לוח משחקים
  • שטרסבורג
  • 74 - 79
  • עירוני נס ציונה

הפועל י-ם הובסה ע"י סנט פטרסבורג 101:81

טופ 16 ביורוקאפ, מחזור 3: זניט התעללה בירושלמים, שיארחו אותה בשבוע הבא. הפער הסביר נשמר עד הרבע ה-3 ואז הרוסים פתחו מבערים. טולסון להט (28)

|
סטודמאייר מול מרקוביץ' (זניט סנט פטרסבורג)
סטודמאייר מול מרקוביץ' (זניט סנט פטרסבורג)

הפועל ירושלים ערכה הערב (רביעי) מפגש בכורה היסטורי מול זניט סנט פטרסבורג במסגרת המחזור השלישי של הטופ 16 ביורוקאפ, ואין ספק שהיא תעדיף לשכוח את המשחק ברוסיה. החבורה של סימונה פיאניג’אני נחלה תבוסה 101:81 לזניט, שהשיגה יתרון משמעותי לקראת ה-24 בחודש. 

בבירה הדגישו לפני המשחק את חשיבות הפרשי הסלים, אשר עשוי להוות גורם מכריע בדירוג הסופי, אבל מהר מאוד הערב הם כבר לא היו יכולים לחשוב בכיוון הזה. ביום שלישי הבא, זניט תגיע לארנה למפגש חוזר, כאשר שתי הקבוצות עם מאזן 1:2.

הפועל י-ם הובסה ע"י סנט פטרסבורג 101:81

המארחת הפגינה יכולת התקפית כראוי לקבוצת ההתקפה השנייה בטיבה במפעל (89.4 נקודות בממוצע). את החצי הראשון היא סיימה עם 52 נקודות, אחרי שכתשה את הירושלמים, שמצדם לחמו ולא אפשרו למארחת לברוח. ראיין טולסון, שקולע 21.1 בממוצע למשחק במפעל, קלע את אותה כמות אחרי 20 דקות. הוא להט ועצר את ירושלים בכל פעם שהתקרבה עם שלשות מתוזמנות. כך היה פעם אחר פעם, כאשר הפער עלה ל-12 לטובת הרוסים, צומק ל-4 בלבד, ונקבע על 8 במחצית.

בחצי השני התקווה של ירושלים אבדה. האורחת ניסתה שוב לצמק, אבל היה זה רק מצג שווא. החבורה של פיאניג’אני לא היוותה יריב לזניט, שרק הלכה והשתפרה ככל שהדקות חלפו. סטפן מרקוביץ', מחליפם של מילוש תאודוסיץ' וסטפן ג'וביץ' בנבחרת סרביה, וסרגיי קראסב, בנו של המאמן, ואסילי, הצטיינו בשורות זניט, שרצה עד לסיום, לא התקשתה ברבע הרביעי, והגדילה את הפער עד ל-20 הפרש בסיום.

קלעו לזניט סנט פטרסבורג: ראיין טולסון 28, קייל לנדרי 17, סטפן מרקוביץ’ 16, יאניס טימה 13, פאבל סרגייב 8, סרגיי קראסב 7, יבגני ואלייב וארון ווייט 4 כ”א, ארטם ויקרוב ואנטון פושקוב 2 כ”א.

קלעו להפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר 22 נקודות, טרנס קינזי 17, ג’רום דייסון 13, יותר הלפרין 9, טראוויס פיטרסון וקרטיס ג’רלס 7 כ”א, מאליק היירסטון 4, שון ג’ונס 2. 

רבע ראשון: 16:25 לסנט פטרסבורג

חמישיית זניט סנט פטרסבורג: פאבל סרגייב, סטפן מרקוביץ’, סרגיי קראסב, ארון ווייט וטרבור אמבקווה.

חמישיית הפועל ירושלים: קרטיס ג’רלס, ג’רום דייסון, טרנס קינזי, טראוויס פיטרסון ואמארה סטודמאייר.

סימונה פיאניג'אני (זניט סנט פטרסבורג)סימונה פיאניג'אני (זניט סנט פטרסבורג)

סרגייב פתח נהדר עם ארבע נקודות רצופות, כאשר פיטרסון רק השווה זמנית. עבירה בלתי ספורטיבית של ג’רלס אפשרה למארחת לעלות ל-2:6 אחרי שתי קליעות מהקו של מרקוביץ’. קינזי הקטין את הפער לשתיים, סטודמאייר חיקה אותו והשווה, דייסון עשה זאת בשנית בדרך ל-9:9. ווייט קלע שתיים וטולסון צלף שלשה ראשונה, והשלים 9:14. קינזי קלע אחת מהקו וטולסון העלה ל-10:16. שון ג’ונס ולנדרי קלעו משני צדי המגרש, לפני שטולסון צלף שלשה נוספת והשלים 14:21. דייסון וטימה שמרו על הפער, ומרקוביץ’ חתם את הרבע עם שלשה.

מחצית: 44:52 לסנט פטרסבורג

לאחר דקה זניט שמרה על פער תשע הנקודות והוליכה 21:30, פיאניג’אני לקח פסק זמן. ג’רלס קלע נקודות ראשונות (2), טולסון הנהדר קלע מהשלוש וקבע יתרון 12 לזניט, 23:35. מאליק היירסטון קלע גם הוא שלשה, וסטודמאייר המשיך אותו עם סל ועבירה וצימק ל-35:29. ירושלים העמידה את הפער על שש נקודות אחרי מהלך מצוין של דייסון. עוד שלשה של טולסון לוותה עם אחת של יותם הלפרין, שגם קלע מהקו – רק ארבע נקודות הפרש לזניט. טולסון קלע ארבע רצופות, סטודמאייר ענה לו עם שתיים משלו ומרקוביץ’ צינן עם שלשה בדרך ל-38:47. טולסון שוב צלף שלוש, שתי נקודות של סטודמאייר ופיטרסון כ”א צימקו ל-6 הפרש בלבד, אך לנדרי קלע שתיים וקבע 44:52.

רבע שלישי: 62:79 לסנט פטרסבורג

דייסון קלע שתי נקודות, לנדרי ענה עם שתיים משלו וקינזי גם עשה כן – 48:54 לרוסים. סרגייב קלע שתיים ולנדרי העמיד את הפער על 10 נקודות. האחרון קלע עוד שתי נקודות אחרי השלשה של ג’רלס, ושוב קבע יתרון 10 – 51:61. טימה קלע שתיים, בעוד סטודמאייר לא אפשר למארחת להגדיל את יתרון השיא. קינזי קלע שלוש נקודות והמשיך לצמק, סטודמאייר השלים 0:7 בדרך ל-36:58. שתיים של מרקוביץ’ נענו עם שתיים של קינזי, אבל קראסב הזכיר שוב מי בעלת הבית עם שלשה בדרך ל-60:67. קינזי קלע אחת מהקו, יבגני ואלייב ענה עם שתיים, טולסון קלע עוד שלשה, סטודמאייר רשם אחת מהקו. ומנגד, חמש רצופות של קראסב ושתיים של ווייט קבעו יתרון שיא – 17 – 62:79 לזניט.

אמארה סטודמאייר (זניט סנט פטרסבורג)אמארה סטודמאייר (זניט סנט פטרסבורג)

סיום: 81:101 לסנט פטרסבורג

0:6 של המארחת בפתיחת הרבע המכריע השלימו יתרון 62:85. סטודמאייר (2) ודייסון (2) ניסו למזער נזקים, בעוד לנדרי קלע ארבע רצופות וטימה הוסיף שלשה בדרך ל-71:94. הרוסים אותתו על תבוסה שבדרך ולאורחת לא היו תשובות. סטודמאייר קלע שלוש רצופות, שוב טימה ענה עם שתיים והוסיף עוד אחת מהקו – 76:99. המצטיין של פיאניג’אני הערב, סטודמאייר, קלע שתיים נוספות, גם ג’רלס, ומנגד סרגייב חצה את רף מאה הנקודות עבור הרוסים, שהובילו 80:101. הנקודה שקלע הלפרין בדרך ל-101:81 חתמה 20 הפרש.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */