק, אני אשמח”.

את מי תעודד מחר? 
"אני חד משמעית בעד בני יהודה. אין לי מענק גביע, אבל אני רוצה שהם ינצחו כי יש לי חלק גדול בהגעה למעמד הזה. למה אני צריך לשקר? ממי לא נעים לי. ברור שאני בעדם".

ניסן יחזקאל (נעם מורנו)ניסן יחזקאל (נעם מורנו)

אוהדת הפועל ב”ש: “מחירי המנוי קפצו ב-100 אחוז וזה המון”

אחרי שנתיים מוצלחות מאוד בהן היא זכתה בשני תארי אליפות רצופים, הנהלת הפועל באר שבע העלתה את מחירי המנויים. האוהדים האדומים החליטו בתגובה למחות בגין ההחלטה לבטל את מנויי הנשים, הסטודנטים והילדים ולהקפיץ את המחירים במאות שקלים. שוחחנו עם הילה חדד, אוהדת הפועל ב"ש, כדי לנסות להבין מהן הטענות של הקהל: "לא מדובר בעלייה של 10 או 15 אחוז, אלא בעלייה של 100 אחוזים. מ-700 שקל ביציע המזרחי המחיר קפץ ל-1,400 ש"ח. לילדים, לנשים ולחיילים המחיר קפץ במאה אחוז וזה המון. הורה עם שני ילדים שילם בעונה שעברה 2,100 שקלים, כרגע הוא יצטרך לשלם הרבה יותר. אני אחדש את המנוי כי אנחנו קהל שבוי, אבל קצת עצוב לי על החיילים והילדים. מבחינת נשים, אני מקבלת בשוויון נפש את התוספת מחיר, אך כואב לי על הילדים והחיילים שלא יעמדו בזה. זו עלייה גבוהה מדי. אנחנו נמצאים בסוג של חלום. היינו ברגעים הקשים מאחורי הקבוצה ועכשיו אנחנו נהנים מכל רגע. אני מנויה מגיל 14-15. אבא שלי לקח אותי בפעם הראשונה. אני רוצה רק להמשיך בחלום הזה".

אוהד נוסף, רונן כהן, סיפר: "נבחרתי לייצג את יציע המשפחות ואני אקח את המילים של איציק - אין שום סיבה בעולם שב"ש תעלה את המחיר לילד במאה אחוז. בכל שנה המחירים עולים ב-15 אחוז, אבל אי אפשר להעלות ככה. אני מבין את הטענה של 66 שקלים למשחק, אבל איפה יש בארץ כרטיס ילד שעולה יותר מ-50 שקל?  אנחנו לא רוצים להיות היכל מנורה. לי יש שלושה מנויים ואני מכיר כאלה עם כמות גדולה יותר. המחיר קפץ בצורה דרסטית. קבענו עם אלונה ברקת פגישה ואני בטוח שנדבר בצורה רגועה. לנו אין בעיה שתעלה לנו את המחיר ב-150 שקל, אנחנו רוצים רק להוריד את המחיר לילדים”.

אוהדי ב"ש (רויטרס)אוהדי ב"ש (רויטרס)

נציג הלאומית במנהלת: “כל מי שמתעסק עם כסף ציבורי צריך לעבור פוליגרף” 

הליגה הלאומית יצרה לעצמה שם של ליגה מרתקת מאוד במרוצת השנים, אבל העונה האחרונה השאירה טעם לא טוב בגלל כמה תוצאות מפוקפקות מאוד לקראת סיום הליגה. שוחחנו עם גיל ברעם, נציג הליגה הלאומית במנהלת ומנכ"ל הפועל נצרת עילית, שסיימה במקום ה-14 ותשחק במשחקי מבחן על הישארות מול מ.ס כפר קאסם: "אני כבר שנים צועק שכל מי שקשור בכספים של הטוטו והעיריות צריך לעבור בדיקת פוליגרף. פעם אחת כל עונה, לא כל חודש חודשיים. ובליגת העל רק שופטים ומנהלים. יש פה עניין של נראות ושקיפות. יש בעיני שתי קבוצות שנושאות את דגל הספורטיביות - בית"ר ת”א/רמלה והפועל עפולה. יש לי הרבה מה להגיד על ראשון לציון. למה הם לא שיחקו עם ההרכב החזק שלהם קודם? אייל ברקוביץ' אמר את זה בשידור חי. למה הוא נתן בונוס רק נגד נצרת עילית ולא לפני? גם לגבי איזי שרצקי יש לי מה לומר. למה הוא עלה עם שחקני נוער נגד כפר סבא ושבוע אחר כך הבטיח להילחם נגד אשקלון? דיברתי עם ניר ברקוביץ', הם הציעו מענקים כפולים על מנת שיוכיחו ספורטיביות ואני לא יודע מה להגיד על זה. זו עבירה על תקנון הבקרה. לא יכול להיות ששלושה משחקים ראשל”צ תשחק עם שחקנים מחליפים ונגד נצרת עילית תשחק עם ההרכב החזק. אני אומר בואו ננקה את השולחן פעם אחת ולתמיד. זה נשמע הגיוני שקבוצה תעלה עם הרכב נוער במשחק אחד ואז במשחק אחר תגיד ‘סליחה, נתקן מול יריבה אחרת’? איפה נשמע דבר כזה?".

יו"ר מכבי הרצליה אריאל שיימן אמר בתגובה: "אני לא מקבל את מה שאתם אומרים. ראיתם את המשחקים של הנוער בשבת? זו אבן טובה לכדורגל הישראלי וזה ממשיך אצלנו בליגה הלאומית. עפולה לא הפסידה לירושלים. היחידים שפישלו זה היינו אנחנו הרצליה, אבל היה רצון גדול לנצח את כל המשחקים. אם כבר בדיקות, שיהיו בכל הכדורגל. איגוד השחקנים לא יסכים לזה בחיים. ישראל לא יכולה להיות בראש העניין הזה. זה עניין משטרתי גרידא. יש בפיפ”א ואופ”א חוקים. אין לכם מושג בנושא ותפסיקו להעלות את זה. הדבר היחיד שאתם יכולים לעשות זה ללכת להגיש תלונה במשטרה. תפסיקו ללכלך על הכדורגל הישראלי. כבר חקרו בעבר ולא מצאו כלום. יכול להיות שיש משהו נקודתי. אם מישהו יודע משהו הוא צריך ללכת להגיש תלונה למשטרה, שתדע מה לעשות עם זה. המחזור האחרון היה שיא הספורטיביות. בואו נוריד את הלהבות כי אנחנו עושים נזק בלתי הפיך. שחקנים צעירים רוצים להוכיח את עצמם ונותנים את הכל על המגרש וזה בסדר גמור”.

זאב ברקוביץ', אבא של אייל וניר ברקוביץ', הגיב גם הוא: "גיל קצת ממורמר, אבל הוא חבר שלי והוא יכול להעלות איזו טענה שהוא רוצה. נכון, אייל הציע להם מענק, ואם הוא לא היה עושה זאת והיינו מפסידים, היו אומרים שנתנו להם את המשחק. זה לגיטימי. במשחק שלפני כן מול הרצליה החליטו לעלות עם הרכב אחר, בלי שום כוונה. חשבנו שננצח והפסדנו, אין מה לעשות. באנו עם לוחמים ושחקנים אפורים ונצרת עילית פשוט לא פגעה, זה הכל".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */