יום שישי, 19.04.2024 שעה 12:28

עופר מזרחי: בכדורגל שלנו מספיק מאמן ישראלי

בתכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE שוחחנו עם עופר מזרחי לגבי מצבה של מכבי חיפה והעזיבה הקרבה של תור קרלסן. התכנית משודרת גם ב-101.5FM

|
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)
אופירה אסייג ואייל ברקוביץ' בתכנית הספורט (מערכת ONE)

תכנית הספורט של ישראל בשיתוף ONE משודרת בכל ערב מ-18:00 עד 20:00. את תכנית הספורט ניתן לשמוע ברדיו תל אביב (102FM), רדיו חיפה (99.5FM ו-107.5FM), רדיו ירושלים (101FM), רדיו דרום (97FM ו-95.8FM), וכעת גם באשקלון ובאשדוד ב-101.5FM. בנוסף לכל שלל התחנות המכובדות, התכנית משודרת גם כאן באתר.

בתכנית הערב נדון בהצלחה של שרון מימר בבית”ר ירושלים, במצב של הפועל ת”א בתחתית, במעמדו של תור כריסטיאן קרלסן במכבי חיפה, וכמו כן נערוך ראיון מיוחד עם ד"ר מארק רוסנובסקי שיחשוף סיפורים מצחיקים מחדר הטיפולים של הנבחרת במהלך השנים.

“אני לא רואה את העתיד של הפועל תל אביב כקבוצת צמרת”

שוחחנו עם משה סיני על הנפילה של הפועל תל אביב, והאם היא בדרך לליגה הלאומית.

שיחקת בהפועל ת”א הגדולה, לא קרה שלא הלך במשחק ואז השופט שרק וניצחתם?  “אני לא חושב שהשופטים נותנים פריווילגיה לקבוצה כזו או אחרת. מה שכן צריכים לבחור שופטים שעומדים בלחצים כאלו”. 

משה, מה אתה אומר הפועל מסוגלת להישאר בליגה?                                          “אני חושב שיש שחקנים בינוניים בקבוצה. קל מאד ללמד הגנה אבל קשה לאזן בין הגנה להתקפה וזו הבעיה. הפועל תישאר בליגה כי הקהל שלה מאחוריה. יהיה מאוד קשה להפועל מול רעננה ובני יהודה שהן בליגה שלה, שני המשחקים הללו מאוד חשובים להישארות שלה”.

הפועל תל אביב תחזור להיות קבוצת צמרת?                                                           “אני לא רואה את העתיד של הפועל כקבוצת צמרת. לפחות לא כרגע”.

שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (נעם מורנו)שחקני הפועל ת"א מאוכזבים (נעם מורנו)

משה, מהו מאזן החיים של מאמן כדורגל כדוגמת שרון מימר?                                  “מי שיש לו לב חלש שלא יהיה שם. אי אפשר ליהנות, שרון צריך כרגע ליהנות מהסיטואציה. אם מאמן רוצה ליהנות מהכדורגל כמה שאפשר, צריך שיהיו לידו אנשי מקצוע לידו”.

אתה סמל גדול, הפועל לא רצו לפנות אליך?                                                              “הרבה שנים לא ראיתי אותם (האחים ניסנוב) ואנחנו רואים דברים בצורה שונה. אני בחוץ, חשוב לי לחנך ילדים לחשוב כדורגל”. 

“המשחק מול הפועל תל אביב חשוב יותר מהמשחק מול בני סכנין”

שוחחנו עם שרון מימר על ההצלחה בבית”ר ירושלים לאחר הניצחון על הפועל תל אביב.

איך עשית את השינוי מהפועל כפר סבא ל-100 אחוזי הצלחה בבית”ר?                        “אני התחלתי לאמן ילדים בראשון לציון. אני יודע שאני למעלה כרגע ואני חושב אך ורק חיובי. אני לא אשתנה בשום מצב”.

שרון מימר (רדאד ג'בארה)שרון מימר (רדאד ג'בארה)

שרון, נתתם נוקאאוט להפועל תל אביב?                                                               “אני לא מתייחס לנוקאאוט. התחלנו את המשחק לא טוב, להפועל היו יותר אנרגיות מאיתנו. הגענו לשלושה מצבים והיינו יכולים לחזור, לצערי זה לא קרה”.

כעסת על דוד קלטינס כשקיבל את הכרטיס האדום?                                               “אין על מה לכעוס. אם זה היה שחקן בן 30 אז הוא היה צריך להיות יותר אחראי, אבל זה לא המצב. הוא בתהליך למידה. זה המהות של הכדורגל. הוא עשה את הדברים מתוך אמוציות”.

מה אתה אומר על איתי שכטר שהתעורר עם שבעה שערי ליגה?                               “מה שאיתי יודע ראינו בשנים הקודמות. החכמה היא להביא אותו למקום שהוא נהנה במגרש. אני מאמין שאם אתה בא לסבול בכדורגל, אז אל תבוא. כששחקן בא חיובי זה מחבר את הקהל”.

מה חשוב לאוהדי בית”ר ירושלים יותר המשחק מול בני סכנין או הפועל תל אביב?        “המשחק הראשון מול הפועל הוא מקצועית יותר חשוב מהמשחק מול בני סכנין”.

“אין דם בקוקטייל, אבל יש פלזמה של עגל בפנים”

שוחחנו עם ד”ר מארק רוסנובסקי, רופא נבחרת ישראל כבר ארבעה עשורים שיקבל את התואר יקיר העיר תל אביב ביום העצמאות הקרוב.

דוקטור, איך הרגשת שקיבלת טלפון והודיעו לך שאתה יקיר העיר תל אביב?                “זה היה רגע מאוד מרגש בשבילי ברגע שקיבלתי את שיחת הטלפון”. 

מה יש בקוקטייל שלך, תגלה לנו את הסוד?                                                        “אני לא יכול לגלות מה שכן אין דם בקוקטייל, אבל יש פלזמה של עגל בפנים”.

אילן בכר, ד"ר מארק רוסנובסקי וגיא צרפתי (מערכת ONE)אילן בכר, ד"ר מארק רוסנובסקי וגיא צרפתי (מערכת ONE)

לאיזה שוער היית עושה היפנוזה?                                                                           “זה לא היפנוזה זה פסיכותרפיה. הייתי עושה את זה להרבה שוערים לרפי כהן ולאופיר מרציאנו”.

דוקטור, למה שלא תכתוב ספר?                                                                             “פנו אליי מידיעות אחרונות, הם רצו לכתוב עליי ספר של 42 שנים בהתאחדות אבל זה לא יצא לפועל”.

למה לא היית מדבר עם אייל ברקוביץ כל נסיעה לחו”ל?                                          “כי הוא היה חוגג לי יום הולדת סתם בלי שום קשר במטוס, נכנס לתא הטייס ומתחיל לשיר”.

מה שלום אברהם בן דורי?                                                                               “הוא לא זוכר אף אחד. אבל אני ממשיך לבקר אותו”.

“אנחנו יכולים לעשות את זה. עשיתי את זה במצבים יותר קשים”

שוחחנו עם יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון לקראת הפלייאוף התחתון.

יובל, אתה מרגיש שהקבוצה שלך מפספסת משהו?                                               “אם אני לוקח את חמשת המשחקים האחרונים לא היינו פחות טובים מהיריב ולא הצלחנו לצאת עם אף נקודה. אנחנו צריכים לבדוק את עצמנו”.

האם המצב של אשקלון יותר גרוע משל הפועל תל אביב ושאר קבוצות התחתית?           “המצב של כולנו זהה. נשארו עשרה משחקים, ואנחנו צריכים לקחת כמה שיותר נקודות. אם ניקח 2-3 נקודות בשני המשחקים הקרובים יהיה לנו סיכוי טוב יותר בפלייאוף”.

יובל נעים (שחר גרוס)יובל נעים (שחר גרוס)

יובל, מה התחושה בקבוצה נשארים או יורדים?                                                       “תסתכלו על הקבוצות האחרות שאנחנו מתמודדים אתם, אנחנו ברמה של הקבוצות האלו. אנחנו יכולים לעשות את זה, עשיתי את זה במצבים יותר קשים”.

“מכבי חיפה גורמת לשחקני העבר לא לסבול את התנהלות המועדון”

שוחחנו עם חלוץ העבר, עופר מזרחי לגבי המנהל המקצועי של מכבי חיפה, תור כריסטיאן קרלסן שנמצא בדרך החוצה מהמועדון.

מה אתה חושב על ההתנהלות של יעקב שחר?                                                       “שחר נרדם בשמירה. הוא צריך לעשות את ההתאמות וכרגע הוא לא מצליח לעשות זאת. ליענקל’ה יש אנשים ישראלים שיכולים לעשות את העבודה לא פחות טוב מהזרים, דוגמת רוני רוזנטל”.

עופר, איפה מכבי חיפה נכשלה?                                                                             “מכבי חיפה נכשלה ממחלקת הנוער, לא עושים שם שינוי כבר שנים. לא יקרה דבר אם יחליפו את האנשים שעובדים שם. לא סתם לא גדלים כישרונות בשנים האחרונות”.

מה צריך לעשות כדי שיהיה שינוי?                                                                   “לגדל שחקנים שיובילו את המועדון. זו לא בעיה גדולה, זו עבודה לא נכונה. יש הרבה דברים שלא קשורים לכדורגל. לדעתי, מנהל מקצועי היה צריך להגיע כבר לפני הרבה שנים”.

תור כריסטיאן קרלסן (אחמד מוררה)תור כריסטיאן קרלסן (אחמד מוררה)

עופר, היית נותן לרנה להמשיך?                                                                             “לא, אני בכדורגל הישראלי חושב שמספיק מאמן ישראלי”.

האם הבעיה היא בעמדת המאמן של מכבי חיפה?                                                    “הבעיה היא לא המאמן. כל האטמוספירה במועדון, האצטדיון זה מה שמשאיר את חיפה בתודעה. היום היא כמו כל קבוצה, רעננה וכדומה”.

אתה חושב שמכבי חיפה גורמת לשחקנים לא לסבול את המועדון?                             “מכבי חיפה גורמת לכל שחקני העבר שלהם לא לסבול את ההתנהלות של המועדון. כנראה שבשנים האחרונות המועדון לא מעוניין להעסיק שחקני עבר כריזמטיים”.  

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */