יום שבת, 20.04.2024 שעה 08:57
ארי שמאי

ורמוט גרוע מאוהדי בית"ר

ארי שמאי בטור אישי ל-ONE: אין ספק שהעלייה של ורמוט לדרבי כשהוא צהוב גרועה מהשלכת אבוקות ופגיעה בשוער. ברכות למכבי ושמנדיונדו לא יהיה פאקו

1. ברכות למכבי תל אביב. ניצחון מוחץ על הקבוצה מרנינת הלב וההנהלה שלנו, כשזהבי, בן חיים ואיגייבור משחקים במחצית השנייה בלבד, זה הישג ראוי. שספק אגב אם היה בא לעולם, אלמלא החליט המאמן מספרד לתפקד את שיימן המגן הנהדר כבלם במקום אדי גוטליב. כי בטרם סיימנו להציץ בערך "שמואל שיימן" בוויקיפדיה על מנת להוכיח האם תופקד אי פעם כבלם ( ובכן, התשובה היא לא), ספגה הפועל שני שערים. רק שלא הביאו לנו את פאקו 2, מין ספרדי כזה שחושב שהוא המציא את הכדורגל ויכול בגלל זה (אנחנו הישראלים לא מספיק חכמים להבין ששיימן הוא בעצם בלם ולא מגן), להטריף את הדעת בהרכב ובחילופים שלו. כי לוקסוס כזה, ידידי כבירי ובן זאב, רק מכבי יכולים לאפשר לעצמם. ברכות מכבי, ברכות. נגד ויקטוריה פלזן אני בטוח שזהבי יעלה כבר במחצית הראשונה. ומעניין אם הדברים נכונים גם לגבי ידידינו טל (איזה גול בגביע הטוטו) בן חיים. שבוע טוב טל.

2. ואפשר גם "לקחת" דברים חיוביים מהמשחק הזה ובאופטימיות זהירה לומר שנבנתה בקיץ קבוצה נחמדה, צעירה ומרגשת, שהתשוקה ורוח הנעורים מורגשת בה, שעם עוד כמה כיוונים קטנים וחיזוקים, עשויה להילחם על מקום באירופה. וגם לספר שאת ארבעת השערים במשחק כבשו שחקני הפועל בהווה ובעבר, אחד מהם (ברוך הבא אחי אבו עביד) ערבי, ואף אחד מהם איננו גילי ורמוט, שאף אם יהיה מוגזם לקרוא לו סוס מת, ברור לכולם שכבר מזמן אינו הסוס המהיר באורווה. שבוע טוב גילי, ולהתראות בפסקה הבאה.

מנדיונדו וצוות האימון. רק שלא יהיה פאקו 2 (יניב גונן)
מנדיונדו וצוות האימון. רק שלא יהיה פאקו 2 (יניב גונן)
 

3. אך לפני שבועיים רעשה הארץ. עיתונאים, פרשנים, שוטרים וסתם אנשי ממסד ומשטר, התחרו זה בזה מי יעשה יותר עניין ממופע האבוקות והמטבע של אוהדי בית"ר, שהרי בושה כזו לא נראתה ביציעינו כבר מזמן, וצריך כמובן לכלוא את אוהדי בית"ר שהעזו להדליק אבוקה לשנתיים בכלא ולהרחיקם מהמגרשים לצמיתות. כי הם הרי הבאישו את שם ישראל בניכר (כן, הם, רק הם) ובאירופה, ושערורייה כזו לא נראתה מזמן. כאילו אוהדי הפועל לא ידו בזמנו טיל על אוהדי שירוקי, ואוהדי מכבי לא גרמו לריינשרייבר לשרוק לסיום הדרבי ההוא בדקה בה פרצו לדשא והיכו בין השאר שוטרים. כי דמו של האוהד הישראלי מותר, בעיקר אם הוא לובש צהוב-שחור או אדום (תשאלו את פואד, שבעזרת הרוח הגבית של הרזבובזובים הפופוליסטים, חטף עשרה חודשי מאסר בפועל), ובעושי העוולה הגדולים של הכדורגל הישראלי, איש וניר רשף לא רוצים להתעסק. שבוע טוב ידידי ניר, ההוכחה חברים בפסקה הבאה.

4. כי ניר רשף, התובע של ההתאחדות לכדורגל בישראל, קרא בוודאי, כמו כולנו, את כתב ההגנה של מכבי תל אביב, בתביעת הבוררות שהוגשה על ידי הילד הנפלא והמוכשר והאמיץ בן רייכרט. ובוודאי לא נעלמה ממנו העובדה כי מכבי מודה שם שחור על גבי כתב הגנה, שוורמוט שיחק בדרבי ההוא, יומיים אחרי שהיה ברור לכל שעסקת העברתו למכבי נסגרה בין הקבוצות. אז מה אתה אומר ידידי ניר רשף. מה חמור יותר, להשליך אבוקות לשדה המגרש ואף לפגוע בשוער (בסיכוי של אחד למאה), או לחתום בהחבא, בחדרי חדרים ממוזגים על עסקה של מעבר שחקן ולגרום לשיתופו במשחק חשוב מאין כמוהו, כשברור לרבים במערכת שכעבור שעות, הוא יהיה ברשימת מקבלי השכר של גולדהאר. אני בטוח ידידי ניר, שגם אתה יודע שמקרה רמון-קרויף-ורמוט הרבה יותר חמור מהשלכת והדלקת אבוקות, ולכן רק עומס בעבודה מנע ממך להורות לחברת החקירות ויצמן-יער לחקור את העניין, להגיש נגד המעורבים כתבי אישום בבית הדין המשמעתי לכדורגל, ולהעביר אולי את הממצאים לחקירת המשטרה. אה, שכחתי, המשטרה עסוקה בלרדוף אוהדי כדורגל שהעזו, שומו שמיים, להדליק אבוקות בבלגיה. למה להם לבזבז את הזמן על עבירות שנעשו בין מתחם חודורוב לזה של קריית שלום.

ורמוט מול בומבה. פרשת העברתו למכבי גרועה מהשלכת אבוקות (רדאד ג´בארה)
ורמוט מול בומבה. פרשת העברתו למכבי גרועה מהשלכת אבוקות (רדאד ג´בארה)
 

5. ושבוע טוב גם לידידים מורן מאירי ויעל מרגלית, שני עורכי דין מובחרים, שבמהלך הדיון בבוררות, לא רק שגילו לנו את שערוריית ורמוט-רמון-קרויף, גם האירו את עינינו לעובדה שהטענה שבן רייכרט שיחק בעונה האחרונה בצהוב רק 76 דקות, היא משוללת כל יסוד, שכן מרגלית ומאירי ספרו 371 כאלו. עשר מהן בליגה, ועוד כ-290 בגביע השוקו ובשמינית רבע גמר הגביע. ואני מוסיף לכם מרגלית ומאירי, עוד עשרות אלפי דקות עליי, כולן אגב במשחקי אימון מול מכבי רמת השקמה ואחיותיה ובמשחקונים פנימיים. המספר הזה לבטח ישכנע את כבוד הבורר עמיאל תגר ששהתעקשות של קרויף על רייכרט היא מקצועית, ואינה נובעת מכיס עמוק שיכול לממן את הישיבה של רייכרט באוטובוס השחקנים, ולו רק על מנת להזיק להפועל. שבוע טוב יעל ומורן, ברכות לעלייה לשלב הבא, מי הם בכלל פלזן ליד הקבוצה של קרויף ו-ורמוט.            

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטיתספורט אחר חדשות
טניס
גלישת גלים
בריאות וכושר
האזור המוטורי
ONE CHAMPIONSHIP
כדוריד
כדורעף
כדורשת
ג'ודו
שייט
גלישת רוח
אופניים
אתלטיקה/התעמלות
שחייה
טאקוונדו / אגרוף
ספורט אמריקני / NFL
ספורט בקהילה
ענפי ספורט אילת
התאחדות בתי הספר
המשחקים הפראלימפיים