יום שישי, 29.03.2024 שעה 16:13

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים (אורן בן חקון)

חסוס הקדוש: בית"ר ירושלים גברה 0:1 על כפ"ס

יכולת אדירה של קדוש בשער האורחת תסכלה את החבורה של בן שמעון, אך אז הגיע חסוס רואדה (60), שהעניק שלוש נקודות לירושלמים עם בעיטה חופשית מושלמת

יום שבת, 01/10/2016, 20:10אצטדיון טדי - 6,000 צופיםליגת העל - מחזור 6
הפועל כפ"ס
הסתיים
1 0
שופט: עידן לייבה (ציון: 12)
שער חסוס רואדה (60)
בית"ר ירושלים
ליגת העל 16-17
 פלייאוף עליון 
8518-7336הפועל ב"ש1
7228-6136מכבי ת"א2
6036-5336בית"ר ירושלים3
5634-4236מכבי פ"ת4
4846-3236בני סכנין5
4541-3436מכבי חיפה6
 פלייאוף תחתון 
3948-4433עירוני ק"ש1
3746-3933הפועל חיפה2
3632-2233מ.ס אשדוד3
3640-2233הפועל רעננה4
3539-2633בני יהודה5
3242-2433הפועל אשקלון6
3140-2333הפועל כפ"ס7
2934-2933הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • בני סכנין
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל רעננה
  • 0 - 2
  • הפועל חיפה
  • מכבי חיפה
  • 0 - 0
  • עירוני ק"ש
  • הפועל ת"א
  • 0 - 2
  • הפועל אשקלון
  • מ.ס אשדוד
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • הפועל כפ"ס
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 5
  • מכבי פ"ת
הרכבים וציונים
 
 

בית"ר ירושלים גברה הערב (שבת) 0:1 על הפועל כפר סבא באצטדיון טדי, זאת במסגרת המחזור השישי בליגת העל. החבורה של רן בן שמעון הצליחה למחוק את התבוסה להפועל חיפה במחזור הקודם והוסיפה למאזנה שלוש נקודות, אשר הקפיצו אותה למקום השישי. מנגד, האורחת המאכזבת לא הצליחה לבצע את קפיצת המדרגה וירדה למקום השמיני.

המשחק נפתח בשליטה של המארחים, אשר הרבו להחזיק בכדור, אך לא הצליחו לחדור את המערך ההגנתי של שרון מימר. בדקה ה-28 החבורה של רן בן שמעון איימה לראשונה על שערו של רן קדוש, שסיפק שלוש הצלות רצופות, אשר הותירו את התוצאה מאופסת בטדי. לקראת סיום המחצית, המארחת המשיכה ללחוץ על הדוושה, אך הגנת האורחת עמדה בצורה נהדרת ובלמה את ניסיונות יריבתה.

המחצית השנייה נמשכה במגמה זהה, כאשר הירושלמים המשיכו בבליץ על השער של קדוש. בדקה ה-60 הסכר נפרץ, לאחר שחסוס רואדה סיפק ביצוע מושלם מבעיטה חופשית שנעצרה רק ברשת של שוער כפ"ס. בהמשך החבורה מהבירה המשיכה לשלוט במרכז השדה, בעוד האורחים, עם מאוויס צ'יבוטה המהיר בחוד, ניסו להפתיע במתפרצות, אך לא הצליחו לאיים בצורה רצינית על שערו של בוריס קליימן.

הרגע ששינה את המשחק - השער של חסוס רואדה
לאחר שהמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה מאופסת וגם הבליץ בפתיחת המחצית השנייה לא הניב פרי, הלחץ מהקהל החל לצוף בטדי ונראה היה שהניצחון מתרחק. בדיוק ברגע הזה הגיעה הבעיטה המושלמת של רואדה, שפרצה את הבונקר של האורחת ונתנה שלוש נקודות חשובות לחבורה של בן שמעון, שחזרה לחלק העליון של הטבלה.

רן קדוש נכנע  (אורן בן חקון)
רן קדוש נכנע (אורן בן חקון)
 

המאכזבת - הפועל כפר סבא
אמנם החבורה של שרון מימר הגיעה כאנדרדוג מובהק למפגש מול הירושלמים, אך ההתבטלות המוחלטת והיכולת החלשה מול החבורה של רן בן שמעון, לא ראויה לקבוצת ליגת העל. המארחים, שהיו נתונים להתקפות בלתי פוסקות של בית"ר ירושלים, לא הגיעו למצב בודד לאורך כל ההתמודדות והותירו את בוריס קליימן חסר מעש.

המצטיין - רן קדוש
כתוצאה מהיכולת הדלה של חבריו, שוער כפ"ס נאלץ לעבוד ללא הפסקה בטדי ואף הצליח לעשות זאת בצורה מצוינת לאורך 60 דקות, אך אז נכנע לביצוע המושלם של חסוס רואדה. גם לאחר הספיגה, השוער המשיך ביכולת האדירה בשער והצליח למנוע תבוסה כואבת לחבורה של מימר. עצם הבחירה בקדוש כמצטיין חרף ההפסד של קבוצתו, צריכה להחמיא לבית"ר ירושלים שהציגה יכולת גבוהה וסיפקה משחק מהנה לקהל בטדי.

מחצית ראשונה
השופט עידן לייבה הוציא לדרך את המשחק בטדי לעיני 6,000 צופים.

דקה 5: מצב ראשון למארחים. איתי שכטר פרץ בצורה נפלאה דרך מרכז המגרש, התקדם לכיוון הרחבה ובעט מ-15 מטרים למסגרת, אך רק קדוש קלט את הכדור ללא קושי.

טל בנש מול טל איילה (אורן בן חקון)
טל בנש מול טל איילה (אורן בן חקון)
 

דקה 18: קצב המשחק נרגע, כאשר החבורה של רן בן שמעון מחזיקה בכדור, אך לא מצליחה לפרוץ את המערך ההגנתי של החבורה של מימר.

קלאודמיר עולה לכדור גובה (אורן בן חקון)
קלאודמיר עולה לכדור גובה (אורן בן חקון)
 

דקה 28: הצלה משולשת של רן קדוש מנעה את היתרון מבית"ר ירושלים. השוער הדף בעיטה של שכטר מזווית קשה, הריבאונד הגיע לאייבינדר שהפציץ מקרוב, אך שוב השוער הדף את הכדור שחזר לרגליו של שכטר, החלוץ בעט פעם נוספת, בל שוב נעצר על ידי השוער.

איתי שכטר מול סמי אליקים (אורן בן חקון)
איתי שכטר מול סמי אליקים (אורן בן חקון)
 

דקה 41: הזדמנות נוספת לבית"ר ירושלים. עידן ורד פרץ באגף הימני והרים כדור מדויק לראשו של שכטר, שנגח ממרכז הרחבה לפינה השמאלית והרחוקה של רן קדוש, אך הכדור חלף ליד הקורה ויצא החוצה.

רן קדוש הודף את הכדור (אורן בן חקון)
רן קדוש הודף את הכדור (אורן בן חקון)
 

מחצית שנייה
דקה 51: המארחת המשיכה לסכן את השער של הרוש. בעיטה אדירה של מרסל הייסטר מכדור חופשי כ-20 מטרים אלכסונית מהשער, נהדפה על ידי שוער כפ"ס לקרן.

דן איינבינדר בועט (אורן בן חקון)
דן איינבינדר בועט (אורן בן חקון)
 

דקה 60, בית"ר ירושלים עלתה ליתרון 0:1: הסכר נפרץ. ביצוע מושלם של חסוס רואדה מבעיטה חופשית כ-20 מטרים מהשער, הכניע את רן קדוש, שהצליח לגעת בכדור, אך לא מנע ממנו להיכנס לרשת.

רן קדוש נכנע לבעיטה של חסוס רואדה  (אורן בן חקון)
רן קדוש נכנע לבעיטה של חסוס רואדה (אורן בן חקון)
 

דקה 74: הזדמנות ראשונה לאורחים. מאוויס צ'יבוטה המחליף השתלט על כדור עומק, פרץ לרחבה וניסה להפתיע את בוריס קליימן בבעיטה מסובבת לפינה הרחוקה, אך שוער הירושלמים הגיב נהדר והדף לקרן.

דקה 78: דקה אחת בלבד לאחר שעלה מהספסל, שמעון אבוחצירה כמעט הכניע את קדוש. החלוץ ביצע סיבוב מושלם ובעט חזק ושטוח מקצה הרחבה, כדור שהכניע את שוער האורחת, אך פספס במעט את המסגרת.

הרכב בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, טל בנש, חסוס רואדה, דן מורי, טל בנש, דוד קלטינס, דן איינבינדר, קלאודמיר פריירה, עידן ורד (קובי מויאל 87), אריק סאבו (יעקב בריהון 67) ואיתי שכטר (שמעון אבוחצירה 77).

הרכב הפועל כפר סבא: רן קדוש, ליאור לוי, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', סמי אליקים (בן כוואז 45), סלובודאן סימוביץ' (מקסים סקאביש 83), דיוגו קאצ'ובה, טל איילה, רז כהן, סלבישה סטויאנוביץ' (מאוויס צ'יבוטה 54) ואלי אלבז.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה