יום שלישי, 16.04.2024 שעה 15:13

שחקני סכנין חוגגים (רדאד ג`בארה)

צפו: שער ענק לעטאא, 2:3 דרמטי לסכנין על נתניה

גדיר וג'אבר נתנו 0:2 לאורחים, ערן לוי וקאיודה קבעו שוויון, אך קאצ'ובה העניק לסכנין ניצחון דרמטי. אלי כהן: "הצגה של קדוש", רוני לוי: "אכזרי"

יום שבת, 25/04/2015, 20:00אצטדיון נתניהליגת העל - מחזור 30
בני סכנין
פנדל מוחמד גדיר (12)
שער עטאא ג'אבר (37)
שער דיוגו קאצ'ובה (92)
הסתיים
2 3
שופט: יגאל פריד (ציון: 12)
פנדל ערן לוי (47)
החמצת פנדל ערן לוי (54)
שער לארי קאיודה (88)
מכבי נתניה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • מכבי ת"א
  • 1 - 4
  • בית"ר ירושלים
  • הפועל ב"ש
  • 2 - 2
  • עירוני ק"ש
  • מכבי חיפה
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל פ"ת
  • 2 - 0
  • הפועל עכו
  • הפועל רעננה
  • 2 - 2
  • הפועל ת"א
  • מ.ס אשדוד
  • 0 - 0
  • הפועל חיפה
  • מכבי נתניה
  • 3 - 2
  • בני סכנין
הרכבים וציונים
 
 

בני סכנין ניצחה הערב (שבת) 2:3 את מכבי נתניה בזכות שער ניצחון דרמטי עמוק בתוך תוספת הזמן. זאת במסגרת המחזור ה-30 בפלייאוף התחתון של ליגת העל.

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בראש שקט, כאשר המארחת רצתה לברוח לרעננה בקרב על המקום השביעי, ואילו האורחים מסכנין, שנשארו בליגה עוד טרם המשחק בעקבות תוצאות המחזור, ניסו לשפר עמדות גם הם ולסיים את העונה עם טעם טוב בפה.

בהתאם לציפיות משתי קבוצות שסיימו את העונה, קיבלנו משחק קצבי ומרתק, כאשר ראשונה לעלות על לוח התוצאות הייתה סכנין, לאחר שמוחמד גדיר כבש בפנדל את שערו ה-14 העונה, לאחר שהוכשל בעצמו. האורחים הכפילו את היתרון בדקה ה-37 אחרי שער בכורה יפהפה בליגת העל לג'אבר עטאא.

בדקה ה-92: 2:3 נהדר לסכנין בנתניה

במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, כאשר הקבוצה של רוני לוי לחצה בכל הכח. זה עזר לה כדי להשיג שני פנדלים, כשאת הראשון ערן לוי כבש (47), אך החטיא את השני (55) כשרן קדוש הדף. השוער המשיך להיות במרכז העניינים כשהדף כל בעיטה של שחקני נתניה המתוסכלים.

הקהל הנתנייתי דחף בכל הכח את הקבוצה שלו ובדקה ה-88 גם קדוש לא יכול היה להושיע, כאשר לארי קאיודה, מי אם לא הוא, כבש את שערו ה-12 העונה והשווה ל-2:2. חלוקת נקודות? לא כל כך מהר. שתי דקות בתוך תוספת הזמן דייגו קאצ'ובה ניצל בישול של מואמן אגברייה המחליף ושלח את אלי כהן ושחקניו לחגוג כל הדרך למקום השביעי, וניצחון ראשון מזה חמש שנים לסכנין על נתניה

אסמאעיל ריאן מנחם את ערן לוי (רדאד ג´בארה)
אסמאעיל ריאן מנחם את ערן לוי (רדאד ג´בארה)
 

רוני לוי: "הצד האכזרי של הכדורגל"
המאמן המפסיד, רוני לוי, אמר בסיום: ״מאוכזבים מאד. אף פעם לא כיף להפסיד בטח לא משער בדקה ה-93. מצד שני, אפשר להיות מרוצים מאיך שהקבוצה והשחקנים משחקים. היום היינו חשופים לצד האכזרי והכואב של הכדורגל. אתה משחק טוב, מייצר יותר מצבים ואתה יותר ראוי לנצח ואתה לא מקבל את מה שמגיע לך. חשוב לנו לנצח ולגרום לקהל שלנו ליהנות למרות שהבטחנו את ההישארות שלנו בליגה, שזאת הייתה המטרה שלנו. יש לנו עוד שלושה משחקים לסיום העונה, נעשה את המקסימום בכדי להביא תוצאות טובות ובסוף נראה באיזה מקום נסיים״

רוני לוי על הספסל (רדאד ג´בארה)
רוני לוי. "חשוב לנו לגרום לקהל ליהנות" (רדאד ג´בארה)
 

על המהלך שגרם להפסד המשחק, מסירתו של ערן לוי והטעות בהגנה, אמר: ״גם אם יש לי מה להגיד על שחקן באופן אישי, לא אגיד את זה בתקשורת. גולים נובעים מטעויות ואני חושב שהיה לנו גם חוסר מזל. יכול להיות שגם ברגעים האחרונים היינו עם אובר מוטיבציה לנסות לעשות את השלישי״. על המשחק בשבוע הבא מול הפועל ת״א: ״משחק קשה, עוד משחק שצריך לשחק בו טוב ולהראות יכולת. הפועל טובה מאד בטח בבלומפילד. יש לנו שבוע להתכונן ונשתדל לבוא עם אותן האנרגיות כמו היום, ולחזור עם תוצאה טובה יותר״.

המאמן המנצח, אלי כהן, אמר: ״חצי ראשון טוב שלנו. אמרתי לשחקנים במחצית שברור לי שנתניה יעלו לחצי השני בשיגעון כי הם באמת קבוצה טובה ומוכשרת עם שחקנים מאד מהירים. היינו צריכים להיות זהירים ואני חושב שבחצי השני נעלמנו. אמנם עבדנו קשה מאד וצריך להגיד שקדוש נתן פה הצגה היום. כל הכבוד לשחקנים, היום היה לנו מזל, ויכולת טובה של קדוש".

אלי כהן על הספסל (רדאד ג´בארה)
אלי כהן. "היה לנו מזל" (רדאד ג´בארה)
 

"אני חייב להגיד שב-2:2 היה לי איזשהו חשש שהקהל ידחוף אותם ושנספוג עוד שער. לשמחתי, לא הורדנו ראש והבקענו שער ניצחון מאד מתוק. היה משחק טוב מאד ואני שמח שיצאנו עם הנקודות״. על השמועות שרצות סביב עמדת המאמן בנתניה השיב כהן: ״אליי אף אחד לא פנה ואני מאמין שאשאר בסכנין״.

מחצית ראשונה
דקה 1: השופט יגאל פריד הוציא לדרך את המשחק באצטדיון העירוני בנתניה לעיני 3000 צופים, רובם נתנייתים.

אוהדי נתניה (רדאד ג´בארה)
אוהדי נתניה ביציע (רדאד ג´בארה)
 

דקה 8: מצב ראשון במשחק למארחים. קאיודה חטף את הכדור מהגנת סכנין, שעט לעבר השער ומסר לערן לוי, שנמצא בתוך רחבת חמשת המטרים, אך זה הסתבך עם הכדור ואיבד את המומנטום.

דקה 10: קאיודה שוב במרכז העניינים. החלוץ הניגרי השתלט על כדור שהורחק מההגנה, עבר במהירות את עאיד חבשי ובעט מ-20 מטרים למסגרת, אך רן קדוש היה במקום.

ערן לוי ואור ברוך מול אסמאעיל ריאן (רדאד ג´בארה)
ערן לוי ואור ברוך מול אסמאעיל ריאן (רדאד ג´בארה)
 

דקה 12, סכנין עלתה ל-0:1: בפעם הראשונה שהאורחים התקרבו לשערו של אריאל הרוש הם גם הצליחו לכבוש. איאד אבו עביד ספק הכשיל את מוחמד גדיר ברחבה, פריד הורה על הנקודה, וגדיר בעט בעצמו את הפנדל, לפינה הימנית של אריאל הרוש ורץ לחגוג עם מאמנו.

מוחמד גדיר כובש את הפנדל מול אריאל הרוש (רדאד ג´בארה)
מוחמד גדיר כובש את הפנדל מול אריאל הרוש (רדאד ג´בארה)
 

שחקני סכנין ואלי כהן חוגגים עם מוחמד גדיר (רדאד ג´בארה)
ורץ לחגוג עם החברים (רדאד ג´בארה)
 
דקה 15: כמעט השוויון של נתניה. קאיודה קיבל את הכדור כעשרה מטרים אלכסונית מהשער, אך קדוש שוב הראה יכולת טובה, כשזינק והדף בפעם השנייה במשחק.

דקה 21: דיא סבע מסר כדור אורך מדוייק לקאיודה, שטס אל השער לבדו. זה כבר היה נראה כגול בטוח אך החלוץ התמהמה, קדוש יצא טוב מהשער, קפץ לרגליו של קאיודה והציל שער בטוח.

דקה 37, סכנין עלתה ל-0:2: עטאא ג'אבר חטף את הכדור מהגנת נתניה, עבר שני שחקנים, וכעשרים מטר מהשער, שלח פצצה אדירה ברגל שמאל לקורה השמאלית ולרשת. שער בכורה בקריירה לקשר הצעיר בליגת העל, ואיזה יופי של שער.

עטאא ג´אבר חוגג עם החברים (רדאד ג´בארה)
עטאא ג´אבר חוגג שער בכורה (רדאד ג´בארה)
 

דקה 45: הזדמנות מצויינת לנתניה. דיא סבע הרים קרן ישירות לראשו של עומר פרץ שנגח מצויין לעבר השער, כדור שעבר את רן קדוש, אך הורחק מהקו על ידי מוחמד זבידאת.

מחצית שנייה
דקה 47, נתניה צימקה ל-1:2: האם הקבוצה של רוני לוי יכולה לחזור? קאיודה ספק הוכשל ברחבה על ידי איגור יובנוביץ' ויצא לקבל טיפול. ערן לוי לקח את הפנדל, בעט לאמצע והכניע את רן קדוש עם שערו העשירי העונה.

ערן לוי כובש בפנדל (רדאד ג´בארה)
ערן לוי כובש בפנדל (רדאד ג´בארה)
 

ערן לוי ממהר לחדש את המשחק (רדאד ג´בארה)
וממהר לחדש את המשחק (רדאד ג´בארה)
 
דקה 50: ערן לוי שלח כדור לדיא סבע ששעט עם הכדור, עבר שחקן ושלח כדור רוחב לעבר קאיודה שבעט לשער ממצב טוב, אך נעצר בהגנת סכנין. הקהל של נתניה, בתצוגת עידוד מרשימה, דחף את שחקניו, שניסו להשוות בכל הכח.

דקה 55, נתניה החטיאה בעיטת עונשין מ-11 מטר: יובנוביץ' לא למד מטעותו שלו והכשיל שוב ברחבה, הפעם את דיא סבע וללא שום ספק. ערן לוי ניסה להשלים צמד מהנקודה הלבנה, אך בעט שוב לאמצע השער וקדוש היה במקום והציל את סכנין משוויון.

רן קדוש עוצר פנדל של ערן לוי (רדאד ג´בארה)
רן קדוש עוצר את הפנדל השני של ערן לוי (רדאד ג´בארה)
 

דקה 66: ערן לוי ניסה לכפר על החטאת הפנדל כשקיבל כדור מרומאריו פירס 15 מטרים מהפינה השמאלית של השער, עבר שחקן ושחרר בעיטה, שחלפה סנטימטרים ליד הקורה של קדוש.

דקה 70: נתניה לחצה להשיג את השוויון ושוב ערן לוי במרכז העניינים. החלוץ בעט פצצה מ-30 מטר, אך הבעיטה שלו פספסה את השער במילימטרים. מיד לאחר מכן אלי כהן ביצע חילוף ראשון כשחאלד חלאיילה נכנס במקום סגס תאמבי הצעיר.

פירס וגדיר רודפים אחרי הכדור (רדאד ג´בארה)
פירס וגדיר רודפים אחרי הכדור (רדאד ג´בארה)
 

דקה 75: רוני לוי ניסה לרענן את השורות בחלק הקדמי והכניס את נבו מזרחי במקומו של אור ברוך. שתי דקות לאחר מכן אותו מזרחי כבר קיבל כדור מקאיודה בתוך הרחבה ובעט לפינה השמאלית, אך קדוש המצויין שוב הדף. מיד לאחר מכן גם אלי כהן ביצע חילוף כשהכניס את מואמן אגברייה במקום חאמד גנאים.

דקה 83: מוחמד גדיר, מהטובים בשורות סכנין, נפצע ופונה על אלונקה מהמגרש כשהוא סובל ממתיחה. יוסף אבו לבן נכנס במקומו. דקה לאחר מכן, מזרחי העביר כדור רוחב מהפינה השמאלית של הרחבה לעברו של סבע, שבעט בנגיעה למסגרת, אך קדוש שוב הדף והציל את סכנין. 

דקה 88, נתניה השוותה ל-2:2: אחרי דקות ארוכות של לחץ, הגיע השוויון המיוחל. עומר פרץ שלח כדור ארוך מצויין לקאיודה, 30 מטר מהשער פנוי לחלוטין, ובעט לפינה הימנית כדור שקדוש לא היה יכול לעצור. שער מספר 12 של קאיודה העונה.

קאיודה חוגג את השוויון (רדאד ג´בארה)
קאיודה חוגג את השוויון (רדאד ג´בארה)
 

דקה 90+2, סכנין עלתה ל-2:3: סכנין לא היו מוכנים להתפשר על נקודה במשחק בו הוליכו דקות ארוכות. אגברייה המחליף פרץ באגף הימני ומסר כדור מעט אחורה לקאצ'ובה, שבעט שטוח מעשרה מטרים כדור שפגע בעידו לוי וחדר לשער.

קאצ´ובה חוגג בתוספת הזמן (רדאד ג´בארה)
קאצ´ובה חוגג בתוספת הזמן (רדאד ג´בארה)
 

מכבי נתניה: אריאל הרוש, עומר פרץ, עיאד אבו עביד, עידו לוי, אורי שטרית, רומאריו פירס, גבי ג'ורג'יו, דיא סבע, אור ברוך (נבו מזרחי, 75), ערן לוי ולארי קאיודה.

בני סכנין: רן קדוש, מוחמד זבידאת, איגור יובאנוביץ', עאיד חבשי, איהב שאמי, סגס תאמבי (חאלד חלאיילה, 71), ג'אבר עטאא, דייגו קאצ'ובה, חאמד גנאים (מואמן אגברייה, 77), אסמעיל ריאן ומוחמד גדיר (יוסף אבו לבן, 83).

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןטניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
טניס רגל: מסי וסוארס מול אלבה ובוסקטס
נגןאיראן: השוער ספג מכות רק כי חיבק אוהדת
איראן: השוער ספג מכות בגלל שחיבק אוהדת
נגןמתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
מתאו מסי כובש חמישייה לזכותה של מיאמי
נגןחכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק
חכו לסוף: ג'ורדי אלבה עם דיוק אדיר מרחוק