יום חמישי, 28.03.2024 שעה 19:37

ג'וקוביץ' ואחיו עלו לסיבוב השני בטורניר הזוגות

הראשון בעולם פתח את שיתוף הפעולה עם ג'ורג'ה עם 6:7, 7:6 ו-5:10 על ונוס וגונג בבייג'ין. ניצחון לנדאל ביחידים, איבנוביץ' הדיחה את ונוס

|
נולה ג´וקוביץ´ עם אחיו ג´ורג´ה
נולה ג´וקוביץ´ עם אחיו ג´ורג´ה

נובאק ג'וקוביץ' ורפאל נדאל פתחו היום (שלישי) עם ניצחונות את השתתפותם בטורניר בייג'ין בסין. נולה, המדורג הראשון בעולם שכבר הבטיח את מקומו בפסגה בסוף 2015 אחרי שזכה בשלושה גראנד סלאמים, הביס את האיטלקי סימונה בוללי 1:6 ו-1:6 בסיבוב הראשון. בוללי אגב, ניצח את אחיו של הסרבי במוקדמות.

בסיבוב השני מחכה לנולה שזכה בבייג'ין חמש פעמים, הסיני זה זאנג (219). ג'וקוביץ' עלה למאזן של 0:25 בטורניר בו שמט בחמש הופעות שלוש מערכות בלבד. מאוחר יותר, עלה נולה למגרש עם אחיו בן ה-20 ג'ורג'ה (1,500 בעולם ביחידים) וניצח עמו בסיבוב הראשון בטורניר הזוגות 6:7, 7:6 ו-5:10 על מאו-צ'ן גונג ומייקל ונוס האוסטרלי. פתיחה נפלאה לשיתוף הפעולה בין השניים.

ג´וקוביץ´ חוגג (רויטרס)
ג´וקוביץ´ חוגג (רויטרס)
 

נדאל המדורג שביעי בעולם, גבר 4:6 ו-4:6 על די וו המקומי במשחק לא קל עבור הספרדי שמנסה להבטיח את מקומו באליפות סוף השנה בלונדון. נדאל שלט במשחק עד 4:6 ו-0:1 אבל אז המדורג 230 שמעולם לא שיחק מול שחקן טופ 10, הצליח לשבור שלוש פעמים והספרדי נאלץ שוב ושוב לשבור בחזרה לפני ששבר בפעם הרביעית במערכה את הסיני וניצח.

"בתחילת המערכה השנייה הסיטואציה השתנתה ורק בשלושה המשחקונים האחרונים התחלתי לשחק טוב יותר. כמה חבטות פור הנד טובות העניקו לי את הנצחון", סיכם נדאל שיפגוש בסיבוב השני את ואצק פוספיסיל  הקנדי. המדורג 4 דוד פרר אלוף קואלה לומפור הטרי עבר אף הוא בשלום את המעבר לסין עם 3:6 ו-4:6 על תומס בלוצי מברזיל.

נדאל. פתח ברגל ימין (רויטרס)
נדאל. פתח ברגל ימין (רויטרס)
 

אצל הנשים, גברה קרולין ווזניאקי (8) בסיבוב השני על קיאנג וואנג 5:7 ו-0:6. אנגליקה קרבר מגרמניה (10) גברה על דומיניקה צילבוקובה הסלובקית 1:6 ו-4:6. שרה אראני שהעיפה את פטרה קביטובה בסיבוב הראשון המשיכה לשמינית הגמר עם עוד נצחון נאה על הצרפתיה קרולין גארסיה 4:6, 6:3 ו-1:6.

אנה איבנוביץ' התעלתה וניצחה את ונוס ווליאמס, אלופת טורניר ווהאן הטרייה, עם 6:7 ו-2:6 ובכך סיימה את אחת העונות הטובות של ונוס בת ה-35 שמדורגת, אשר מדורגת במקום ה-14 בעולם.

איבנוביץ´. רשמה ניצחון נאה (רויטרס)
איבנוביץ´. רשמה ניצחון נאה (רויטרס)
 

בלינדה בנצ'יץ' משווייץ פרשה ממשחקה מול מריאנה לוציץ' הקרואטית ובכך חיסלה את סיכוייה להשתחל לאליפות סוף השנה בסינגפור. המדורגת 13 אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה גברה 2:6 ו-5:7 על סאם סטוסר מאוסטרליה.

אלופת ארה"ב הפתוחה פלביה פנטה שמדורגת 3 בטורניר, גברה על טטיאנה פררה מברזיל 3:6, 6:0 ו-4:6. פנטה מנסה להבטיח את מקומה באליפות סוף השנה בסינגפור בשנה האחרונה שלה בסבב.

טורניר טוקיו: ואורינקה העפיל לסיבוב השני, גאסקה הודח
סטן ואורינקה, המדורג ראשון משווייץ, ניצח את ראדק סטאפנק הצ'כי 5:7 ו-3:6. המדורג שלישי ז'יל סימון הצרפתי (10 בעולם) ניצח את מיכאל יוז'ני מרוסיה 4:6 ו-4:6. שלושה מדורגים אחרים עפו.

רוברטו באטיסטה אגוט. פתח ברגל ימין (רויטרס)
רוברטו באטיסטה אגוט. פתח ברגל ימין (רויטרס)
 

הרביעי רישאר גאסקה הפסיד לרוברטו באטיסטה אגוט הספרדי 4:6 ו-1:6. המדורג חמישי קווין אנדרסון מדרום אמריקה הפסיד לז'יל מולר מלוקסמבורג 2:6 ו-3:6, ואילו המדורג שמיני גרגור דימיטרוב מבולגריה נוצח ע"י בנואה פר הצרפתי 4:6, 6:3 ו-1:6.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */