יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:15

יואב נאמן: לא נשמש תפאורה מול מכבי ת"א

קפטן מכבי ראשון לציון דרוך למפגש מול האלופה בחצי גמר גביע המדינה בכדוריד. בחצי הגמר השני: עידן מימון והפועל ראשל"צ יפגשו את אס"א תל אביב

|
יואב נאמן (שחר גרוס)
יואב נאמן (שחר גרוס)

היום (שלישי) נערכה באולם הדרייב אין בתל אביב מסיבת עיתונאים חגיגית לקראת חצאי גמר גביע המדינה בכדוריד אשר ייערכו ביום חמישי הקרוב בהיכל קבוצת שלמה. המשחק הראשון יפגיש את אס”א תל אביב עם הפועל ראשון לציון, מחזיקת הגביע, של המאמן עידן מימון (18:30). מדובר בשחזור חצי הגמר הדרמטי אשתקד, שהסתיים בניצחונם של האדומים על אס״א ת״א 32:35, לאחר הארכה. המשחק השני יפגיש בין מכבי ראשון לציון, סגנית האלופה, לבין האלופה, מכבי תל אביב (20:45)

יו״ר איגוד הכדוריד, טל לביא: ״אני שמח לפתוח את המעמד הזה. ב-94’ הייתי בגמר והפסדתי. אנחנו רוצים מאבקים טובים על המגרש, ושהטוב ביותר ינצח. אנחנו נערכים מבחינה לוגיסטית, ומקווים שיגיע הרבה קהל. מאחל לכולם בהצלחה״. דראגן ג’וקיץ׳, מאמן מכבי ת״א: “בגביע אין פייבוריטית. יש ארבע קבוצות שרוצות לזכות בגביע, אני בטוח שאוהבי הכדוריד ייהנו מהמשחקים ומאחל לכולם בהצלחה״. על חן פומרנץ: ״אנחנו עוד לא החלטנו מה איתו, נראה מה יקרה בשלושת הימים הבאים. אנחנו לא ניקח סיכון איתו. אם אנחנו רוצים להיות באירופה שוב בעונה הבאה, אז נצטרך לזכות בתארים”

טל לביא (שחר גרוס)טל לביא (שחר גרוס)

מאמן מכבי ראשל”צ, סער פרנקל: “אני חושב שמכבי ת״א פייבוריטית במשחק נגדנו, אנחנו נגיע וניתן את הכל. עברתי עונות עם פציעות, אך דבר כזה עוד לא קרה אצלי. נעשה כל מה שנוכל למרות הפציעות וכל מה שעברנו״.

יואב נאמן, קפטן מכבי ראשל״צ: “הקבוצות שיהיו פה צריכות לתת תצוגת תכלית. מכבי תל אביב לא הפסידה לאף קבוצה ישראלית השנה והם נראים מצוין, אבל אנחנו לא נבוא להיות תפאורה”.

דראגן ג'וקיץ' (שחר גרוס)דראגן ג'וקיץ' (שחר גרוס)

מאמן אס”א תל אביב, אולג בוטנקו: ״אנחנו לא מגיעים במצב הכי טוב למשחק, אבל אני בטוח שהקבוצה תגיע, ותעשה את הטוב ביותר שאפשר״.

עידו לביא, קפטן אס״א ת״א: ״זה מעמד מאוד מרגש. אין ספק שהפועל ראשל״צ פייבוריטית במשחק הזה, אסא זה מועדון עם הרבה מסורת במשחקי הגביע, אני מקווה שנוכל להתעלות. אנחנו מודעים להבדלי הכוחות, אבל מאמינים בעצמנו״.

 עידן מימון (שחר גרוס) עידן מימון (שחר גרוס)

עידן מימון, מאמן הפועל ראשל״צ: ״אנחנו פעם שישית ברציפות במעמד חצי הגמר. אנו מאוד מכבדים את היריבה שלנו, ולא מתייחסים למיקום בטבלה כי במשחק אחד הכל יכול להיות. אנחנו המועדון  מספר אחד בהישגים בישראל. מי שחושב לזלזל בשחקנים שלי שעשו הרבה וברגע אחד למחוק אותם, זה פוגע בהם.. להגיד דאבל עכשיו זה יהיה יומרני מצדי. יושבים פה מאמנים עם קבוצות לא פחות טובות וראויות. אי אפשר לדעת מה יהיה, יש יריבות קשות וטובות שלא פחות טובות מאיתנו. הדרך לדאבל עוד מאוד ארוכה וקשה. כל פעם שמדברים עלינו וקוברים אותנו זה מכניס אותנו לטירוף. נכתבו דברים שהם רחוקים מהמציאות, אני יודע איזה בעיות יש בקבוצה שלי״.

אריאל רוזנטל (שחר גרוס)אריאל רוזנטל (שחר גרוס)

אריאל רוזנטל, קפטן הפועל ראשל״צ: ״עברו עלינו חודשים לא פשוטים, נבנה פה סגל מצוין מבחינת כישרון וניסיון. לזכות עידן ייאמר, שהוא דחף אותנו ודרבן אותנו ברגעים הכי קשים. אנחנו עדיין מועמדים לזכות בכל התארים, אנו הפועל ראשל״צ, ורוצים להראות את החוזקה של המועדון״.

עומר דבדה, קפטן מכבי ת״א: “זה מאני טיים ראשון שלנו העונה. אם נבוא בחמישי ולא ננצח, אז את מי זה יעניין שהגענו לבתים באירופה? ההפסד בגמר בשנה שעברה עדיין יושב טוב בראש”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */