יום שישי, 29.03.2024 שעה 14:40

וויאם עמאשה חוגג את השער (ניסן עייש)

ד"ש מהאקסים: צפו ב-0:2 של בני סכנין בק"ש

אלי כהן הימר על הרכב התקפי וניצח משערים של עמאשה (30) ואזולאי (39). הקהל שרק בוז לשחקני ק''ש שסופרים כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון

יום שבת, 28/11/2015, 18:00אצטדיון קריית שמונהליגת העל - מחזור 12
בני סכנין
שער וויאם עמאשה (30)
שער שלומי אזולאי (39)
הסתיים
0 2
שופט: עמית אלנקווה
עירוני ק"ש
ליגת העל 15-16
 פלייאוף עליון 
8324-6636הפועל ב"ש1
8124-7636מכבי ת"א2
5837-4636בית"ר ירושלים3
5342-4536מכבי חיפה4
4840-4636בני סכנין5
4248-3836הפועל רעננה6
 פלייאוף תחתון 
4635-3433מכבי פ"ת1
4643-3733בני יהודה2
4237-3033הפועל ת"א3
3837-2333הפועל כפ"ס4
3639-3233עירוני ק"ש5
3448-3833הפועל חיפה6
3448-2733הפועל עכו7
1250-1433מכבי נתניה8
לוח משחקים
  • מכבי חיפה
  • 0 - 1
  • מכבי נתניה
  • עירוני ק"ש
  • 2 - 0
  • בני סכנין
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל חיפה
  • מכבי פ"ת
  • 0 - 2
  • בית"ר ירושלים
  • הפועל ב"ש
  • 0 - 3
  • הפועל כפ"ס
  • מכבי ת"א
  • 0 - 4
  • בני יהודה
  • הפועל עכו
  • 1 - 0
  • הפועל ת"א
הרכבים וציונים
 
 

עירוני קריית שמונה ספגה הערב (שבת) הפסד ביתי 2:0 מול בני סכנין. בכך סופרת הקבוצה של סלאח חסארמה כבר משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון ו-401 דקות בלי שער ליגה. מנגד, אלי כהן, שידע כי מעמדו מעורער, הימר על הרכב התקפי ופגע. בכך, עצרה בני סכנין רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון וקיבלה מעט אוויר לנשימה לאחר שבועות רבים בתחתית. גם כהן יכול להתרווח. הכסא שלו אולי יפסיק להתנדנד.

עירוני קריית שמונה התחילה טוב יותר את המשחק, אך התקשתה לייצר מצבים. בני סכנין, שעד אז הציגה יכולת לא טובה, ניצלה את זה ועלתה ליתרון בדקה ה-30 מרגליו של וויאם עמאשה, שלא חגג לזכר ימיו בקריית שמונה. בדקה ה-39 האורחת אף הכפילה את התוצאה מרגליו של עוד אקס קרייתי, שלומי אזולאי, שנהנה מטעות של לואיס גוטיירס ולא התבלבל מול השוער גיא חיימוב. אגב, למרות התוצאה, קריאות ההתפטרות לעברו של אלי כהן נמשכו כל המשחק.

המחצית השנייה התנהלה ברובה על מי מנוחות כששתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבים רבים והמשחק הסתיים בניצחון 0:2 של סכנין. בסיום נשמעו שריקות בוז מצד הקהל של קריית שמונה. האוהדים המקומיים שהתרגלו לקבוצת צמרת, מקבלים העונה מהקבוצה שלהם משהו אחר. הקרייה ממשיכה לאכזב ובקצב הזה היא עוד תצטרך להיאבק על מקומה בפלייאוף העליון.

קריית שמונה מפסידה בבית 2:0 לסכנין

אלי כהן: המיקום שלנו צריך להיות גבוה יותר
מאמן בני סכנין, אלי כהן, אמר בסיום: "אני לא רוצה להתייחס לצד האישי. זה היה ניצחון חשוב מאוד אחרי תקופה לא טובה שלנו מבחינת צבירת נקודות. הניצחון היה פחות של יכולת אלא של קבוצה שנלחמה, ידעה לשמור על התוצאה וניצלה את המצבים בשונה מהמשחקים האחרונים. זה ניצחון שחשוב מוראלית לביטחון. יחד עם זאת, המיקום של הקבוצה צריך להיות יותר גבוה. אני מקווה שזה יוציא אותנו לדרך חדשה".

אלי כהן. יכול לנשום מעט לרווחה? (אחמד מוררה)
אלי כהן. יכול לנשום מעט לרווחה? (אחמד מוררה)
 

עוד הוסיף כהן: "כבשנו היום שערים במצבים לא היה קלים אחרי שבתקופה האחרונה היינו עדיפים והגענו למצבים קלים, אך לא ידענו לפרש את זה לשערים. בנוסף, שעובדים קשה זה השכר. יש ליגה צפופה מאוד וזה עניין של מומנטום וכל ניצחון משנה הכל. צריך המשכיות כי יש פה קבוצה טובה שצריכה להיות למעלה. ברור שאנחנו בתקופה לא טובה וכמובן שאי אפשר לתרץ בשני הפצועים שלנו. אני מקווה שנדע לצאת מהתקופה הזאת מהר יותר.

קריאות ההתפטרות: "אני כל הזמן אומר שמתייחסים ל-30 אנשים וזה עוול כי הקהל האמיתי זה 200 שמחאו כפיים. יש המון שמביעים בי תמיכה ושולחים הודעות תמיכה ויש עשרים אנשים ששולחים לי הודעות נאצה שנה שלמה, אבל הם לא מייצגים את סכנין". 

המאמן המפסיד סלאח חסארמה אמר בסיום: "ברור שאנחנו בתקופה לא טובה וכמובן שאי אפשר לתרץ בשני פצועים שלנו. בשבוע שעבר לפחות נראינו טוב והיום לא נראינו טוב בכלל ולא הגענו למשחק. צריך להמשיך לחשוב ולעבוד כדי לצאת מהתקופה הזאת. אני מקווה שנדע לצאת ממנה מהר. עד ינואר צריך להתרומם ולהיראות טוב יותר כי יש משחקים חשובים. אנחנו צריכים להתחזק בקישור ובהתקפה. יש לנו בעיה כרגע וצריך לחשוב מה עושים ואיך יוצאים לדרך חדשה. צריכים להמשיך לעבוד, לדבר ולחזק את השחקנים. אנחנו מחכים למשחק אחד שיתהפך לנו לחיובי. גם ברגעים קשים לא הרמתי ידיים וגם עכשיו לא ארים ידיים".

שחקני קריית שמונה יורדים בסיום המשחק (ניסן עייש)
שחקני קריית שמונה יורדים בסיום המשחק (ניסן עייש)
 

מחצית ראשונה
עמית אלנקווה הוציא את המשחק לדרך לעיניי 800 צופים.

דקה 5: הזדמנות ראשונה במשחק לקריית שמונה. עודד אלקיים הכניס כדור מימין לאחמד עאבד שמששה מטרים ניסה להמשיך עם העקב, אך הכדור שלו נבלם על ידי ההגנה.

דקה 19: שוב הזדמנות לקריית שמונה. רועי שוקרני הכניס כדור לעידו אקסברד שהמשיך בנגיעה, אך הכדור שלו עף אל מעל לשער.

וובה בראון מול שלומי אזלואי (ניסן עייש)
וובה בראון מול שלומי אזלואי (ניסן עייש)
 

דקה 24: הזדמנות ראשונה לבני סכנין. עלי עותמאן ניסה להפתיע את שוער קריית שמונה, גיא חיימוב, מ-25 מטרים אך הבעיטה שלו הלכה אל מחוץ למסגרת.

דקה 30: בני סכנין עלתה ל-0:1: ז'אורז'יניו התנהל עם הכדור לאורך 30 מטרים ונתן מסירה טובה לוויאם עמאשה שבתנועת גוף השתחרר מקאסיו פרננדס ובעט טוב 16 מטרים מהשער של ק''ש בדרך ל-0:1 של קבוצתו. אגב, עמאשה לא חגג את השער שכבש לזכר לימיו בקרייה.

וויאם עמאשה מבקיע (ניסן עייש)
וויאם עמאשה מבקיע (ניסן עייש)
 

דקה 36: קריית שמונה מחפשת את השוויון. אלקיים הכניס כדור מימין, אקסברד הוריד בעקב אך עאבד מעשרה מטרים בעט מעל לשער.

דקה 39: בני סכנין עלתה ל-0:2: טעות של לואיס גוטיירס שבמקום להרחיק כדור נוח מסר בטעות עם הראש דווקא לשלומי אזולאי שמול השוער בעט לפינה השמאלית והכפיל את התוצאה.

שלומי אזולאי בועט (ניסן עייש)
שלומי אזולאי בועט (ניסן עייש)
 

דקה 44: נפסל שער של סכנין בטענת נבדל. רועי שוקרני מסר עומק לעאבד  שבאחד על אחד מול רן קדוש כבש אך עוד קודם לכן השופט שרק לנבדל.

מחצית שנייה
דקה 50: הזדמות ראשונה לקריית שמונה במחצית השנייה. וובה בראון בעט מ-25 מטרים כדור חזק, אך רן קדוש ירד טוב ועצר.

אלי בלילתי מול עלי עותמאן (ניסן עייש)
אלי בלילתי מול עלי עותמאן (ניסן עייש)
 

דקה 63: עוד הזדמנות לקריית שמונה. בנגיעה הראשונה שלו, המחליף אזוצ'קו אוגו חלף על פני שני שחקני סכנין בסיבוב מרשים אך הבעיטה הייתה חלשה וקדוש עצר.

דקה 65: מצב נוסף לקריית שמונה. קרן טובה של המחליף אלי בלילתי משפשפת את ראשון של עידו אקסברד, אך הכדור שלו יצא לחוץ. 

עירוני קריית שמונה: גיא חיימוב, עודד אלקיים, לואיס גוטיירס, קאסיו פרננדס, חן דילמוני (אור אוסטוינד, 42'), וובה בראון (אזוצ'קו אוגו, 60'), רועי שוקרני, עדן שמיר (אלי בלילתי, 42'), אופיר מזרחי, אחמד עאבד ועידו אקסברד.

בני סכנין: רן קדוש, עלי עותמאן, אברהם פאס, איציק כהן, איהאב שאמי, חאלד חלאיילה, דיוגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו (אלדר חסנוביץ', 75'), שלומי אזולאי (צחי אליחן, 80'), וויאם עמאשה (הילאל מוסא, 59') ופיראס מוגרבי.

עידו אקסברד נוגח (ניסן עייש)
עידו אקסברד נוגח (ניסן עייש)
 

דקה 84: הזדמנות כפולה לשתי הקבוצות. אקסברד משכיב את קדוש ובעט טוב, אבל עותמאן הציל מהקו. סכנין יצאה למתפרצת, דייגו קאצ'ובה הגיע לאחד על אחד מול חיימוב שירד מעולה ומנע ממנו את השלישי

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה