למרות שהערב (ראשון), יציינו בישראל את ערב יום השואה, הדבר לא הרתיע אלפי ישראלים שיצפו מחר מקרוב אחרי רונאלדו, מסי וחבריהם במשחק הקלאסיקו בין ברצלונה לריאל מדריד שיתקיים בסנטיאגו ברנבאו.
סוכני הנסיעות מעריכים כי הקלאסיקו הקרוב ישבור את השיאים של השנים האחרונות מבחינת מספר הישראלים שיצפו בו ויהיו נוכחים באצטדיון. מעל לכ-3,000 ישראלים יהיו נוכחים במשחק, כאשר סך הכל אם מחשבים יחד את מחירי החבילות מדובר במיליוני שקלים שהוציאו חובבי הכדורגל הספרדי מישראל כדי לראות את המשחק הגדול שיכול לפתוח מחדש את מאבק האליפות או לקרב את ריאל מדריד לעבר התואר.
גיא מלמד, מנכ"ל אופקים גלובל תיירות שנמצא במדריד מספר כי לא חשב בתחילה שיהיה כזה ביקוש למשחק מחר: "לאחר שהוצאנו מאות לקוחות מאושרים לקלאסיקו הקודם בברצלונה, הגענו למשחק הקרוב עם ציפייה לרמת ביקוש נמוכה יותר בגלל הפער בטבלה, בנוסף לעובדה שהוא מתקיים בערב יום השואה וכמובן רבעי הגמר המפתיעים שהתקיימו ממש בסמיכות לקלאסיקו, ולמרות כל זאת הטרפת בעיצומה עם מספרים גבוהים ומפתיעים". החבילות באופקים גלובל תיירות נעו בין 1,100-1,400 יורו, כאשר מלמד מציין כי נוצרו ביקושים גדולים גם ברגע האחרון.
לפי הערכת איסתא ספורט, המשווקת הרשמית של ברצלונה בישראל, כ-3,000 ישראלים יטוסו לצפות במשחק. מדובר במספר מרשים ביותר, אפילו מעל הממוצע, אומרים באיסתא ומציינים כי בעשור האחרון קרוב ל-60 אלף ישראלים צפו בקלאסיקו. איסתא שהוציאו למשחק מחר קרוב ל-1,500 ישראלים מציינים כי מחירי החבילות התחילו ב-999 יורו לפני חצי שנה והגיעו עד ל-1,799 יורו. עידו ווג סמנכ"ל איסתא ספורט מסר :"אנו שמחים להמשיך להוביל את השוק עם מוצר הקלאסיקו וחבילות תיירות הכדורגל המגוונות. הקהל הישראלי מצביע ברגליים והביקוש למשחק החל עוד לפני שהעונה החלה".
צבר ספורט חכרה 4 מטוסים מיוחדים לצורך היציאה למדריד. בחברה, שהוציאה קרוב ל-800 ישראלים במיוחד למשחק, מציינים שהמחירים החלו ב+1,299 יורו בשל העובדה שרוב הכרטיסים הם כרטיסי פרמיום בטבעות 1-2 לאורך המגרש. צבר ספורט היא הנציגה הרשמית של ריאל מדריד בישראל. בצבר ספורט מספרים כי סיימו למכור את החבילות למשחק כבר לפני חודש, ומציינים כי הן פשוט עפו בביקוש חסר תקדים. עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי בקבוצת דיזנהאוז בעלת צבר ספורט ציין: "אנו שמחים להיות הנציגים הרשמים של אחד ממועדוני הכדורגל הטובים ביותר שיש כיום, ובזכות שיתוף הפעולה הטוב שיש לנו איתם אנחנו יכולים לספק לקהל הרחב כרטיסים במחירים שפויים לכל משחקי הליגה וליגת האלופות".
גם בחברת טיקטים מקבוצת תלמה נסיעות המתמחה במכירת חבילות ספורט מדווחים על ביקוש כמוהו הם לא זוכרים. אבינועם מרום, מנכ"ל טיקטים מספר כי החברה הוציאה מטוס למדריד, בנוסף לעוד כ-250 חבילות אותם הם מכרו לקראת הקלאסיקו. סך הכל בטיקטים מכרו כ-450 חבילות למשחק , כאשר מחיר חבילה ממוצעת עומד על כ-1,2,00-1,300 יורו, כאשר היו מחירים אף יותר יקרים שחצו את 2,000 יורו לחבילה למי שרצה לשדרג את המלון או כרטיס הכניסה למשחק.
ג'קי הלפרין, מנהל מחלקת הספורט ב'שטיח המעופף' שנמצא במדריד במיוחד מספר על הביקוש :"הקלאסיקו הקרוב נראה כמו הקלאסיקו עם כמות הישראלים הכי גדולה בשנים האחרונות". ב'שטיח המעופף' מציינים כי הם הוציאו למשחק מעל 4,00 איש, כאשר בנוסף עוד כ-200 איש שילבו את הקלאסיקו עם רבע גמר ליגת האלופות. כאשר כל אחד מהם שילם אלפי יורו לכל חבילה.