יום חמישי, 18.04.2024 שעה 18:18

ריאל בשלב הבא, רק 1:1 לברצלונה מול הרקולס

גביע המלך: אנצו זידאן כבש ב-1:6 של הבלאנקוס, אלנייה מנע מבוכה מהקטאלונים נגד הקבוצה מהליגה השלישית. 62 דקות לאצילי ב-0:1 של גרנאדה

|
אתר הספורט ONE
אתר הספורט ONE

שלב 32 האחרונות של גביע המלך הספרדי המשיך אמש (רביעי), כאשר במוקד ריאל מדריד גברה על לאונסה 1:6 והשלימה 2:13 בסיכום שני המשחקים בדרך לשמינית הגמר. בהמשך שיחקו שאר הקבוצות את המשחק הראשון מתוך שניים, כשברצלונה נמנעה מהפסד מביך מול הרקולס, אתלטיקו מדריד רמסה את גויחואלו וגרנאדה עם עומר אצילי בהרכב רשמה ניצחון נדיר מול אוסאסונה. 

הרקולס – ברצלונה 1:1

שלושה ימים בלבד לפני הקלאסיקו, החבורה של לואיס אנריקה רשמה משחק שני ללא ניצחון, הפעם מול הקבוצה האלמונית מהליגה השלישית. הקטאלונים, שעלו בהרכב משני, הציגו יכולת ירדה ואף ספגו בדקה ה-52 מרגליו של דויד מיינס. למזלה של האלופה, קרלס אלנייה הצעיר איזן את התוצאה שש דקות מאוחר יותר ומנע מבוכה לפני הגומלין בקאמפ נואו.

ריאל מדריד - לאונסה 1:6

המארחת, שהגיעה למשחק אחרי ה-1:7 מהמשחק הראשון, לא הייתה צריכה לעבוד קשה כדי להבטיח עלייה לשלב הבא. הבלאנקוס פתחו חזק וכבשו כבר אחרי 23 שניות מרגלו של מריאנו דיאס, השער הכי מהיר בקדנציה של זינדין זידאן. חאמס רודריגס הכפיל בנגיחה בדקה ה-23 ודיאס הכניע פעם נוספת את לאונרדו (42) בבעיטה חזקה אחרי השתלטות טובה ברחבה. לאונסה השלימה צמד משחקים בהם היא כובשת נגד אלופת אירופה, אחרי בעיטה חזקה של יראי גונסלס (45). במחצית נכנס אנצו זידאן, בנו של זינדין, והפך את הבכורה שלו למושלמת עם שער בדקה ה-63. בדקה ה-87 דיאס השלים שלושער בנגיחה, והתוצאה נחתמה בשער עצמי של סזאר מורגדו בדקה האחרונה של המשחק. 

גויחואלו – אתלטיקו מדריד 6:0

הקול’צונרוס מחצו את היריבה מהליגה השלישית בספרד במשחק הראשון בין השתיים בהיסטוריה ועשו צעד ענק לעבר שלב שמינית הגמר במפעל. סאול פתח בחגיגה עם פנדל מוצלח בדקה ה-29 ושימה ורסאליקו הכפיל בדקה ה-45. המחצית השנייה נפתחה עם צמד של יאניק קראסקו ורוברטו נונייז חתם את תוצאת המשחק בדקה ה-85.

גרנאדה – אוסאסונה 0:1

נועלת הטבלה, שטרם השכילה לרשום ניצחון בכורה בליגה, גברה על הקבוצה שמדורגת מקום אחד מעליה במסגרת הגביע, בזכות שער ניצחון אדיר של יון טוראל בדקה ה-52. עומר אצילי, שפתח בהרכב, סיפק הופעה נהדרת, אך הוחלף בדקה ה-62. 

תוצאות נוספות: טולדו – ויאריאל 3:0 (אדריאן חימנס 15 עצמי, סדריק בקאמבו 20, סאמו קסטייחו 81), פורמנטרה (גברי גומס 28) – סביליה (וויסאם בן ידר 1 בפנדל ו-74 בפנדל, חואקין קוראה 16 ,29 ו-43) 5:1. קורדובה (רודריגו ריוס 71 בורחה דומינגז 83) מלאגה 0:2, מורסיה – סלטה ויגו (פקונדו רונקאגליה, 42) 1:0.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */