יום חמישי, 28.03.2024 שעה 13:36
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

ב"ש בחצי גמר גביע הטוטו עם 1:2 על חיפה

הירוקים היו עדיפים, אך צמד המחליפים ראדי את וואקמה סיפק שני שערים (77 ו-78) שהבטיחו העפלה. רוקאביציה רק צימק בפנדל (87). בסיכום: 3:4 לב"ש

|
וואקמה ולוסיו חוגגים (אחמד מוררה)
וואקמה ולוסיו חוגגים (אחמד מוררה)

הפועל ב”ש גברה הערב (רביעי) על מכבי חיפה 1:2 מצמד של טוני וואקמה ועלתה לחצי גמר גביע הטוטו.

אחרי ה-2:2 בסמי עופר, מכבי חיפה הגיעה לטוטו טרנר בידיעה שעליה לכבוש ולנצח כדי להעפיל לחצי גמר גביע הטוטו. בסיום, הייתה זו הפועל באר שבע שחגגה, אחרי ניצחון על הירוקים, על אף יכולת לא מבריקה.

77 הדקות הראשונות היו מאופסות, כאשר הירוקים היו עדיפים ומסוכנים יותר. שובל גוזלן הגיע לשני מצבים נהדרים, אך נעצר פעמיים באחד על אחד מול גיא חיימוב. ברק בכר, שכמו רנה מולנסטיין פתח עם מחליפים רבים, הכניס במחצית השנייה את מהראן ראדי וטוני וואקמה, ואלה סגרו עבורו את המשחק.

שני בישולים של ראדי לוואקמה תוך דקה, הראשון בהרמה מימין (77)  והשני בכדור עומק נהדר (78), היו אלה שעשו את ההבדל, כאשר לניקיטה רוקאביציה נותר רק לצמק מהנקודה הלבנה (87), אך לא מעבר לכך.

המצטיין: טוני וואקמה 

נכנס במחצית השנייה ושינה יחד עם ראדי את המשחק של הפועל באר שבע. ממשיך בכושר טוב עם צמד נהדר. גם ראדי כמובן ראוי לציון עם שני בישולים

המאכזב: שובל גוזלן 

גוזלן רוצה להיות בהרכב של מכבי חיפה, אבל על פי היכולת שלו הערב וההחמצות כנראה שזה לא יקרה. היו לנו שתי הזדמנויות גדולות להכריע את המשחק והוא כשל מול חיימוב.

הרגע ששינה את המשחק: הכניסה של ראדי 

ראדי נמצא בכושר נהדר ומהרגע שנכנס במחצית השנייה הפועל באר שבע השתלטה על המשחק והחלה להניע כדור במהירות. מכאן, הדרך לניצחון הייתה סלולה.

מחצית ראשונה

השופט אוראל גרינפלד הוציא לדרך את ההתמודדות בטוטו טרנר לעיני 8,946 צופים.

אוהדי מכבי חיפה (אחמד מוררה)אוהדי מכבי חיפה (אחמד מוררה)
ברק בכר (אחמד מוררה)ברק בכר (אחמד מוררה)

דקה 4: האדומים שלטו מעט יותר בדקות הפתיחה, אך דווקא האורחת הייתה זו שכמעט כבשה ראשונה. איסמעיל ריאן הרים מצד ימין, גיא חיימוב יצא ותפס אוויר והכדור הגיע לסאן מנחם, שניסה ליישר לרחבה, אך הגנת ב”ש הצליחה להרחיק.

דקה 8: בעיטה ראשונה לשערו של עומרי גלזר. רועי גורדנה, שכבש כזכור במזחק הראשון,  השתחרר ולקח בעיטה מחוץ לרחבה, השוער היה במקום וקלט.

דקה 15: עוד ניסיון ירוק. שי בן דוד פרץ קדימה מעמדת המגן השמאלי וכשהגיע 20 מטר מהשער בעט שטוח בשמאל, חיימוב ירד וקלט ללא קושי.

שי בן דוד לפני מתן אוחיון (אחמד מוררה)שי בן דוד לפני מתן אוחיון (אחמד מוררה)

דקה 20: הקבוצה של רנה מולנסטיין המשיכה להיות מסוכנת יותר מיריבתה, בעיקר מחוץ לרחבה. פיראס מוגרבי ורועי קהת ניסו את מזלם תוך דקה, אך הבעיטה של הראשון חלפה מעל למשקוף, ואילו של האחרון נעצרה אצל חיימוב.

דקה 30: הזדמנות נוספת מוחמצת על ידי האורחת. מנחם פרץ בשמאל והרים לתוך הרחבה, רועי קהת הגיע מאחור וניסה להמשיך מהאוויר, אך הכדור לא התלבש לו על הרגל וגלזר אסף את הכדור ללא קושי.

מיכאל אוחנה לפני קמיל ואצק (אחמד מוררה)מיכאל אוחנה לפני קמיל ואצק (אחמד מוררה)

דקה 36: ההחמצה הכי גדולה של המחצית. מנחם פרץ במרכז וסיפק כדור מדוד בין שניים שהעמיד את שובל גוזלן באחד על אחד מול חיימוב. החלוץ בעט, אך השוער יצא היטב והצליח להציל.

דקה 39: סוף סוף הזדמנות ראויה לציון של המארחת. מוחמד גדיר קיבל את הכדור כ-25 מטר מהשער, התקדם ובעט שטוח ברגל ימין, גלזר ירד היטב והדף לקרן.

דקה 42: האלופה התעוררה קצת לפני הירידה להפסקה. הפעם היה זה אוחנה שפרץ מהמרכז, נכנס לרחבה עם רגל ימין ובעט מזווית קשה, לרשת החיצונית.

מוחמד גדיר בועט (אחמד מוררה)מוחמד גדיר בועט (אחמד מוררה)

מחצית שנייה

דקה 46: קמיל ואצק, שנפצע ממש לפני סיום המחצית הראשונה, הוחלף מיד לאחר ההפסקה. נטע לביא נכנס במקומו.

דקה 53: המחצית השנייה נפתחה בצורה מנומנמת למדי, כאשר הניסיונות הראשונים הגיעו מצדם של האדומים. הראשון היה בכדור חופשי אותו לקח חובאן מ-25 מטר, אך חלש מדי ומחוץ למסגרת. מיד אחריו היה זה אוחנה, שניסה גם הוא מחוץ לרחבה, ישירות לידיו של גלזר.

דקה 55: הזדמנות נהדרת לחיפאים. מוגרבי הכניס כדור מצוין לגוזלן, ששוב מצא את עצמו באחד על אחד מול חיימוב, אך שוב ידו של השוער הייתה על העליונה.

יובל שבתאי לפני ג'אבר עטאא (אחמד מוררה)יובל שבתאי לפני ג'אבר עטאא (אחמד מוררה)

דקה 64: החמצה גדולה נוספת לירוקים. מוגרבי הוליך התקפה מתפרצת, מצא את קהת בצד ימין של הרחבה והקשר המשיך בכדור רוחב לעבר גוזלן, אך המסירה הייתה חזקה מדי והחלוץ לא הגיע לכדור.

דקה 67: עומרי גלזר יצא וקלט כדור על סף הרחבה, כשלטענת השופט גרינפלד הוא אף יצא ממנה, כך שבאר שבע זכתה לכדור חופשי במיקום קורץ. מהראן ראדי, שנכנס כמחליף, לקח את הבעיטה, אך פספס במעט את המסגרת.

רועי גורדנה לפני רועי קהת (אחמד מוררה)רועי גורדנה לפני רועי קהת (אחמד מוררה)

דקה 77, 0:1 להפועל ב”ש: 14 דקות על המגרש הספיקו לטוני וואקמה כדי לכבוש את הראשון של המארחת. מהראן ראדי הגביה מימין אחרי קרן והחלוץ התרומם מעל כולם ונגח מקרוב לרשת.

שחקני ב"ש חוגגים (אחמד מוררה)שחקני ב"ש חוגגים (אחמד מוררה)

דקה 78, 0:2 להפועל ב”ש: שוב ראדי ו-וואקמה בשיתוף פעולה מנצח ובשער שני תוך דקה. הקשר מסר כדור נהדר מהמרכז לניגרי, שמול גלזר לא התבלבל ובעט פנימה את השני.

דקה 87, מכבי חיפה צימקה ל-2:1: הירוקים ניסו לחזור למשחק וקיבלו הזדמנות כשבן תורג’מן ספק הכשיל את ניקיטה רוקאביציה. גרינפלד נעזר בשופט הרחבה שלו והורה על הנקודה הלבנה. רוקאביציה עצמו לקח את הבעיטה וללא קושי כבש.

שחקני חיפה מאוכזבים (אחמד מוררה)שחקני חיפה מאוכזבים (אחמד מוררה)

הפועל באר שבע: גיא חיימוב, מתן אוחיון, לואי טאהא, עמית ביטון, בן תורג’מן, אובידיו חובאן, יובל שבתאי (מהראן ראדי, 52), רועי גורדנה (רן רובין, 76), מיכאל אוחנה (לוסיו, 57), מוחמד גדיר (בן ביטון, 81) ובן שהר (טוני וואקמה, 63). 

מכבי חיפה: עומרי גלזר, איסמעיל ריאן, דקל קינן (יונתן לוי, 70), איאד אבו עביד, שי בן דוד (עמית זנטי, 79), קמיל ואצק (נטע לביא, 46), עטאא ג'אבר (יניב בריק, 79), סאן מנחם, פיראס מוגרבי, רועי קהת (ניקיטה רוקאביציה, 70) ושובל גוזלן.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */