יום שישי, 29.03.2024 שעה 08:02
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

ביקורת חריפה נגד מולנסטיין, עטר ייעדר כשבועיים

הלם אצל הירוקים אחרי ההדחה מהגביע. המאמן ספג ביקורות: "חושב שאנחנו באנגליה". החלוץ עבר בדיקת אולטרסאונד ויחמיץ את המפגשים עם ב"ש ומכבי פ"ת

|
אלירן עטר שרוע על כר הדשא (עמית מצפה)
אלירן עטר שרוע על כר הדשא (עמית מצפה)

הלם. רק כך אפשר היה לתאר את האווירה שהייתה בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר ה-2:0 למכבי פתח תקווה בסמי עופר וההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח’. גם הניסיון של רנה מולנסטיין להרגיע ולהגיד שרק ביחד הקבוצה תצא מהמצב הקיים, לא ממש עשתה רושם במועדון הירוק.

הירוקים למעשה סיימו את העונה כבר בחודש ינואר. אחרי שהודחה מגביע הטוטו ואיבדה סיכוי בשלב מוקדם להתמודד על כתר האליפות, לחיפה נותרה משימה אחת בלבד – לנסות להשיג את הכרטיס לאירופה, או לכל הפחות את הכרטיס לפלייאוף העליון. מי שספג ולא בפעם הראשונה את האש והביקורת הוא המאמן רנה מולנסטיין.

מולנסטין: ההדחה משקפת את המצב שלנו

מעבר לעובדה שבארבעת המשחקים האחרונים הקבוצה נחלה שלושה הפסדים ותיקו ואיבדה את כח ההרתעה בבית, הביקורת נובעת בעיקר מהיכולת הירודה: "שיחררו כאן שחקנים עוד לפני שהביאו אחרים. יש עוד חודש להחזיק אותם, לא מובן למה מיהרו. מילא אם היינו מחתימים שחקנים אחרים, אבל לא הביאו. שיחררו את מריו מוסא ולא הביאו מגן במקומו, שיחררו את גוזלן ופלט ולא הביאו עוד חלוץ. נמאס מהיכולת של ניקיטה רוקאביציה ורועי קהת. שחקני מכבי פ”ת לא כאלה גאונים, אבל הם לפחות מרביצים ומתאבדים על כל כדור. מולנסטיין כבר לא משפיע על המשחק כמו שמצפים ממנו. בקצב הזה אנחנו יכולים לאבד את הכרטיס לאירופה. אין שיטה ואין דרך, אנחנו במשבר".

ביקורת שמושמעת מבית על מולנסטיין היא הצבת שחקנים שלא במקומות שלהם: "גארי קגלמאכר הפך ממגן להיות שחקן קו, מולנסטיין גומר אותו. כל פעם שקבוצה לוחצת אותנו אנחנו מאבדים את הראש. המאמן שם הרכב עם שחקנים שלא משחקים בתפקיד שלהם. מארק ואליינטה פתאום הפך להיות קשר? כל פעם שהיה לנו כדור ברגל שלושה שחקנים שלהם התנפלו עלינו. מולנסטיין חושב שאנחנו באנגליה. בזמן שקובי רפואה צועק ומכוון, מולנסטיין עומד עם ידיים בכיסים. הוא לא מבין את המנטליות של הישראלים. יש לו אולי את התנאים של אירופה, אבל החומר לא קרוב להיות דומה. אם הוא ימשיך לעשות טעויות לא נגיע לכלום”. רועי קהת, שהתלונן על כאבים לפני שהוחלף בדקה ה-36, הופתע כאשר השלט סימן את המספר שלו וסינן בדרך לספסל: “למה אתם מחליפים אותי?”

רנה מולנסטיין. הידיים בכיסים, הביקורות חותכות (עמית מצפה)רנה מולנסטיין. הידיים בכיסים, הביקורות חותכות (עמית מצפה)

בתוך כך, אלירן עטר עבר בדיקת אולטראסאונד ונמצא שהשחקן אכן סובל ממתיחה בשריר הירך האחורי, זכר לפציעתו מהמשחק עם המלאבסים, החלוץ צפוי להיעדר בין עשרה ימים לשבועיים והוא לא ישחק מול באר שבע ומכבי פתח תקווה בוודאות וייתכן שגם במשחקים מעבר לכך. במצב דברים שכזה המאמן יצטרך לבנות על השחקנים הצעירים, מוחמד עוואד ועמית זנטי, כמו גם על רוקאביציה.

בזמן שמולנסטיין צריך להתמודד בארץ עם המשבר בכרמל, המנהל המקצועי תור כריסטיאן קרלסן נמצא מעבר לים על מנת לנסות ולקדם מספר עסקאות, כולל את זו של הקשר הגנאי אבנזר אופורי והחלוץ הנורבגי פיטים עזמי, שעל מועמדותו פורסם ב-ONE. לגבי אופורי, בשבדיה דווח כי אופורי קרוב לעזוב ובגאנה ציטטו גורם בקבוצתו סולנה שאמר: “כרגע הכל תלוי בשחקן שיחליט אם לעזוב או לא”.

בנוגע לעסקת דמארי, מכבי חיפה ולייפציג מנסות למצוא מתווה שיבטיח את מעברו של החלוץ. על פי המתווה החדש שעלה יש ניסיון להגיע להשאלה לעונה וחצי ולא לחצי עונה. אוהד לויטה התאושש מהפציעה הארוכה ויחזור להתאמן עם הקבוצה. בנוסף שחקניה המשוחררים של חיפה, ביניהם שובל גוזלן, עטאא ג'אבר ואסמעיל ריאן, עשויים למצוא השבוע קבוצות. השלושה, כמו גליינור פלט, אינם מתאמנים עם הקבוצה.

דמארי (מערכת ONE)דמארי (מערכת ONE)

מהמועדון נמסר: “אנחנו מעדיפים לתת הזדמנות לשחקני הנוער שלנו מאשר להמשיך לתת הזדמנויות לשחקנים ותיקים שלא תרמו כלום בשישה חודשים. כמו שציינו קודם החלטנו לשנות את הסגל ולתת לשחקנים הזדמנות למצוא מועדונים חדשים במטרה לתת לשחקנים הצעירים שלנו הזדמנות. אנחנו לא משנים את האסטרטגיה שלנו בגלל כמה תוצאות מאכזבות. השחקנים ששוחררו קיבלו מספיק הזדמנויות”.

“זה ברור לכולם שאנחנו עובדים קשה לשנות את הסגל שלנו אבל המהלך הזה לא יקרה ביום או שבוע. אנחנו יודעים אילו שחקנים לא חלק מהתכניות שלנו ואנחנו עובדים קשה לצרף את השחקנים הנכונים. היינו שמחים לעשות את זה בקיץ אבל ככל שנקדים להתחיל יהיה טוב יותר. אנחנו נמשיך עם העבודה הזאת עד 2 בפברואר כשחלון ההעברות ייסגר”.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */