יום שישי, 19.04.2024 שעה 03:55
לוח משחקים
  • רומא
  • 1 - 2
  • מילאן
  • אטאלנטה
  • 1 - 0
  • ליברפול
  • מארסיי
  • 0 - 1
  • בנפיקה ליסבון
  • ווסטהאם
  • 1 - 1
  • באייר לברקוזן

קווין סוביניון מרלוס: 2:2 לשחטאר עם סביליה

האוקראינים הפתיעו במשחק הראשון בחצי גמר הליגה האירופית. מרלוס מחק יתרון של ויטולו ובישל לסטפאננקו, גאמיירו השווה והפיח חיים בחלום הרצף

|
טייסון מול פריירה
טייסון מול פריירה

סביליה עדיין חולמת על תואר שלישי ברצף במפעל השני בחשיבותו ביבשת - הליגה האירופית. אחרי שאונאי אמרי עשה זאת ב-2013/14 וב-2014/15, האנדלוסים הגיעו הערב (חמישי) לארנה לבוב שבמערב אוקראינה למשחק הראשון של חצי הגמר במטרה לרשום תוצאה טובה לקראת הגומלין בסאנצ'ס פיחואן, ולהתקדם עוד צעד בדרך לרצף הזכיות המיוחל.

אלא שהקבוצה מסביליה עדיין תצטרך לעבוד כדי לשמור לעצמה סיכוי להעפיל לגמר, זאת לאחר ה-2:2 שהשיגה מול שחטאר דונייצק. החבורה של מירצ'ה לוצ'סקו הרומני צלחה את המשוכה בכבוד ותקווה לחולל סנסציה בגומלין בספרד.

כוכב הערב היה ללא ספק מרלוס, הקשר הברזילאי המוכשר של דונייצק, אשר רשם לזכותו שער ובישול. זה התחיל דווקא עם שער של ויטולו שש דקות מהפתיחה אחרי בישול של קווין גאמיירו, אך בהמשך המשחק התאזן והאוקראינים שבו לעניינים. הברזילאי ניצל מסירת עומק נהדרת של מירוסלב רקיטסקי בדקה ה-23 כדי לכבוש את שער השוויון, והוסיף להגביה כדור מדוד ומצוין 12 דקות אחר כך היישר לפדחתו של טראס סטפאננקו, שנגח מקרוב את השני של המארחים.

עד לסיום נדמה היה כי הקבוצה של אמרי לא תצליח למצוא את השוויון המיוחל והיא תארח את יריבתה האוקראינית בפיגור וכשהיא חייבת לנצח, אך גאמיירו שוב היה שם ברגע הנכון כדי לכבוש פנדל בדקה ה-82 ולהשוות את התוצאה עם שני שערי חוץ יקרים עבור האנדלוסים, שמשאירים את חלום רצף הזכיות בחיים לקראת הגומלין.

מחצית ראשונה
סיימון מרצ'יניאק הפולני הוציא את המשחק לדרך בארנה לבוב.

דקה 6, סביליה עלתה ל-0:1: לא חלפו שש דקות מהפתיחה וכבר האנדלוסים הצליחו לנצל את יתרונם בחלק הקדמי. אבר באנגה החל את המהלך ושלח מסירת עומק טובה לקווין גאמיירו, שהמשיך בנגיעה לוויטולו. האחרון חדר לרחבה מימין, הטעה את שחקן ההגנה ושלח בעיטה פנימה.

סביליה חוגגת (רויטרס)
סביליה חוגגת (רויטרס)
 

דקה 23, שחטאר השוותה ל-1:1: מרלוס קיבל מירוסלב רקיטסקי מסירת עומק יפהפיה ומדודה מחצי מגרש, האחרון לא התבלבל, השתלט היטב והמשיך פנימה מול דויד סוריה חסר האונים.

מרלוס חוגג (רויטרס)
מרלוס חוגג (רויטרס)
 

דקה 35, שחטאר עלתה ל-1:2: המהפך הושלם בסיומו של מהלך סבלני ויפה. תרגיל קרן קצרה הוביל את הכדור אל כובש שער השוויון מרלוס, שהטעה את המגן והעלה כדור נהדר למרכז הרחבה. טראס סטפאננקו הקדים את שחקני ההגנה ונגח באין מפריע מקרוב פנימה.

דקה 82, סביליה השוותה ל-2:2: ויטולו סחט עבירה בתוך הרחבה והשופט פסק לפנדל, אותו לקח על עצמו גאמיירו שהפציץ עם בעיטה חזקה לרשת העליונה וקבע שוויון.

שחטאר דונייצק: אנדריי פייאטוב, דריו סרנה, אלכסנדר קוצ'ר, ירוסלב רקיטסקי,  איסמעילי דוס סנטוס, מקסים מלאיישב, טראס סטפאננקו, מרלוס (ברנרד, 90'), טייסון (וולינגטון נם, 90'), ויקטור קובלאנקו ופקונדו פריירה (אדוארדו דה סילבה, 90').

סביליה: דויד סוריה, מריאנו, אדיל ראמי, דניאל קאריסו, סרחיו אסקודרו, סטיבן אנזונזי, גז'גוז' קריחוביאק, ייבחן קונופליאנקה (מיכאל קרון דלי, 59', קוקה, 72'), אבר באנגה, ויטולו וקווין גאמיירו.

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */