יום שישי, 29.03.2024 שעה 14:49

תוצאה מצוינת לקנייזבה-מיננקו, שיא לבאסטקר

תחרות הקפיצות של אלכס אברבוך: שיאנית ישראל קפצה לרוחק 14.30 מטרים וניצחה. הקופץ במוט שיפר את שיאו וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23

|
חנה קנייזבה מיננקו (טיבור יגר, איגוד האתלטיקה)
חנה קנייזבה מיננקו (טיבור יגר, איגוד האתלטיקה)

תחרות הקפיצות השנתית של אלכס אברבוך שהתקיימה היום (שבת) נחתמה בהצלחה עם מספר שיאים אישיים משמעותיים ותוצאה טובה של שיאנית ישראל בקפיצה לרוחק, חנה קנייזבה-מיננקו ממכבי ת"א, שניצחה בתוצאה 14.30 מטרים וזכתה במענק כספי של 3,760 ש"ח. יוחאי הלוי ממכבי ת"א סיים ראשון בגברים בתוצאה 15.52 מ'.

תחרות הקפיצה במוט הניבה שיאים אישיים הן בגברים והן בנשים. המשמעותי שבהם היה של איתמר באסטקר ממכבי ת"א, שניצח בתוצאה 5.20 מ', שיפר את שיאו ב-10 ס"מ נוספים וקבע את הקריטריון לאליפות אירופה עד גיל 23 שתתקיים הקיץ. בין הנשים ניצח אולגה דוגדקו-ברונשטיין עם 3.60 מ' והשוותה את תוצאת השנה בישראל, אותה היא עצמה קבעה בחורף. נעה טולדו בת ה-17 ושרון גרינברג בת ה-24, שתיהן אתלטיות לידר ירושלים, קבעו 3.40 מ', סיימו במקומות השלישי והשני בהתאמה ושיפרו את שיאיהן האישיים ב-15 וב-5 ס"מ, גם כן בהתאמה.

בתחרות הקפיצה לגובה לגברים, נאבקו ראש בראש שני הקופצים הטובים בישראל. דמיטרי קרויטר ממכבי ת"א יצא עם ידו על העליונה כשניצח בתוצאה 2.12 מ', והיה קרוב מאוד לעבור 2.17 מ'. צור ליברמן מאתלטי לידר ירושלים סיים עם 2.08 מ'. בין הנשים הייתה זו ירדן דליהו ממכבי ת"א שניצחה עם 1.72 מ' ושיפרה את שיאה ב-1 ס"מ. דינה מז'ידוב ממכבי כיוונים ב"ש שסיימה שנייה, השוותה את שיאה האישי כשקבעה 1.67 מ'.

אבירם שוורצברד ממכבי ת"א ניצח בתחרות הקפיצה לרוחק בתוצאה 7.45 מ' - 1 ס"מ בלבד משיאו האישי, ובכך גם השווה את תוצאת השנה של חברו לאימונים גילרון צבקביץ' מאתלטי אורן השרון, שהסתפק הפעם רק במקום השלישי עם  7.05 מ', רועי אליקים, אף הוא מאורן השרון, סיים שני עם 7.13 מ'. בין הנשים ניצחה יפעת זליקוביץ' ממכבי ראשל"צ עם 5.97 מ'.

איתמר באסטקר (טיבור יגר, איגוד האתלטיקה)
איתמר באסטקר (טיבור יגר, איגוד האתלטיקה)
 

בתחרות שולבו גם מספר תחרויות ריצה. אמרי פרסיאדו ממכבי ת"א ניצח, די כצפוי, הן בריצה ל-100 מ' והן במרחק הכפול. אלוף ישראל ב-100 מ' קבע בגמר 10.65 שניות והקדים את עמית כהן מהפועל חולון שקבע 10.79 שניות והשווה את שיאו האישי. עמרי הרוש ממכבי ת"א סיים שלישי עם 10.89 שניות. במרחק הכפול, בו רצו הגברים בלבד, קבע פרסיאדו 21.77 שניות.

בריצה המקבילה לנשים, ניצחה ויקטוריה צ'יסום דורו מאתלטי הסמטה דרום ת"א בתוצאה 12.09 שניות. דקלה גולדנטל ממכבי כיוונים ב"ש שחצתה שנייה את קו הגמר בתוצאה 12.31 שניות, שיפרה את שיאה ב-3 מאיות. גם עדן דורי ממכבי ת"א שיפרה את שיאה, במאית, כשקבעה 12.66 וסיימה רביעית, אחרי חברתה לאגודה נועה ברליאה שהקדימה אותה ב-28 מאיות..

בריצה ל-100 מ' משוכות, ביססה מאיה אביעזר ממכבי ת"א את מעמדה כנציגת ישראל לאליפות אירופה לאומות כשניצחה בתוצאה 14.18 וקבעה בכך את שיאה האישי, לאחר שהשנה טרם הצליחה להשלים ריצה בה הרוח החוקית הייתה מותרת להכרה בשיאים רשמיים. התוצאה הזו אף הקפיצה את אביעזר, ילידת ישראל שמשפחתה ירדה לארה"ב, למקום השישי בכל הזמנים במקצוע זה.

בריצה ל-800 מ' גברים ניצח עומרי אנדרסן מהפועל חולון בתוצאה 2:03.12 דק'. בין הנשים ניצחה נרי גטרידה בתוצאה 2:20.63 דק' בריצתה הראשונה העונה במרחק זה.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */