יום שבת, 20.04.2024 שעה 02:13

מכבי ת"א עלתה ליתרון 0:1 בסדרת הגמר

הצהובים גברו בביתם 25:33 על מכבי ראשל"צ במשחק הראשון בגמר הפלייאוף, נתן הצטיין עם שבעה שערים. מאור: "כלום לא עבד אצלנו, נראינו איום ונורא"

|
שחקני מכבי ת
שחקני מכבי ת"א חוגגים (עמית שיסל איגוד הכדוריד)

סדרת גמר הפלייאוף בליגת העל בכדוריד בין מכבי תל אביב לבין מכבי ראשון לציון יצאה לדרך. בסיום המשחק הראשון, הצהוב של מכבי תל אביב בהק הלילה (ראשון), עם ניצחון מרשים 25:33 שהעלה אותה ליתרון 0:1. ביום שישי ב-16:30 הקבוצות ייפגשו למשחק השני שייערך ב'בית מכבי' בראשל"צ.

המצטיין במשחק, דן נתן, פתח עם צמד שערים, ולצד הכיבושים של עומר דבדה ונובאק בוסקוביץ', המארחת עלתה כבר בפתיחה ליתרון 0:4. אריאל רוזנטל כבש את הראשון של מכבי ראשל"צ בדקה השמינית. נתן כבש את השלישי שלו וגיל פומרנץ קבע 2:6 בדקה ה-13. חן פומרנץ העלה ל-4:9 בדקה ה-16. טל גרא ועמית סטלמן צימקו ל-10:7. ולדי קופמן מנע ממכבי ראשל"צ להמשיך ולקזז וקבע 10:14. ווגרינץ קבע את תוצאת המחצית 15:12, והותיר את מכבי ראשל"צ במשחק. 

בוסקוביץ' העלה את מכבי ת"א בפתיחת המחצית השנייה ליתרון 14:20. הסרבי הנהדר, יחד עם עומר דבדה, המשיכו להיות המוציאים לפועל ומכבי ת"א עלתה ל-19:26 (48'). לא פחות מהשניים, מילאן קוסאנוביץ' היה פשוט נהדר בשער, יחד עם כל הגנת מכבי ת"א. רוזנטל ו-ווגרינץ צימקו ל-26:22. דבדה ונתן החזירו את ההפרש לשש, וגיל פומרנץ קבע 23:30 ובהמשך 25:32. חן פומרנץ חתם ניצחון גדול 25:33.

גיל פומרנץ ואלירן מצקי מול אלדר שיקלושי (עמית שיסל איגוד הכדוריד) (מערכת ONE)
גיל פומרנץ ואלירן מצקי מול אלדר שיקלושי (עמית שיסל איגוד הכדוריד) (מערכת ONE)
 

דן נתן הצטיין עם 7 שערים, כשגם לנובאק בוסקוביץ היו 7 שערים משלו. האחים חן וגיל פומרנץ וקופמן כבשו 5 כ"א. מילאן קוסאנוביץ סיפק משחק מצוין בשער עם 35% עצירות (14 מ-39). ווגרינץ היה הכובש הבולט במכבי ראשל"צ עם 9 שערים אבל היה רחוק מלהרשים. דיאן צ'אנצ'ר הוסיף 5 שערים. רוזנטל תרם 4 ברשימת הכובשים הבולטים. אלדר שיקלושי סיפק 11 עצירות מ-39 - 28 אחוז. בנוסף לכך, מכבי ראשל"צ רשמה 16 איבודי כדור לעומת 10 של מכבי ת"א.

גלעד מאור: "הכל לא עבד אצלנו, נראינו איום ונורא"
מאמן מכבי ראשל"צ, גלעד מאור התייחס להפסד וליכולת קבוצתו: "הכל לא עבד אצלנו. ברכות למכבי ת"א, אבל הם עוד לא לקחו אליפות. נראינו איום ונורא מהתחלה. אני לא מחפש תירוצים. היינו צריכים להיכנס למשחק במחצית השנייה. מכבי ת"א שיחקו נהדר בהגנה. ניסינו ועשינו המון דברים. אני מאוכזב מהתוצאה, כי ממשחק של 3-4 הפרש זה נגמר 8. זה סדרה, ונצטרך לאסוף את עצמנו. הפער לא משקף. הלחץ עלינו, ונבוא ביום שישי כדי לעשות 1:1. אנחנו צריכים להתעורר. אני אחראי על הקבוצה הזו, ואני ממשיך להאמין בשחקנים שלי ולא נהיה ב'דאון', גם אם נראה שמכבי ת"א מעלינו. אני מאמין שאנחנו יכולים לשנות את המאזן".

גלעד מאור (איתי כהן)
גלעד מאור. "אני לא מחפש תירוצים" (איתי כהן)
 

דן נתן, שנבחר לשחקן המצטיין לאחר שכבש 7 שערים מ-8 ניסיונות, התייחס לניצחון: "סיימנו במקום הראשון את העונה, ואנחנו מאמינים בעצמו. זה הבית שלנו, ולא התכוונו להפסיד פה. אנחנו קבוצה שבה כל אחד יכול להתפוצץ במשחק אחר. יש לי מאמן שאומר לי בכל אימון כמה הוא מאמין בי, ואני לא יכול לבקש יותר מזה. בכדוריד, אתה חייב להיות משוגע כדי לשחק ולהצליח, למרות ש מחוץ למגרש אני מאוד רגוע. אנחנו נמשיך להיות חיות, שחיות את המשחק למשך 60 דקות".

"עשינו הכנה טובה לקראת המשחק, והשחקנים שלי שיחקו היום הגנה מצוינת", סיכם מאטיץ'. "שיחקנו כמו קבוצה טובה, וזה היה משחק קשה וקשוח עבורנו. זה רק 0:1 ואנחנו צריכים לחשוב על המשחק הבא בלבד. אנחנו הולכים לנצח בראשל"צ, ועכשיו אנחנו מתחילים כבר בהכנות כדי לעלות ל-0:2".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */