יום שבת, 20.04.2024 שעה 16:03

שחקני מכבי פ"ת חוגגים (איתי כהן)

מדברים בחמישיות: 1:4 למכבי פ"ת על בני יהודה

המלאבסים שכחו מה-5:0 שספגו מב"ש והשלימו ניצחון 5 רצוף על הכתומים. שערים של קאניוק וכליבאת, וצמד של רומן הכניסו את בנאדו ללחץ. תורג'מן צימק

יום שבת, 22/10/2016, 16:00אצטדיון המושבהליגת העל - מחזור 7
מכבי פ"ת
שער גידי קאניוק (23)
שער מיחאי רומן (35)
שער מיחאי רומן (49)
שער מוחמד כליבאת (88)
הסתיים
1 4
שופט:
שער אלון תורג'מן (73)
בני יהודה
ליגת העל 16-17
 פלייאוף עליון 
8518-7336הפועל ב"ש1
7228-6136מכבי ת"א2
6036-5336בית"ר ירושלים3
5634-4236מכבי פ"ת4
4846-3236בני סכנין5
4541-3436מכבי חיפה6
 פלייאוף תחתון 
3948-4433עירוני ק"ש1
3746-3933הפועל חיפה2
3632-2233מ.ס אשדוד3
3640-2233הפועל רעננה4
3539-2633בני יהודה5
3242-2433הפועל אשקלון6
3140-2333הפועל כפ"ס7
2934-2933הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • בני יהודה
  • 4 - 1
  • מכבי פ"ת
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 1
  • הפועל רעננה
  • הפועל חיפה
  • 2 - 0
  • הפועל ת"א
  • הפועל אשקלון
  • 1 - 0
  • בני סכנין
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • בית"ר ירושלים
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל ב"ש
  • מכבי ת"א
  • 2 - 0
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

פתיחת העונה המעולה של מכבי פתח תקווה לא נעצרה אחרי התבוסה שהנחילה לה הפועל באר שבע (5:0) בשבוע שעבר. הערב (שבת), החבורה של קובי רפואה חזרה לכושרה המצוין, כשהביסה 1:4 את בני יהודה באצטדיון המושבה וקבעה ניצחון חמישי ברציפות של המלאבסים על הכתומים. בסיום, מכבי פ"ת העלתה את מאזנה ל-14 נקודות ועלתה זמנית למקום השני בליגת העל. אריק בנאדו בצרות צרורות.

בני יהודה נותרה ללא ניצחון מול מכבי פ"ת בתשעת מפגשי הליגה האחרונים בין שתי הקבוצות (הניצחון האחרון של הכתומים נותר אי שם באפריל 2011). בצל סאגת סרט הקפטן הבלתי נגמרת, אריק בנאדו, שספג קריאות בוז מאוהדי קבוצתו ברוב שלבי המשחק, סופר שלושה מחזורים ללא ניצחון. בני יהודה נותרה עם שש נקודות בלבד במחזור השמיני.

המלאבסים, שהיו עדיפים והתנהלו לרוב במחצית המגרש של הכתומים, אפשרו למארחת להגיע למצבים המסוכנים הראשונים, הודות לחורים בהגנה, אבל ההחמצות של הקפטן אלון תורג'מן הותירו את התוצאה בעינה. החבורה של רפואה עשתה צדק על כר הדשא במושבה, כאשר גידי קאניוק העלה אותה ליתרון עם שער יפהיפה בדקה ה-23, כזה שהוכיח שוב את הפוטנציאל של הקשר המרשים. החבורה החלשה של בנאדו ירדה לאחור ולאחר החמצה נוספת של תורג'מן היא נענשה בשנית. מיחאי רומן היה זה שנהנה מפעולת הכנה נהדרת של דור אלו ימין, עם נגיחה לרשת בדקה ה-35. החבורה הלוהטת של רפואה חזרה להראות ניצוצת.

במחצית השנייה המלאבסים שייטו עד לניצחון. למרות התעוררות מצד הכתומים, ששלחו הרבה יותר שחקנים קדימה מאשר בחצי הראשון, האורחת כבשה שער שלישי. רומן השלים צמד אישי בדקה ה-49 ואיפשר לקבוצתו להוריד את הרגל מהגז. המגמה הזאת אפשרה למארחת לכבוש בדקה ה-73, כאשר תורג'מן התנחם בשער מצמק. מוחמד כליבאת, שעלה כמחליף, הוסיף את הרביעי וחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-88. אוהדי בני יהודה ליוו את בנאדו עם קללות וקריאות בוז עד ירידתו לחדר ההלבשה.

השחקן המצטיין: מיחאי רומן
לא רק הצמד אישי אלא הרבה עבודה שלו בחלק ההתקפי, עם משחק לא רע בכלל עם הגב לשער, הבטיחו את הניצחון למכבי פ"ת. רפואה הרוויח חלוץ מצוין לליגת העל.

השחקן המאכזב: גיא מלמד
בגלל הפוטנציאל ולאור ההחטאות. מלמד היה צריך לסיים את המשחק עם שער אחד לפחות לאחר משחק טוב מאוד מבחינתו. במלאבס עדיין מחכים שיתחיל לפרוע שטרות.

הרגע ששינה את המשחק: השער של גידי קאניוק
האורחת אמנם שלטה, אך לא הייתה מסוכנת עד שערו הנפלא. לאחריו, הכתומים נכנסו להלם בעוד קבוצתו העבירה את הזמן עד לניצחון.

מחצית ראשונה:
השופט אלי חכמון הוציא לדרכו את המפגש באצטדיון המושבה.

אריק בנאדו (איתי כהן)
אריק בנאדו (איתי כהן)
 

דקה 6: הזדמנות מסוכנת ראשונה של בני יהודה. חסן אבו זייד השתלט נהדר על כדור במרחק 25 מטרים מהשער, אלכסונית מימין, התקדם אל עבר הרחבה וטיווח את הפינה הרחוקה של דני עמוס - שוער המלאבסים הדף מצוין לקרן.

חסן אבו זייד (איתי כהן)
חסן אבו זייד (איתי כהן)
 

דקה 19: למרות העדיפות של האורחת, הכתומים המשיכו להיות מסוכנים יותר. איציק עזוז הגביה מעולה מצד ימין, תורג'מן התרומם ונגח חזק לשער - הכדור שלו חלף על יד הקורה הימנית של עמוס. מנגד, מלמד ניסה לתרגם את השליטה לכדי יתרון. חלוץ מכבי פ"ת בעט לשער מסף הרחבה ומצא את אמיליוס זובאס מוכן.

תורג´מן מאוכזב (איתי כהן)
תורג´מן מאוכזב (איתי כהן)
 

דקה 23, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:1: שער אדיר של קאניוק. קשר המלאבסים המשיך את העונה המופלאה שלו וספר את הרביעי שלו. רומאריו פירס מצא אותו במרכז, במרחק 20 מטרים מהשער - קאניוק הסתובב על המקום והרשית בעזרת רגלו השמאלית, הכדור נחת בין חיבורי השער של זובאס.

שחקני מכבי פ&qout;ת חוגגים (איתי כהן)
שחקני מכבי פ"ת חוגגים (איתי כהן)
 

דקה 25: שוב תורג'מן החטיא נגיחה ממרכז הרחבה, הפעם לאחר פעולת הכנה מצוינת של אלמוג בוזגלו מימין. מנגד, שוב מלמד ניסה את כוחו ברחבת הכתומים, ולא הצליח לכבוש.

דקה 34: רומן טעה בהרחקה לאחר כדור קרן וכמעט סידר לתורג'מן שער יתרון. חלוץ בני יהודה קיבל לרגליו כדור בתוך רחבת החמש ובעט היישר אל גופו של עמוס.

תורג´מן מול השער של עמוס (איתי כהן)
תורג´מן מול השער של עמוס (איתי כהן)
 

דקה 35, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:2: המלאבסים הלמו בכתומים החלשים. רומן נגח לרשת ממרכז הרחבה לאחר פריצה נאה של אלו מהאגף הימני.

שחקני בני יהודה מאוכזבים (איתי כהן)
שחקני בני יהודה מאוכזבים (איתי כהן)
 

מחצית שנייה:
דקה 47: מלמד פתח את החצי השני עם בעיטה נוספת לידיו של זובאס.

דקה 49, מכבי פתח תקווה עלתה ל-0:3: רומן הפך את המשחק לפחות נעים עבור הכתומים. ננאד אדמוביץ' ניסה לסכן את השער מתוך הרחבה, אך הכדור שלו הגיע לחלוץ הרומני, שהשלים צמד.

רומן מיחאי חוגג את השער (איתי כהן)
רומן מיחאי חוגג את השער (איתי כהן)
 

דקה 64: שוב רומן נגח מצוין למסגרת - הפעם הכדור שלו ננעץ במשקוף השער של זובאס. מנגד, הכתומים היו כל כך קרובים לשער מצמק. מתוך הרחבה משמאל, אנטוניו מרשיץ' בעט פאלש מהאוויר ונעצר בקורה הרחוקה של עמוס.

דקה 73, בני יהודה צימקה ל-3:1: התקפה יפה של המארחת הסתיימה עם שער של תורג'מן. חלוץ הכתומים התנהל עם כדור על סף הרחבה במרכז, העביר שמאלה לבוזגלו, שהשלים דאבל פס כדי לבשל לקפטן.

תורג´מן אחרי השער המצמק (איתי כהן)
תורג´מן אחרי השער המצמק (איתי כהן)
 

דקה 88, מכבי פתח תקווה עלתה ל-1:4: כליבאת המחליף הוסיף את הרביעי וקבע תבוסה לכתומים עם שער בתום מתפרצת נהדרת ובישול של לירן רוטמן.

כליבאת חוגג במושבה (איתי כהן)
כליבאת חוגג במושבה (איתי כהן)
 

דקה 89: זובאס יצא הרחק משערו אל מול התקפה מתפרצת של המלאבסים. לאחר מכן, לירוי צעירי בעט למשקוף ולא הצליח להשלים חמישייה.

בני יהודה: אמיליוס זובאס, איציק עזוז (שון גולדברג, 46), קסאבייה תומא, מרקו יובאנוביץ', בן צעירי, חסן אבו זייד, ניקולה מיטרוביץ' (סתיו פיניש, 46), אנטוניו מרשיץ', אלמוג בוזגלו, יונתן כהן (סער בנבנישתי, 70) ואלון תורג'מן.

מכבי פתח תקווה: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, קרלוס קוויאר, נאור פסר, גידי קאניוק (לירן רוטמן, 74), רומאריו פירס, לירוי צעירי, גיא מלמד (מוחמד כליבאת, 62), ננאד אדמוביץ' (איטור מונרוי, 80) ומיחאי רומן.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס