יום שבת, 20.04.2024 שעה 07:16
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6622-5829מכבי ת"א1
5921-5829מכבי חיפה2
5521-4829הפועל ב"ש3
5036-4229הפועל חיפה4
4029-3029מכבי בני ריינה5
3635-2829בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3733-3228הפועל ירושלים1
3239-2328הפועל חדרה2
3051-3128מכבי פ"ת3
2944-2928מכבי נתניה4
2835-3728בית"ר ירושלים5
2740-3028הפועל ת"א6
2642-2128מ.ס אשדוד7
2141-2228הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • שבת, 20/04, 17:00
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • שבת, 20/04, 18:00
  • מכבי בני ריינה
  • מכבי חיפה
  • שבת, 20/04, 20:00
  • הפועל ב"ש
  • הפועל ירושלים
  • שבת, 27/04, 17:30
  • הפועל חדרה
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 27/04, 18:00
  • מכבי נתניה
  • הפועל ת"א
  • שבת, 27/04, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מ.ס אשדוד
  • שבת, 27/04, 20:00
  • הפועל פ"ת

"כל עוד מכבי לא תגיד לי ללכת, אני נשאר פה"

אחרי שחתם על חוזה חדש, זהבי מבהיר: "הרווחתי זאת בזכות". על אירופה: "לא ויתרתי לגמרי". על האלופות: "השנה אין תירוצים". מחנה ההכנה בארה"ב בוטל

|
ערן זהבי ודור מיכה ב-HP (רדאד ג`בארה)
ערן זהבי ודור מיכה ב-HP (רדאד ג`בארה)

שבוע חלף מאז השלימה מכבי תל אביב זכייה בטרבל היסטורי ובקבוצה ממשיכים לחשוב על העתיד. אתמול נעשה מהלך חשוב לעתיד הקבוצה כאשר ערן זהבי הוחתם על חוזה לחמש שנים ללא סעיף יציאה ואילו הבוקר (רביעי) נמסרו חדשות לגבי העתיד הקרוב יותר - הקיץ הקרוב.

מחנה האימונים של הקבוצה לקראת העונה הבאה, שאמור היה להיערך בניו יורק, בוטל סופית לאחר שבועות של חוסר ודאות ובמקום זה תצא הקבוצה כהרגלה למחנה אימונים באירופה.

בינתיים, הצהובים הציגו הבוקר את שיתוף הפעולה עם חברת HP במפעלי החברה בקריית גת. במסגרת הסכם השותפות, ששוויו עבור מכבי ת"א הוא כ-850 אלף דולר, תהנה הקבוצה מיכולותיה הטכנולוגיות של החברה, שתדפיס את מוצרי הקבוצה ותיקח חלק פעיל במיתוג המועדון והמרצ׳נדייז שלו.

אלברמן, יצחקי, מיכה וזהבי (רדאד ג´בארה)
אלברמן, יצחקי, מיכה וזהבי (רדאד ג´בארה)
 

אל הסיור במפעלי החברה הגיעה נציגות מכובדת של שחקני הקבוצה שכללה את ערן זהבי, ברק יצחקי, גל אלברמן, דור מיכה, גילי ורמוט, נוסא איגייבור, יובל שפונגין, חביב אוחיון ודן גלזר. השחקנים ערכו סיור במפעל ולמדו על הטכנולוגיות ויכולות הייצור של מפעלי HP בקריית גת. בסיור נכח גם המנכ״ל מרטין ביין, שאף העניק חולצה חתומה לעמוס גבאי, הדירקטור לרכש ושרשרת אספקה של HP אינדיגו וסאייטקס.

מי שבאופן טבעי זכה לרבית תשומת הלב היה ערן זהבי, שהפך עם החתימה על החוזה החדש למרוויח הגדול ביותר בתולדות הכדורגל הישראלי עם מיליון יורו לשנה בחמש השנים הקרובות. EZ7 התייחס כמובן לחתימה ואמר שלאורך כל העונה הוא אמר כמה הוא מרוצה במועדון: "אני חושב שאמרתי זאת כל העונה, כל פעם שראיינתם אותי. אתמול זו הייתה החותמת הסופית. אני שמח להישאר במועדון ואני חושב שעשינו את ההחלטה הנכונה. כרגע אני מסתכל לעתיד טוב יותר".

זהבי מסתכל על תמונת האליפות מקרוב (רדאד ג´בארה)
זהבי מסתכל על תמונת האליפות מקרוב (רדאד ג´בארה)
 

הצעות אחרות? "אני חושב שבסך הכל עשיתי מה שטוב לי ומה שנכון לקריירה שלי כרגע, היו גם שיקולים אחרים, ישבתי לשיחה עם מיץ' וג'ורדי והם הבהירו לי לאן המועדון רוצה להתקדם. אני חושב שאני והמועדון שואפים לאותו דבר".

החלום להפוך לשחקן היקר בכדורגל הישראלי: "החלומות מתקדמים לאט-לאט, ככל שמגשימים אחד עוברים לבא בתור. ברור שלפני 6-7 שנים לא חשבתי על זה, אבל תמיד חושבים על הדברים הכי גבוהים ואני חושב שהרווחתי את זה בזכות, המטרה הכלכלית היא טובה, אבל זה לא העיקר. כל הזמן הרגשתי מוערך וכבורג מרכזי ולאו דווקא בגלל שקיבלתי חוזה חדש. העבודה נשארה אותה עבודה ואני אצטרך להוכיח את עצמי כל פעם מחדש על המגרש".

ערן זהבי חוגג (יניב גונן)
ערן זהבי חוגג (יניב גונן)
 

אירופה: "עוד לא ויתרתי לגמרי. ברגע שיהיה משהו שאני ומכבי ת”א נחליט ביחד ששווה את זה, אז נמצא את הדרך לעשות את זה, אני מאוד שלם עם ההחלטה שלי, אני שמח שבמקום העבודה שלי מעריכים אותי ואני נהנה מכדורגל, כל עוד לא יבוא משהו שבגללו במכבי ת"א יגידו לי 'תלך', אז אני נשאר פה".

ליגת האלופות: "אני חושב שזו הצהרת כוונות מבחינת מכבי ת"א ולא רק מהצד שלי. לא נסתיר שזו המטרה שלנו, זו הייתה המטרה גם שנה שעברה, עברנו קיץ לא קל בקיץ הקודם ויש נסיבות מקלות, הקיץ הזה לא יהיו תירוצים. אנחנו יודעים שזו המטרה שלנו ונצטרך לעשות את זה, זה מגיע למועדון הזה ונקווה שנעשה את זה". 

ערן זהבי בפוזה מוכרת (רדאד ג´בארה)
ערן זהבי בפוזה מוכרת (רדאד ג´בארה)
 

הכוכב הצהוב לא חושב שצריכים להיעשות סביבו שינויים דרמטיים מדי כדי שההעפלה לצ'מפיונס אכן תקרה: "ברגע שהקבוצה לקחה את כל התארים, אני לא רואה צורך לעשות שינוי דרמטי. תמיד יש שידרוגים ורענון, אבל הסגל הקיים יישמר. יש לשחקנים פה חוזים, כולם עשו פה עבודה מצויינת וכל אחד תרם את חלקו. מגיע לכולם לקצור את הפירות בעונה הבאה".

שיא השערים: "ברור שאני אשמח לשמור על מספרים כאלה ואני לא אנמיך ציפיות. גם בעונה שעברה אמרו לי שאני לא אוכל להמשיך ככה, שזה לא מספרים נורמליים לקשר, אבל אלה היו שתי עונות מדהימות. אבל הדבר החשוב הוא ההישגים הקבוצתיים ואף אחד לא יזכור כמה שערים הבקעתי, השגנו את המטרות הקבוצתיות וההישגים האישיים זה נחמד".

שחקני מכבי ת&qout;א והתמונות. זהבי מפרגן לחברים (רדאד ג´בארה)
שחקני מכבי ת"א והתמונות. זהבי מפרגן לחברים (רדאד ג´בארה)
 

לסיום התייחס זהבי גם ליחס מהחברים בקבוצה: "אני מקבל מהחברים כל הזמן פרגון, מהרגע שנחתתי בישראל לכל אורך הדרך וגם היום, זו ההזדמנות להודות להם על התמיכה וכל הפרגון זה לא מובן מאליו". ואי אפשר בלי מילה על האירוע ב-HP: "זה חלק מהדברים שאנחנו עושים, אנחנו באירוע מאוד יפה, זה שיתוף פעולה מבורך למכבי ושיהיה בהצלחה לשני הצדדים".

מרטין ביין, שחתם במהלך האירוע על הסכם שיתוף הפעולה עם עמוס גבאי, הדירקטור לרכש ושרשרת אספקה של HP, התייחס גם הוא לחוזה החדש של זהבי: "היה חשוב מאוד שערן יקשור את עתידו עם מכבי ת"א, היו הרבה ספקולציות לגבי החוזה שלו וסעיף היציאה שלו, ואחרי העונות הנהדרות שלו החלטנו לשבת איתו, לחתום איתו על חוזה חדש ולבטל את סעיף היציאה מתוך ההערכה הרבה ליכולתו. יש הרבה ספקולציות לגבי גובה השכר שלו, אבל רק אני והוא יודעים באמת מה הסכום שהוא ירוויח. העובדה שהוא חתם על החוזה היא הדבר הנכון שהיה צריך לעשות, והיה לנו ברור ששחקני מפתח חייבים לשמור. אלו דברים שקורים בכל העולם".

מרטין ביין ועמוס גבאי חותמים על הסכם שת&qout;פ (רדאד ג´בארה)
מרטין ביין ועמוס גבאי חותמים על הסכם שת"פ (רדאד ג´בארה)
 

מחנה האימון בניו יורק: "הבוקר החלטנו לבטל את מחנה האימונים. בשבוע שעבר הבעתי את התסכול שלי מכך שנשחק נגד מכבי פתח תקווה והיומיים האלה מפריעים לנו גם בהכנות לעונה הבאה ומגבילים את לוח הזמנים שלנו. הפגרה שלנו קצרה גם כך. החלטנו שבלתי אפשרי לצאת לניו יורק מהסיבות האלה. זה מתסכל מאוד, כי כולנו רצינו לנסוע לשם וזה היה הדבר החכם עבור הקבוצה. יש לנו עוד אופציות באירופה ונחליט בקרוב לאן נצא".

עתידו של פאקו: "אנחנו יודעים בדיוק מה קורה בתוך המועדון וכמו שמיץ' גולדהאר אמר בשבוע שעבר, אנחנו נודיע לגבי הנושא הזה כאשר הזמן יהיה נכון עבורינו. כל מה שקורה בתקשורת זה שמחברים תשובות של פאקו ותשובות של אנשים אחרים ומנסים לעשות 2 ועוד 2, אבל בפועל לא יוצאת להם התשובה הנכונה".

אסור לפספס
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
נגןמלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
מלחיץ: באמצע המשחק השופט גירש נחש מהדשא
נגןמסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
מסי בפרסומת חדשה לחטיף הצ'יפס האהוב עליו
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */