יום שלישי, 16.04.2024 שעה 13:24
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

טיבי, בן חיים ובניון כשירים לקראת הפועל ב"ש

השלושה יעמדו לרשות וידיגל ב-21:00, המאמן יחליט לגבי שיתוף דסה. ייני: "הם עשו עונה טובה יותר, זה מעצבן אותנו", "לא ניתן להם כלום בקלות"

|
טל בן חיים ודור מיכה (נעם מורנו)
טל בן חיים ודור מיכה (נעם מורנו)

כשהיא בפיגור של שמונה נקודות מהפסגה, מכבי תל אביב ערכה מסיבת עיתונאים לקראת משחק העונה מול הפועל באר שבע היום (שבת) ב-21:00 במסגרת המחזור ה-33 בליגת העל. מסיבת העיתונאים הועברה בשידור חי בערוץ ONE, ערוץ 50 באיכות HD למנויי HOT, yes וסלקום tv, וכמו כן, כאן באתר.

הצהובים מגיעים למשחק המכריע של העונה כשהם בפיגור משמעותי מהחבורה של ברק בכר ובידיעה שהפסד יאפשר לאלופה המכהנת לחגוג אליפות שנייה ברציפות והפעם על חשבונם באצטדיון בנתניה וזאת כשיישארו עוד שלושה מחזורים עד לתום העונה. הצהובים, איתן טיבי, כמו גם טל בן חיים החלוץ ויוסי בניון כשירים למשחק. אלי דסה השלים אימון, אך וידיגל יקבל החלטה האם לסכנו או לא. בן חיים החלוץ צפוי לחזור להרכב. אם דסה לא יפתח, נראה כי אבי ריקן ימשיך. המאמן לא תרגל הרכב אחד ברור ולכן ישנו ערפל מסוים בנושא.

צפו בקליפ: גרסת ליגת העל ללהיט "זהב"
שרן ייני לקראת ב"ש: "באים לתת פייט"

קפטן הצהובים שרן ייני אמר: “האופי של מכבי ת”א, הווינריות, הוא מה שהביא לנו הכי הרבה אליפויות בארץ, האופי הזה לא מתחשב בסטטיסטיקה. אנחנו צריכים לבוא לכל משחק לנצח, אנחנו לא רוצים לתת לאף אחד לקחת אליפות עלינו. אם ב”ש תיקח את האליפות זה בזכות, מגיע להם, כל הכבוד להם, אבל לא נתן להם שום דבר בקלות”.

החגיגות האפשריות: “הם צריכים לעשות חולצות אליפות כי יש להם צ’אנס. התפקיד שלנו זה למנוע מהם, אנחנו קבוצת כדורגל ואסור לנו לתת להם שום דבר בקלות. אנחנו מרגישים את החשיבות של המשחק ונבוא בהתאם”.

צפו בקליפ: גרסת ליגת העל ללהיט "זהב"

ההשתלטות של ב”ש בשנים האחרונות: “זו שאלה אולי לג’ורדי. בתור בן אדם אני מתבונן יותר על עצמי ועל הקבוצה שלי. הדברים שנפלנו בהם זה לא דבר שאני אתייחס מול כולם. אנחנו רוצים להעיר את עצמנו, זה שב”ש טובה רק עוזר לנו להתעורר. יש לנו הרבה מה להשיג עוד העונה, יש רצון כבר להתחיל את העונה הבאה ולהשיג נקמה. זה טוב שיש תחרות בכדורגל, עכשיו הם נותנים את הטון, מקווה שנחזיר את זה לטובתנו”.

שחקני ב"ש. נתנו עונה טובה יותר (נעם מורנו)שחקני ב"ש. נתנו עונה טובה יותר (נעם מורנו)

האכזבה מהמצב: “הסיכויים לא לטובתנו, אבל אם יש לנו את הסיכוי הכי קטן להפוך את זה נמשיך להילחם. זה מבאס, הם נתנו עונה יותר טובה מאיתנו וזה מעצבן אותי באופן אישי ואת כל הקבוצה”.

העונה הפחות הטובה: “אני בן אדם פרטי, לפעמים אני יכול יותר ולפעמים פחות. את הביקורות שיש לי אני אשמור לעצמי, אני פה כמה חודשים ואני כן מרגיש שהרעב שלנו יותר גדול מנקודת הפתיחה. אתם חושבים שאנחנו לא מנצחים בגלל רעב או יכולת, כל פרמטר הוא חשוב ובכל פרמטר נרצה להיות יותר טובים”.

ההבדל בין מכבי של האליפויות לזו: “אין הרבה שינויים, כל קבוצה היא שונה. הדברים שקורים הם שונים, הפצועים, תזמונים. אין מה להשוות”.

שחקני מכבי ת"א. רוצים להשיג נקמה (נעם מורנו)שחקני מכבי ת"א. רוצים להשיג נקמה (נעם מורנו)

החשש מצד האוהדים: “האוהדים צריכים לבוא, אם הם מצפים מאיתנו להיות גבריים אז גם שהם יהיו. אם ב”ש תצליח לנצח אז כל הכבוד לה. אנחנו לא נתן בקלות שום דבר”.

פציעתו של מאור בוזגלו: “הוא דמות בכדורגל הישראלי, שחקן מצוין, בחור נחמד מאוד. היה לנו קשר טוב כששנינו שיחקנו במכבי, זה תזמון נוראי לכדורגלן, אבל יש לו אופי ומוסר עבודה ואני בטוח שהוא יתגבר על הפציעה הזו. סומך עליו שהוא ייצא מצא. אני צריך להתקשר אליו גם”.

מאמן הצהובים ליטו וידיגל אמר: “כל המשחקים חשובים, כל המשחקים הם כמו גמר, אנחנו צריכים לנצח אותם, עשינו את זה כמעט בכולם, כדי להישאר ולהילחם על האליפות”.

ליטו וידיגל. "כמו כל משחק אחר" (רדאד ג'בארה)ליטו וידיגל. "כמו כל משחק אחר" (רדאד ג'בארה)

הפציעות: “אני מאמין בכל השחקנים. יש שחקנים שלא שיחקו כמעט עד עכשיו ונגד סכנין עשו משחק טוב, שגיב יזחקאל ואבי ריקן לדוגמה. כשהם מגיעים למגרש הם נותנים הכל והשגנו ניצחון מאוד חשוב. אני סומך על כולם, מאמין בהם והשחקנים נותנים הכל”.

הפער: “אם לא היינו מנצחים את המשחק הקודמים לא היינו מדברים על זה. התחלנו עם פחות נקודות, ניצחנו הרבה משחקים, הצגנו יכולת טובה. לצערנו התחלנו בפיגור, אני מאוד גאה בעבודה של השחקנים, לא מוותרים, נלחמים ומשחקים כדורגל טוב. כולם עובדים קשה ואני מאוד מרוצה מהם. אם היינו משיגים את המספרים האלה מההתחלה, אולי היינו זוכים באליפות”. 

מסר לאוהדים: “אנחנו באים למשחק במטרה לקחת שלוש נקודות, אנחנו רוצים לנצח את כל המשחקים, זה עוד אחד כזה. זה חשוב עבורנו, אנחנו צריכים להמשיך, זה עוד לא גמור ויש עוד משחקים עד סוף הליגה. אנחנו חייבים להאמין שנוכל לנצח את כל המשחקים עד הסוף”.

אוהדי מכבי ת"א. יגיעו בהמוניהם? (אחמד מוררה)אוהדי מכבי ת"א. יגיעו בהמוניהם? (אחמד מוררה)

בנושא אחר, במכבי תל אביב שבו והבהירו כי אוהדי באר שבע שיירכשו כרטיס שלא ליציע שלהם, לא יורשו להיכנס. אוהדים שיצליחו להיכנס וייתפסו במגרש, ייזרקו ממנו החוצה. כמו כן, אוהדי מכבי שימכרו את כרטיסים לאוהדי באר שבע וייתפסו, יעמדו בפני עונש שיכול להיות שלילת המנוי ואי אפשרות לחדשו בעונה הבאה.

ממכבי נמסר בנושא: "בעקבות מידע שהגיע אל המועדון לקראת המשחק הקרוב נגד הפועל באר שבע ברצוננו להדגיש כי לא תותר כניסת אוהדי הקבוצה האורחת ליציעי אוהדי מכבי תל אביב. ודאו שכרטיס המנוי נמצא ברשותכם, לא ניתן יהיה להיכנס לתחומי האצטדיון ללא המנוי. לא יונפקו כרטיסים חלופיים בקופה. כרטיסי מנוי שישמשו את אוהדי היריבה ביציעים המיועדים לאוהדי מכבי ת"א יוחרמו מידית והנהלת המועדון תשקול נקיטת אמצעים נגד אותם אוהדים לרבות שלילת מנוי ומניעת חידוש המנוי לעונה הבאה. ברצוננו להדגיש כי כניסה של אוהדי הפועל באר שבע לכל יציע מלבד תא הכבוד, תא הכסף והיציע המיועד לאוהדי הקבוצה האורחת, תוביל להרחקתם של אותם אוהדים אל מחוץ לתחומי המגרש וכספם לא יוחזר".

אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */