יום שבת, 20.04.2024 שעה 16:06

אבידור במרדף אחרי הכדור (אחמד מוררה)

רדיוס ללא שערים: 0:0 בין בני סכנין להפועל חיפה

המומנטום של אבוקסיס נקטע בעילוט, המאמן: "המגרש הקשה". ארבייטמן (החמיץ בסיום) ואבידור ערכו בכורות. בן מרגי: "אנטמן ראוי". צפו בתקציר

יום שבת, 06/02/2016, 18:30אצטדיון עילוט - 1,000 צופיםליגת העל - מחזור 22
הפועל חיפה
הסתיים
0 0
שופט:(ציון: 16)
בני סכנין
ליגת העל 15-16
 פלייאוף עליון 
8324-6636הפועל ב"ש1
8124-7636מכבי ת"א2
5837-4636בית"ר ירושלים3
5342-4536מכבי חיפה4
4840-4636בני סכנין5
4248-3836הפועל רעננה6
 פלייאוף תחתון 
4635-3433מכבי פ"ת1
4643-3733בני יהודה2
4237-3033הפועל ת"א3
3837-2333הפועל כפ"ס4
3639-3233עירוני ק"ש5
3448-3833הפועל חיפה6
3448-2733הפועל עכו7
1250-1433מכבי נתניה8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 0 - 4
  • מכבי פ"ת
  • הפועל כפ"ס
  • 2 - 1
  • בני יהודה
  • בני סכנין
  • 0 - 0
  • הפועל חיפה
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 2
  • מכבי נתניה
  • הפועל עכו
  • 0 - 1
  • עירוני ק"ש
  • מכבי ת"א
  • 1 - 1
  • הפועל ת"א
  • הפועל רעננה
  • 2 - 0
  • בית"ר ירושלים
הרכבים וציונים
 
 

אחרי שני ניצחונות רצופים, בני סכנין נעצרה הערב (שבת) עם 0:0 מול הפועל חיפה באצטדיון עילוט, זכר לעונש הרדיוס אותו ספגה הקבוצה, זאת במסגרת המחזור ה-22 בליגת העל. קבוצתו של מאיר בן מרגי רשמה משחק רביעי ללא ניצחון.

המארחת הייתה מסוכנת יותר מיריבתה במחצית הראשונה. המשחק אמנם נפתח בקצב טוב, אך דעך לאחר מכן - בשל העובדה שקבוצתו של בן מרגי נכנסה למשחק ואיזנה אותו, וגם בגלל הדשא, שהאט את הקצב. כר הדשא היה מעט בוצי ולא איפשר לשתי הקבוצות לנהל משחק מסודר. השחקנים ירדו לחדרי ההלבשה אחרי מחצית שקולה, שנחתמה אחרי החמצה גדולה של שלומי אזולאי.

בני סכנין והפועל חיפה נפרדות בתיקו 0:0

קבוצתו של יוסי אבוקסיס הייתה עדיפה גם בפתיחת החצי השני, כשאזולאי החטיא בגדול בשנית. למעט הבלחות בודדות, האורחת לא הצליחה להגיע לזדמנויות מסוכנות ולא נראתה כמי שבאה "לקחת את המשחק". לעומת זאת, סכנין הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק והשליטה היחסית שלה הפכה למוחלטת.

עד לסיום סכנין המשיכה לנסות ולהכריע את המשחק, אך אבוקסיס וחניכיו ירדו מאוכזבים בסיום. שלומי ארבייטמן, שהצטרף רק ביום חמישי מהפועל באר שבע, עלה כמחליף להופעת בכורה במדי האורחת. החלוץ יכול היה להפתיע ולנצח עבור קבוצתו החדשה את המשחק, אבל החטיא פעמיים בסמוך לסיום. יובל אבידור רשם בכורה גם הוא אצל אבוקסיס. שתי נקודות ממשיכות לחצוץ בין שתי הקבוצות לסכנין 26 נקודות ולחיפה 24.

שלומי אזולאי (אחמד מוררה)
אזולאי. רשם החמצה כפולה (אחמד מוררה)
 

אבוקסיס: "המגרש הקשה עלינו", בן מרגי: "לא כיוונו לתיקו"
המאמן המאוכזב, יוסי אבוקסיס, אמר בסיום: "חסרנו רגל מסיימת, אבל לא ניצחנו גם בגלל המגרש. יחסית לתנאים, אני גאה בשחקנים שלי. יחד עם זאת כמו שהיינו יכולים לנצח, היינו יכולים גם להפסיד. אני מאוכזב מהמגרש, הוא הקשה עלינו. המטרה שלנו היא להישאר בליגה. נכון לעכשיו אני לא מסתכל רחוק מדי וחושב איך לברוח מהתחתית".

יוסי אבוקסיס (אחמד מוררה)
יוסי אבוקסיס: "חושב על איך לברוח מהתחתית" (אחמד מוררה)
 

מאמן האורחת, מאיר בן מרגי, נשמע מרוצה: "ב-25 דקות הראשונות של החצי השני סכנין ׳ישבה׳ עלינו. הראינו אופי במגרש קשה מבחינת התנאים ואני שמח שלקחנו את הנקודה". על העובדה שהקבוצה לא ניצחה ארבעה משחקי ליגה רצופים, אמר המאמן: "אמנם אנחנו בלי ניצחון, אבל אנחנו גם לא מפסידים - זה מראה על משהו. יחד עם זאת, אנחנו לא מכוונים לתיקו והחילופים הוכיחו זאת".

לקבוצה מצפה סדרת המשחקים בהם תפגוש את הפועל ב"ש, מכבי תל אביב ומכבי חיפה: "דווקא במשחקים האלו אני רואה אותנו לוקחים נקודות". לשוער ניב אנטמן, שסיפק יכולת נהדרת, התייחס בן מרגי: "הוא ראוי להיות שוער ראשון, הוא מוכיח את זה".

מאיר בן מרגי (אחמד מוררה)
מאיר בן מרגי: "אנטמן ראוי להיות השוער הראשון" (אחמד מוררה)
 

מחצית ראשונה:
השופט איתן שמואלביץ' הוציא לדרך את המשחק באצטדיון עילוט לעיני 1,000 צופים.

אוהדי בני סכנין (אחמד מוררה)
אוהדי בני סכנין (אחמד מוררה)
 

אוהדי הפועל חיפה (אחמד מוררה)
אוהדי הפועל חיפה (אחמד מוררה)
 

יובל אבידור מודה לקהל הביתי (אחמד מוררה)
יובל אבידור מודה לקהל הביתי (אחמד מוררה)
 

דקה 7: נסיון ראשון במשחק. פיראס מוגרבי, שכבש צמד בשבוע שעבר מול מכבי נתניה, ניסה לכבוש ממרחק של 18 מטרים מן השער, אולם הכדור השטוח שלו מצא את ניב אנטמן במקום. בחלוף דקה, הזדמנות נוספת של המארחים, שוב אנטמן במקום. מוגרבי פעם נוספת היה במרכז העניינים, כשפרץ משמאל והשאיר את שלומי אזולאי במצב נוח, אך השוער הצעיר היה במקום כדי להדוף.

דקה 10: האורחת כמעט עקצה. אחרי איבוד כדור של סכנין החיפאים יצאו למתפרצת, בסיומה הגיע תומר סויסה למצב נוח, אך גלישה של עלאא אבו סאלח ברגע האחרון הצילה את שחקניו של אבוקסיס.

תומר סוויסה עם הכדור (אחמד מוררה)
סוויסה. הראשון לנסות בשורות האורחת (אחמד מוררה)
 

דקה 16: שתי הזדמנויות בזו אחר זו, אחת לכל קבוצה. חנן ממן מצא את מחמוד קנדיל במקום עם בעיטה מסוכנת מ-18 מטרים. מן העבר השני, שלומי אזולאי היה יכול לכבוש לזכות סכנין אחרי שהשתלט על הגבהה טובה של מוגרבי, אך מתיבת החמש בעט אל הקרקע ומשם לידיו של אנטמן.

חנן ממן בועט לשער (אחמד מוררה)
חנן ממן בועט לשער (אחמד מוררה)
 

דקה 30: אחרי שקצב המשחק נרגע מעט, דיוגו קאצ׳ובה יכול היה לכבוש לאחר שמצא עצמו במצב נוח בתוך הרחבה, אולם מעט התבלבל ונבלם על ידי טאדאס קיאנסקאס.

דקה 38: החמצה גדולה לאזולאי. חלוצה של סכנין נשלח מצוין על ידי יובל אבידור, אך מזוית נוחה בתוך הרחבה בעט החוצה.

רואש וממן מול אזולאי, שרשם החמצה גדולה (אחמד מוררה)
רואש וממן מול אזולאי, שרשם החמצה גדולה (אחמד מוררה)
 

מחצית שנייה:
דקה 50: הזדמנות ראשונה בחצי השני. סגס תאמבי הגיע למצב נוח בסמוך לרחבת ה-16, אולם הכדור שלו פגע בשחקן הגנה ויצא לקרן. יובל אבידור הגביה את כדור הקרן, אברהם פאס הצליח לנגוח, אך הכדור הלך מעל השער.

אברהם פאס (אחמד מוררה)
אברהם פאס (אחמד מוררה)
 

דקה 53: עוד החמצה גדולה לאזולאי. החלוץ מצא עצמו לבד מול אנטמן, אך השוער התעלה והדף את הכדור השטוח לקרן.

דקה 65: החטאה ענקית של ז׳אורז׳יניו. הברזילאי, שנכנס כמחליף, הגיע למצב נפלא בתוך הרחבה בתום מתפרצת של סכנין ובעט למסגרת. אנטמן אמנם הדף לא טוב, אולם הכדור למזלו יצא לקרן.

דקה 70: שער של סכנין נפסל בטענת נבדל. איציק כהן כבש מקרוב, אך שמואלביץ׳ לא אישר את השער.

שער ספק חוקי נפסל לסכנין (אחמד מוררה)
שער ספק חוקי נפסל לסכנין (אחמד מוררה)
 

דקה 75: נסיון טוב של שלומ ארבייטמן. החלוץ, שהגיע ביום חמישי מהפועל באר שבע, בעט טוב ממרחק של 22 מטרים מן השער - הכדור ניתז מגופו של שחקן הגנה החוצה.

דקה 90: החטאה אדירה של ארבייטמן, או אם תרצו הצלה גדולה של קנדיל. החלוץ מצא עצמו לבד מול השוער לאחר מסירת רוחב אדירה של מיקי יאזו, אולם שוער סכנין יצא נפלא בתוך רחבת החמש והדף לקרן.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, אברהם פאס, עלאא אבו סאלח (ז'אורז'יניו 34), איציק כהן, עלי עותמאן, סגס תאמבי, דיוגו קאצ'ובה, פיראס מוגרבי, יובל אבידור (אמיר חלאילה 77) ושלומי אזולאי.

הפועל חיפה: ניב אנטמן, לירן סרדל, טאדאס קיאנסקאס, אושרי רואש, חיים מגרלשווילי, יוסי דורה, אדריאן רוצ'ט (שלומי ארבייטמן 54), דימיטרי באגה, חנן ממן (אמיר אבו ניל 73), תומר סוויסה (מיקי יאזו 81) ומהראן לאלה.

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס