יום שישי, 19.04.2024 שעה 00:01
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

אצילי: השמיצו אותי בתקשורת כדי שהקהל יצא נגדי

הבוררות בין השחקן לבית"ר נמשכה במשרד הבורר. השחקן הגיע ללא אמו, אך עם גלעד ורונן קצב, עו"ד רוזן ואביו. טביב: "רוצה לראות אותו נשאר בקבוצה"

|
עומר אצילי במהלך הבוררות (נעם מורנו)
עומר אצילי במהלך הבוררות (נעם מורנו)

הבוררות בין עומר אצילי לבית"ר ירושלים נמשכה היום (ראשון) במשרדו של הבורר עורך הדין חנוך קינן בתל אביב. אצילי הגיע כשהוא מלווה בסוכניו רונן וגלעד קצב, עו"ד רועי רוזן ואביו. בעלי המועדון, אלי טביב, הופיע גם הוא לדיון יחד עם יועצה המשפטי של בית"ר ירושלים, עו"ד אלעד אייזנברג.

בדיון הנוכחי הוצג הצד של עומר אצילי שהגיש את הבוררות ובפעם הבאה שיתקיים הדיון יוצג הצד של בית"ר. אמו של עומר לא הגיעה לדיון ובכל אופן אף אחד מבין בני המשפחה לא העיד, פרט לשחקן וסוכנו. בתום הדיון נקבע כי ייערך דיון נוסף ב-11 ביולי.

במועדון התכוננו למפגש לאחר שתצהירים של אצילי וקרוביו הועברו לעורכי הדין של בית"ר שיוכלו לתשאל את העדים בבוררות. על פי גורמים העוסקים בנושא, ל-ONE נודע כי אם תתקבל החלטה בבוררות, שבמהותה תתערב בהסכם העסקה של אצילי עליו הוא חתום עד לסיום העונה הקרובה וזה כולל אפשרות של התערבות בהכנסת סעיף שחרור לחוזהו, בית"ר תפנה לערכאות משפטיות אזרחיות וזה אומר פנייה לבית המשפט המחוזי.

רונן קצב ועומר אצילי במשרד הבורר (נעם מורנו)
רונן קצב ועומר אצילי במשרד הבורר (נעם מורנו)
 

טביב אמר בצאתו מהדיון: "אנחנו מתכוננים לעונה הבאה וברור שמתכוננים עם אצילי. אני רוצה לראות אותו נשאר בבית"ר ירושלים, בשביל זה הגענו לפה".

במועדון  אומרים: "אין תקדים שבורר יכול לשנות הסכם בין קבוצה לשחקן. בית״ר לא פגעה באצילי, ההיפך הוא הנכון. זה השחקן הכי חשוב בקבוצה, יש לנו מטרות באירופה ובליגה ואנחנו בונים על אצילי מאוד".

בנוסף, בימים האחרונים בבית״ר מדברים גם על עסקת ערן זהבי שנמכר לקבוצה בסין תמורת תשעה מיליון דולר. העובדה שהסינים הציעו בתחילה סכום של חמישה מיליון דולר ומיץ' גולדהאר בניהול מו"מ הגיע לתשעה מיליון, מוכיחה כי העובדה שלא היה סעיף יציאה לערן זהבי הובילה למכירתו בסכום כמעט כפול מזה שהציעו עליו בתחילה. "אם ערן זהבי נמכר בגיל 29 בתשעה מיליון דולר, אז אצילי שווה לא פחות מחמישה מיליון יורו", אומרים גורמים בירושלים. 

בעלי בית&qout;ר ירושלים אלי טביב (נעם מורנו)
בעלי בית"ר ירושלים אלי טביב (נעם מורנו)
 

בכל מקרה, בקבוצה בטוחים כי אצילי, באמצעות נציגיו, בחר ללכת לבוררות דווקא בקיץ הזה כדי להעבירו למכבי תל אביב. העובדה שבשלוש השנים שבהם אצילי שיחק בבית"ר ועד כה, לא נדרשו במועדון לפתוח את החוזה ולהכניס לו סעיף שחרור, מדליקה נורה אדומה בבית וגן. 

מהצד של אצילי טענו כי השחקן עבר התעללות וכי לא התאפשר לו לשחק מאז שסירב לחתום על ההצעה של טביב להארכת חוזהו. אצילי יציג בבוררות מכתב מרופא פרטי שמעיד כי הוא היה כשיר לשחק, מנגד יטענו במועדון כי רופא הקבוצה, ד"ר אורי פרנקל, הוא זה שמחליט בנושאים הרפואיים במסגרת המועדון, כפי שהיה לאחרונה עם דוד קלטינס, שהרגיש שהוא בריא אך רופא הקבוצה לא אפשר לו לשחק בשלהי העונה האחרונה, כדי לא להחמיר את פציעתו. 

גורמים בבירה מסכמים: "זה מצחיק לחשוב ששחקן שרוצה לעזוב קבוצה בגלל סיבות כלכליות יכול ללכת לבוררות ולקבל שחרור. גם לטביב יש בסגל שחקנים שהם לא בתכניות של בית"ר והוא מחוייב אליהם בחוזה ועומד בהסכמים איתם. בורר לא יכול לשנות הסכמים שנחתמו. אנחנו מאמינים ביושרו של חנוך קינן. השקענו באצילי גם ברמה הכספית וגם ברמה המקצועית, הוא מונה לקפטן הקבוצה כדי להחדיר בו ביטחון.ידענו שהוא הולך להיות השחקן מספר 1 בליגה הישראלית".

רונן קצב, עומר אצילי ועו&qout;ד רועי רוזן (נעם מורנו)
רונן קצב, עומר אצילי ועו"ד רועי רוזן (נעם מורנו)
 

עורך הדין רועי רוזן הגיב לקראת הבוררות ואמר ל-ONE: "הניסיון להשפיע על הבורר בבוקר דיון ההוכחות בתיק ולהעלות את 'המחיר', מהווה דוגמא בוטה נוספת להתנהלות הפסולה של המועדון. כך לא מתנהלים בהליך משפטי ואנחנו ננהל הליך הוגן ולא נפעיל מניפולציות נחותות באמצעות התקשורת שעות בודדות לפני הדיון".

מקורביו של אצילי מסרו: "תגובת בית"ר חושפת את האמת הברורה. האינטרס היחיד שלהם זה למכור את אצילי למרבה במחיר ולא באמת להשתמש בשירותיו". 

הבוררות בין בית״ר לאצילי תימשך ומועד נוסף נקבע לתאריך ה 11.7 אז יעידו בבוררות מהצד של בית״ר סלובודאן דראפיץ, דובר ומנהל הקבוצה אושרי דודאי וייתכן שגם הבעלים אלי טביב. היום בדיון עומר אצילי העיד ואיתו גם סוכנו רונן קצב.

אצילי בדיון עם עו&qout;ד רועי רוזן ורונן קצב (נעם מורנו)
אצילי בדיון עם עו"ד רועי רוזן ורונן קצב (נעם מורנו)
 

עיקר הטענות מהצד של אצילי היא שהכל היה אישי ולא מקצועי. אצילי אמר בבוררות: "כמה חודשים לפני סיום העונה אלי טביב הגיע לבית וגן, פנה אלי וביקש ממני להאריך חוזה, ביקשתי שהנושא יידחה לקיץ. מאותו רגע כל היחס שקיבלתי השתנה. הבאתי הוכחות שאני כשיר לשחק ולא התייחסו לזה בכלל. החליטו שאני פצוע כשאני אומר שאני כשיר וגם יכול להוכיח את זה על הדשא. לא נתנו לי לשחק וגם העמידו אותי לוועדת משמעת והתחילו להשמיץ אותי בכלי התקשורת כדי שהקהל ייצא נגדי כאיש הרע בכל הסיפור וכמי שרוצה לעזוב את בית״ר. משחקן מוביל ומוערך ברגע אחד הפכתי לאיש הרע במועדון וזה פגע בי מאוד״.

סוכן השחקנים רונן קצב הציג מצג לפיו הכל אישי כשגם נגדו היו הכפשות אישיות. טביב מצידו ממשיך בקו ברור לפיו הוא רוצה את אצילי בבית״ר לעוד הרבה שנים וכי אין לקבוע תג מחיר לשחקן שנמצא תחת חוזה. בקבוצה דחו את טענות השחקן וסוכנו ובדיון הבא ינסו להוכיח כי כל ההחלטות בעניינו של אצילי היו מקצועיות וכי הסירוב של אצילי לפתוח בהרכב מול מכבי תל אביב סותר את טענות השחקן לקיפוח.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */