יום חמישי, 28.03.2024 שעה 17:56

משחקי וידאו: 0:2 לנבחרת ספרד על צרפת

ידידות: גריזמן כבש, אך שופט הטלוויזיה פסל את השער ואישר שער של דאולופאו מנגד, סילבה (פנדל) כבש בתווך. ניצחון דרמטי לשבדיה על פורטוגל

|
שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)
שחקני ספרד חוגגים (רויטרס)

אחרי מחזור משחקים מרתק במוקדמות המונדיאל, משחקי הנבחרות המשיכו הערב (שלישי) במשחקי ידידות מסקרנים, כשבמוקד: צרפת נכנעה בבית לספרד, הולנד המשיכה ביכולת הרעה גם מול איטליה ושבדיה גברה על אלופת אירופה פורטוגל בתום מותחן אדיר.

צרפת – ספרד 2:0

אחרי שהביסה את נבחרת ישראל ללא קושי בשישי, הנבחרת של ז’ולן לופטגי המשיכה במומנטום החיובי מול הצרפתים, שמנגד הציגו את קיליאן אמבפה הצעיר בהופעת בכורה בהרכב. אחרי מחצית מאופסת, האקשן הגיע ב-45 הדקות האחרונות, במיוחד מצד השופט שמחוץ לקווים. זה התחיל עם שער של אנטואן גריזמן בנגיחה, אך לאחר שחלוץ אתלטיקו מדריד כבר החל לחגוג, שופט הווידאו סימן לשופט הראשי וזה פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת. בדקה ה-68 דויד סילבה העלה את האורחת ליתרון מהנקודה הלבנה ובדקה ה-78 שוב שופט הווידאו היה בעין הסערה. ג’רארד דאולופאו קיבל כדור עומק וכבש מתוך הרחבה. הקוון הרים את הדגל והשער נפסל, אך שוב שופט הווידאו התערב והספרדים חגגו שער שני.

קווין גאמיירו חולף על פני ג'רארד פיקה (רויטרס)קווין גאמיירו חולף על פני ג'רארד פיקה (רויטרס)

דקה 48: רגע מכונן בצרפת. אנטואן גריזמן נגח מקרוב לרשת וכבר החל לחגוג עם אחריו, השופט פסל את השער בטענת נבדל מוצדקת, זאת לאחר ששופט הווידאו ייעץ לו.

דקה 68, ספרד עלתה ל-0:1: לורן קוסיילני ביצע ספק עבירה ברחבה, השופט הצביע על הנקודה הלבנה. דויד סילבה ניגש לפנדל, לא התבלבל ועם קור רוח הכניע את הוגו לוריס.

דויד סילבה אחרי השער הראשון (רויטרס)דויד סילבה אחרי השער הראשון (רויטרס)

דקה 78, ספרד עלתה ל-0:2: שוב שופט הווידאו השפיע על המשחק. ג’רארד דאולופאו קיבל כדור ועם בעיטה חזקה כבש. תחילה הקוון הרים את הדגל והשופט פסל את השער, אך שופט הטלוויזיה התערב פעם נוספת והשופט אישר את הגול.

הולנד – איטליה 2:1

אחרי שהאורנג’ ספגו 2:0 בבית לבולגריה והמאמן דני בלינד פוטר מהנבחרת, כנראה ששום דבר לא השתנה אצל הכתומים. פרד גרים, המאמן הזמני של המארחת, דווקא נהנה מפתיחת טובה כשאלסיו רומאניולי כבש שער עצמי והעלה את ההולנדים ליתרון בדקה ה-10. אולם האיטלקים לא נבהלו ודקה בלבד לאחר שער היתרון של המארחת, אדר ניצל הרחקה לא טובה כדי להשוות בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. המהפך האיטלקי הושלם כשלאונרדו בונוצ’י כבש מקרוב בדקה ה-34. עד לסיום האזורי הצליחו לשמור על היתרון, ההולנדים צריכים לעשות חושבים לקראת המשך מוקדמות המונדיאל.

אדר חוגג (רויטרס)אדר חוגג (רויטרס)

דקה 10, הולנד עלתה ל-0:1: פתיחה מדהימה של ההולנדים, שעלו ליתרון מהיר. אלסיו רומאניולי ניסה להרחיק, אך גלש לא נכון ודחק לשערו שלו. שער אומלל לבלם האיטלקי.

דקה 11, איטליה השוותה ל-1:1: תשובה מהירה מצד האורחים. הרחקה לא טובה של ההגנה הכתומה הגיעה לאדר על סף הרחבה, החלוץ הניף את רגל ימין ובעט שטוח ומדויק לפינה הרחוקה, בעיטה שנעצרה רק ברשת.

דקה 34, איטליה עלתה ל-1:2: המהפך האיטלקי הושלם. כדור קרן הגיע לראשו של ממרקו פארולו, הנגיחה של הקשר נבלמה על ידי השוער, לאונרדו בונוצ’י עט על הריבאונד ומקרוב דחק לרשת.

לאונרדו בונוצ'י. השלים את המהפך (רויטרס)לאונרדו בונוצ'י. השלים את המהפך (רויטרס)

פורטוגל – שבדיה 3:2

אלופת אירופה המכהנת, שניצחה 0:3 את הונגריה בזכות צמד של כריסטיאנו רונאלדו, הציגה את הגביע היוקרתי בו זכתה בקיץ. לאחר החגיגה, האוהדים המקומיים ראו את נבחרתם מאבדת יתרון כפול ולבסוף סופגת הפסד כואב. כריסטיאנו רונאלדו המשיך ביכולת הנהדרת שלו כשכבש ראשון בדקה ה-18, בדקה ה-31 אנדראס גרנקוויסט בשער עצמי אומלל הכפיל את התוצאה. למחצית השנייה השבדים עלו אחרת, בדגש על ויקטור קלייסון, שעם צמד נהדר בדקות ה-56 וה-76 הצליח לאזן את התוצאה וארבע דקות בתוך תוספת הזמן שער עצמי של ז’ואאו קנסלו הכריע את המשחק. 

כריסטיאנו רונאלדו וגביע אירופה (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו וגביע אירופה (רויטרס)

דקה 18, פורטוגל עלתה ל-0:1: מי אם לא הוא. גלסון מרטינס הצעיר הרים כדור טוב לרחבה, כריסטיאנו רונאלדו לא נשמר ומקרוב דחק פנימה את היתרון של המארחת.

כריסטיאנו רונאלדו חוגג (רויטרס)כריסטיאנו רונאלדו חוגג (רויטרס)

דקה 31, פורטוגל עלתה ל-0:2: רונאלדו חדר לרחבה, השאיר קטנה למרטינס, ששוב היה במרכז העניינים. הקשר היתל בשני מגנים והעביר כדור רוחב, אנדראס גרנקוויסט ניסה להרחיק, אך במקום זאת כבש שער עצמי.

דקה 57, שבדיה צימקה ל-2:1: הצהובים כחולים חזרו למשחק. ויקטור קלייסון קיבל כדור עומק בתוך הרחבה ומול השוער שלח בעיטה חזקה אל הרשת העליונה.

דקה 76, שבדיה השוותה ל-2:2: הקאמבק הושלם. כדור קרן לפינה הקרובה הגיע לקלייסון, שניצל טעות שוער ענקית והצליח למצוא את הפינה הקרובה.

ויקטור קלייסון. האחראי על המהפך (רויטרס)ויקטור קלייסון. האחראי על המהפך (רויטרס)

דקה 94, שבדיה עלתה ל-2:3: לא ייאמן, בתוך תוספת הזמן, השבדים ניצחו את המשחק. ז’ואאו קנסלו כבש שער עצמי ולמעשה חרץ את גורל נבחרתו. 

רוסיה – בלגיה 3:3

משחק מרתק ורב שערים באצטדיון האולימפי בסוצ’י. ויקטור ואסין כבש ראשון למארחת כבר אחרי שלוש דקות, קווין מיראלאס השווה בפנדל, אחרי שכריסטיאן בנטקה הוכשל (17) וחלוץ קריסטל פאלאס הוסיף צמד בשתי נגיחות תוך שלוש דקות על סף המחצית (42 ו-45) כדי לתת 1:3 לבלגים בהפסקה. שני המאמנים ביצעו לא מעט חילופים במחצית השנייה והמחליפים הרוסים עשו את העבודה. אלכסיי מירנצ’וק צימק (74) ושתי דקות בתוך תוספת הזמן אלכסנדר בוחרוב קבע שוויון דרמטי בכדור שעבר בין רגליו של סימון מינולה.

אלבניה – בוסניה 2:1

יריבת ישראל הבאה בקמפיין מוקדמות המונדיאל, שמדורגת במקום הרביעי בבית 7 עם שש נקודות בחמישה משחקים, נכנעה באלבסן. אדין דז’קו כבש מהנקודה הלבנה כבר אחרי שבע דקות וסנאד לוליץ’ הכפיל בדקה ה-43 אחרי מהלך קבוצתי נאה. האלבנים צימקו אחרי נגיחה מדויקת של בקים באלאי לרשת של אסמיר בגוביץ’, אך זה לא מנע מהם לרשום הפסד רביעי רצוף.

תוצאות נוספות

אסטוניה – קרואטיה 0:3
כבשו לאסטוניה: סים לוץ (1), קונסטנטין ואסילייב (81) וסרגיי זניוב (84)

גיאורגיה – לטביה 0:5
כבשו לגיאורגיה: יאני אננידזה (18 בפנדל, 77 ו-90) וגיורגי קביליטיה (32 ו-68)

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */