יום שישי, 29.03.2024 שעה 00:03
ליגה לאומית 23-24
5417-4727עירוני ק"ש1
5432-5127בני יהודה2
5126-4427עירוני טבריה3
4934-5427מכבי יפו4
4330-4227הפועל נוף הגליל5
4042-4627הפועל ניר רמה"ש6
3837-2927מכבי הרצליה7
3733-3527הפועל א.א. פאחם8
3538-3827הפועל עכו9
3433-2727מ.ס כפר קאסם10
3347-3527סקציה נס ציונה11
2932-3227הפועל ר"ג12
2935-2327הפועל ראשל"צ13
2637-2427הפועל כפ"ס14
2147-2727הפועל עפולה15
1657-2327איחוד בני שפרעם16
לוח משחקים
  • הפועל ר"ג
  • שישי, 29/03, 16:00
  • עירוני טבריה
  • עירוני ק"ש
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל א.א. פאחם
  • הפועל כפ"ס
  • שישי, 29/03, 16:00
  • סקציה נס ציונה
  • הפועל נוף הגליל
  • שישי, 29/03, 16:00
  • בני יהודה
  • הפועל עפולה
  • שישי, 29/03, 16:00
  • הפועל ראשל"צ
  • מ.ס כפר קאסם
  • שני, 01/04, 19:00
  • מכבי הרצליה
  • איחוד בני שפרעם
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל עכו
  • מכבי יפו
  • שני, 01/04, 19:00
  • הפועל ניר רמה"ש

לא מנחם: רק 1:1 להפועל פ"ת מול הפועל קטמון

צרפתי טרם הטביע את חותמו מאז החליף את קורצקי ורשם תיקו נוסף. 0:2 לאשקלון על קריית גת, נצרת עילית רשמה משחק 15 ברצף ללא ניצחון. צפו בתקצירים

|
אורי פסו נוגח בכדור (אחמד מוררה)
אורי פסו נוגח בכדור (אחמד מוררה)

גיא צרפתי עדיין לא הביא את השינוי שייחל לו להפועל פתח תקווה. עוזר מאמן מכבי נתניה לשעבר, שקיבל את המושכות במועדון ממלאבס, רשם תיקו שלישי ברציפות כשסיים ב-1:1 ביתי מאכזב מול הפועל קטמון באצטדיון המושבה, זאת במסגרת המחזור ה-23 בליגה הלאומית.

המשחק נפתח בשליטה של האורחת, שהייתה קרובה למצוא את הרשת כבר בדקות הראשונות. בניגוד למהלך המשחק, ברנקו מיכאילוביץ' במבצע נהדר, דהר לרחבה של קטמון וגלגל בקלילות את היתרון של פ"ת ואת שערו התשיעי העונה (20). קבוצתו של פרדי דוד לא חיכתה יותר מדי והשיבה עם שער שוויון מצוין של מתיאס מרטין, שזכה לבישול נהדר מרז שטיין (35).

1:1 עצבני בין הפועל פ"ת להפועל קטמון

במחצית השנייה, קצב המשחק התגבר והמארחת הוסיפה לשלוט בקצב. ניסיונות רבים של מיכאילוביץ', שהיה הטוב במגרש ופלורין אקים פוספסו וקבוצתו של צרפתי לא הצליחה למצוא את הרשת. ליאור אסולין נכנס כמחליף בדקה ה-72 ותריסר דקות לאחר מכן הורחק לאחר שחנק את גולן חרמון במהלך מהומה שהתפתחה. דקה חלפה וגם הקבוצה מעיר הבירה נותרה בחיסרון מספרי, זאת לאחר שאור ועקנין ראה גם הוא את האדום אחרי עבירה טיפשית. עד הסיום לא הצליחו הקבוצות למצוא את הרשת. לקראת הסיום החלה קטטה ביציע הפועל פתח תקווה, בין האוהדים לצוות האבטחה. שני אוהדים הוצאו אל מחוץ לאיצטדיון.

אוהדי הפועל פתח תקווה (אחמד מוררה)
אוהדי הפועל פתח תקווה (אחמד מוררה)
 

קבוצתו של פרדי דוד רשמה משחק שני ברציפות ללא ניצחון והחמיצה הזדמנות לעלות למקום החמישי. קבוצת האוהדים ניצבת עתה במקום השביעי עם 34 נקודות. במחזור הקרוב תארח החבורה מעיר הבירה את מכבי יבנה. מהעבר השני, צרפתי ושחקניו נראים לא מוכנים לקראת מפגש הצמרת מול מ.ס אשדוד במחזור הקרוב. עם זאת, עד להשלמת משחקה של הקבוצה מעיר הנמל, פ"ת עלתה לפחות זמנית למקום הראשון עם 39 נקודות.

מאמן הפועל פ"ת גיא צרפתי: ״האמת שהמשחק היה פחות טוב מבחינתנו. דווקא מול ראשל״צ היה לנו משחק טוב באמצע השבוע. היום פתחנו טוב עם הבקעת שער, אבל היה לנו מומנטום של עשר דקות אחרי זה שהיינו צריכים להבקיע את השער השני וזה משהו שחוזר על עצמו. סה״כ אני לא יכול להגיד מילה רעה על הבחורים הם מאוד רצו והיו הרבה אמוציות. התוצאה מאכזבת כי רצינו לנצח אבל אנחנו ממשיכים קדימה אנחנו מועדון חזק ונגיע לאשדוד בשבוע הבא למשחק צמרת חשוב, טובים וחזקים״.

על הלחץ של להביא את הניצחון הראשון: ״כל מי שבוחר להיות חלק ממועדון גדול, מהיום הראשון יש לחץ. אני מחוייב לעבודה שלי ומאמין בדרך שלי ואני יודע מה אני הולך לעשות. אני מאוד מרוצה בתפקיד אנשים עובדים 24 שעות סביב הפועל פת וכך גם אני״.

אוהדי הפועל קטמון (אחמד מוררה)
אוהדי הפועל קטמון (אחמד מוררה)
 

על האדום של אסולין: ״השופט אמר שהוא תפס בצוואר של אחד השחקנים (גולן חרמון) ושיש הוראה ברורה להרחיק״.

מאמן קטמון פרדי דוד: ״אני אף פעם לא מרוצה שאנחנו לא מנצחים אבל היה משחק טוב מול קבוצה שנתנה לנו פייט. התוצאה די משקפת למרות שהיה לנו יתרון במרכז המגרש. היה לי חשוב לראות את הקבוצה היום אחרי מה שקרה לנו באשדוד. היום חזרנו להיות קבוצה חזקה שמשחקת טוב ומגיעה למצבים ולא להתבטל בפני היריבות החזקות לכאורה״.

מחצית ראשונה
שופט המשחק, עמית אלנקוה, הוציא את המפגש לדרכו באיצטדיון המושבה.

דקה 3: האורחת פתחה חזק והגיע למצב מצוין. אורי כהן הגביה נהדר אל עבר רחבת פתח תקווה, מתיאס מרטין התרומם גבוה מעל כולם ונגח מצוין, אך שניר דורי היה עירני, התעופף ומנע ספיגה.

מתיאס מרטין (אחמד מוררה)
מתיאס מרטין (אחמד מוררה)
 

דקה 20: הפועל פתח תקווה עלתה ל-0:1: החבורה של גיא צרפתי השיגה שער בזכות המון נחישות. מבצע יפה של פתח תקווה אחרי דקות ראשונות מלחיצות, פאנקה שלח כדור עומק לבראנקו מיכאילוביץ' שחדר לרחבה, השתחרר מהשמירה של אורי כהן וכבש מ-11 מטרים. שער תשיעי העונה לקשר המוכשר.

שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני הפועל פתח תקווה חוגגים (אחמד מוררה)
 

דקה 23: עידו אקסברד ניסה לנצל את המומנטום החיובי של המארחת ושלח בעיטה אדירה מעשרים מטרים שפגעה בקורת שערו של אוהד סיידוף.

דקה 27: עוד התקפה יפה של פתח תקווה. פלורין אקים הגביה מהאגף השמאלי ומצא את בן אז׳ובל בתוך הרחבה ממש ממול השער, אבל החלוץ בעט גבוה מדי ופספס את השער בסנטימטרים.

דקה 35: הפועל קטמון השוותה ל-1:1: החבורה של פרדי עם שער נהדר. רז שטיין חדר לרחבה, מסר כדור רוחב מדויק לכיוונו של מתיאס מרטין והקשר בעט לא חזק, אך מדויק ומצא את הרשת של דורי.

שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)
שחקני הפועל קטמון חוגגים (אחמד מוררה)
 

דקה 45: בתוך תוספת הזמן, ברוכיאן הגביה מהאגף הימני, מצא את מיכאל ממן הפנוי שנגח מחמישה מטרים אלכסונית לשערה של פ"ת, אך הכדור שלו נעצר אצל דורי.

אבירם ברוכיאן מרים כדור (אחמד מוררה)
אבירם ברוכיאן מרים כדור (אחמד מוררה)
 

מחצית שנייה
דקה 51: הזדמנות ראשונה של הקבוצה ממלאבס במחצית השנייה. פלורין אקים בעט למשקוף מתוך הרחבה, אקסברד ניסה להשתלט על הריבאונד ובעט לרוחב השער מתוך החמש, אבל אוהד סיידוף ירד היטב וקלט.

דקה 68: מבצע גדול של מיכאילוביץ', הטוב בשחקני פתח תקווה, שהראה עד כמה הוא פיזי. הקשר פרץ נהדר מאגף שמאל, העביר רוחב מדויק לפלורין אקים, שניסה לכבוש מתוך הרחבה והחמיץ את הקורה הימנית בסנטימטרים.

גל מאיו מול מתיאס מרטין (אחמד מוררה)
גל מאיו מול מתיאס מרטין (אחמד מוררה)
 

דקה 71: קטמון ניסתה להשיב עם התקפה מסוכנת משלה. נאור סבג קיבל כדור מצוין מברוכיאן, ניסה את כוחו בבעיטה מעשרים מטר, אך לצערו החמיץ את המסגרת.

דקה 84: הפועל פתח תקווה נותרה ב-10 שחקנים: לא חלפו אפילו 13 דקות מאז כניסתו של ליאור אסולין למשחק והוא כבר ראה את האדום. החלוץ חנק את גולן חרמון, בלם קטמון וראה את הכרטיס מאלנקוה שלא היסס.

דקה 85: גם הפועל קטמון נותרה ב-10 שחקנים: עוד לא חלפה דקה מהאדום של המארחת וגם אור ועקנין עם עבירה טיפשית במרכז המגרש ראה את הכרטיס הצהוב השני והאדום. 

הפועל פתח תקווה: שניר דורי, אורי פסו, גל מאיו, גל מאיו, ויקי כחלון, בראנקו מיכאילוביץ', פלורין אקים, מינדוגאס פאנקה, עדי קונסטנטינוס, עידו אקסברד (ליאור אסולין, 72') ובן אז'ובל (בן מלכה, 46'). 

הפועל קטמון: אוהד סיידוף, אורי כהן (בן אוזן, 81'), יוגב לרמן, גולן חרמון, ינון אליהו, מתיאס מרטין, אור ועקנין, מיכאל ממן, רז שטיין (עוז צבאג, 77'), נאור סבג ואבירם ברוכיאן.

הפועל אשקלון – מכבי קריית גת 0:2
קבוצתו של יובל נעים רשמה משחק עשירי ברציפות בכל המסגרות ללא הפסד ושיפרה את מעמדה בצמרת. מנגד, החבורה של ארז בנודיס רשמה הפסד תשיעי ברצף בכל המסגרות והקבוצה נותרה מתחת לקו האדום, במקום ה-15 ורחוקה מחוף מבטחים. ניר נחום השיג את שערו הרביעי העונה בעזרתו האדיבה של שוער האורחת, קאלה דרשלר. שריקי כבש את שערו השמיני העונה לזכות אשקלון.

0:2 ביתי לאשקלון על קריית גת

דקה 20: הפועל אשקלון עלתה ל-0:1: ניר נחום פרץ בנחישות רבה דרך האגף הימני, חיפש להגביה לרחבה, אך לא מצא שחקן פנוי, לבסוף שיחרר ספק בעיטה, ספק מסירה, שמצאה למרבה הפלא את קאלה דרשלר לא מוכן והשוער הדף את הכדור לשערו הוא. שער אומלל שסופג הקרואטי הותיק.

דקה 58: הפועל אשקלון עלתה ל-0:2: התקפה טובה של המארחת הולידה את השער השני במשחק. הכדור הוגבה אל עבר רחבת קריית גת, ירדן אבוחצירה השתלט, היתל בשני שחקני ההגנה, ניסה לבעוט, אבל שריקי הוא זה שכבש, לאחר דחק את הכדור לרשת עם החזה.

בית"ר ת"א/רמלה – הפועל נצרת עילית 0:0
עמיר תורג'מן עדיין ללא ניצחון עם הקבוצה המאוחדת, שרשמה משחק חמישי ברציפות בכל המסגרות ללא ניצחון. המשחק החלש לא התעלה לרמה גבוהה וגם הקבוצה מהצפון יכולה להיות מאוכזבת עם משחק 15 ברציפות ללא ניצחון בכל המסגרות. האם נועלת הטבלה שלא ניצחה מאז חודש נובמבר מסוגלת להישאר בליגה?

דקה 28: בית"ר תל אביב/רמלה נותרה ב-10 שחקנים: מתן חוזז הצעיר ראה כרטיס צהוב שני לאחר ספק התחזות ברחבה. השופט לא חשב פעמיים והרחיק את השחקן.

הפועל עפולה – מכבי הרצליה 1:1
הקבוצה הצפונית שוב הוכיחה כמה היא נאיבית ואיבדה נקודות בדקות הסיום. אמנם החבורה של אייל לחמן רשמה משחק שלישי ברצף ללא הפסד, אך נותרה קרובה לתחתית. מהעבר השני, חיים שאבו ושחקניו עצרו את התקופה הרעה וסיימו משחק נוסף ללא הפסד, בכך נותרו במקום השלישי בטבלה ובמרחק של שתי נקודות מהפועל פתח תקווה שעלתה זמנית למקום הראשון. חלוץ הרכש של ההרצליינים, אודוקפה אוגוגו, כבש שער בכורה במועדון.

עפולה והרצליה נפרדות בתיקו 1:1

דקה 60: הפועל עפולה עלתה ל-0:1: מוחמד אבו ראס הרים כדור מצוין לעבר הרחבה, אור אליהו התרומם מעל כולם ונגח מתוך הרחבה בעוצמה פנימה.

דקה 69: הפועל עפולה נותרה ב-10 שחקנים: אייל לחמן נתקל בבעיה לא צפויה, כאשר כובש שער היתרון, אור אליהו, ראה את הכרטיס הצהוב ולאחריו את האדום והורחק.

דקה 83: מכבי הרצליה השוותה ל-1:1: בעיטה של ביינשרדיני נהדפה על ידי אחד משחקני ההגנה של המארחת, הכדור הגיע לעברו של חלוץ הרכש, אודוקפה אוגוגו, שבעט בנגיעה ומצא את הרשת. שער בכורה לחלוץ החדש של חיים שאבו.

הפועל ר"ג – מכבי אחי נצרת 1:0
זהו. הרצף האדיר של האורדונים שכלל 11 משחקים ללא הפסד הגיע לסיומו. החבורה של דני גולן נכנעה שוב לאותה קבוצה שניצחה אותה בסיבוב הקודם ובאותה תוצאה. האורחים שרק במחזור שעבר שבו למסלול הנכון ונמנעו מירידה מתחת לקו האדום, רשמו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום ה-11 עם 30 נקודות. הבלם החדש, גל ספיר, שכבר שיחק בעבר תחת ניסן יחזקאל, כבש את שער הבכורה שלו במועדון.

ר"ג מובכת באצטדיון הלאומי, 0:1 לאחי נצרת

דקה 29: אחי נצרת עלתה ל-0:1: הגבהה נהדרת של עלי חטיב מכדור חופשי מצאה את ראשו של גל ספיר, שנגח מצוין מ-10 מטרים והכדור שלו פגש את הרשת. שער בכורה לספיר במדי האורדונים.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */