יום שישי, 29.03.2024 שעה 18:15
ליגה לאומית 23-24
5534-5328בני יהודה1
5419-4728עירוני ק"ש2
5226-4428עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4432-4428הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
4033-3728הפועל א.א. פאחם7
3837-2927מכבי הרצליה8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3449-3728סקציה נס ציונה11
3032-3228הפועל ר"ג12
2938-2428הפועל ראשל"צ13
2739-2628הפועל כפ"ס14
2448-3028הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • 0 - 0
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 2
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • 2 - 2
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • 1 - 3
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

גניבת החלון: 0:2 למ.ס אשדוד על הפועל פ"ת

המוליכה השיגה ניצחון 3 ברצף והגדילה את הפער מהמלאבסים. אוחיון כבש (41) ובישל לניבאלדו, שהכפיל (59). צרפתי יחפש ניצחון ראשון. צפו בתקצירים

|
משה אוחיון חוגג את השער (נעם מורנו)
משה אוחיון חוגג את השער (נעם מורנו)

משה אוחיון, שלא זכה להזדמנות ממשית במשך שנה וחצי בהפועל ת"א, נראה כמו הרכש הטוב ביותר שמ.ס אשדוד יכולה הייתה לבצע בחלון ההעברות של חודש ינואר. אוחיון, שחזר לקדנציה רביעית בקבוצת נעוריו, חתום על תוצאת המשחק היום (שישי) כשכבש ובישל בניצחון 0:2 על הפועל פתח תקווה במחזור ה-24 של הליגה הלאומית. ניצחון שלישי רצוף לקבוצה מעיר הנמל, שנותרה בפסגה. גיא צרפתי עדיין ניצחון ראשון כמאמן ראשי בפ"ת, שרשמה משחק רביעי ללא ניצחון.

אשדוד לא שלטה במשחק במחצית הראשונה, אך רצתה יותר מיריבתה. הקבוצה מעיר הנמל ייצרה אמנם יותר התקפות מסודרות, אבל באה על שכרה דווקא אחרי בעיטה חופשית מוצלחת של אוחיון. פ"ת יצאה מהר למתפרצות ולא הייתה מסוכנת בהן. פעם אחר פעם, אשדוד לא ניצלה את ההזדמנויות אליהן הגיעה והחצי הראשון המשחק היה מאוזן יחסית.

אשדוד מנצחת 0:2 את הפועל פ"ת

אוחיון המשיך להיות דומיננטי בשורות אשדוד, שנראתה כמי שעשתה את העסקה הטובה ביותר בלאומית בחלון ההעברות. פ"ת המשיכה להראות אנמית ובעיטה חופשית הניבה גם את השער השני של המארחים. צרפתי ערך את החילוף השלישי שלו כבר בדקה ה-65 ולא הותיר לעצמו אפשרויות תמרון במשחק. ייאמר לזכותו שעמירן שקלים וגל מאיו נפצעו ושני חילופים שלו, בוצעו בעל כורחו.

משה אוחיון חוגג עם הקהל בסיום המשחק (נעם מורנו)
משה אוחיון חוגג עם הקהל בסיום המשחק (נעם מורנו)
 

אי אפשר לומר שהאורחת לא ניסתה לזום. משהו בהתקפה שלה לא עבד ובלטה בהיעדרה נוכחותו של חלוץ "9" אמיתי. הכחולים השתתקו אחרי השער השני של אשדוד והלכו אחורה, כשהם מציגים משחק הגנה רע מאוד, אותו המארחת לא השכילה לנצל. אשדוד, שהייתה מסודרת וממושמעת טקטית, נטלה את השליטה וירדה מכר הדשא בידיעה שהייתה יכולה להגדיל עוד יותר את התוצאה, אבל רוני אוואט וחניכיו מרוצים שבוע נוסף בפסגת הלאומית.

צרפתי יחפש את הנקודות בשבוע הבא מול מכבי יבנה וקבוצתו, הפועל פ"ת נותרה עם 39 נקודות. מ.ס אשדוד ממשיכה להוליך בבטחה עם 44 נקודות ותתארח בשבוע הבא אצל מכבי הרצליה למשחק צמרת נוסף.

אוואט: "המקום של אשדוד בליגת העל"

אוואט: "מקומנו בליגת העל", צרפתי: "איכזבנו בגדול"
"אנחנו תמיד מצפים לנצח", אמר המאמן המנצח, רוני אוואט, בסיום המשחק. "אני שמח שאנחנו עושים את זה הרבה יותר בתקופה האחרונה, עם יציבות והמשכיות. אני מקווה שבצניעות ובשקט נמשיך לעבוד קשה כי המקום של מ.ס. אשדוד הוא בליגת העל".

רוני אוואט (נעם מורנו)
אוואט: "מכוונים לליגת העל" (נעם מורנו)
 

"אנחנו מכוונים לשם עם עבודה קשה והרבה סבלנות" הוסיף אוואט. "כרגע יש לנו כמה ימים להתאושש, בליגה הזאת הוכח שאין משחקים קלים וצריך להגיע תמיד מוכן וממוקד. אני מקווה שגם בשבוע הבא בהרצליה נבוא באותה גישה שתקדם אותנו צעד נוסף למטרה שהצבנו לעצמנו".

"אני חושב שראינו היום משחק צמרת שווה כוחות", אמר גיא צרפתי, שספג קללות וקריאות בוז מאוהדי הפועל פ"ת בסיום המשחק. "המשחק היה צמוד עד לשער שספגנו ואסור לנו לקבל שערים ממצבים נייחים. זה עניין של ריכוז ומחויבות ובזה נפלנו היום. ברגע שהם הבקיעו שני שערים ממצבים נייחים, איבדנו את המשחק".

גיא צרפתי (נעם מורנו)
צרפתי: "נפלנו בריכוז ובמחויבות" (נעם מורנו)
 

"אני מאמין בדרך שלי, בשחקנים ובקהל שהגיע לפה ואיכזבנו אותו בגדול", המשיך צרפתי. "הקהל שלנו ראוי למשחקים יותר טובים ונעשה את ההכנה האידיאלית למשחק הבא מול יבנה בחוץ. אם לשים את האצבע, שלושה שחקני מפתח היו ביום פחות טוב שלהם, וגם הפציעות של שקלים, שכנראה פרק את הכתף ושל מאיו, ככה שהדברים לא הסתדרו כמו שרצינו".

מחצית ראשונה:
השופט יגאל פריד הוציא לדרך את המשחק באצטדיון הי"א באשדוד.

אוהדי מ.ס אשדוד (נעם מורנו)
אוהדי מ.ס אשדוד (נעם מורנו)
 

אוהדי הפועל פ&qout;ת (נעם מורנו)
אוהדי הפועל פ"ת (נעם מורנו)
 

דקה 3: מידאוגאס פאנקה, שהגיע בינואר מהיריבה העירונית, מכבי פ"ת, ניסה בעיטה מהאוויר אחרי הרמה מהאגף השמאלי - הלטבי לא ייצר בעיטה מסוכנת והכדור נהדף על ידי הגנת אשדוד.

דקה 5: אחרי מספר דקות של התגוששויות מצד שתי הקבוצות החזקות של הליגה, פ"ת קיבלה בעיטה חופשית. תרגיל של פלורין אקים, שהתכונן לבעוט אלכסונית לשער של אשדוד מ-25 מטרים, אך העביר מסירה קצרה לעדי קונסטנטינוס, שבעט ישירות למרכז השער, הכדור נעצר אצל יואב ג׳רפי.

דקה 13: הנגיחה של ברנקו מיכאילוביץ' הייתה חלשה מדי וג'רפי קלט את הכדור בקלות.

יואב ג´רפי קולט את הבעיטה של קונסטנטינוס (נעם מורנו)
יואב ג´רפי קולט את הבעיטה של קונסטנטינוס (נעם מורנו)
 

דקה 24: איזו החמצה של אשדוד. טום בן זקן הגביה מהאגף הימני, רועי בקל השתלט על כדור עם הגב לשער בתוך הרחבה. הקשר הסתובב ובעט לשער - ההגנה של פ״ת הרחיקה.

דקה 28: עוד הזדמנות לא רעה לאשדוד. אוחיון ניגש אל בעיטה חופשית מ-30 מטרים אלכסונית לשער של שניר דורי, הרים במדויק אל תוך הרחבה - ניבאלדו נגח, אבל הכדור חלף מעל המשקוף.

דקה 37: שלוש קרנות רצופות למארחת, שלא השכילה לתרגם אותן לשער. באחת מהן, אוחיון כמעט כבש בבעיטה ישירה.

דקה 41, מ.ס אשדוד עלתה ל-0:1: בעיטה חופשית נוספת אוחיון, הפעם מ-20 מטרים. הקשר בעט מדויק לפינה השמאלית של דורי והכניע אותו.

הבעיטה החופשית של משה אוחיון (נעם מורנו)
הבעיטה החופשית של משה אוחיון (נעם מורנו)
 
אוחיון כובש, אשדוד חוגגת (נעם מורנו)
אוחיון כבש, אשדוד חוגגת (נעם מורנו)
 

מחצית שנייה:
דקה 59, מ.ס אשדוד עלתה ל-0:2: ניבאלדו נגח לרשת אחרי בעיטה חופשית מוצלחת נוספת של אוחיון, שחתום על התוצאה.

ניבאלדו חוגג את השער השני (נעם מורנו)
ניבאלדו חוגג את השער השני (נעם מורנו)
 

דקה 76: אשדוד יצא למתפרצת. בקל העביר כדור רוחב לרועי דיין, שהגביה לצידה השמאלי של הרחבה, שם המתין מיכאל אוחנה, שבעט מעשרה מטרים, אך הכדור נעצר אצל דורי.

דקה 89: אקים ספג את הכרטיס הצהוב השני וירד מהמגרש.

פולרין אקים ומשה אוחיון (נעם מורנו)
משה אוחיון ואקים, שהורחק (נעם מורנו)
 

דקה 90: אשדוד כמעט ושילשה את התוצאה. מתפרצת נהדרת בסופה אוחנה העביר כדור עומק ארוך לדין דוד, שעלה כמחליף, ניצב באחד על אחד מול דורי, ובעט מעשרה מטרים - השוער הדף עם רגלו השמאלית.

שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם הקהל (נעם מורנו)
שחקני מ.ס אשדוד חוגגים עם הקהל (נעם מורנו)
 

הרכב מ.ס אשדוד: יואב ג'רפי, טום בן זקן, ניבאלדו, מיקי סירושטיין, אדיר טובול, משה אוחיון, רועי בקל (דין דוד 83), גדי קינדה (תום מונד 53), מיכאל אוחנה, אור אינברום (רועי דיין 69) וחן עזריאל.

הרכב הפועל פ"ת: שניר דורי, אורי פסו, גל מאיו (עשהאל בן שבת 65), עמירן שקלים (ויקי כחלון 22), שגיב כהן, עדי קונסטנטינוס, מינדאוגאס פאנקה, בן מלכה (בן אז'ובל 46), פלורין אקים, ברנקו מיכאילוביץ' ועידו אקסברד.

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 0:1
קבוצתו של אלי מחפוד, שהסתבכה בתחתית אחרי ה-1:0 למ.ס אשדוד בשבוע שעבר, השיגה ניצחון שקידם אותה במעט, אך הותיר אותה בקו האדום עם 24 נקודות במקום ה-14. האורחת, שנותרה רביעית עם 37 נקודות, הגיעה במומנטום חיובי ולא השכילה לנצח ולעלות למקום השני. בשבוע הבא, חיים שאבו וקבוצתו יארחו את מ.ס אשדוד. מעוז סמיה הורחק משורות המארחת בדקה ה-88 אחרי קטטה עם ברק לביא מהרצליה שהורחק גם הוא שתי דקות לאחר מכן.

הפועל י-ם מנצחת בטדי 0:1 את מכבי הרצליה

דקה 51, הפועל ירושלים עלתה ל-0:1: איבוד כדור של הרצליה הגנה הוביל להתקפה מתפרצת בסיומה הירושלמים עלו ליתרון משער של גיא כהן, שהכניע את אבי אבגי. מהלך יפה של המארחת שהושג בעיקר בזכות ההגנה הדלילה של האורחת.

בני לוד - הפועל רמת גן 1:0
המארחת המפתיעה נעצרה אחרי חמישה ניצחונות רצופים, ולמרות שנותרה שנייה עם 40 נקודות, הפער מאשדוד בפסגה גדל לארבע נקודות. קבוצתו של דני גולן, שלא הצליחה למצוא את הרשת בשני המחזורים האחרונים, הסתפקה בשער ניצחון בודד, שהעניק לה את הניצחון היקר. הפועל ר"ג עלתה למקום החמישי עם 36 נקודות.

הפועל ר"ג גוברת 0:1 בחוץ על בני לוד

דקה 25, הפועל רמת גן עלתה ל-0:1: לירון דיאמנט קיים את הקלישאה "שתי נגיחות שוות שער" אחרי שנגיחת ההמשך שלו מכדור קרן הלכה לרשת וחתמה את תוצאת המשחק.

מכבי אחי נצרת - בית"ר ת"א/רמלה 0:1
אחי נצרת ניצחה בקרב התחתית והגדילה את הפער מיריביתה לארבע נקודות. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של הירוקים, שעלו למקום העשירי עם 33 נקודות. קבוצתו של עמיר תורג'מן, שהפסידה באמצע השבוע להפועל באר שבע ברבע הגמר, רשמה משחק רביעי ללא ניצחון ונותרה במקום ה-12 עם 29 נקודות.

אחי נצרת מנצחת 0:1 בבית את בית"ר ת"א

דקה 27, מכבי אחי נצרת עלתה ל-0:1: עלי חטיב שלח את מייקל חכים לפינה הימנית שלו, בעט לפינה השמאלית וכבש את הפנדל אחרי שריקה גבולית של השופט, עידן אלמלם. השער הבודד של חטיב הספיק כדי להעניק ניצחון למאמנו, ניסן יחזקאל.

אלמלם המשיך בשיפוט המהוסס שלו כשלא שרק לפנדל מוצדק עבור בית"ר ת"א/רמלה בדקה ה-60.

הפועל נצרת-עילית - הפועל עפולה 1:1
האחרונה בטבלה רשמה משחק 13 ללא ניצחון. עפולה הגיע במומנטום לא רע אחרי שאספה שבע נקודות משלושת המשחקים האחרונים ולא הצליחה לתרגם אותו כדי לעלות לחלק העליון של הטבלה. נצרת-עילית אספה נקודה נוספת בדרך ל-18 נקודות בלבד. עפולה העלתה את מאזנה ל-32 נקודות.

נצרת עילית ועפולה נפרדות בתיקו 1:1

דקה 1, הפועל עפולה עלתה ל-0:1: 10 שניות לקח לעזת חלאילה לכבוש כבר בהתקפה הראשונה במשחק אחרי בעיטת חצי-יעף יפה.

דקה 21, הפועל נצרת-עילית איזנה ל-1:1: מאיר כהן הדף למרכז הרחבה נגיחה אחרי כדור קרן, אוסיי מאוולי השתלט על הכדור ובעט מקרוב לרשת את השוויון, שחתם תוצאת המשחק.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */