יום שישי, 29.03.2024 שעה 17:31

שחקני כפר סבא מודים לקהל (אחמד מוררה)

יצחק אחרון: צפו ב-0:1 של הפועל כפ"ס על סכנין

אחרי החמצות רבות של שתי הקבוצות, רן יצחק מצא את הרשת (89) ונתן לירוקים שער ניצחון מאוחר. קריאות לפיטורי אלי כהן במשך כל המשחק מצד קהל סכנין

יום שבת, 21/11/2015, 18:30אצטדיון לויטה - 1800 צופיםליגת העל - מחזור 11
בני סכנין
הסתיים
1 0
שופט: זיו אדלר (ציון: 14)
שער רן יצחק (89)
הפועל כפ"ס
ליגת העל 15-16
 פלייאוף עליון 
8324-6636הפועל ב"ש1
8124-7636מכבי ת"א2
5837-4636בית"ר ירושלים3
5342-4536מכבי חיפה4
4840-4636בני סכנין5
4248-3836הפועל רעננה6
 פלייאוף תחתון 
4635-3433מכבי פ"ת1
4643-3733בני יהודה2
4237-3033הפועל ת"א3
3837-2333הפועל כפ"ס4
3639-3233עירוני ק"ש5
3448-3833הפועל חיפה6
3448-2733הפועל עכו7
1250-1433מכבי נתניה8
לוח משחקים
  • הפועל חיפה
  • 3 - 0
  • מכבי ת"א
  • עירוני ק"ש
  • 1 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל כפ"ס
  • 0 - 1
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • 3 - 1
  • הפועל רעננה
  • בני יהודה
  • 0 - 0
  • הפועל ב"ש
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 1
  • הפועל עכו
  • הפועל ת"א
  • 3 - 0
  • מכבי חיפה
הרכבים וציונים
 
 

אחרי פתיחת העונה המגומגמת, נראה כי הפועל כפר סבא מתחילה להתחבר. שחקניו של פליקס נעים השיגו הערב (שבת) 0:1 ביתי מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-11 בליגת העל ורשמו משחק שני ברציפות ללא הפסד ואת ניצחונם השלישי העונה בסך הכל. ואיזה ניצחון דרמטי זה היה. נעים חיכה עד הדקה ה-89, אז רן יצחק סידר לו שלוש נקודות יקרות. אלי כהן וסכנין בצרות.

החבורה בירוק, שרצתה לברוח מעט מהתחתית, פתחה את המשחק עם שני ניסיונות מסוכנים בעשר הדקות הראשונות. עם זאת, המצב המסוכן ביותר במחצית הראשונה הגיע בבעיטה חופשית של סכנין כאשר כדור אדיר של עלי עותמאן זעזע את קורת שערו של אוהד כהן.

הפועל כפ"ס גברה על סכנין 0:1

גם במחצית השנייה שתי הקבוצות ניסו למצוא את הרשת לראשונה במשחק, אך הרבו להחטיא. רק בדקה ה-89 באה המארחת מכפר סבא על שכרה כאשר על השער חתומים צמד המחליפים, עומר פדידה ורן יצחק. הראשון העביר כדור רוחב לחלוץ שנגח פנימה והרים את הקהל בלויטה על רגליו להריע לשער ניצחון המתוק של קבוצתם.

הקבוצה של אלי כהן רושמת משחק חמישי ברציפות ללא ניצחון והפסד שני ברצף. הקהל של הקבוצה מהמגזר צעק במשך כל המשחק לעברו של המאמן להתפטר. בעקבות התוצאה חלפו הירוקים על פני סכנין בטבלה ועלו לפחות זמנית למקום השמיני כשבמאזנם 13 נקודות. סכנין נותרה עם 12 נקודות ותוכל לאבד את המקום התשיעי בסיום המחזור.

שחקני כפר סבא מודים לקהל (אחמד מוררה)
שחקני כפר סבא מודים לקהל (אחמד מוררה)
 

אלי כהן: "מהיום שנחתתי בבני סכנין אני רק סופג קללות"
המאמן המנצח, פליקס נעים אמר בסיום: "תמיד כיף לנצח. אני חושב שהקבוצה שלנו תמיד ברגעים הקשים מראה אורך רוח וזה לא משנה מי משחק, אם זה רן יצחק או לנרי קהינדה. בקבוצת כדורגל יש בערך 20 שחקנים ואין לאף אחד עדיפות על פני מישהו אחר בהרכב. מי שמכיר אותי יודע שאני בן אדם ישר ואני חושב שאני הולך עם היושר המקצועי שלי כך וגם השחקנים יודעים זאת. לגבי הניצחון הערב, אמרתי לא פעם שאנחנו אוגרים נקודות לימים קשים".

תפקוד ההגנה וההתקפה: "כל השנה טענו שההגנה שלנו על הפנים, הערב לא ספגנו וזה דבר בריא מאוד לקבוצת כדורגל. אנחנו עובדים קשה כדי לשפר. בכל הפעמים שרן קהינדה ורן יצחק שיחקו ביחד לא שלטנו במשחק, אפשר לראות את זה בקלטות של כל המשחקים שלנו עד כה. אני מרוצה מאיך ששיחקנו היום אבל יש עוד דברים שטעונים שיפור".

פליקס נעים. העיד על יושרו המקצועי (אחמד מוררה)
פליקס נעים. העיד על יושרו המקצועי (אחמד מוררה)
 

"מהיום שנחתתי בבני סכנין אני רק סופג קללות ולא משנה מה התוצאה" התייחס המאמן אלי כהן לקריאות מהקהל. "אני מאוד מכבד את הקהל אם אפשר לקרוא ל-20 או 30 האוהדים האלו שמקללים קהל".

ההפסד בדקות האחרונות: "אני לא חושב שהיה משחק גדול אבל קרה לנו משהו שחוזר על עצמו לא מעט פעמים לאחרונה. הגענו להמון מצבים מצוינים ואנחנו לא יודעים לנצל אותם. כמאמר הקלשיאה, כשאתה לא מבקיע בצד אחד אתה סופג בצד השני וזה מאוד מאכזב. היינו הרבה יותר קרובים להשיג את השער אך לא הצלחנו. כשמגיעים למשחק כזה אתה נכנס ללחץ, יש משחקים שאתה חייב לקחת בהם נקודות. אנחנו מגיעים למשחק ולא מצליחים להשיג את השער, היינו שווים כאן לפחות נקודה".

אלי כהן (אחמד מוררה)
אלי כהן. סובל מהקהל של סכנין (אחמד מוררה)
 

מחצית ראשונה
שופט המשחק, זיו אדלר, הוציא את המשחק לדרכו.

שחקני כפר סבא לפני שריקת הפתיחה (אחמד מוררה)
שחקני כפר סבא לפני שריקת הפתיחה (אחמד מוררה)
 

שחקני בני סכנין לפני שריקת הפתיחה (אחמד מוררה)
שחקני בני סכנין לפני שריקת הפתיחה (אחמד מוררה)
 

אוהדי סכנין (אחמד מוררה)
אוהדי סכנין (אחמד מוררה)
 

אוהדי הפועל כפר סבא (אחמד מוררה)
אוהדי הפועל כפר סבא (אחמד מוררה)
 

אוהדי בני סכנין (אחמד מוררה)
אוהדי בני סכנין (אחמד מוררה)
 

אוהדי הפועל כפר סבא (אחמד מוררה)
אוהדי הפועל כפר סבא (אחמד מוררה)
 

דקה 6: ההזדמנות הראשונה במשחק הייתה שייכת להפועל כפר סבא. הגנת סכנין הרחיקה את הכדור עד לרז כהן, שמ-20 מטרים בעט כדור שטוח וחלש היישר לידיו של רן קדוש.
 

דקה 8: הזדמנות נהדרת לסכנין. ז'אורז'יניו דהר במרכז השדה והוכשל על-ידי עמיר נוסבאום 19 מטרים מקו השער. עלי עותמאן ניגש אל הבעיטה, עקף את החומה והדביק את הכדור לקורה השמאלית של אוהד כהן.

ז´אורז´יניו (אחמד מוררה)
ז´אורז´יניו (אחמד מוררה)
 

דקה 10: קצב מסחרר למשחק בלויטה. אלירן סיימון מסר להוגו לופס, שהתקדם ובעט נהדר לפינה. קדוש הדף לא טוב היישר לרגליו של מאוויס צ'יבוטה, שבמקום לכבוש את הראשון בעט היישר לגופו של השוער. החלוץ הקונגולזי השתלט על הכדור החוזר והגביה לרחבה, עד לרז כהן שנגח מעל השער.

עלי עותמאן מול מאוויס צ´יבוטה (אחמד מוררה)
עלי עותמאן מול מאוויס צ´יבוטה (אחמד מוררה)
 

דקה 18: ז'אורז'יניו קיבל את הכדור מפיראס מוגרבי בצד ימין של רחבת כפר סבא ומול אוהד כהן בעט מזווית לא קלה כדור ששרק סמוך לקורה הרחוקה והמשיך החוצה.

דקה 21: ריף מסיקה הריץ את טל בנש באגף ימין. המגן המשיך לכיוון המרכז שם המתין לנרי קהינדה שהשתלט על המסירה אך בעט כדור חזק שהמשיך החוצה.

עלי עותמאן מול לנרי קהינדה (אחמד מוררה)
עלי עותמאן מול לנרי קהינדה (אחמד מוררה)
 

דקה 32: שרשרת טעויות בהגנת כפר סבא הובילה את הכדור לצחי אליחן, קשר בני סכנין שממצב קורץ בתוך הרחבה בעט גבוה מעל השער של אוהד כהן שיכל לנשום לרווחה.

צחי אליחן פורץ באגף (אחמד מוררה)
צחי אליחן פורץ באגף (אחמד מוררה)
 

דקה 37: ריף מסיקה חטף את הכדור באגף שמאל והעביר ללופס, שמתוך הרחבה בעט כדור מסובב החוצה. דקה אחר כך, רז כהן איבד את הכדור במרכז השדה וסכנין יצאה קדימה. וויאם עמאשה מסר למוגרבי, אך אוהד כהן יצא טוב והדף את הבעיטה.

פיראס מוגרבי רץ עם הכדור (אחמד מוררה)
פיראס מוגרבי רץ עם הכדור (אחמד מוררה)
 

דקה 45: קהינדה השתלט על הכדור ברחבה, ניער את שחקן ההגנה ובעט כדור חזק החוצה. התקפה רודפת אורי שטרית מסר למסיקה, שבעט כדור חלש למרכז אותו קלט קדוש.

מחצית שנייה
גם בירידה למחצית וגם בפתיחת המחצית השנייה הקהל של סכנין המשיך לקלל את אלי כהן ולקרוא לפיטוריו.

דקה 47: הזדמנות נדירה לכפר סבא. מסיקה השתלט על הכדור בצד שמאל והגביה נהדר ללופס, שנותר חופשי בצד ימין של הרחבה. הקשר הספרדי בעט מהאוויר לפינה הרחוקה וסחט הצלה מקדוש, שהדף היישר לצ'יבוטה. האחרון נגח מקרוב לשער ושוב השוער היה במקום.

דקה 51: קרן של עותמאן מצד ימין הועלתה לכיוון מרכז הרחבה, סגס תאמבי התרומם ונגח מצוין, אך אוהד כהן הציל באינסטינקט נהדר.

אוהד כהן. עומד בפרץ (אחמד מוררה)
אוהד כהן. עומד בפרץ (אחמד מוררה)
 

דקה 57: ז'אורז'יניו הריץ את איהב שאמי באגף שמאל. האחרון הרים בנגיעה כדור נהדר לרחבה, אך הנגיחה של מוגרבי המשיכה היישר לידיו של אוהד כהן.

פיראס מוגרבי מול אוהד כהן (אחמד מוררה)
פיראס מוגרבי מול אוהד כהן (אחמד מוררה)
 

דקה 73: פריצה נהדרת של לופס באגף ימין, בסופה העביר מסירת רוחב שטוחה ומדויקת לרן יצחק. האחרון הכין את עצמו למצב בעיטה, אך הכדור שלו נבלם אצל חאטב עוביידה.
דקה 74: התקפה מתפרצת של סכנין. ז'אורז'יניו מסר למחליף שלומי אזולאי, שמתוך הרחבה בעט כדור מסוכן החוצה.

וויאם עמאשה מול עמיר נוסבאום (אחמד מוררה)
וויאם עמאשה מול עמיר נוסבאום (אחמד מוררה)
 

דקה 89, 0:1 להפועל כפ"ס: שיתוף פעולה של צמד המחליפים הוליד את השער המיוחל. עומר פדידה הרים את הכדור מצד שמאל, יצחק התרומם מעל כולם ונגח לפינה הרחוקה.

הגו לופס ורןם יצחק חוגגים את השער (אחמד מוררה)
הגו לופס ורןם יצחק חוגגים את השער (אחמד מוררה)
 

הפועל כפר סבא: אוהד כהן, עמיר נוסבאום, דינו שקוורץ, טל בנש, אורי שטרית, רז כהן, אלירן סיימון, הוגו לופס, רז כהן, ריף מסיקה (יאניס פאפדופולוס, 73'), מאוויס צ'יבוטה (עומר פדידה, 86') ולנרי קהינדה (רן יצחק, 63').

בני סכנין: רן קדוש, סגס תאמבי, עוביידה חטאב, איציק כהן, עלי עותמאן, איהאב שאמי, דייגו קאצ'ובה, ז'אורז'יניו (חאמד גנאים, 86'), צחי אליחן (שלומי אזולאי, 58'), וויאם עמאשה ופיראס מוגרבי (הילאל מוסא, 78').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה