יום שישי, 19.04.2024 שעה 10:28
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

האלימות ממשיכה: שופט הוכה בסיום משחק נערים

בסיום משחק נערים א', שחקני ואוהדי יקנעם התנפלו על השופט אופק אלברט: "אלו אנשים פסיכים, לאן הגענו?", אירוע אלים גם במשחקה של מ.ס רובי שפירא

|
ניידת משטרה
ניידת משטרה

האלימות המכוערת במגרשי הכדורגל לא מפסיקה. הפעם הקורבן הוא שופט צעיר, אופק אלברט, ששפט היום (שבת) את המשחק במסגרת נערים א' בין הפועל יקנעם לבית"ר חיפה, שהסתיים בניצחון של חיפה 1:2. אלברט, ששבר את כף היד במסגרת משחק לפני כחודשיים, חזר היום לשפוט ובכוונה קיבל משחק “קל”, שאף אחד לא חשב שיסתיים באלימות כזו. עם סיום המשחק התנפלו על השופט שחקני יקנעם והחלו לדחוף אותו. אל השחקנים חברו אנשים מהקהל, שקפצו למגרש והצטרפו לאלימות נגד השופט. למקום הוזעקה משטרה שהחלה לטפל במקרה המזעזע.

“היו לי צפצופים באוזן, הזרוע הימנית התנפחה” תיאר השופט אופק אלברט. "אנשים פסיכים, נערים לוקחים חוק לידיים, המצב על הפנים במדינה שלנו אם במשחק נערים זה קורה. אתה סופג מכות כי קבוצה הפסידה, במקום לצעוק על שחקנים, באים מאשימים שופט ובסוף מרביצים לו. ברגע ששרקתי לסיום המשחק, שני שחקנים של יוקנעם ניגשו אלי, החלו לדחוף אותי, היה מובן מאליו שאף אחד לא בא לעזור לי, רק אחרי שקבלתי מכות ואגרופים".

אלברט המשיך: "קיבלתי אגרוף בראש, הייתי המום, התכופפתי, לא יודע אז מי נתן לו מכות, חוץ מהבחור שפרץ למגרש, היו עוד 3-4 אנשים שהרביצו לי, חטפתי אגרוף לבטן, לגב, לכף היד, קבלתי מכות. הייתי בסערת רגשות מטורפת, התפוצצתי. אתה מגיע לשפוט עם כל הפאסון ומושפל בצורה כזו. מספר ילדים בני 5-6 עומדים ביציע צועקים השופט בן ****, השופט מוכר סמים, יש לילדים האלה הורים שמביאים ומחנכים אותם, לאן הגענו".

אלי מזרחי מיקנעם טוען מנגד :"השופט היה בעבר מנהל בבית"ר חיפה, אבא שלו מנהל קבוצה. לא סתם הוא שפט כך, גם לא מפתיע כי הראשונים שקפצו למגרש אחרי שקיבל את הסטירה היה איש בית"ר חיפה יחד עם הילדים שלו. אנחנו ביוקנעם מגנים כל סוג של אלימות. אני גוננתי על השופט משריקת הסיום ועד לחדר ההלבשה. נכון, התפרץ נער מהיציע שנתן מכה לשופט ואני הייתי עם הגב לנער ולכן באופן טבעי גוננתי על השופט ועטפתי אותו בגופי. שוב אני מתנצל שקורים דברים כאלה במגרשי הכדורגל".

אביו של השופט, משה אלברט, שנכח במשחק, סיפר ל-ONE: "המשחק נגמר ושחקנים של יקנעם החלו לדחוף את אופק. אנשים מהקהל קפצו גם למגרש, כ-8-10 אנשים, שהחלו להכות אותו. הם נתנו לו אגרוף בפרצוף, ליד האוזן והוא נפל. הם בעטו בו ונתנו לו אגרופים. הוא קיבל מכות יבשות. מדובר באלימות קשה. זה היה מקרה מכוער בצורה מטורפת. הייתי בקהל עם עוד כמה חבר'ה ובאנו בריצה, אבל היה כבר מאוחר. אני חייב לציין כי החבר'ה מיקנעם וגם מבית"ר חיפה באו לעזור לו, אבל זה כבר היה מאוחר מדי ואחרי שהוא ספג את המכות הקשות האלה, כשהוא שכב על הרצפה".

משחק נוסף במסגרת ליגת נערים א', בין מ.ס רובי שפירא להפועל דיר חנא, הופסק אתמול בדקה ה-82 בגלל אלימות מכוערת. שופט המשחק כתב בדו"ח: "בדקה ה-58 למשחק הורחק מאמנה של מ.ס רובי שפירא לאחר שצרח עליי בצורה בוטה מפני שהנפתי כרטיס צהוב לאחד משחקניו בגין דיבורים מיותרים. יש לציין כי גם ביציע המאמן המשיך לדבר אליי בבוטות ולהקניט אותי לאוזני שחקניו”.

“בדקה ה-82 (שתי דקות בתוך תוספת הזמן) נשרקה בעיטת עונשין מ-11 מטר לחובת מ.ס רובי שפירא, לאחר עבירה ברורה ברחבה. בעקבות כך, רץ לעברי שחקן עם אגרופים כדי לפגוע בי, אך ללא הצלחה. לאחר מכן שחקן אחר רץ לעברי עד כדי מגע פיזי. כתוצאה מכך, כל שחקני השדה והספסל התחילו לרדוף אחרי במטרה לפגוע בי פיזית. במזל בלבד הצלחתי להגיע אל חדר השופטים ללא פגיעה פיזית חמורה. השחקנים המשיכו לדפוק על הדלת ונאלצתי לנעול אותה. אחרי שיצאתי לאוטו כמה מאנשי רובי שפירא שוב התסיסו את האווירה. שני השחקנים הכתובים לעיל זרקו חפצים על הרכב של סבי וגרמו נזק רציני לשלדה בצד שמאל. מיד הזמנתי למקום ניידת משטרה והוגשה תלונה אזרחית נגד הפושעים".

תגובת עמותת ״עיר הפועלים״ לאירוע שקרה במשחק הנערים ביום שישי: ״במועדון רואים בחומרה רבה את המקרה ומבצעים בדיקה מקיפה ויסודית לפרטיו. עד אשר תסתיים הבדיקה הושעו מכל פעילות במועדון הנערים המעורבים בתקרית. ביום חמישי תהיה ועדת משמעת פנימית של המועדון למאמן הקבוצה ולשחקנים שמעורבים. בוועדה יישבו גיל אסיס מנהל מחלקת הנוער, ענאן פארו, המנהל מקצועי ואיתמר אלי, נציג עמותת עיר הפועלים, ובה יוחלט על המשך הטיפול של המועדון במקרה שהיה. חשוב לציין שלא היה שום מגע פיזי עם השופט בשום שלב, אלא רק צעקות. ולא היו מעורבים באירוע אנשים בוגרים מהמועדון או נושאי תפקידים. עמותת עיר הפועלים חרטה על דגלה למן יומה הראשון, סבלנות, שיויון והתנהגות מכובדת וראויה, ולא תהסס לנקוט ביד קשה ובאפס סובלנות באלו שיסטו מהדרך הזאת או באלו שסרחו, אם אכן סרחו”.

דוברות המשטרה (צפון) מסרה: “בשעות הערב המוקדמות הסתיימו משחקי כדורגל במסגרת ליגת נוער צפון, בשני מגרשים – בכפר בענה וביקנעם. עם סיום המשחק אירעו האירועים הבאים: ראשית, בכפר בענה, בעת סיום המשחק הושלכו בקבוקים ואבנים לעבר אוטובוס הקבוצה האורחת (נחף). לא היו נפגעים באירוע, אך שמשת האוטובוס נופצה. זהות החשוד ידועה ומבוצעות פעולות למעצרו. ביקנעם, בסיום המשחק, התלונן השופט כי הותקף על ידי שני שחקני יקנעם. השופט לא נזקק לטיפול רפואי, שני החשודים טרם אותרו”.

עוזי יצחקי, יו"ר איגוד השופטים, אמר בתגובה למקרי האלימות: "זה חמור מאוד, להרביץ לשופט, לשבור אוטו, אנחנו נדאג שהקבוצות האלה פשוט ייסגרו. בנוסף, אם זה יימשך, אנחנו פשוט לא נשלח יותר שופטים למשחקים כאלה ושיעשו מה שרוצים".

אמש (שבת) בשעות הערב בכפר בענה בעת סיום המשחק בין בענה-נחף הושלכו בקבוקים ואבנים לעבר אוטובוס הקבוצה האורחת. ללא נפגעים באירוע, שמשת האוטובוס נופצה. בפעילות שבוצעה בשעות הלילה נעצר החשוד(17) והוא יובא הבוקר לדיון בבקשה להארכת מעצרו בבימ"ש שלום עכו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */