יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:51

רועי קהת מול לירוי צעירי (רדאד ג`בארה)

בדקה ה-93: מכבי חיפה חילצה 2:2 ממכבי פ"ת

אחרי שניצחו את האלופה, הירוקים התקשו הפעם הרבה יותר. קהת נגח שער בכורה (27), אלו (28) וצעירי (73) הפכו, אך גוזלן, שנכנס כמחליף, הציל נקודה

יום שני, 26/09/2016, 20:30אצטדיון המושבה - 7100 צופיםליגת העל - מחזור 5
מכבי חיפה
שער רועי קהת (27)
שער שובל גוזלן (93)
הסתיים
2 2
שופט: רועי ריינשרייבר
שער דור אלו (28)
שער לירוי צעירי (73)
מכבי פ"ת
ליגת העל 16-17
 פלייאוף עליון 
8518-7336הפועל ב"ש1
7228-6136מכבי ת"א2
6036-5336בית"ר ירושלים3
5634-4236מכבי פ"ת4
4846-3236בני סכנין5
4541-3436מכבי חיפה6
 פלייאוף תחתון 
3948-4433עירוני ק"ש1
3746-3933הפועל חיפה2
3632-2233מ.ס אשדוד3
3640-2233הפועל רעננה4
3539-2633בני יהודה5
3242-2433הפועל אשקלון6
3140-2333הפועל כפ"ס7
2934-2933הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 2
  • בני סכנין
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 1
  • מ.ס אשדוד
  • הפועל אשקלון
  • 0 - 0
  • הפועל רעננה
  • הפועל חיפה
  • 0 - 4
  • בית"ר ירושלים
  • בני יהודה
  • 3 - 0
  • הפועל ב"ש
  • מכבי ת"א
  • 0 - 5
  • הפועל ת"א
  • מכבי פ"ת
  • 2 - 2
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

מכבי חיפה ניצחה בשבוע שעבר את האלופה הפועל באר שבע, אולם הערב (שני) מול מכבי פתח תקווה, זה היה קשה הרבה יותר ורק בזכות שער בתוך תוספת הזמן של שובל גוזלן חילצו הירוקים 2:2 באצטדיון המושבה.

המארחת שיחקה ללא מורא מדקות הפתיחה, בדיוק כפי שעושה מפתיחת העונה, אולם הירוקים היו אלו שכבשו ראשונים. גילי ורמוט הרים לעבר רועי קהת, שנגח פנימה את שער הבכורה שלו העונה (27). פ"ת לא נבהלה ותוך דקה דור אלו מצא את השוויון בבעיטה יפהפייה עם החלק החיצוני של הנעל.

גליינור פלט וניקיטה רוקאביציה. הסתפקו בנקודה (רדאד ג´בארה)
גליינור פלט וניקיטה רוקאביציה. הסתפקו בנקודה (רדאד ג´בארה)
 

את המחצית השנייה הירוקים פתחו מעט טוב יותר, אך לא מצאו את הרשת והברקה אחת של לירוי צעירי השלימה את המהפך בצד השני, עם בעיטה מחוץ לרחבה של הקשר המצוין (73). רנה מולנסטיין ביצע כמה חילופים, ובדקה ה-93 זה השתלם לו. שובל גוזלן המחליף דחק מקרוב את השוויון, והציל נקודה עבור האורחים.

קובי רפואה וקבוצתו אמנם עלו למקום השני, אך יכולים להצטער על הנאיביות בדקות הסיום. מנגד, לירוקים עדיין אין ניצחון חוץ העונה, והם שוב מראים את חוסר היציבות שכה מאפיין אותם. הפעם זה הסתיים בתיקו עם הרבה מזל, אך נראה כי זה עדיין לא זה בקבוצה מהכרמל.

המצטיין: גילי ורמוט
היו שאמרו ששיאו מאחוריו, אך הקשר מוכיח כי עדיין יש לו מה לתת. בישול בשער הראשון, מהלך נהדר בשני, ומעבר לכך עוד מצבים מסוכנים רבים שייצר במו רגליו תוך שהוא מתעתע שוב ושוב בהגנת המארחת, הפכו אותו לבולט על המגרש.

לירוי צעירי וגילי ורמוט (רדאד ג´בארה)
לירוי צעירי וגילי ורמוט (רדאד ג´בארה)
 

המאכזב: אוהד לויטה
השוער הירוק קיבל לאחרונה הרבה מאוד מחמאות, ובצדק, אך הפעם פשוט לא היה במיטבו. יש לו חלק משמעותי בשער השני, כשגם בראשון המיקום שלו לא היה אידיאלי. ידע ימים טובים יותר.

הרגע ששינה את המשחק: החילופים ההתקפיים של מולנסטיין
לאחר שספג את השער השני, הכניס המאמן הירוק את גוזלן ואת פיראס מוגרבי, שבצוותא עם גליינור פלט סיכנו שוב ושוב את השער של דני עמוס, עד שהשער הגיע. אולי המאמן צריך להעז מעט יותר ולפתוח עם הרכב התקפי יותר מהפתיחה.

שובל גוזלן חוגג (רדאד ג´בארה)
שובל גוזלן חוגג (רדאד ג´בארה)
 

מחצית ראשונה
השופט רועי ריינשרייבר הוציא את המשחק באצטדיון המושבה לדרכו לעיני כ-7,100 צופים.

אוהדי מכבי חיפה (ראובן שוורץ, ידיעות אחרונות)
אוהדי מכבי חיפה (ראובן שוורץ, ידיעות אחרונות)
 

קובי רפואה (רדאד ג´בארה)
קובי רפואה (רדאד ג´בארה)
 
רנה מולנסטיין (רדאד ג´בארה)
רנה מולנסטיין (רדאד ג´בארה)
 
דקה 8: המארחת פתחה טוב יותר, שלטה בכדור וכמעט כבשה ראשונה. טעות של נטע לביא הולידה מצב, כשמיחאי רומן מסר רוחב לעבר ננאד אדמוביץ', שלא הצליח לייצר בעיטה לכיוון השער. ההתקפה לא תמה ומוחמד כליבאת סיים אותה עם בעיטה מחוץ לרחבה, לויטה הדף לקרן.

דקה 11: הירוקים השתחררו מעט ורועי קהת היה הבולט בשורותיהם. הקשר ניסה את מזלו עם בעיטה מרחוק, אך זה היה חלש מדי ודני עמוס קלט.

דקה 27, מכבי חיפה עלתה ל-0:1: במצב המשמעותי הראשון שלה, האורחת עלתה ליתרון. גילי ורמוט הרים נהדר מצד שמאל ברגל ימין ישירות לראשו של רועי קהת, שנגח מקרוב פנימה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי חיפה חוגגים (רדאד ג´בארה)
 
דקה 28, מכבי פ"ת איזנה ל-1:1: הירוקים לא הספיקו לחגוג את שער היתרון של קהל וספגו את השוויון. לירוי צעירי מסר לדור אלו באגף ימין, האחרון התקדם מעט ומקצה הרחבה בעט עם הפאלש ישר לרשת של אוהד לויטה.

דור אלו חוגג (רדאד ג´בארה)
דור אלו חוגג (רדאד ג´בארה)
 
דקה 31: כמעט מהפך מהיר. מוחמד כליבאת פרץ נהדר בהתקפה מהירה, הוריד לגידי קאניוק, שבעט מחוץ לרחבה, אך הכדור שלו לא היה קרוב למסגרת.

דקה 33: הקצב הנהדר נמשך, והפעם תורם של הירוקים להחמיץ. גילי ורמוט להטט בתוך הרחבה ומסר לאיסמעיל ריאן, שבעט, אך דני עמוס התעופף וסיפק הדיפה נהדרת כדי להציל את מכבי פ"ת.

נטע לביא מעל גידי קאניוק (רדאד ג´בארה)
נטע לביא מעל גידי קאניוק (רדאד ג´בארה)
 
מחצית שנייה
דקה 49: גם אחרי ההפסקה, שני השחקנים הטובים בירוק המשיכו להיות במרכז העניינים. קהת פרץ בשמאל ומסר לוורמוט, שבעט בשמאל מחוץ לרחבה, ליד העמוד.

דקה 53: נטע לביא שלח את ריאן קדימה בהתקפה מתפרצת, וזה הוכשל על ידי נאור פסר 22 מטר מהשער. ריאן לקח את הכדור החופשי בעצמו, אך הבעיטה שלו הלכה מעל למסגרת.

גארי קגלמאכר מול מוחמד כליבאת (רדאד ג´בארה)
גארי קגלמאכר מול מוחמד כליבאת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 60: המלאבסים יצאו קדימה, אך הירוקים שוב היו אלו שסיכנו את דני עמוס. ורמוט הרים מצד שמאל לעבר גליינור פלט, שנכנס כמחליף, אך החלוץ נגח מעל לשער.

דקה 64: הזדמנות גם עבור המארחת. אדמוביץ' מצא את קניוק סמוך לרחבה, וזה שחרר בעיטה ברגל שמאל, מעל לשער של לויטה.

רועי קהת (רדאד ג´בארה)
רועי קהת (רדאד ג´בארה)
 

דקה 73, מכבי פ"ת עלתה ל-1:2: הקבוצה של קובי רפואה השלימה את המהפך. לירוי צעירי קיבל את הכדור כ-30 מטר מהשער, התקדם, עבר שני שחקנים ושחרר בעיטה מפתיעה שנעצרה ברשת של לויטה.

צעירי חוגג (רדאד ג´בארה)
צעירי חוגג (רדאד ג´בארה)
 

שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי חיפה מאוכזבים (רדאד ג´בארה)
 
דקה 78: הזדמנות גדולה לירוקים להשוות הולכת לאיבוד. אחרי הרמת כדור חופשי לרחבה מארק ואליינטה מצא את עצמו חופשי מקרוב, אך נגח חלש מדי ועמוס קלט ללא קושי

דקה 83: הירוקים המשיכו לחפש את השער השני. שובל גוזלן, שנכנס כמחליף, ניצל יציאה לא טובה של דני עמוס ונגח, אך הכדור שלו הלך מעל לשער.

דקה 90+3, מכבי חיפה השוותה ל-2:2: הלחץ בדקות הסיום עשה את שלו. ורמוט השתחרר בצד ימין והרים טוב למרכז הרחבה, פלט המשיך בנגיחה וגוזלן המשיך מקרוב לרשת.

שובל גוזלן חוגג עם דקל קינן (רדאד ג´בארה)
שובל גוזלן חוגג עם דקל קינן (רדאד ג´בארה)
 

הרכב מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קגלמאכר, מארק ואליינטה, דקל קינן, מריו מוסא, קמיל ואצק, נטע לביא, רועי קהת (שובל גוזלן, 80), גילי ורמוט, איסמעיל ריאן (גליינור פלט, 58) וניקיטה רוקאביציה (פיראס מוגרבי, 74).

הרכב מכבי פתח תקווה: דני עמוס, דור אלו, אליסון דוס סנטוס, נאור פסר, קרלוס קוויאר, גידי קאניוק (אייטור מונרוי, 81), רומאריו פירס, לירוי צעירי, מיחאי רומן, ננאד אדמוביץ'' (גל לוי, 65) ומוחמד כליבאת (עומר דנינו, 89).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה