יום שישי, 19.04.2024 שעה 15:04
לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

סטודמאייר: נהפוך את העונה למוצלחת בליגה

כוכב ירושלים מסתכל קדימה אחרי ההדחה מהיורוקאפ עם ה-90:75 בוולנסיה. פיאניג'אני: "גאה בשחקנים שלי", הלפרין: "עשינו עונה מצוינת", הראל: "מאכזב"

|
אמארה סטודמאייר. מקווה להצלחה בליגה (יורוקאפ)
אמארה סטודמאייר. מקווה להצלחה בליגה (יורוקאפ)

החלומות הגדולים של הפועל ירושלים על מקום ביורוליג נגדעו הערב (רביעי) לאחר שנכנעו בוולנסיה 90:75 שקבע 2:1 לזכות הספרדים בסדרת חצי גמר היורוקאפ. האדומים מהבירה ינסו להשיג מקום במפעל הבכיר של הכדורסל האירופי בעונה הבאה, עד אז ירכזו את מיטב מאמציהם בזירה המקומית.

הפועל ירושלים מפסידה לולנסיה 75:90

מנכ”ל המועדון, גיא הראל, שמר על ראש מורם: “עונה שאין מה להתבייש בה, אבל הסיום שלה היה מאכזב. באנו לפה, רצינו לנצח ולעלות לגמר אבל זה לא קרה. עשינו עונה אירופית יותר ממכובדת. הפסדנו לקבוצה מצוינת שבהחלט הייתה טובה במפעל הזה לכל אורך העונה. מסתכלים קדימה למטרה שעוד נשארה לנו בליגה - האליפות, ולהמשיך לרמות הגבוהות”.

תגובות הפועל ירושלים

על האוהדים: “מחמם את הלב , לא דבר של מה בכך, הרגשנו את האוהדים  כל המשחק יש פה קהל ויש פה אווירה מדהימה של הספרדים גם אבל הקהל שלנו. הרגשנו אותו מהרגע שירדנו מהאוטובוס, גם בחימום. אין מילים להגיד על הקהל הזה ואני בטוח שהם ידחפו אותנו גם בהמשך”. 

סימונה פיאניג’אני סיכם לאחר המשחק: “ברכותיי לוולנסיה, הם שיחקו מדהים הלילה, אבל לא רק הלילה. בכל העונה הם הראו עקביות, כל הקבוצה, גם בליגה הספרדית. ידענו מההתחלה, מהרגע הראשון, שזאת קבוצה שתגיע עד הסוף. אז עכשיו אני רק יכול להגיד שאני גאה בשחקנים שלי, שהגיעו לכאן. 2:3 לוולנסיה נגדנו העונה הזאת זה משהו מיוחד עבורנו. ניצחנו קבוצה גדולה הגענו עד הלילה, אז תודה לשחקנים שלי, אני מאוד גאה בהם במירוץ הגדול הזה שעשינו ביורוקאפ. תודה לצוות של הפועל ירושלים שנתן לנו את ההזדמנות לעשות את העונה המיוחדת הזאת באירופה ולאוהדים של הפועל, שגם הלילה, עודדו אותנו ונתנו לנו אנרגיה מדהימה”.

סימונה פיאניג'אני אמרה סודמאייר והלפרין. מאוכזבים (הפועל ירושלים) סימונה פיאניג'אני אמרה סודמאייר והלפרין. מאוכזבים (הפועל ירושלים)

“ולנסיה שיחקה כדורסל נהדר”, אמר אמארה סטודמאייר לאחר ההדחה. “הפסדנו, אבל הם שיחקו כדורסל טוב בשני צידי המגרש. הם עשו עבודה מצוינת הגנתית והתקפית ושיטת המשחק שלהם עבדה היטב. יכולנו לנצח כאן, אבל צריך לדעת איך לשחק. נתרכז עכשיו בלהפוך את העונה שלנו בזירה המקומית למוצלחת. זו הייתה שנה מהנה ביורוקאפ, פגשנו קבוצות אירופיות נהדרות, רצינו להגיע לגמר, אבל תמיד יש לנו את השנה הבאה”.

יותם הלפרין המתוסכל סיפר: “ברור שאנחנו מאוכזבים, הפסדנו לקבוצה שברור שהיא יותר טובה מאיתנו. עשינו עונה אירופאית מצוינת, זהו, יש עוד דברים לעשות השנה. לא היינו מספיק אגרסיביים, בשביל לנצח את הקבוצה הזאת פעמיים בחמישה ימים צריך לבוא אחרת. יש סיבה מדוע הם במקום הראשון בספרד, הם משחקים כדורסל ברמה הכי גבוהה שיש. האוהדים שלנו מדהימים. זאת טיסה לא קלה כדי להגיע לכאן. זה ריגש לראות את הקהל, אבל היה לנו ברור שהם יהיו פה בשבילנו”.

טראוויס פיטרסון באימון. נותר עם כתף כואבת (הפועל ירושלים) טראוויס פיטרסון באימון. נותר עם כתף כואבת (הפועל ירושלים)

טראוויס פיטרסון הוסיף: “זו לא הרגשה טובה, הפסד כואב. ולנסיה קבוצה מצוינת וידענו שקשה מאוד לשחק מולם בביתם, אבל פשוט לא הצלחנו להתמודד, הם היו טובים מדי. הכתף עדיין כואבת לי, הרגשתי את זה במיוחד ברבע השלישי, קיבלתי זריקה לפני המשחק ואני אצטרך קצת מנוחה כדי להצליח להחלים לחלוטין, אבל בסוף יהיה בסדר. תודה רבה לאוהדים שבאו לתמוך בנו, הייתם מדהימים וזה דבר שלא רואים יותר מדי, אין הרבה קהלים שמגיעים לתמוך בקבוצה שלהם מסביב לאירופה וזה דבר מדהים, תודה לכם על זה”.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */