יום שישי, 19.04.2024 שעה 11:10
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

גרשון, סייף וגנט בשמינית, גם רומא וליון עלו

ליגה אירופית, שלב 32 האחרונות: 90 דקות לישראלים ב-2:2 עם טוטנהאם, ניקוסיה היממה את בילבאו, גלדבאך ביצעה קאמבק מטורף מול פיורנטינה, זניט בחוץ

|
ג'רמי פרבט חוגג (רויטרס)
ג'רמי פרבט חוגג (רויטרס)

שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית הגיע לסיומו הערב (חמישי), כשבמוקד גנט, קבוצתם הבלגית של קני סייף ורמי גרשון הדהימה את טוטנהאם והעפילה לשמינית הגמר אחרי שחזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:2 בוומבלי. אפועל ניקוסיה הדהימה את אתלטיק בילבאו, כשהדיחה אותה עם ניצחון 0:2. בורוסיה מנשנגלדבאך ביצעה מהפך גדול בדרך ל-2:4 והדיחה את פיורנטינה, ליון רמסה את אלקמאר עם 1:7 ורומא המשיכה גם היא לשלב הבא למרות הפסד ביתי 0:1 לוויאריאל.

טוטנהאם – גנט 2:2 (2:3 לגנט בסיכום)

הישג נפלא לקבוצה של סייף וגרשון (90 דקות), שסחטה תיקו 2:2 מהקבוצה של מאוריסיו פוצ’טינו בוומבלי וחגגה עלייה סנסציונית, לאחר שניצחה 0:1 במשחק הראשון בבלגיה. הפתיחה של האורחת לא הייתה מעודדת, כשכריסטיאן אריקסן כבש מתוך הרחבה בדקה העשירית והכניס את וומבלי לטירוף. הקבוצה בצהוב ידעה להתאושש בצורה מהירה ולהרגיע את הקהל ביציעים, שנהנתה משער עצמי של חלוץ התרנגולים הארי קיין בדקה ה-20.

בדקה ה-39 הורחק דלה עלי והסיכויים של המארחת לעלות קטנו משמעותית. למרות החיסרון המספרי שער של ויקטור וואניימה החזיר את המקומיים לתמונה ואת הצבע לפנים של הקהל ביציעים. מי שחתם באופן סופי את הסיפור היה ג’רמי פרבה שהשווה בפעם השנייה בדקה ה-82 ושלח את האוהדים שהגיעו מבלגיה לחגוג. 

דקה 10, טוטנהאם עלתה ל-0:1: ההגנה בצהוב הסתבכה עם כדור ארוך פשוט ומי שהיה שם לנצל זאת הוא כריסטיאן אריקסן, שחדר אל תוך הרחבה מצד ימין וגלגל כדור שטוח לפינה הרחוקה של לוברה קאליניץ’ שהלך פנימה.  

אריקסן כובש (רויטרס)אריקסן כובש (רויטרס)

דקה 20, גנט השוותה ל-1:1: הבלגים זכו לכדור קרן והארי קיין שירד לעזור להגנה, נגח לשערו הוא מתוך רחבת החמש והימם את האוהדים ביציעי וומבלי.

קיין כובש שער עצמי (רויטרס)קיין כובש שער עצמי (רויטרס)

דקה 61, טוטנהאם עלתה ל-1:2: הקשר האחורי של פוצ’טינו, ויקטור וואניימה כבש בבעיטה מתוך הרחבה לרשת הגבוהה והחזיר את הצבע לפנים של הקהל בוומבלי.

וואניימה כובש (רויטרס)וואניימה כובש (רויטרס)

דקה 82, גנט השוותה ל-2:2: ג’רמי פרבה שכבש את שער הניצחון במפגש הראשון איזן בפעם השנייה במשחק עם שער מתוך הרחבה בסיומה של התקפה מתפרצת. 

שחטאר דונייצק – סלטה ויגו 2:0 (לאחר הארכה) (1:2 לסטה ויגו בסיכום)

הקבוצה של אדוארדו בריסו מחקה פיגור מהמשחק בבלאידוס והעפילה לשמינית הגמר בצורה דרמטית, כשפנדל של יאגו אספאס בדקה ה-91 שלח את המשחק להארכה. כשהיה נדמה שההתמודדות הולכת להיות מוכרעת בבעיטות מהנקודה הלבנה, הגיע גוסטאבו קבראל, הבלם כבש בדקה ה-108 ובעצם גמר את הסיפור. האורחים הנחילו לכתומים –שחורים הפסד ביתי ראשון לאחר 31 משחקים והצילו את הכבוד הספרדי במפעל, כשהיו הקבוצה היחידה שתייצג את המדינה בשלב הבא.

דקה 91, סלטה ויגו עלתה ל-0:1: כשהסיפור כבר היה נראה גמור, ג’ון גידטי הוכשל ברחבה והקבוצה מגליסיה זכתה לפנדל אותו כבש יאגו אספאס, ששלח את המשחק להארכה אחרי דרמה גדולה.

דקה 108, סלטה ויגו עלתה ל-0:2: הבלם גוסטאבו קבראל סגר את הסיפור והוציא את כל הרוח שנותרה במפרשים של הקבוצה האוקראינית המתוסכלת.

פיורנטינה - בורוסיה מנשנגלדבאך 4:2 (3:4 למנשנגלדבאך בסיכום)

המשחק המשוגע של הערב ללא ספק. הקבוצה של פאולו סוזה הגיעה למשחק הביתי בארטמיו פרנקי עם 0:1 מהמפגש הראשון אבל נכנעה ל-16 דקות של בליץ גרמני. זה התחיל טוב עבור הוויולה, כשניקולה קאליניץ' (16) ובורחה ואלרו (29) העלו את הסגולים ליתרון כפול אחרי חצי שעה של כדורגל, אבל אז לארס סטינדל נכנס לפעולה עם שלושער מטורף תוך 12 דקות (44 פנדל, 47 ו-56), שקבע שוויון בשני המשחקים. ארבע דקות בלבד חלפו ואנדרס כריסטנסן סגר עניין עבור הגרמנים.

דקה 15, פיורנטינה עלתה ל-0:1: דווקא אחרי פתיחה טובה של הגרמנים, הם איבדו כדור מיותר במרכז המגרש שהגיע אל פדריקו ברנרדסקי, האיטלקי שלח כדור עומק נפלא לניקולה קאליניץ’ שהכניע את יאן זומר מתורך הרחבה.

שחקני פיורנטינה חוגגים (רויטרס)שחקני פיורנטינה חוגגים (רויטרס)

דקה 29, פיורנטינה עלתה ל-0:2: עוד טעות איומה בהגנת האורחים. הבלם יאניק וסטגראד, מעד כשהוא אחרון בדרך אל השער, והותיר את בורחה ואלרו לבדו מול זומר, הספרדי לא התקשה מול השוער השוויצרי וכבש בקלות.

ואלרו כובש (רויטרס)ואלרו כובש (רויטרס)

דקה 44, בורוסיה מנשנגלדבאך צימקה ל-2:1: הקפטן לארס שטינדל כבש מהנקודה הלבנה עם בעיטה שטוחה לפינה השמאלית והחזיר את הגרמנים אל העניינים על סף הירידה להפסקה.

שטינדל כובש מהנקודה הלבנה (רויטרס)שטינדל כובש מהנקודה הלבנה (רויטרס)

דקה 47, בורוסיה מנשנגלדבאך השוותה ל-2:2: האם הקבוצה של דיטר האקינג בדרך למהפך דרמטי? לארס שטינדל השלים צמד שתי דקות לאחר שהקבוצות חזרו מחדר ההלבשה, כשדחק מקרוב מול השער החשוף והלחיץ את הקהל ביציעים.

דקה 55, בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה ל-2:3: הערב החלומי של שטינדל נמשך. תרגיל מתוחכם מבעיטה חופשית הציב את הקשר במצב בעיטה מ-17 מטרים, הקפטן שלח בעיטה חדה לפינה השמאלית של טאטרושנו והשלים מהפך מדהים של האורחת.

דקה 60, בורוסיה מנשנגלדבאך עלתה ל-2:4: ההתפרקות של הקבוצה של סוזה נמשכה. אנדרס כריסטיאנסן כבש בנגיחה מתוך רחבת החמש ונעץ עוד מסמר בארון של הויולה ההמומים.

רומא - ויאריאל 1:0 (רומא עלתה עם 1:4 בסיכום)

הקבוצה האיטלקית הגיעה למשחק אחרי ה-0:4 הגדול באל מדריגל והתייחסה למשחק בהתאם. הצוללת הצהובה ניצלה זאת כדי להציל משהו מהכבוד שלה עם ניצחון קטן. רפאל סנטוס בורה כבש את שער הניצחון בדקה ה-15 אחרי טעות נוראית של תומאס ורמאלן, שפשוט בישל לו גול קל מחמישה מטרים. תשע דקות לסיום הרומאים נותרו בעשרה שחקנים לאחר שאנטוניו רודיגר הורחק בכרטיס אדום בעקבות עבירה ללא כדור על אלברו גונסאלס. פרנצ'סקו טוטי אגב, השלים 90 דקות.

אפואל ניקוסיה - אתלטיק בילבאו 0:2 (אפואל עלתה עם 3:4 בסיכום)

ההפתעה של שלב 32 האחרונות הגיעה אלינו מקפריסין, שם המקומיים ניצחו את הבאסקים והפכו את היתרון שלהם מהמשחק בסן ממס. פיירוס סוטיריו העלה את ניקוסיה ליתרון דקה בתוך המחצית השנייה ויאניס יאניוטס הכפיל בכדור עונשין מ-11 מטר בדקה ה-54. המשחק התחמם ופיירוס סוטיריו מאפואל הורחק בכרטיס אדום (65), כשבצד השני אנדר איטורספה השאיר את בילבאו בעשרה שחקנים בתוספת הזמן.

תוצאות נוספות

גנק – אסטרה ג’ורג’יו 0:1 (2:3 לגנק בסיכום)
קופנהאגן – לודוגורץ 0:0 (1:2 לקופנהאגן בסיכום)
ליון – אלקמאר 1:7 (2:11 לליון בסיכום)
ספרטה פראג – רוסטוב 1:1 (1:5 לרוסטוב בסיכום)
זניט סנט פטרסבורג - אנדרלכט 1:3 (אנדרלכט עלתה בזכות שערי חוץ אחרי 3:3 בסיכום)
?אייאקס - לגיה ורשה 0:1 (0:1 לאייאקס בסיכום)
?אוסמנליספור - אולימפיאקוס 3:0 (0:3 לאולימפיאקוס בסיכום )

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */