יום שישי, 19.04.2024 שעה 20:45

שחקני סכנין חוגגים (משה חרמון)

ברוך השב: אבידור העניק לסכנין 0:1 על אשקלון

החלוץ עלה כמחליף בדקה ה-64 וכבש אחרי שתי דקות מבישול נהדר של ז'אורז'יניו. נעים, שקבוצתו לא כבשה 497 דקות רצופות, סיפר: "לא הולך לשום מקום"

יום שבת, 22/10/2016, 20:15אצטדיון סלהליגת העל - מחזור 7
בני סכנין
החמצת פנדל רמזי ספורי (3)
שער יובל אבידור (66)
הסתיים
0 1
שופט: ארז פפיר
הפועל אשקלון
ליגת העל 16-17
 פלייאוף עליון 
8518-7336הפועל ב"ש1
7228-6136מכבי ת"א2
6036-5336בית"ר ירושלים3
5634-4236מכבי פ"ת4
4846-3236בני סכנין5
4541-3436מכבי חיפה6
 פלייאוף תחתון 
3948-4433עירוני ק"ש1
3746-3933הפועל חיפה2
3632-2233מ.ס אשדוד3
3640-2233הפועל רעננה4
3539-2633בני יהודה5
3242-2433הפועל אשקלון6
3140-2333הפועל כפ"ס7
2934-2933הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 4 - 1
  • מכבי פ"ת
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 1
  • הפועל רעננה
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל ת"א
  • הפועל אשקלון
  • 1 - 0
  • בני סכנין
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל ב"ש
  • מכבי ת"א
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

הפועל אשקלון ממשיכה לשקוע, כשהערב (שבת) היא רשמה משחק שישי ללא ניצחון אחרי הפסד 1:0 ביתי לבני סכנין במסגרת המחזור השביעי בליגת העל. קבוצתו של יובל נעים נראתה טוב לאורך דקות רבות, אך לא הצליחה לתרגם זאת לשערים, וסיימה משחק חמישי רצוף ללא כיבוש - 497 דקות רצופות. מנגד, יוסי אבוקסיס בוודאי יכול להיות מרוצה שכך קבוצתו רשמה ניצחון ראשון מאז המחזור השני ונשמה קצת אוויר בחלק התחתון.

המשחק נפתח בסערה, כשכבר בדקה השנייה השופט ארז פפיר הצביע על הנקודה הלבנה לאחר הכשלה ברחבה על רמזי ספורי, שבעט בעצמו אבל סחט עצירה מדלה איינוגבה. המארחת החלה לשלוט בקצב, אבל שתי הצלות נהדרות של מחמוד קנדיל מראשו של פדרו גלבאן ורגלו של רז מאיר השאירו את לוח התוצאות מאופס. גם איינוגבה רשם הצלה נוספת, כשמנע מהחלוץ ג'וד נורו שער בכורה במדי סכנין.

אבוקסיס: "ניצחון חשוב, לא יוצאים מגדרנו"
במחצית השנייה קבוצתו של יוסי אבוקסיס השתלטה לחלוטין על מרכז המגרש, אך למרות זאת, בדקה ה-53 דווקא ריף מסיקה כמעט הצליח להפתיע את קנדיל שנותר מחוץ לשערו אבל הספיק להגיב ולהדוף. 13 דקות לאחר מכן הגיע השער של סכנין, כשז'אורז'יניו השאיר את יובל אבידור חופשי מול איינוגבה עם כדור עומק גאוני, והחלוץ שנכנס רק שתי דקות קודם לכן ניצל זאת עד תום וכבש. עד לסיום ביצע יובל נעים חילופים התקפיים במטרה להשוות, אבל קבוצתו לא הצליחה להכניע את קנדיל, למעט נגיחה של איסומעילה לינגאנה שנבלמה על ידי מוחמד זבידאת ממש על קו השער.

בזכות הניצחון ושערו הראשון של אבידור בליגת העל מאז פברואר 2015, קטעה סכנין רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון ועלתה למאזן של שמונה נקודות, כשמנגד כאמור קבוצתו של יובל נעים סוגרת משחק שישי ללא ניצחון. לדרומיים מחכה משחק חוץ בסמי עופר מול מכבי חיפה במחזור הבא, כשסכנין תארח בביתה את היריבה העירונית.

המצטיין: ז'אורז'יניו
מה לא נאמר על הקשר הברזילאי של סכנין, שלאחר מספר משחקים חלשים בקנה המידה שלו, חזר לספק את הסחורה עם בישול נהדר ליובל אבידור. הגינג'י היה מעורב בהרבה מאוד התקפות של קבוצתו, ואם ימשיך ביכולת שהציג היום, סכנין רק תהנה.

המאכזב: פדרו גלבאן
הארגנטינאי הוותיק שהגיע לאשקלון בקול תרועה, עדיין לא מספק את הסחורה. למרות מספר מהלכים יפים, גלבאן לא הצליח לסייע לקבוצתו לכבוש לראשונה לאחר חמישה משחקים, ומשחקן שהבקיע מעל 100 שערים בישראל, אפשר לצפות ליותר.

פדרו גלבאן מאוכזב (משה חרמון)
פדרו גלבאן מאוכזב. מצופה ממנו ליותר (משה חרמון)
 

הרגע ששינה את המשחק: הכניסה של יובל אבידור
לא נדירות הפעמים בהן שחקן נכנס כמחליף ומשיב למאמנו עם שער תוך דקות ספורות. מה שכן נדיר, זו העובדה שיהיה זה שער ראשון לאחר יותר משנה וחצי. יוסי אבוקסיס המשיך להאמין באבידור, למרות שהציג יכולת ירודה, והחלוץ החזיר לו עם שער ניצחון ושלוש נקודות שרשומות על שמו. בינגו של חילוף.

אבוקסיס: "כיף לתקן אחרי ניצחונות", נעים: "תוצאה גרועה"
מאמן המנצחת, יוסי אבוקסיס: "מבחינתי כל ניצחון הוא חשוב, אבל זה רק משחק אחד. לא צריך להפוך כל משחק לחיים ולמוות כמו שעושים אצלנו. זה ניצחון חשוב ואנחנו ממשיכים קדימה. כמו הרבה קבוצות בליגה, אנחנו נלחמים בתחתית ומנסים קצת יותר. היו חלקים שהיינו קצת יותר טובים, והיו גם חלקים שאשקלון היו יותר טובים, אבל במחצית השנייה אני חושב שהם לא הגיעו לאף מצב. מה שאני לוקח מהמשחק הזה, יותר מהיכולת, זו הרצינות, הנחישות והלחימה עד הסוף. תמיד יותר קל וכיף לתקן אחרי ניצחונות".

יוסי אבוקסיס. &qout;אני מאוד מאוד שמח מהשער של אבידור&qout; (משה חרמון)
יוסי אבוקסיס. "אני מאוד מאוד שמח מהשער של אבידור" (משה חרמון)
 

על אבידור: "כל מאמן שעושה חילוף התקפי מצפה מהשחקן שיכבוש או יהיה מעורב בשער. יובל עשה את העבודה שלו ואני מאוד שמח שהוא כבש כי הוא שחקן שעובד קשה. אולי השער יפתח לו סוף סוף את הסכר, אני מקווה שיהיה לזה המשך".

גם אבידור עצמו הגיב לניצחון ולשער שכבש: "זו הרגשה טובה, אני שמח. הגענו למגרש קשה וגם אחרי פגרה. צריך לדעת ולבוא לקחת שלוש נקודות, אני שמח שהצלחנו לעשות את זה. כולם מזכירים כמה זמן לא כבשתי, אבל אני לא כל כך התעסקתי בזה. כבר כבשתי בתחילת העונה בגביע הטוטו ככה שהתחלתי לחזור לעצמי, ואני שמח שהבקעתי גם בליגה ועשיתי למאמן כאב ראש לשבוע הבא. הניצחון ייתן לנו רוח גבית".

גם מאמן המפסידה יובל נעים הגיב על ההפסד: "זה הסימפטום של הקבוצה שלנו. מבחינת רצון, מבחינת לחימה ומבחינת ארגון המשחק. אני חושב שהיה לנו משחק טוב, אבל מבחינת התוצאה הייתה לנו תוצאה גרועה. חמישה משחקים רצופים אנחנו לא מצליחים לכבוש וזה חבל מאוד. אני חושב שבאנו טוב למשחק, שיחקנו התקפי ויזמנו, אבל כשאתה לא כובש זה ידוע שבסוף תגיע איזה שטות ותספוג מאיזו טעות".

יובל נעים. &qout;נעשה מאמץ להישאר בליגה, אבל כרגע זה נראה רחוק&qout; (משה חרמון)
יובל נעים. "נעשה מאמץ להישאר בליגה, אבל כרגע זה נראה רחוק" (משה חרמון)
 

על תקרית הרכב: "ביום של התקרית הרגשתי רע מאוד ויום אחרי זה הרגשתי שאין לי אנרגיות חיוביות להגיע לאימון והעדפתי להישאר בבית. לקחתי יום חופש להתנקות ולהירגע מכל מה שהיה. מצער מאוד שקורה כזה דבר במקום שהגעתי אליו בליגה א' ועליתי איתו עד לליגת העל. זה מוציא את הרוח מהמפרשים וזה חבל, אבל אני נשאר בהפועל אשקלון ולא הולך לשום מקום. נעשה מאמץ להשאיר את אשקלון בליגה על אף שכרגע זה נראה רחוק".

מחצית ראשונה
השופט ארז פפיר פתח את המשחק באצטדיון סלה.

אוהדי הפועל אשקלון מניפים שלט תמיכה ביובל נעים (משה חרמון)
אוהדי הפועל אשקלון מניפים שלט תמיכה ביובל נעים (משה חרמון)
 
אוהדי בני סכנין (משה חרמון)
אוהדי בני סכנין (משה חרמון)
 

דקה 3: איזו פתיחה למשחק. ארז פפיר הצביע לנקודה הלבנה לאחר ספק עבירה ברחבה של קובי בן חמו על רמזי ספורי. חלוץ סכנין ניגש בעצמו לנקודה ובעט כדור שטוח לפינה השמאלית, אבל איינוגבה השתטח והציל.

רמזי ספורי מוכשל ברחבה על ידי קובי בן חמו (משה חרמון)
רמזי ספורי מוכשל ברחבה על ידי קובי בן חמו (משה חרמון)
 

דקה 20: הזדמנות משמעותית ראשונה למארחת. כדור עומק יפה של לינגאנה השאיר את רז מאיר חופשי מול קנדיל. החלוץ בעט שטוח וחזק, אבל השוער הצליח להדוף. ההתקפה לא הסתיימה והכדור הוגבה לכיוונו של גלבאן, אבל קנדיל הנהדר הצליח לקלוט את הנגיחה של הארגנטינאי.

דקה 23: פדרו גלבאן הנחוש מצא את מאיר על סף הרחבה, החלוץ ביצע הטעייה ובעט ברגל ימין אבל הכדור שלו פגע בשחקן הגנה ועלה מעל לשער.

שחקני אשקלון וסכנין בכדור קרן (משה חרמון)
שחקני אשקלון וסכנין בכדור קרן (משה חרמון)
 

דקה 25: התקפה מהירה של סכנין הגיעה לרגליו של נורו בזכות כדור עומק נהדר של ניר לקס. החלוץ הניגרי בעט לפינה הרחוקה, אבל איינגובה שוב הגיב מצוין והציל את קבוצתו מפיגור.

דקה 34: מתפרצת טובה של אשקלון הגיעה לרגליו של גלבאן שמצא את ריף מסיקה בצד ימין, החלוץ היתל בבלם סכנין והשתחרר, אך בעט חלש לידיו של קנדיל שלא התקשה לקלוט.

קובי בן חמו ועידן שמש נאבקים (משה חרמון)
קובי בן חמו ועידן שמש נאבקים (משה חרמון)
 

מחצית שנייה
דקה 53: ניסיון מעניין של ריף מסיקה, שזיהה את קנדיל מחוץ לשער וניסה להפתיע אותו עם כדור קשתי מ-30 מטרים, אבל השוער הצליח לחזור ולהדוף בקצות האצבעות לקרן.

דקה 66, בני סכנין עלתה ל-0:1: יובל אבידור, שנכנס כמחליף רק שתי דקות קודם לכן, קיבל כדור עומק גאוני מז'אורז'יניו, דהר לבדו מול קנדיל, ובעט בין רגליו של השוער, ופנימה. איזה חילוף של יוסי אבוקסיס.

יובל אבידור חוגג (משה חרמון)
יובל אבידור חוגג (משה חרמון)
 

דקה 80: הפועל אשקלון לוחצת כדי להשיג את שער השוויון, אבל למרות חילופים התקפיים של יובל נעים היא לא מצליחה לאיים על שערו של קנדיל.

דקה 85: כמה מזל למארחת. כדור קרן חד מצד שמאל הגיע לראשו של לינגאנה שנגח למסגרת וכבר הכניע את קנדיל, אבל זבידאת היה במקום והציל ממש מקו השער.

הרכב הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אסי בוזגלו (תומר סוויסה, 72), קובי בן חמו, אנדריי מישצ'נקו, חיים איצרין (רודי חדד, 75), איסומעילה לינגאנה, ברוך דגו (משה לוגסי, 53), פדרו גלבאן, ריף מסיקה, ירדן אבוחצירה ורז מאיר.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, סארי פלאח, וונדרסון, סגס תאמבי, ניר לקס, ז'אורז'יניו, רמזי ספורי, ג'וד נורו (חאלד חלאילה, 83) ועידן שמש (יובל אבידור, 64).            

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס