יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:05
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

יעקב בוזגלו: החלטנו להיפרד מהפועל באר שבע

צפו באביו של מאור יורה בראיון מיוחד: "שמאור לא ישחק דקה? גדיר לא נגע בכדור חודשיים", "מאור יכול לשחק עם זהבי", "אני לא בריב עם יעקב שחר"

|
יעקב בוזגלו.
יעקב בוזגלו. "כבר הגענו להחלטה" (משה חרמון)

לאחר סיום העונה ההיסטורית של הפועל באר שבע ולפני תחילת העידן החדש בבני יהודה תחת ברק אברמוב, יעקב בוזגלו מדבר בראיון בלעדי על העתיד של בנו מאור בנגב ומטיל פצצה בדמות מעבר אפשרי לאחת היריבות הגדולות בצמרת. 

בנוסף, בוזגלו מטיח ביקורת על התנהלותו של המאמן ברק בכר, המשך הקריירה של הבן השני אלמוג והיחסים העכורים עם בעל הבית החדש של הקבוצה משכונת התקווה, וגורס שאלמלא הפציעות של שחקני מפתח, כל הרוטציה ובעיית ההרכב של בכר הייתה מתפוצצת לבאר שבע בפנים. יעקב בוזגלו בראיון חסר מעצורים על ברק בכר, אליניב ברדה, מוחמד גדיר, אלונה ברקת, יעקב שחר, מיץ' גולדהאר, ברק אברמוב וכמובן הילדים - מאור ואלמוג.

ראיון בלעדי עם יעקב בוזגלו שמדבר על הכול

יעקב, עוד לא החלה עונת המלפפונים וכבר שמח במשפחת בוזגלו?
"מטבע הדברים משפחת בוזגלו יוצרת עניין”.

איך תמיד יש אצלכם אש ועניין? חיכית לזה כבר, היה לך משעמם.
"מי שמחפש כותרות תמיד ימצא. העונה היא דינמית. יוצרים בה הרבה מטענים. את חלקם סוחבים עד סוף העונה ואת חלקם פותרים בדרך”. 

בוא נתחיל עם מאור, הסתיימה העונה והפועל באר שבע לקחה אליפות. אני מבין שאתם לא רוצים להמשיך במועדון, מאור לא מרוצה שם?
"עוד לא אמרנו אם אנחנו רוצים להמשיך בהפועל באר שבע או לא. דיברנו וניסינו לנתח איך עברה העונה והגענו למסקנות. עכשיו הרבה תלוי בצד השני, היות ולמאור יש הסכם לעונה הבאה נשב כדי שנוכל להיפרד כידידים לפני העונה הבאה”.

למה צריך וכדאי לדעתך להיפרד?
"קרו כמה דברים, גם מקצועיים, לאורך הדרך והתגבשה בלבנו החלטה שכדאי להיפרד. קשה לפרט למה כדאי להיפרד, במיוחד בתקשורת ובמיוחד לפני שהבעלים שומעת את זה”.

מאור בוזגלו.  למרות החוזה לעונה הבאה, השחקן בדרך למכבי תל אביב?  (מרטין גוטדאמק)
מאור בוזגלו במדי הפועל ב"ש. מקווה שנוכל להיפרד כידידים" (מרטין גוטדאמק)
 

"אם לא הפציעות, היה פיצוץ"
מאור אמר שמקצועית הוא לא מוצא את מקומו בשיטת המשחק של ברק בכר. הוא ימצא את מקומו בעתיד?
"אני לא צריך להעלות את זה במיוחד שאני איש מקצוע. יש מאמן, שידענו לקבל ולכבד את ההחלטה שלו, למרות שלא תמיד חייבים להסכים איתה. מאור שיחק הרבה משחקים כקשר 50/50 או באמצע. כולם יודעים שמאור הוא שחקן הקו הכי טוב בארץ. הוא הוכיח את זה לאורך השנים, המספרים שלו הוכיחו את עצמם ולא הייתה שום סיבה לשנות לו את התפקיד. אם אני הייתי מאמן הייתי קודם כל מתייעץ איתו וגם לוקח אחריות. אם המאמן לא ייקח אחריות על שיטת משחק הוא בבעיה”. 

בשורה התחתונה, ברק בכר סיים את העונה עם אליפות.
"צריך להסיר בפניו את הכובע ולתת לו את כל הכבוד שאפשר, זה באמת הישג מדהים, אף על פי שאני חושב שהיינו יכולים לעשות זאת קודם”.

כלומר, אם מאור היה משחק יותר אז היו לוקחים אליפות קודם לכן?
"זה לא עניין של מאור שיחק יותר או פחות, היה בב"ש סגל יוצא מן הכלל ושחקנים עם שמות מוכחים. כנראה שרצו לרצות את כולם ואי אפשר לרצות שישה שחקנים ושכולם יקבלו באופן שווה את דקות המשחק שהם מצפים להן. בהתחלה מאור נפצע, אחר כך מאור מליקסון וגם טוני וואקמה, דברים הסתדרו. אז נראה לכאורה שהכל נראה עשר. אף אחד לא שוכח את פתיחת העונה, כשאליניב ברדה ישב על הספסל ולא היה מרוצה מזה כאחד במעמדו, אבל דברים הסתדרו”. 

אליניב ברדה. &qout;היה קשה לשחקן במעמדו לשבת על הספסל&qout; (מרטין גוטדאמק)
אליניב ברדה. "היה קשה לשחקן במעמדו לשבת על הספסל" (מרטין גוטדאמק)
 

אלמלא הפציעות הדברים היו מתפוצצים שם?
"אם לא הפציעות זה היה מתפוצץ”.

אז צריך גם מזל?
"היה מזל. כולם יודעים שבלי זה אי אפשר להגיע להישגים. אם לא היינו מפסידים למכבי חיפה, מאור לא היה משחק נגד בני סכנין, בוודאות, תבחן אותי”.

למאור לא היה טוב בבאר שבע?
"אי אפשר להגיד שלא היה לו טוב בב"ש. אין לנו שום מילה רעה להגיד על המועדון. זה מועדון יוצא מן הכלל והיה לנו טוב שם שלוש שנים, אבל אני חושב שתמיד יש סוף גם לדברים טובים וגם לדברים רעים וזה היופי בחיים”. 

הפועל באר שבע הודיעה שיש לו חוזה לעונה הבאה ושהיא לא מתכננת לשחרר אותו.
"אני לא אדון בדברים ובמשא ומתן בתקשורת ובאסמסים, אלו דברים שצריך לדון בהם וצד אחד ינסה לשכנע את השני, נראה מה יהיו התוצאות”. 

אומרים שגורמים במועדון ביקשו לקיים שיחה עם מאור.
"ברק זימן את מאור כדי לשמוע אם יש לו משהו להגיד. הייתה שיחה טובה והם הגיעו למסקנה ולסיכום ביניהם שכל אחד יעשה מה שטוב לו”. 

בוזגלו עם צלחת האליפות. צפוי לסייםן את הקדנציה בנגב (אחמד מוררה)
בוזגלו עם צלחת האליפות. צפוי לסיים את הקדנציה בנגב (אחמד מוררה)
 

ברק אמר לו שאם הוא יחליט שלא טוב לו הוא לא יעמוד בדרכו?
"אם הוא אמר לו שכל אחד יעשה מה שטוב לו, זה אומר הכל”.

ברק יכול לתת אור ירוק לשחקן לעזוב?
"היום בעידן המקצועני אי אפשר להשאיר שחקן בכוח. ולא משנה איך קוראים לו. שחקן שלא ירצה להישאר בקבוצה, במיוחד בסכומים האלה, קשה לי להאמין שישאירו אותו כדי שישב ממורמר בחדר ההלבשה. שחקן שירצה לעזוב, יעזוב”.

ובטח שיש לו אבא שקוראים לו יעקב בוזגלו, שגם לא שקט.
"הדברים שלי נבחנים לאורך זמן. אני מתבונן ומסתכל על כל מה שאני רואה ואני עושה את זה לא פחות טוב מכל אחד בכדורגל הישראלי ואני יכול להתמודד עם כל כדורגל, לא משנה באיזו מדינה. הקטע הוא שצריך לנתח את זה בצורה טובה ונכונה. גם לפני שמאור עבר לבני סכנין הייתה לי החלטה לא קלה ופשוטה וכולם אמרו לי: 'אוי ואבוי', 'אתה הורס לו את הקריירה', 'מה פתאום' שיעבור לשם. אני רוצה להרגיע את כולם, יש לו אבא שקורא ומבין. אני אבא שקורא את הדברים כמה חודשים קודם. אמרתי חודש לפני שמאור ירד לספסל, שאני רואה שזה הולך לקרות. זה קרה לצערי דווקא במשחק העונה, אולי שבת קודם. לא לתת לילד לשחק דקה? אתה לא מאמין בו בשיטה התקפית. מאור הוא שחקן התקפי ויצירתי, תבוא ותגיד מה יש לך בקטע ההתקפי. אני אוהב ששמים הכל על השולחן כמו גברים”. 

ברק בכר לא כזה?
"האמת היא שאני מעולם לא דיברתי איתו, אני באופן אישי לא מכיר אותו מעבר לשלום שלום. לא עשיתי מעולם שיחה איתו”. 

ברק בכר (עמרי שטיין)
ברק בכר. "הגיעו למסקנה שכל אחד יעשה מה שטוב לו" (עמרי שטיין)
 

מאור נפגע מזה?
"אין שחקן שלא נפגע מדבר כזה. מאור הוא אחד הגורמים העיקריים להגעה של הפועל באר שבע לצמרת הכדורגל הישראלי. הגיוני שהוא לא יהיה חלק ממשחק העונה? מילא לא פתח בהרכב, אבל הוא אפילו לא עלה מהספסל. הגיוני שמוחמד גדיר, שאני מחזיק ממנו והוא שחקן יוצא מן הכלל, אבל הוא לא שיחק חודשיים, ישחק ומאור לא? אני כבר לא מדבר על ההרכב. הגיוני שגדיר שלא נגע חודשיים בכדור יהיה לפני מאור ברוטציה? סיימת את משחק העונה שפגעת בו במאור, אז במשחק כמו נגד בית"ר ירושלים, מאור השתלב בדקה ה-70, שהקבוצה לא שיחקה טוב, תוצאה תיקו לא הייתה טובה והוא השתלב ועשה את השינוי. נגד מכבי חיפה לא הגיע לו לשחק אפילו דקה? רק דקה לא יותר. כלומר, אתה יכול להבין מזה, בצורה הכי טובה ויפה, שיש את הפחד המקצועי. ברור ששחקן נעצר כשהוא לא משחק וכשהוא לא בורג משמעותי בקבוצה, הוא חושש מזה. גם נגד מכבי חיפה הוא לא קיבל דקה. יכול להיות שאני צריך לשלוח זר פרחים למשומר, כי אם הוא לא היה נותן את הגול, יכול להיות שגם נגד סכנין הוא לא היה משחק. זה הניתוח הקר שלי, יכול להיות שאני לא צודק”.

"מאור לא נזרק ממכבי חיפה ולא ממכבי תל אביב"
הפרק הבא אחרי הפועל באר שבע יהיה במכבי תל אביב?
"אני לא רוצה להיכנס לשמות כי לא קיבלנו הצעות קונקרטיות, אני שומע טפטופים כמו כולם. אני מאמין שברגע שנשב עם באר שבע ונגיע להבנות, הדרך של מאור לקבוצה אחרת תהיה הרבה יותר פשוטה וקלה”.

יש על הפרק שתי קבוצות שלא סיימת איתן טוב. מיץ' גולדהאר התבטא ואמר בעבר שהוא לא רוצה את משפחת בוזגלו אצלו בקבוצה בעתיד, היו לכם חילוקי דעות.
"מי שאמר ואומר את זה זה רק התקשורת. אני לא שמעתי את זה, נהפוך הוא. הייתה לי שיחה מאוד טובה עם גולדהאר ולפני כל הבלגן הוא אמר לי 'אדון בוזגלו יש לך ילד מקסים'. מעבר לזה, אני לא יכול להחליט בשביל מכבי ת”א, אם ירצו או לא ירצו את מאור. אם ירצו נשמע אותם ואם לא ירצו, נסתדר עם זה, אותו דבר לגבי כל קבוצה. בתקשורת אמרו שהוא נזרק ממכבי חיפה, רק בארץ נזרקים אנשים בשני מיליון יורו החוצה. העברה בין קבוצות, שאחת קונה ואחת מוכרת בשני מיליון יורו נחשבת זריקה? הוא לא נזרק לא ממכבי חיפה ולא ממכבי תל אביב”.

מיץ´ גולדהאר (יניב גונן)
מיץ´ גולדהאר. "אמר שיש לי ילד מקסים" (יניב גונן)
 

הייתה לך שיחה קשה מאוד עם יעקב שחר והוא היה מאוד כעוס ונסער. אתה לא יכול להכחיש שהיו שם המון אמוציות.
"התרופה לכל דבר בחיים זה הזמן. אני חושב שאחרי שמונה שנים, שזה המון זמן, במיוחד בכדורגל, שאנחנו רגילים לשינויים בכל דקה. גם האריס מדוניאנין חזר למכבי תל אביב אחרי כל מה שקרה. בכדורגל יש דבר אחד וזה האינטרס של המועדון. המועדון יעשה מה שטוב לו וזה מה שיקרה, גם אם היו משקעים בעבר. גם לשחקן יש את השאיפות והרצונות שלו. אם זה מסתדר זה על הכיפאק ואם זה לא אז גם בסדר”.

במכבי תל אביב יש גם את ערן זהבי, דור מיכה, טל בן חיים. אם מאור יעבור יצטרכו לשחק עם כמה כדורים.
"אחד הדברים שאני תמיד צוחק עליהם ומגחך זה כל הקטע שאומרים שהוא מחזיק את הכדור. מבחינת החשיבה מאור הוא השחקן שמשחק עם הכדור הכי מהר בארץ. היו מקרים שהוא היה משחק בנגיעה ואני כבר הייתי מתעצבן עליו, אומר לו שיחזיק בכדור עוד כמה שניות עד שהשחקן ילך לצד שני”.

הרבה שחקנים יצירתיים היו על מעט משבצות בהפועל באר שבע וזה תסכל אתכם, אבל גם במכבי תל אביב עומדים לבנות סגל רחב מאוד אחרי האכזבה העונה.
"א' מקובל עליי וכדי לסבר את האוזן צריך להבין, שלפני המשחק האחרון של באר שבע מול סכנין אתה יודע מתי היה המשחק האחרון של מאור בהרכב? גם נגד סכנין. הוא הבקיע גול וניצחנו 1:4, אף אחד לא התייחס לזה בתקשורת וציין את העובדות. בארבעה משחקים, כשכל המדינה ירדה על באר שבע שהיא נמצאת בלחץ ועושה במכנסיים, אתה יודע כמה שערים באר שבע כבשה? שלושה, מאור בישל אחד וכבש אחד. אחד מול סכנין בבעיטה חופשית ואחד נגד מכבי תל אביב בשוויון. אם מאור לא היה משחק היינו מפסידים גם את שני המשחקים האלה ואז מזמן לא הייתה אליפות בבאר שבע”. 

שחקני מכבי תל אביב. &qout;מקובל עליי שייבנה סגל רחב עם שחקנים יצירתיים&qout; (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי תל אביב. "מקובל עליי שייבנה סגל רחב" (רדאד ג´בארה)
 

מגמדים את החלק של מאור בוזגלו באליפות?
"מגמדים את מאור. אם היינו לוקחים את כל השנים של מאור בוזגלו בבאר שבע ובודקים סטטיסטיקה, חוץ מערן זהבי, אף אחד לא הגיע למספרים כאלה, אפילו לא התקרב. לא אני כאבא צריך להציג את זה, אלא אתם בתקשורת. תציגו את העובדות. בלי לספר סיפורים. אני לא מאלה שמספרים סיפורים. אם אני מופיע פה ושם בתקשורת זה רק כדי להעמיד את הדברים על דיוקם. להוציא את חצי השנה בא היה פצוע, בשנתיים וחצי בהן שיחק הוא סיפק 66 שערים בבאר שבע, 30 כיבושים ו-36 בישולים. תביא לי עוד נתון כזה של עוד שחקן מישראל, מלבד זהבי שאני חוזר ואומר שהוא אחד השחקנים הטובים בכל הזמנים”.

הייתה לך שיחה עם אלונה ברקת על כל מה שקורה? התאפקת עד עכשיו?
"מוציאים הרבה דיבה ומוציאים דברים מהקשרם על לא עוול בכפי. אומרים שנפגשתי עם זה או עם ההוא. יש לי סוכנות כדורגל. מגיעים אליי בכל הגילאים ואני נפגש עם כל אנשי הכדורגל בארץ, מדי שבוע לפחות עם ארבעה-חמישה. גם אם נפגשתי עם אדם כזה או אחר וזה לא משנה איך קוראים לו, אם היו יודעים מה התוכן של השיחה אני מבין אבל אף אחד לא פרסם תוכן. למה אף אחד לא סיפר שנפגשתי עם אשר אלון? לא אמרו כלום. עושים כותרות מפוצצות. כנסו לפרופורציה. אני אב לארבעה כדורגלנים שאחד מהם פרש והלך לתחום האימון".

אלונה ברקת (נעם מורנו)
אלונה ברקת. "מוציאים הרבה דברים מהקשרם" (נעם מורנו)
 
הייתה לך פגישה עם אודי שוכוטוביץ', העו"ד של מכבי חיפה, שאמר שהפגישה הייתה ביוזמתך. הוא התייחס להעברות של שחקנים ולא דיבר איתך על שחקנים צעירים. השם של מאור עלה?
"הוא לא הגיב ולו במילה על מאור ספציפית. יכולים להעלות עשרה שמות, מה זה רלוונטי. ברגע שלא נפגשתי איתו באופן ספציפי לגבי מאור זה יכול להתפרש לכל הכיוונים. תבינו בתקשורת שאני יכול להיפגש עם מי שאני רוצה, יש לי עוד שלושה בנים, אולי הוא רצה את אלמוג או אסי”.

לא דיברת איתו על מזג האוויר. היית צריך אדם שיגשר בינך לבין שחר.
"אנחנו יכולים לדבר על הכל, פעם דיברנו גם על היגואר שלו. הדם הלא טוב שיש ביני לבין כל האחרים שתעלה בראיון או שהעלת כבר הוא רק בתקשורת. אני עם כל אחד, גם אם חלילה הגענו למבוי סתום או אי הבנה או ליחסים לא טובים לתקופה מסוימת. בוא נודה על האמת, מאור היה בן 17, בגיל 20 הוא כבר נמכר למכבי תל אביב. לפעמים דברים לא מסתדרים בחשיבה”.

יעקב שחר. &qout;התרופה הכי טובה היא הזמן&qout; (רדאד ג´בארה)
יעקב שחר. "התרופה הכי טובה היא הזמן" (רדאד ג´בארה)
 

איפה יותר יתאים לו מבחינה מקצועית. במכבי תל אביב או במכבי חיפה?
"את ההחלטה אני קיבלתי ואני לא חושף אותה עד שהדברים לא יהיו מעשיים, כי אין מה לדבר באוויר. אני יושב עם רק עם מאור ומנתח איתו סיטואציות כאלה ואחרות. אנחנו מגיעים להסכמות ולהבנות בינינו”.

גורמים במכבי תל אביב אומרים שרק כשמאור בוזגלו ישוחרר מבאר שבע יהיה על מה לדבר.
"קודם כל צריך לדבר עם באר שבע, כי יש לו הסכם עם המועדון ומאור מחויב לו, והוא לא מתכוון להפר אותו”.

אם אלונה תחייב אותו להישאר במועדון?
"אדם צריך לשחק איפה שטוב לו, איפה שרוצים אותו ואוהבים אותו”. 

איך אתה רואה את השילוב בין מאור בוזגלו לערן זהבי?
"מאור יכול להשתלב עם כל שחקן וזה אחד הדברים הרעים בכדורגל הישראלי, שהמציאו שבוזגלו לא יכול לשחק עם מליקסון. אפשר לראות שבכל המשחקים שהם שיחקו ביחד, הקבוצה הייתה הרבה יותר טובה ושני השחקנים האלה תמיד הצטיינו. איך אפשר להסביר את זה ועדיין להתעקש בתקשורת ששני שחקנים טובים לא יכולים לשחק באותה הקבוצה. די להסתכל על ברצלונה, שאוהדים אותה 80 אחוז מהאנשים בישראל, ומשחקים בה ביחד ניימאר, מסי וסוארס. רק בארץ אומרים את זה. אנחנו עוסקים הרבה יותר מדי בתחלואות של הכדורגל הישראלי. אני מציע לקברניטים של הכדורגל שיתייחסו קודם כל לשחקנים כמו בני אדם, אם הם רוצים להגיע לאירופה שישלמו כמו באירופה. אי אפשר לשלם לשחקן 7,000 שקל ולדרוש ממנו שיהיה קצת פחות מסוארס ויותר קרוב לבניון”.

ערן זהבי. &qout;שני שחקנים טובים יכולים להשתלב ולשחק ביחד&qout; (איתי כהן)
ערן זהבי. "שני שחקנים טובים יכולים להשתלב ולשחק ביחד" (איתי כהן)
 

הבן הפחות מתוקשר - אלמוג
ברק אברמוב אמר השבוע בתכנית הספורט של ישראל שניסית לסחוט אותו. דברים חמורים מאוד.
"אני לא מכיר את ברק אברמוב בכלל, נודע לי שהוא הבעלים וביקשתי ממשה דמאיו לקיים עם אברמוב פגישה ושהוא יהיה נוכח, גם אם הוא כבר לא חלק מהקבוצה. סוכם עם דמאיו מספר דברים היות ואברמוב לא הכיר את אלמוג. הוא הציע לי הצעה לגבי אלמוג וכל כך רציתי שאלמוג יקבל במה בליגת העל כי הוא ראוי. סיכמנו מה שסיכמנו בצורה חברית והיו כמה סעיפים שסוכמו בעל פה, חיכינו לחודש דצמבר. ביקשתי פגישה עם דמאיו ונעניתי בחיוב והיות והדברים לא הסתדרו לו עדיין בבני יהודה הוא ביקש שנמתין לינואר. בינואר הוא היה מאוד עסוק במשא ומתן עם אברמוב. לימים, הסתיימה העונה ודמאיו כבר לא הבעלים של הקבוצה. כרטיס השחקן בישראל הוא למעשה זכויות כלכליות והרבה לא מבינים את זה. ברגע שמישהו בא ביודיעין לעשוק אותי על הזכויות הכלכליות שלי, אני לא אוותר ואני אלחם גם אם אני אדע שאני אגיע לבוררות או לבית משפט. קודם כל הוא צריך להחזיר לי את מה ששלי ואחר כך לטעון את מה שהוא טען".

ברק אברמוב (נעם מורנו)
ברק אברמוב. "שייגש למשטרה ויגיש תלונה על סחיטה" (נעם מורנו)
 

נפגעת ממנו?
"במקרה הזה, שהוא אמר עליי דבר כל כך רע, אני מפה רוצה להמליץ לו - 'גש למשטרה ותגיש תלונה על סחיטה, אולי תינצל ממני, ככה אני לא אסחט אותך'. מעבר לזה, הוא מציין אצלכם שאלמוג ביקש פי שלושה. אולי אדון אברמוב יבוא ויחשוף מה השכר של אלמוג בחמישה חודשים שהוא היה אמור להשתכר סכום מסוים. למה לא חשפת את זה בתקשורת? כי אם ישמעו אותך פי שלושה יחשבו שיש לו שכר של אולי עשרת אלפים דולר ואולי הוא דורש היום שלושים אלף דולר, מה שלא היה ולא נברא. רק ששחקן כדורגל שמשתכר ב-7,000 שקל ודרש פי שלושה. הבעיה היא שהוא מקנא בדמאיו, הוא נמצא בסיטואציה שכבעלים חדשים של קבוצה, בה דמאיו יכול היה לשבת איתי ולסגור איתי כל דבר בלחיצת יד. מה לא לגיטימי? דרשתי, תן הצעת נגד. תבוא תגיד לי שדרשתי יותר מדי. אני לא רוצה לפגוע בו אבל אני אדגים לך מה הוא עשה בסיום הפגישה שהסתיימה אחרי שחיכיתי לה שבעה חודשים. שאל אותי מה אני רוצה, התחלתי עם דף פירוט ביקשתי ממנו 100 אלף שקל דמי חתימה. הוא קם, עשה לי תנועה, אמר לי 'קח, לא יהיה' ויצא החוצה. לא היה משא מתן ולא כלום, זו הייתה כל הפגישה. יש מספר סעיפים שסגרנו ודמאיו אומר את זה בפה שלו, שהכין אותו לפגישה. מי שראה את הראיונות שלו יקרא בין השורות ויראה שאדון דמאיו הכין אותו להכל. הוא ידע שהוא צריך לשבת איתי”.

מה משה דמאיו הבטיח לך?
"קודם כל בעניין הזכויות הכלכליות. אם אלמוג יעשה פריצה ויימכר לקבוצה אחרת, אני אהיה שותף, חלק יהיה של הבן שלי. כמו שעשיתי עם מאור כשמכבי תל אביב קנתה אותו בשני מיליון יורו, מאור לקח לכיסו מיליון וגם יעקב שחר לקח מיליון. רציתי לעשות את זה גם עם אברמוב. למה אתה קם והולך ולא יושב ללבן את הדברים? זה סיכום שלי ודמאיו אמר שילך איתי לכל מקום והוא יודה בזה”.

מה אמרת לו? איך הגבת?
"מה יש לי להגיד? הבן אדם קם והלך. לקרוא לי סחטן? על המשפט הזה הוא ישלם, אני לא מתכוון לעבור על זה לסדר היום”.

אלמוג בוזגלו. אני צריך לשכן אותו לפרנס אותו&qout; (איתי כהן)
אלמוג בוזגלו. "אני צריך לשכן אותו, לפרנס אותו" (איתי כהן)
 

אלמוג לא ימשיך בבני יהודה? יש הצעות אחרות?
"קשה לי להאמין שאלמוג ימשיך בבני יהודה, הסיכוי שואף לאפס. נפגעתי מאברמוב. אם אסכים להחתים אותו בסכומים שהציעו בני יהודה, כל קבוצה, גם מאנגליה ומישראל, הייתה מחתימה אותו”. 

בני יהודה הוציאה הודעה שלאלמוג בוזגלו יש חוזה לשתי עונות והוא שחקן של הקבוצה.
"אני כל כך נהנה לשמוע את ההערכה והאהבה. כיף לי לשמוע שהבן שלי חי, משחק ומתאבד בבני יהודה והוא צריך לגור אצלי בבית ושאני מפרנס אותו. אני גם מתחיל לאהוב את אברמוב, שייקח אותי אליו הביתה ואני אחיה על חשבונו”.

אתה שומע שאומרים שיעקב בוזגלו מושך אש, ושאם הוא לא היה באזור אז הילדים שלו היו מצליחים יותר.
"אני אספר לך סיפור שהגיע אליי לאחרונה, ילד בגיל של אלמוג שנחשב לכישרון לא רע. אבא שלו עשה משכנתא של 200 אלף שקלים כדי לרכוש את הזכויות הכלכליות של הבן שלו. עכשיו הוא איבד את הבית שלו, אין לו את הכסף ולא את הזכויות הכלכליות. הוא רק מתחנן לקבל דקות משחק וגם את זה אין לו. שיפסיקו לבלבל את המוח. הבעיה היא של כל האגודות היא שאני מבין, אני יודע ואני שומר. אלו הילדים שלי. אני שומר כמו לביאה. אני יודע איך הלביאות שומרות על הילדים שלהם. הם הילדים שלי והם יקרים לי, אם אני מוכר, אני מוכר תקופת משחק. אם אני כל כך רע ואני לא בסדר, למה בכל מקום שהלכתי או שאני הולך, הילדים שלי מחזיקים מעמד כמעט עד סוף הקדנציה בצורה מעוררת הערכה? הנה בבאר שבע נשארה למאור חצי שנה עד שהוא יכול לנהל משא ומתן בלי בעיה עם כל קבוצה, אז למה כל כך רוצים שמאור יישאר? כי אני רע? אני עסקן קטן? אני מפריע? אני שקרן וקשקשן? אני באמת לא בסדר שאני דואג לילדים שלי. כל אחד זה פאזל שמורכב משלושה חלקים. יש את האגודה, יש את זה שמטפל ויש את השחקן. ברגע שהאגודות ידעו להתייחס בכבוד לשחקן, הם יקבלו מכל מי שסביבו פי מאה כבוד. הבעיה היא שמזלזלים בך ובאינטליגנציה שלך ומחשיבים אותך רק כמספר לפני שאתה בן אדם. אחר כך שואלים למה יש אלימות, זה נשמע לך הוגן?”

יעקב בוזגלו. &qout;אני שומר על הילדים שלי כמו שלביאה שומרת על שלה&qout; (משה חרמון)
יעקב בוזגלו. "אני שומר על הילדים שלי כמו שלביאה שומרת על שלה" (משה חרמון)
 

לסיום, איפה ישחקו מאור ואלמוג בוזגלו?
"נכון לרגע זה אני לא יכול לומר לך, בוודאות יש הצעות על שניהם. אני לא מוטרד, הם לא יישארו מובטלים. אין לי אף ילד מובטל, הם מבוקשים. הם אוהבים ונאהבים, הם אוהבים את המשחק והם ימשיכו לשחק כדורגל אם זה פה או שם. מאשימים אותי שאני פתאום לא אוהד הפועל באר שבע. אני מעולם לא אהדתי הפועל באר שבע ולראיה לקחתי מהם את גביע המדינה ב-1984. אם יש אגודה שאני באמת אוהב היא הפועל ירושלים, שם גדלתי. עכשיו אני אוהב את הילדים שלי יותר מכל דבר אחר”.          

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */