יום חמישי, 18.04.2024 שעה 20:15
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

בוזגלו: הצליחו לסכסך ביני לבין מאור מליקסון

הקשר, שמסיים חוזה בב"ש, דיבר לייב בעמוד הפייסבוק שלו: "קיבלתי הצעה מכובדת מאלונה, כרגע לא ממהר לחתום, מתמקד בהחלמה", "יש לי משבר עם האוהדים"

|
מאור בוזגלו (עמרי שטיין)
מאור בוזגלו (עמרי שטיין)

רגע אחרי שעבר ניתוח בברכו, קשר הפועל באר שבע, שמסיים את חוזהו במועדון, דיבר היום (חמישי) לייב בעמוד הפייסבוק שלו (בהקפת FansEE) “בלי פילטרים ובלי מסכות”, כהגדרתו. כזכור, בוזגלו נבחר לשחקן העונה של השחקנים וקיבל את התואר מ-ONE.

הקשר חשף בין היתר כי הצליחו ליצור סכסוך בינו לבין מאור מליקסון: “ברגע שזורקים דברים לאוויר, לפעמים דברים מחלחלים, נוצר סכסוך שלא היה קיים עם מאור מליקסון, בעיניי אחד השחקנים הטובים בארץ. אולי לא נהיה החברים הכי טובים כי הוא טיפוס קצת אחר, שקט יותר, אבל הוא מאוד מצחיק בחדר ההלבשה, מאוד שנון, מעבר לצד המקצועי שאי אפשר להתווכח בכלל. הרבה מאוד אנשים הפיצו שמועות בעיר. התחרות היא לא ביני לבינו, אנחנו לא באותו תפקיד ורוב המשחקים הטובים של ב”ש היו כשהיינו יחד על המגרש. בואו נוציא את זה אחת ולתמיד ונפסיק לעשות את ההשוואות, זה לא עושה טוב לאף אחד. דווקא במקרה הזה נוצרו שמועות בעיר, דברים שלא היו מחויבי המציאות, דברים שלא קרו מעולם, באיזשהו שלב הצליחו לסכסך בינינו, לא יודע מאיזה אינטרס. רציתי להגיד לו שנוציא הודעה משותפת נגד זה וזה נעצר באיזה שלב כי זה חלחל וחבל לי”.

מאור בוזגלו מדבר ללא מעצורים

בהמשך, גם העביר ביקורת על שחקנים שחותמים במהלך העונה בקבוצה אחרת, כמו דור אלו: “תמיד הייתי טוטאל מבחינת הקוד אתי שלי לא לחתום, אני לא שחקנים אחרים, לא אחתום באמצע העונה בקבוצה אחרת. לא הייתי עושה מה שדור אלו עשה, מבחינתי זה לא מכבד לא את השחקן ולא את הקבוצה, לא נראה טוב. למרות שכן יכולתי, אבל איך זה ייראה. הייתי קרוב לקבוצה בטורקיה, גם היום אני בדעה הזאת, יש לפניי אתגר גדול יותר, אני מרוכז כל כולי בפציעה, לא לחוץ כי אין לי את הכאב ראש הזה. עסוק בשיקום”.

ב”ש כן או לא: “זה דבר מאוד מורכב, כי אני חושב שהפערים הקיימים היו הם יחסית גדולים, יש הרבה אלמנטים שיותר חשובים מכסף. זה שאני דורש, למה לשחקן מותר לדרוש ולי לא. הומצאו הרבה דברים, אף אחד לא יודע מה קרה מאחורי הקלעים ופה מתחילה הבעיה. בוא נגיד שאת מה שקיבלתי בב”ש יכול להיות שלא אקבל באף מקום אחר, אהדה, חיבוק, תמיכה, החזירה אותי ליהנות אחרי שלא שיחקתי הרבה זמן. עיצבה אותי יותר מנטלית כי באמת חוויתי דברים, שנה אחת בב”ש זה כמו שלוש שנים במקום אחר, מבחינת האינטנסיביות, החום החיבוק, דברים שלאו דווקא קשורים לכדורגל. חזרתי ליהנות”.

מערכת היחסים עם האוהדים: “לא נעים לקבל קריאות בוז מהקהל שלך. אני יכול להגיד שמאז המשברים עם המועדון, מן הסתם נכנס המשבר עם הקהל. מהיום הראשון קיבלו אותי בצורה מדהימה ובשנתיים האחרונות זה קצת התערער. הקהל ניזון מהתקשורת, פתאום רואים כותרות, לא הייתה לי האפשרות לבוא להגיד שאני לא בגנון, שאני רוצה לתת מעצמי. שמעתי שקוראים לי חמדן, חושב רק על כסף, שקרן… קים משבר בין האוהדים לביני כבר תקופה ארוכה אבל אני כן יכול להבין אותם, מצד שני אני לא מסכים איתם. כי כל עוד אני שחקן של המועדון הייתי מצפה מהאוהדים לא ליצור את האי נעימויות האלה, ואני לא מדבר על כל האוהדים”.

אוהדי ב"ש. היה סכסוך (רויטרס)אוהדי ב"ש. היה סכסוך (רויטרס)

המשבר באמצע העונה עם ברק בכר: “ייאמר לזכות ברק משהרגע הראשון שהגיע למועדון, הוא היה אחד האנשים הכי אמיתיים, הכי גבר שהיה איתי. להיות מאמן בסוג כזה של קבוצה זה לא קל. מתמודד עם הרבה אגו, לחץ, לכולם מגיע לשחק, ללכת בין הטיפות, לא מקנא בו. הוא ידע לעשות את ההפרדה. מנסים לסכסך, אבל אלו דברים שלא הפריעו לו. לגבי אותו משחק בו לא שיחקתי ואמרתי שזה לא מקצועי, זה בא מהלב. כמו כל מה שאני כותב ואומר. לפעמים זה לא דבר שנכון לעשות אותו. דווקא בשיחות עם ברק הבנתי המון דברים. תמיד מכבד אותו, המאמן הוא אלוהים. מכבד אותו מאוד בגלל הכנות שלו. אני בטוח שמאמנים אחרים לא היו אומרים לי אותו דבר, לא קל לבוא להגיד לשחקן במעמד שלי ולהגיד את הדברים אמיתיים כמו שהם, יש מאמנים שינסו למרוח לבלבל אותך".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */