יום חמישי, 28.03.2024 שעה 16:50
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 0 - 0
  • מכבי חיפה

אחד נס: צפו בבית"ר עולה לרבע גמר גביע הטוטו

נס זמיר עם שער יפה (5) ויכולת משובחת הוביל את החבורה של דראפיץ' ל-0:1 קטן על רעננה, שסיימה את דרכה במפעל. בשני הבא: הפועל ת"א בטדי

|
נס זמיר. משחק טוב של הקשר (אורן בן חקון)
נס זמיר. משחק טוב של הקשר (אורן בן חקון)

אחרי קיץ לא שקט, בית"ר ירושלים ובעליה אלי טביב קיבלו הערב (שני) קצת נחת. הצהובים שחורים גברו 0:1 בטדי על הפועל רעננה בתום שלב הבתים של גביע הטוטו ועלו על חשבונה מבית 2 במפעל לשלב רבע הגמר. ביום שני הבא מגיעה הפועל תל אביב לטדי לפתיחת הליגה, ובבירה יכולים לשאוב מעט אופטימיות, גם מהיכולת בחלק משלבי המשחק.

סלובדאן דראפיץ', שראה את קבוצתו מובסת 4:0 על ידי הפועל באר שבע במחזור הקודם, יכול להיות מעודד מהיכולת של נס זמיר, שכבש את שער הניצחון. גם עומר אצילי, שענד את סרט הקפטן בהיעדרו של דושאן מטוביץ', נראה טוב בעמדה החדשה יחסית שלו, זו מאחורי החלוץ.

בית"ר י-ם ניצחה 0:1 את רעננה

מן העבר השני, לחיים סילבס יש עוד לא מעט עבודה בכדי להחזיר לקבוצתו את הצביון המוכר לה כל כך מהעונה שעברה, זה של הקבוצה הלוחמת והעיקשת שקשה להכניע אותה. כנראה שהמאמן גם ראה זאת, שכן כבר במחצית הראשונה החליף את גיא ליפקה (37) בשל החופש שזכו לו המארחים באגף הימני של הגנת רעננה.

עומר אצילי מול יובל שבתאי. הקפטן של בית&qout;ר היה טוב (אורן בן חקון)
עומר אצילי מול יובל שבתאי. הקפטן של בית"ר היה טוב (אורן בן חקון)
 

בית"ר נראתה טוב כבר מהפתיחה, ומהר מאוד באה על שכרה. עומר אצילי מצא בצד שמאל סמוך לרחבה את נס זמיר, כשהאחרון ביצע תנועה רוחבית נהדרת ושלח בעיטה שטוח ומדוייקת לפינה של אריק ינקו, שלא יכול היה להושיע (5). שחקניו של סלובדאן דראפיץ' היו יכולים להגדיל את היתרון, אך הקורה במקרה של גבאי ויכולת טובה של ינקו מנעה מהם לעשות כך.

בחצי השני בית"ר הורידה הילוך, אך הצליחה לשמור על היתרון כשרעננה לא הצליחה להגיע למצב מסוכן באמת ולא אילצה את בוריס קליימן להתאמץ יתר על המידה. כעת יתפנו השתיים לדבר האמיתי, הליגה, כשחניכיו של סילבס יפגשו את העולה החדשה, הפועל כפר סבא, לדרבי שרוני.
מחצית ראשונה
מנשה משיח הוציא את המשחק לדרך לעיני 700 צופים בלבד.

דראפיץ´ (אורן בן חקון)
דראפיץ´ (אורן בן חקון)
 

חיים סילבס (אורן בן חקון)
חיים סילבס (אורן בן חקון)
 

עומר אצילי (אורן בן חקון)
עומר אצילי (אורן בן חקון)
 

דקה 5, בית"ר ירושלים עלתה ל-0:1: איזה פתיחה של החבורה בהדרכתו של דראפיץ'. עומר אצילי מצא עם מסירה מדוייקת את נס זמיר סמוך לרחבת ה-16. זמיר, עשה תנועה משמאל לימין, ועם בעיטה שטוחה סמוך לרחבה היישר אל הפינה הימנית, לא הותיר לינקו סיכוי.

דקה 7: כמעט השוויון. שניר שוקר הרים כדור לתוך הרחבה מבעיטה חופשית על סף הרחבה בצמוד לקו הרוחב. גיא ליפקה התרומם טוב לכדור, אך הנגיחה של המגן לא הייתה מדוייקת והלכה אל מחוץ למסגרת.

נס זמיר (אורן בן חקון)
נס זמיר (אורן בן חקון)
 

דקה 15: שוב הצמד עומר אצילי את נס זמיר משגע את ההגנה של רעננה. הפעם אצילי, שעונד את סרט הקפטן, שלח כדור עומק לעברו של הרכש מבני יהודה, אך בעקבות המסירה המעט חזקה אריק ינקו הספיק להדוף את הסכנה.

דקה 27: הזדמנות להפועל רעננה. דוד קלטינס לא הצליח להגיע לכדור העומק. אליס בקאי הגיע אל הכדור, אך מזווית קשה האלבני בחר לבעוט ואיפשר לבוריס קליימן לבצע הדיפה קלה. רעננה כמעט נענשה בהתקפת הנגד של בית"ר. קליימן שלח כדור ארוך לעברו של דובב גבאי, אך החלוץ בעט מתוך הרחבה אל הקורה.

נס זמיר (אורן בן חקון)
נס זמיר (אורן בן חקון)
 

דקה 28: איזה יופי של משחק יש לנס זמיר. השחקן ששיחק בעבר באלבסטה ביצע דריבל נהדר אותו התחיל מרחק 20 מטרים מן השער. הקשר ההתקפי הגיע אף למצב בעיטה, אך אריק ינקו באינסטינקט נהדר הדף עם הרגל לקרן.

דקה 31: הצלה נהדרת נוספת של ינקו. אורי מגבו הגביה כדור אלכסוני, אבישי כהן הגיע עם הראש, אך השוער, שהיה פצוע בחלק נרחבה מהעונה שעברה, יצא מצוין לעבר שחקן קבוצת הנוער אשתקד והצליח להדוף.

אריק ינקו בפעולה (אורן בן חקון)
אריק ינקו בפעולה (אורן בן חקון)
 

מחצית שנייה
דקה 50: איזה החמצה של דובב גבאי. אורי מגבו מסר כדור רוחב מצד שמאל, חלוץ הרכש מבאר שבע מצא עצמו לבד מרחק חמישה מטרים מהשער, אך הבעיטה שלו הייתה רחוקה מהמסגרת. גם גבאי יודע שהוא מסוגל ליותר.

מגבו מול נמני (אורן בן חקון)
מגבו מול נמני (אורן בן חקון)
 

דקה 59: נס זמיר כבר אמרנו היום? הקשר המוכשר שוב ניסה את כוחו מחוץ לרחבה, הפעם עם בעיטה חזקה מרחק 20 מטר מן השער, אך פיספס במעט את המסגרת של ינקו.

דקה 62: כמעט השוויון. יובל שבתאי התרומם היטב אל הכדור החופשי שהוגבה לעברו ברחבה, אך הנגיחה שלו פיספסה במעט את מסגרת השער של בוריס קליימן, שהוא סך הכל די חסר תעסוקה עד כה.

ינקו הודף, ליפקה משקיף (אורן בן חקון)
ינקו הודף, ליפקה משקיף (אורן בן חקון)

דקה 70: הזדמנות לרעננה. המחליף שניר שוקר ניסה את כוחו בבעיטה שטוחה מחוץ לרחבה, אך הצליח למצוא את הרשת מהכיוון הלא נכון שלה לאחר שהניסיון שלו הלך רק סמוך לפינה של קליימן.

דקה 75: טעות של עמנואל אמבולה כמעט עלתה לרעננה ביוקר. המגן הרחיק כדור לא טוב, ועומר אצילי מרחק 18 מטרים מהשער בעט כדור שטוח, אך זה חלף רק בסמוך לקורה השמאלית של אריק ינקו.

דקה 77: ניסיון של הפועל רעננה. אור אילוז המחליף ניסה את כוחו עם כדור שטוח וחזק בבעיטה סמוך לרחבה, אך הנסיון שלו הלך סנטימטרים ספורים מקורת השער של קליימן, שיכול בינתיים לנשום לרווחה.

דקה 90+1: החמצה של אליס בקאיי. האלבני בעט כדור מתוך הרחבה בזווית אלכסונית לפינה הנגדית, אך הכדור ספק חלף בסמוך לקורה ספק נהדף על ידי בוריס קליימן. האלבני בא בטענות למנשה משיח על כךשלא שרק לקרן וראה את הכרטיס הצהוב ממנשה משיח בעקבות התנהגותו.

בית"ר ירושלים: בוריס קליימן, שניר משען (תומר ירוחם, 59'), דוד קלטינס, ניסו קפילוטו, אורי מגבו, קלאודימיר פריירה, פבלו דה לוקאס, עומר אצילי, נס זמיר (לידור כהן, 68'), אבישי כהן (איציק כהן, 68') ודובב גבאי (דני פרדה, 78').

הפועל רעננה: אריק ינקו, גיא ליפקה (עדי נמני, 37'), עמנואל אמבולה, בן והבה, אחמד שעאבן (אור אילוז, 59'), יובל שבתאי (פקונדו שוסטרמן, 79'), בן בנימין, אלי בבייב, סער בנבניתשתי, אליס בקאיי ושגיא דרור (בן מיזן, 46').

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */