יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:57
ארי שמאי

גוטמן, אנחנו חסידים של גולים, לא של שליטה

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: גם מול קבוצת המילואים של ב"ש, הפועל לא סיכנה את השער. מכבי חיפה לא בליגה של שתי הגדולות וגם: השערורייה של מכבי

1. לידידי אלי גוטמן אומר כך: מילים יפות יש הרבה, סטטיסטיקה רק אחת. אז אפשר לומר שהתקפות המעבר שלנו במחצית הראשונה היו אפילו טובות מאלו במחצית הראשונה בשבוע שעבר, שעמדנו נכון במגרש, וששלטנו בקצב המשחק, הרי אנחנו חסידים של שליטה בקצב. אבל הסטטיסטיקה ידידי גוטמן, אומרת שכמעט ארבע מאות (400!) דקות לא כבשנו שער, וגם היום, במשחק בית מול קבוצת המילואים של הפועל ב"ש שלושה ימים אחרי התפוגגות האדרנלין של סלטיק, לא סיכנו את השער באמת. ואגב אלי, גם אנחנו חסידים של שליטה בקצב המשחק, אבל לא פחות מזה חסידים של גולים.

2. ולידידי אוהדי מכבי חיפה אומר כך: אלוהים והקלטת שידורי רדיו לב המדינה הם עדי שלפני המשחק בשבוע שעבר באצטדיון העירוני בחיפה אמרתי גם להרמן כלבי האהוב וגם למאזינים, שאם המשחק יגמר בתיקו, איש כמעט לא ידבר עליו, אבל אם אחת הקבוצות הבינוניות תנצח בשער מקרי מטעות של ההגנה, כל השבוע יסברו אוהדיה שהנה, עוד חיבור קטן והקבוצה שלהם מועמדת לאליפות. והנה הגיע ז'אורז'יניו (איך לא התאבדנו להביא אותו) הנפלא והחזיר את ידידי אוהדי מכבי חיפה למציאות הכמעט קודרת. כי גם אנחנו וגם מכבי חיפה, ואפילו בית"ר שטובה מאיתנו בדרגה אחת לפחות, לא נמצאים "בליגה" של שתי הקבוצות שעלו השבוע לשלב הבתים של הליגה האירופאית. לא נורא, בשבוע הבא אנחנו במשחק חוץ שהוא כמעט משחק בית מול קבוצה בליגה שלנו. לוזון היזהר, גוטמן ושיונפלד מחכים לך, או שלא.

אלי גוטמן (אחמד מוררה)
אלי גוטמן. הפועל ת"א שוב לא כבשה (אחמד מוררה)
 

3. ולידידי אוהדי הפועל שמתנגדים לשילוב הסינים בקבוצה אומר כך: נכון, אולי מדובר בספין, גם נכון שלא בטוח שכדאי לנו לעבור לשחק באצטדיון של 30,000 מקומות, אבל מצד שני כל עוד טייקון יהודי לא יקח אותנו גם בגלל שאנחנו לא כל כך ציוניים, הבה לא נמרר לכבירי מלא הכוונות הטובות את החיים. כי בלומפילד הוא אולי הבית, אבל גם בת ים היא תל אביב, לא פחות מיפו, וכדאי לתת צ'אנס למהלך, בעיקר אם נזכרים שהדגל של הרפובליקה העממית של סין הוא אדום.

4. ולידידי אוהדי הפועל ב"ש אומר כך: רבה השמחה על שמכבי עברה את היידוק ספליט בחוץ, רק זה היה חסר לנו שאתם הייתם מבזבזים אנרגיות באירופה, והגולדהארים לא. ולכן טוב לנו גם שקיבלתם הגרלה קשה מזו של הקרוייפים, הזכרו איך נראיתם היום והסכימו עמי.

5. ולידידי שחקני מכבי תל אביב שאמרו כי עשו היסטוריה בכך שהיו המועדון הישראלי הראשון שהגיע לשלב בתים אירופי חמש פעמים אומר כך: מילים יש הרבה, וסטטיסטיקה, גם גוטמן כבר יודע, יש אחת. הפועל תל אביב, שהיא קבוצה חלשה מכם היום אבל מועדון גדול בהרבה, הגיע לשלב הבתים באירופה שש פעמים. ותודה לאוהד השרוף רן שכטר, בנו של שחקן העבר האגדי של מכבי יפו אלי (כנסו ליוטיוב וחפשו מה עשה למכבי לפני יותר משלושים שנה) שכטר, על שבדף הפייסבוק שלו הסב את תשומת ליבי לשערורייה. שבוע טוב ובשורות טוב לכל אזרחי ישראל בלי הבדל של דת, גזע ומין.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים