יום שישי, 19.04.2024 שעה 19:07

צ'לסי ניצחה 0:2, לסטר הודחה, רק תיקו לסיטי

שמינית גמר הגביע האנגלי: פדרו ודייגו קוסטה סידרו לבלוז ניצחון על וולבס. האלופה ספגה שער בדקה ה-90 מול מילוול, 0:0 לפפ ושחקניו מול האדרספילד

|
פדרו חוגג עם וויליאן (רויטרס)
פדרו חוגג עם וויליאן (רויטרס)

משחקי שמינית גמר הגביע האנגלי נפתחו היום (שבת), כשאף אחת מהפייבוריטיות על הנייר לא ליקקה דבש מול היריבות מהליגות הנמוכות. כבר במשחק המוקדם קיבלנו סנסציה ענקית כשלינקולן סיטי, מהליגה החמישית, הדיחה את ברנלי מהפרמייר ליג עם 0:1 דרמטי. גם מנצ’סטר סיטי הסתבכה עם 0:0 מול האדרספילד מליגת המשנה ותזדקק למשחק חוזר כדי להעפיל. אוקספורד מהליגה השלישית חזרה מפיגור כפול אך נכנעה 2:3 למידלסברו, כשמילוול, גם היא מאותה ליגה, העיפה את לסטר האלופה עם 0:1 בתוספת הזמן. צ’לסי עלתה לרבע הגמר עם 0:2 על וולבס.

וולבס – צ’לסי 2:0

החבורה של אנטוניו קונטה, שמוליכה בגאון את הפרמייר ליג ולא נוצחה בשבעת המשחקים האחרונים שלה, המשיכה את התנופה האדירה מהליגה גם בגביע והעפילה לרבע הגמר על חשבון המארחת שהדיחה את ליברפול בשלב הקודם. זה לא הלך קל בעבור הבלוז, שהצליחו לכבוש רק לאחר 65 דקות מראשו של פדרו. דייגו קוסטה סגר עניין בדקה ה-89 ושלח את צ’לסי להגרלת 8 האחרונות של הגביע האנגלי.

דקה 5: וולבס כמעט עלתה ליתרון מוקדם במשחק. קורט זומה הרחיק לא טוב, הכדור הגיע לג’ורג’ סאביל שממרחק עשרה מטרים הפציץ את קורת השער השמאלית של אסמיר בגוביץ’. אנדרס ויימן בעט את הכדור החוזר גבוה מעל השער.

מאט דוהרטי מול וויליאן (רויטרס)מאט דוהרטי מול וויליאן (רויטרס)

דקה 65, צ’לסי עלתה ליתרון 0:1: וויליאן הרים כדור מצוין מצד ימין ומצא את ראשו של פדרו רודריגס, שמחמישה מטרים לא התבלבל ונגח לרשת של הזאבים.

פדרו חוגג (רויטרס)פדרו חוגג (רויטרס)

דקה 89, צ’לסי עלתה ליתרון 0:2: ערבוביה בהגנת וולבס אפשרה לדייגו קוסטה למצוא את עצמו לבד ברחבה, ומתשעה מטרים החלוץ שלח כדור שטוח וחד לרשת.

שחקני צ'לסי חוגגים עם דייגו קוסטה (רויטרס)שחקני צ'לסי חוגגים עם דייגו קוסטה (רויטרס)

ברנלי – לינקולן סיטי 1:0

מוליכת הליגה החמישית באנגליה, הגיעה למשחק אחרי שהדיחה בסיבוב הקודם את ברייטון של תומר חמד ובירם כיאל עם 1:3 מדהים. גם מול היריבה מהליגה הבכירה, החבורה הצנועה של דני קאולי נראתה נהדר ובזכות שער ניצחון של שון ראגט בדקה ה-89, השיגה 0:1 דרמטי והשיגה את הכרטיס לשמונה האחרונות. זו הפעם הראשונה מזה 103 שנים, שקבוצה מליגה לא מקצוענית מעפילה לשלב שכזה במסגרת הגביע האנגלי. האחרונה שעשתה זאת, בעונת 1913/14, הייתה קווינס פארק ריינג’רס.

שון ראגט חוגג (רויטרס)שון ראגט חוגג (רויטרס)
שון ראגט חוגג עם חבריו לקבוצה (רויטרס)שון ראגט חוגג עם חבריו לקבוצה (רויטרס)

האדרספילד – מנצ’סטר סיטי 0:0

המפגש בין הקבוצה השלישית בצ’מפיונשיפ לבין זו שבמקום השני בפרמייר ליג נפתח בסערה, כשכבר בדקה התשיעית ג’ואל קולמן הציל את המארחת מספיגה מרגלי נוליטו, כשמנגד גם קלאודיו בראבו היה מוכן בין הקורות למספר התקפות של המארחת. קולמן היה נהדר לכל אורך המשחק והדף פעם אחר פעם מצבים מתוך הרחבה של סרחיו אגוארו וחבריו, שהרבו להחמיץ. הקבוצה של פפ גווארדיולה תיאלץ לשחק משחק נוסף מול היריבה העיקשת, הפעם באצטדיונה הביתי, כדי לנסות ולהעפיל לרבע הגמר.

סרחיו אגוארו מאוכזב (רויטרס)סרחיו אגוארו מאוכזב (רויטרס)

מילוול – לסטר 0:1

לסטר סיטי, אלופת אנגליה למי ששכח, רשמה נקודת ציון קשה נוספת בעונה המסוייטת שעוברת עליה. ארבעה ימים לפני המפגש מול סביליה בשמינית גמר ליגת האלופות, החבורה של קלאודיו ראניירי, שנמצאת בסכנת ירידה ממשית לליגת המשנה, פגשה את מילוול מהליגה השלישית שכבר העיפה שתי קבוצות פרמייר ליג – ווטפורד ובורנמות’. האורחים קיבלו דחיפה מוראלית חשובה כשג’ייק קופר הורחק בדקה ה-52 בצהוב שני, אבל למרות היתרון המספרי והשליטה בכדור, הם כמעט ולא הצליחו לסכן את השער. בדקה ה-90 השועלים ספגו שער דרמטי מרגלו של המגן שון קאמינגס, שהימם את האלופה וחגג כל הדרך לרבע הגמר, יחד עם אוהדים רבים שפרצו לכר הדשא בסיום.   

שחקני מילוול חוגגים עם אוהדים שפרצו למגרש (רויטרס)שחקני מילוול חוגגים עם אוהדים שפרצו למגרש (רויטרס)

מידלסברו – אוקספורד יונייטד 2:3

בורו, שחווה עונה לא פשוטה ורחוקה שתי נקודות בלבד מהקו האדום בפרמייר ליג, קיוותה לדלג בקלילות מעל יריבתה ממרכז הליגה השלישית. החבורה של אייטור קרנקה פתחה ברגל ימין עם 0:2 מהיר בזכות פנדל של גרנט לידביטר בדקה ה-26 ושער של רודי גסטדה שמונה דקות לאחר מכן. כריס מגווייר צימק ל-2:1 בדקה ה-64, ושתי דקות לאחר מכן אנטוניו מרטינס קבע שוויון סנסציוני והכניס להלם את האוהדים באצטדיון ריברסייד. ארבע דקות לסיום כריסטיאן סטואני המחליף שחרר הרבה מאוד לחץ כשקבע 2:3 דרמטי, ושלח את קבוצתו לשלב שמונה האחרונות.

כריסטיאן סטואני ואלברו נגרדו חוגגים (רויטרס)כריסטיאן סטואני ואלברו נגרדו חוגגים (רויטרס)
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */