יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:46
ארי שמאי

לא נורא לרדת, העיקר שמכבי תישאר סגנית

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: היכולת הדלה של הפועל תוביל למאבק כואב והרוש שיצא נגד בית"ר, כעת הטוב בארץ. וגם: מחזיק אצבעות לב"ש והביזיון בביה"ד

1. בדבר אחד מנחם קורצקי בטוח צודק. אנחנו קבוצת תחתית שנאבקת על מקומה בליגה. ואם מישהו חשב בעקבות הניצחונות על מעצמות הכדורגל מאשדוד ומאשקלון, שנבטיח את מקומנו בליגת הפח הנקראת ליגת העל איפה שהוא באביב, באו שני המשחקים האחרונים והוכיחו לו שהניסנובים יאבקו על מקומם בליגת העל. להוציא נקודת ליגה אחת בלבד משני משחקי בית, זה לבטח לא מתכון להשארות ליגה, בעיקר אם לוקחים בחשבון שהמועמדת העיקרית לירידה, מעצמת הכדורגל הפועל אשקלון, דווקא התחזקה בינואר.

יחד עם זאת, אנחנו אופטימים ולא מתלוננים, ולו בגלל העובדה שרק לפני פחות מחודשיים, עמדנו בפני ירידת ליגות, חיסול ולא פירוק, ואולי התפוררות הקבוצה – איזה אסון - למספר קבוצות אוהדים. ברגע הזה הגיעו האחים ניסנוב, יחד עם בועז תושב והדוד שלו מאיר, וזאב גרינברג, והצילו את כולנו כשלקחו על גבם את הקבוצה. אז אנחנו לא כפויי טובה, וגם אם נרד ליגה, זה לא סוף העולם, בעיקר אם תבטיחו לי שסגנית האלופה תישאר סגנית האלופה. אנחנו הרי לא חזירים.

מנחם קורצקי. צודק שאנחנו קבוצת תחתית (נעם מורנו)מנחם קורצקי. צודק שאנחנו קבוצת תחתית (נעם מורנו)

2. גולדה מאיר, ראש הממשלה הכי ימנית שהייתה כאן מאז ומעולם, אמרה פעם שמעולם לא תסלח לערבים על שאילצו את ילדינו ללמוד להרוג אותם. ואנחנו אומרים שמעולם לא נסלח לאלו שהביאו את הפועל למצב שבו נאלץ לתמוך בסגנית האלופה במשחקה הערב מול בני יהודה, ובעיקר בזה שלאחריו מול הפועל אשקלון. לבאר שבע אנחנו דווקא מאחלים בהצלחה במשחקיה הקרובים מול הפועל כפר סבא ומ.ס אשדוד, מעניין מה היה לגולדה מאיר לומר על זה.

3. והבה נדבר קצת על אריאל הרוש, זה שיצא באומץ ואצילות נפש בזמנו נגד הקהל שלו, והיום הוא השוער הישראלי הטוב ביותר. כי מילא שלא ניצחנו היום, בלי אריאל האדום לא היינו מוציאים גם נקודה. בהינתן העובדה שדודו גורש מורחק מהמשחק מול ספרד, ראוי הרוש ללבוש את אפודת השוער של הנבחרת הציונית, למרות שעדיף לנו שישמור את הרשת נקייה דווקא מול החלוצים של כפר סבא ואשקלון. מה לעשות, גם אנחנו, ממש כמו אוהדיה הציוניים של מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים, מעדיפים את הקבוצה הפרטית שלנו, על פני זו הלאומית. בזה, אין ספק שאחיי אוהדי מכבי ובית"ר, מסכימים איתי.

אריאל הרוש. הטוב בארץ היום (רדאד ג'בארה)אריאל הרוש. הטוב בארץ היום (רדאד ג'בארה)

4. ואם כבר הרוש ואצילות נפש, חייבים להודות שלרעננה הגיעה בעיטת עונשין חוזרת אחרי שהרוש כבר היה כמעט בקו החמש כשאבוחצירה בעט. מצד שני חייבים להגיד לשדרן שהדרישה לפנדל שני לרעננה בשנייה האחרונה של המשחק היא קצת חצופה בהינתן העובדה שהחלוץ של רעננה הפיל את עצמו לרגלי בלמינו. לירן ליאני אולי היה נותן על זה פנדל, לטובת מכבי כמובן, מעניין מה יש לגולדה ולמיץ’ גולדהאר לומר על זה.

5. ונסיים בהבעת מחאה כנגד המוסדות השיפוטיים הבעייתיים של התאחדות לכדורגל המסואבת בישראל, שבגזר דין אכזרי ובלתי מידתי, החליטו להרחיק את המאמן המצוין והאדם הנפלא רן בן שמעון על שהעז, שומו שמיים, בלהט המשחק ולאחר שקופח קשות על ידי צוות השיפוט לסנן את המילה "אפס" לעבר אחד מאנשי הצוות. למשך ארבעה משחקים תמימים וחשובים הורחק המאמן ממקום עבודתו, כי להגיד אפס, זו שערורייה שאי אפשר לסלוח עליה כמובן. כי אפס זה נורא, הרבה יותר משלושים ושמונה מיליוני שקלים שנעלמו מקופת ההתאחדות, ואיש, מלבד עורך הדין מורן מאירי, לא עשה דבר. אפסים.

רן בן שמעון ביציע. עונש חסר פרופורציה (עמית מצפה)רן בן שמעון ביציע. עונש חסר פרופורציה (עמית מצפה)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים