יום שישי, 19.04.2024 שעה 17:13

ווימבלדון: ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי וקבע שיא

הסרבי גבר 4:6, 3:6 ו-6:7 (5:7) על מנארינו ועלה ל-30 ניצחנות רצופים בגראנד סלאם. פדרר הזיע מול וויליס. רדוונסקה הביסה 2:6 ו-1:6 את קוזולובה

|
נובאק ג´וקוביץ´ (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ (רויטרס)

הגשם ממשיך לשבש את החיים בווימבלדון זה היום השני ברציפות. המשחקים מתקיימים בינתיים רק במגרש המרכזי ומי שקיבלה את הכבוד היא המדורגת 3 בעולם אגה רדוונסקה, שגברה על קטרינה קוזולובה (97), 2:6 ו-1:6 בתוך 63 דקות.

"לשחק תחת גג זה כמו באולם, אין שמש אין רוח. אני מנסה כל שנה מחדש להצליח  בטורניר, הייתי קרובה כמה פעמים",  אמרה רדוונסקה שהפסידה בגמר 2012 לסרינה.

שלושה משחקים שהופסקו אתמול הספיקו להסתיים לפני שהגשם החל שוב. אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה (18) השלימה 6:3, 5:7 ו-2:6 על נהו היבינו היפנית, שהייתה רחוקה במערכה השנייה שתי נקודות מניצחון. יבגניה רודינה מרוסיה השלימה 3:6 ו-5:7 מול לסיה צורנקו האוקראינית. בנוסף, אנסטסיה פאבלוצ'ינקובה (21) מרוסיה השלימה 5:7, 6:1 ו-1:6 מול סו היישה מטיוואן.

פטרה קביטובה, שזכתה בטורניר פעמיים, פתחה באופן מוחץ את הטורניר כשהביסה תוך 52 דקות את הרומנייה סורנה קריסטאה 0:6 ו-4:6. יוהנה קונטה, הבריטית הבכירה שמדורגת 16, עמדה בלחץ של התקשורת והקהל וניצחה 1:6 ו-5:7 את מוניקה פויג מפורטו ריקו.

בלינדה בנציץ השוויצרית (7) הוקפצה למגרש המרכזי וסיפקה את הסחורה עם טניס נהדר מול מומחית הדשא צבטנה פירונקובה הבולגריה אותה ניצחה 2:6 ו-3:6.

אגה רדוונסקה (רויטרס)
אגה רדוונסקה (רויטרס)
 

גברים: גוקוביץ' עלה לסיבוב השלישי 
בעוד חלק גדול מהשחקנים טרם שיחקו את הסיבוב הראשון, נובאק ג'וקוביץ' עלה לסיבוב השלישי כשגבר במגרש המרכזי בשלוש מערכות על הצרפתי אדריאן מנארינו (55), 4:6, 3:6 ו-6:7 (5:7). הצרפתי נתן פייט לא רע, בייחוד בשלבי הסיום של המערכה השלישית, שם שבר במפתיע ל-5:5 וסחט עוד 10 דקות על המגרש המרכזי.

הסרבי התייחס לשיא שקבע עם 30 ניצחונות רצופים בגראנד סלאם: "אני לא מופתע מהרצף שלי בגראנד סלאמים, יש לי המון ציפיות מעצמי. העתיד שלי ושל כולם לא ידוע, אין לי מושג בכמה גראנד סלאמים אזכה. אני מקווה להישאר בריא ולהמשיך להצליח".

המשחק הפיקנטי של היום בין רוג'ר פדרר לסינדרלה מרקוס וויליס מהמקום ה-772 בעולם שובץ למגרש המרכזי ואכן סיפק את הסחורה. הבחור האלמוני בן ה-27 נלחם ומשך את פדרר למשחק בן שעה ו-25 דקות, שהסתיים ב-0:6, 3:6 ו-4:6 לטובת השוויצרי. וויליס, שניצח שבעה משחקים ברצף, זכה לעידוד אדיר ולחיבוק מפדרר ליד הרשת בסיום. השוויצרי היה די במבוכה בתחילה מול הבחור החביב שחייך והרים ידיים אחרי כל נקודה טובה ונאלץ להתאמץ לא מעט עד הסיום. השניים חתמו ביחד למעריצים בסיום. וויליס יוסיף ל-392 הדולרים בהם זכה השנה עוד 50,000 פאונד.

פדרר סיכם: "מרקוס הביא הרבה אנרגיה למגרש וזה מרענן. ידעתי שזה יהיה משחק שונה מכל המשחקים ששיחקתי עד כה. היה לי מוזר לשחק כאן נגד הקהל. התמודדתי נגד יריב שמשחק פעם ראשונה וידעתי שאין לו מה להפסיד. הרגשתי שאני משחק מול שחקן מהטופ 50 ולא מהמקום ה-700".

מרקוס וויליס ורוג´ר פדרר מתחבקים (רויטרס)
מרקוס וויליס ורוג´ר פדרר מתחבקים (רויטרס)
 

דומיניק תים (המדורג 8 בטורניר), הכוכב החדש של הסבב שנחשב מועמד ללכת עד הגמר, ניצח את פלוריאן מאייר הגרמני שגבר עליו לפני שבועיים בטורניר האלה, 5:7, 4:6 ו-4:6. אלכסנדר זברב הגרמני המבטיח בן ה-19, שמדורג 24 בטורניר, ניצח את פול הנרי מת'יו הצרפתי 3:6, 4:6 ו-2:6.

מי שהיו חסרות לו כמה נקודות בודדות להשלים את העלייה לסיבוב השני היה תומס ברדיך הצ'כי, שהשלים היום את הניצחון על איבן דודיג הקרואטי 6:7, 7:5, 1:6 ו-6:7.  המדורג 19 ברנרד טומיץ' השלים את המערכה החמישית מול פרננדו ורדסקו הספרדי בדרך לסיבוב השני עם 6:4, 3:6, 3:6, 6:3 ו-4:6.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */