יום שבת, 20.04.2024 שעה 14:53

עמרי אלטמן (אחמד מוררה)

שעמומון: הפועל ת"א והפועל ב"ש נפרדו ב-0:0

העייפות הורגשה על החבורה של בכר, שפתחה רע ואף על פי שהשתפרה בהמשך, לא הצליחה להכניע את חניכיו של גוטמן, אשר לא כבשו משחק חמישי ברציפות

יום שבת, 27/08/2016, 21:00אצטדיון המושבה - 10,500 צופיםליגת העל - מחזור 2
הפועל ב"ש
הסתיים
0 0
שופט: לירן ליאני (ציון: 17)
הפועל ת"א
ליגת העל 16-17
 פלייאוף עליון 
8518-7336הפועל ב"ש1
7228-6136מכבי ת"א2
6036-5336בית"ר ירושלים3
5634-4236מכבי פ"ת4
4846-3236בני סכנין5
4541-3436מכבי חיפה6
 פלייאוף תחתון 
3948-4433עירוני ק"ש1
3746-3933הפועל חיפה2
3632-2233מ.ס אשדוד3
3640-2233הפועל רעננה4
3539-2633בני יהודה5
3242-2433הפועל אשקלון6
3140-2333הפועל כפ"ס7
2934-2933הפועל ת"א8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 0 - 1
  • בני יהודה
  • הפועל רעננה
  • 1 - 0
  • מכבי פ"ת
  • בני סכנין
  • 0 - 1
  • מכבי חיפה
  • הפועל ת"א
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 2 - 2
  • עירוני ק"ש
  • מ.ס אשדוד
  • 2 - 1
  • מכבי ת"א
  • הפועל כפ"ס
  • 1 - 1
  • הפועל אשקלון
הרכבים וציונים
 
 

הפועל תל אביב והפועל באר שבע נפרדו ב-0:0 חלש באצטדיון המושבה, זאת במסגרת המחזור השני בליגת העל. התוצאה המאופסת בהחלט משקפת את מהלך ההתמודדות, שהחלה עם שליטה מוחלטת של המארחת, אך הסתיימה במכבש של האלופה על שערו של אריאל הרוש. החבורה של אלי גוטמן רושמת נתון עלוב של חמישה משחקים ללא שער זכות, בעוד החבורה של בכר איבדה שתי נקודות שעלולות לעלות לה ביוקר בישורת האחרונה של העונה. 

המשחק נפתח בקצב טוב כשדווקא המארחת לקחה את השליטה כבר מהרגע הראשון והעייפות מהמפגש הכפול מול סלטיק ניכרה על שחקניו של ברק בכר, שלא נכנסו לעניינים. חן עזרא ונמניה ניקוליץ' ניסו להפעיל במספר הזדמנויות שונות את ארון שוינפלד שלא באמת הצליח לסכן את שערו של דודו גורש. ניקוליץ' איים בעצמו על שוער האלופה במספר בעיטות ממרחק, אך הכדורים לא מצאו את המסגרת.

בהמשך המשחק, הקצב נרגע לאחר שבכר שינה במעט את המערך והאורחים גם הצליחו לסכן לראשונה את השער של אריאל הרוש, בעיקר בזכות שיתוף פעולה מוצלח בין יובל שבתאי ללוסיו הפעלתני, אך שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה בשוויון מאופס.

ברק בכר עם בן שהר (אחמד מוררה)
ברק בכר עם בן שהר. 45 דקות רעות של שהר ולב"ש (אחמד מוררה)
 

המגמה מסיום 45 הדקות הראשונות נמשכה גם בפתיחת המחצית השנייה, כאשר המשחק השקול התנהל בקצב מהיר, אך שתי הקבוצות לא הצליחו לסכן את השוערים. החילופים של בכר, שהכניס את טוני וואקמה ומהראן ראדי במקום בן שהר ו-וובה בראון בהתאמה, החלו לתת את אותותיהם במגרש, כשהאלופה התחילה לקחת את העניינים לידיים ולשלוט במרכז השדה, אך עדיין לא איימה באופן ממשי על הרוש.

בסיום, שתי הקבוצות יכולות לחוש רגשות מעורבים, כשמצד אחד החבורה של גוטמן יכולה להצטער על כך שלא הצליחה לנצל את החולשה של האלופה בפתיחה לניצחון בכורה מפתיע, אך בכל זאת הצליחה לשמור על שער נקי מול ההתקפה האימתנית של בכר ולאסוף נקודה ראשונה. זאת תוך שהיא ממשיכה למעט לאיים על השער וסוגרת 463 דקות בכל המסגרות ללא שערים.

אוהדי הפועל תל אביב (רדאד ג´בארה)
אוהדי הפועל תל אביב. אנשי המשחק (רדאד ג´בארה)
 

מנגד, הפועל ב"ש שהגיעה להתמודדות באפיסת כוחות ובהרכב חסר, אמנם הפסידה שתי נקודות בשלב כה מוקדם של העונה לקראת הקרב הצפוי מול מכבי תל אביב על התואר, אך מאידך הצליחה לחזור עם נקודה ממשחק חוץ לא קל במושבה, מול הפועל ת"א שנהנתה מרוח גבית עקב חתימת ההסכם עם הספונסרים הסינים. מעניין, אגב, מה חשבו הסינים על הרמה באצטדיון המושבה.

איש המשחק - הקהל
אנשי המשחק ליתר דיוק, הם לא ספק אוהדי שתי הקבוצות, שיצרו אווירה אירופית במושבה, זאת חרף האכזבה של המארחים מפתיחת העונה העגומה ואכזבתם של האורחים מאי העפלה לליגת האלופות. האוהדים סיפקו תפאורה אדומה וצבעונית עם עליית השחקנים כשגם הפמליה הסינית ביציעים עודדה בהתלהבות במהלך ההתמודדות והוסיפה הרבה צבע למשחק פושר.

המאכזב - אלי גוטמן
קשה לבחור את מאמן הפועל ת"א כמאכזב לאחר תיקו מול האלופה, אך נראה היה כי הקבוצה של גוטמן פגשה בזו של בכר בטיימינג המושלם מבחינתה. ארבעה ימים אחרי המאמץ הפיזי והמנטלי האדיר של ב"ש מול סלטיק, להפועל ת"א הייתה הזדמנות נהדרת להפתיע את הדרומיים ובפתיחת המשחק ניתן היה לראות בצורה ברורה את הקושי של שחקני האלופה. גוטמן היה חייב להעז יותר על מנת לנצל את המצב הפגיע של שחקני ב"ש ואפילו בכר הודה בראיון שקיים במחצית, כי אחרי תצוגת נפל שכזו, קבוצתו צריכה להודות שלא ירדה בפיגור לחדרי ההלבשה. למרות תוצאה מכובדת מול האלופה, גוטמן וקבצתו צריכים לחוש פספוס.

אלי גוטמן (אחמד מוררה)
אלי גוטמן (אחמד מוררה)
 

הרגע ששינה את המשחק - הכניסה של מהראן ראדי
לאחר 54 דקות רעות של האלופה, בכר הכניס את הקשר במקום וובה בראון שלא הצליח להשאיר את חותמו במגרש. ראדי שינה לחלוטין את יחסי הכוחות וככל שחלפו הדקות, שחקני הקישור של האלופה בראשותו, הצליחו להשתלט על מרכז השדה באופן מוחלט וקירבו את שחקני ההתקפה של האלופה לאיזור השער של הרוש.

מחצית ראשונה
לירן ליאני הוציא לדרך את ההתמודדות באצטדיון המושבה לעיני 10,500 צופים.

אמיר כבירי מציג את סגנית הנשיא של CMEC, וואנג הונג (רדאד ג´בארה)
אמיר כבירי מציג את סגנית הנשיא של CMEC, וואנג הונג (רדאד ג´בארה)
 

דקה 7: המשחק אשר מתנהל בקצב מהיר סיפק הזדמנות ראשונה להפועל תל אביב, כאשר חן עזרא התנהל עם הכדור באגף השמאלי והעביר רוחב חד לעברו של ארון שוינפלד, שאיחר אל הכדור במעט ומנע מבוכה בהגנת האלופה.

דקה 10: מצב נוסף למארחת. נמניה ניקוליץ' הכניס מסירה מצוינת לארון שוינפלד שעצר את הכדור עם הגב לשער, הסתובב ובעט, אך מיגל ויטור חסם את הכדור שיצא לקרן.

נמניה ניקוליץ´ לפני בן שהר. קפטן המארחת ניסה להפתיע בבעיטות ממרחק (רדאד ג´בארה)
נמניה ניקוליץ´ לפני בן שהר. קפטן המארחת ניסה להפתיע ממרחק (רדאד ג´בארה)
 

דקה 12: המומנטום של הפועל ת"א נמשך. ניקוליץ' הוליך את הכדור ממרכז המגרש לכיוון הרחבה וניסה להפתיע את גורש בבעיטה חזקה מ-30 מטרים, אך הכדור הלך מעל המסגרת.

דקה 19: איום נוסף על שערו של גורש מרגלי ניקוליץ'. הקפטן המונטנגרי של המארחת ניסה להפתיע פעם נוספת את השוער בבעיטה ממרחק שהפעם הלכה למסגרת, אך גורש הדף בקצות אצבעותיו לקרן.

אביחי ידין מול מיגל ויטור (אחמד מוררה)
אביחי ידין מול מיגל ויטור (אחמד מוררה)
 

דקה 35: מצב ראשון להפועל באר שבע בהתמודדות. לוסיו פרץ דרך מרכז השדה ומסר ליובל שבתאי שבעט בנגיעה מ-20 מטרים לעבר השער של אריאל הרוש, שהדף לקרן.

דקה 36: הגבהה חדה של מאור בוזגלו מדגל הקרן כמעט הובילה לראשון של האורחת. הכדור תעתע בהגנת המארחים והגיע בסופו של דבר ללוסיו שגלש לכדור, אך החמיץ משני מטרים.

מחצית שנייה
דקה 46: חילוף ראשון בהפועל באר שבע. טוני וואקמה נכנס במקום בן שהר.

וובה בראון לפני נמניה ניקוליץ´ (רדאד ג´בארה)
וובה בראון לפני נמניה ניקוליץ´ (רדאד ג´בארה)
 

דקה 54: שני המאמנים ביצעו חילופים, כאשר עמרי אלטמן החליף את אביחי ידין בהפועל תל אביב, בעוד מהראן ראדי נכנס במומו של וובה בראון בהפועל ב"ש.

דקה 60: עם כניסתם של וואקמה וראדי, שינוי ניכר במשחקה של האלופה, אשר החלה להשתלט על מרכז השדה ואף הגיעה למספר חצאי הזדמנויות שלא נשאו פרי.

דקה 66: חילוף שני בשורות המארחת. בן רייכרט החליף בקישור את אמיר שובשיץ'.

דקה 70: מצב ראשון במחצית השנייה להפועל תל אביב. עופר ורטה פרץ באגף הימני, נכנס לכיוון המרכז ושחרר בעיטה שטוחה, שגורש לא התקשה לקלוט.

מיגל ויטור מול חן עזרא (אחמד מוררה)
מיגל ויטור מול חן עזרא (אחמד מוררה)
 

דקה 71: החמצה גדולה להפועל באר שבע. בן תורג'מן פרץ באגף השמאלי, מסר לשבתאי שהצליח להעביר רוחב לעברו של לוסיו. הברזילאי של האלופה בעט מארבעה מטרים למסגרת, אך גלישה של מרקו סימיץ' מנעה שער ודאי.

דקה 73: חילוף אחרון בהפועל ב"ש. דן ביטון נכנס במקום יובל שבתאי.

דקה 82: מצד נהדר להפועל ב"ש. מאור בוזגלו שמציג יכולת לא רעה במחצית השנייה, כמעט כבש את הראשון של האורחת. הקשר קיבל כדור מבן ביטון באגף השמאלי, נכנס לרחבה ובעט לפינה הרחוקה של אריאל הרוש, אך הכדור פספס את המסגרת במעט.

דקה 94: הזדמנות גדולה להפועל ת"א.בעיטה של ניקוליץ' נהדפה על ידי הגנת האלופה והכדור החוזר נחת היישר ברגליו של עמרי אלטמן שהפציץ את המסגרת מתוך הרחבה, אך גורש הדף את הכדור מחיבורי הקורות.

עמרי אלטמן (אחמד מוררה)
עמרי אלטמן (אחמד מוררה)
 

הרכב הפועל תל אביב: אריאל הרוש, עופר ורטה, מרקו סימיץ', אדי גוטליב, שמואל שיימן, אביחי ידין (עמרי אלטמן 54), ניקולאס גורובסוב, נמניה ניקוליץ', דאמיר שובשיץ' (בן רייכרט 66), חן עזרא (שגיב יחזאל 79) וארון שוינפלד.

הרכב הפועל באר שבע: דודו גורש, בן ביטון, מיגל ויטור, שיר צדק, בן תורג'מן, וובה בראון (מהראן ראדי 54), אובידיו חובאן, יובל שבתאי (דן ביטון 73), מאור בוזגלו, בן שהר (טוני וואקמה 45) ולוסיו.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס