יום שלישי, 23.04.2024 שעה 09:35

צ´קול, סירושטיין וקינדה מאוכזבים (נעם מורנו)

11 סיבות לדאגה: 0:0 לאשדוד מול מכבי נתניה

הדרומיים רשמו משחק מספר 11 ברצף ללא ניצחון ליגה, הציגו יכולת רעה והם רחוקה רק 3 נקודות מהקו האדום. רוני לוי: "קלינגר מאמן גדול". צפו בתקציר

יום שבת, 18/04/2015, 20:00אצטדיון נתניה - 3040 צופיםליגת העל - מחזור 29
מ.ס אשדוד
הסתיים
0 0
שופט:(ציון: 12)
מכבי נתניה
ליגת העל 14-15
 פלייאוף עליון 
7032-6736מכבי ת"א1
6438-5336עירוני ק"ש2
6240-6336הפועל ב"ש3
5143-4836בית"ר ירושלים4
5037-5136מכבי חיפה5
4841-3436מכבי פ"ת6
 פלייאוף תחתון 
4444-4333בני סכנין1
4240-3633הפועל ת"א2
4154-4633מכבי נתניה3
3936-3533הפועל רעננה4
3842-2833הפועל עכו5
3447-2533הפועל חיפה6
3259-4333הפועל פ"ת7
3151-3233מ.ס אשדוד8
לוח משחקים
  • בית"ר ירושלים
  • 0 - 0
  • מכבי פ"ת
  • הפועל ב"ש
  • 1 - 1
  • מכבי חיפה
  • עירוני ק"ש
  • 0 - 0
  • מכבי ת"א
  • הפועל ת"א
  • 2 - 1
  • הפועל פ"ת
  • הפועל עכו
  • 0 - 1
  • הפועל חיפה
  • בני סכנין
  • 1 - 1
  • הפועל רעננה
  • מכבי נתניה
  • 0 - 0
  • מ.ס אשדוד
הרכבים וציונים
 
 

מכבי נתניה סיימה הערב (שבת) ב-0:0 מול מועדון ספורט אשדוד במסגרת המחזור השלישי בפלייאוף התחתון וה-29 בליגת העל. הקבוצה של רוני לוי המשיכה את רצף הכישלונות של אשדוד, שרשמה משחק מספר 11 ברציפות ללא ניצחון ליגה.

התיקו של חניכיו של ניר קלינגר הוא בשורה קשה עבור הקבוצה מהדרום, שנהנו מהחזרת הנקודות אחרי פרשת אפא אמברוז, אך סבלה מהתעוררות בתחתית עם הניצחונות של הפועל פתח תקווה ועכו, שכעת מחזיקות במאזן של 26 נקודות, מרחק שלוש נקודות מקלינגר, שכבר שכח את טעמו של ניצחון ליגה ובעיקר מה היא יכולת טובה של קבוצתו.

אשדוד עדיין בבוץ למרות נקודה יקרה

אשדוד פושרת, חלשה וחסרת כל רעיונות בחלק הקדמי ובמצב הנוכחי היא זקוקה להתעוררות מהירה כדי לשרוד בליגה. קלינגר פתח עם מערך מעובה בחלק האחורי ונדמה כי הוא פספס שקבוצתו זקוקה לנקודות כדי להבטיח מקום בליגה העל ולא רק לשחק בצורה סגורה. נתניה מצדה מתברגת היטב במקום השביעי.

החצי הראשון נפתח עם מצב עבור האורחת מכדור נייח של אלכסנדר דויודב אותו מיקי סירושטיין החמיץ ומשם המפגש עבר באופן מוחלט לטובתה של נתניה. החניכים של רוני לוי תקפו ללא הרף בעיקר בשל היכולת הטובה של ערן לוי ורק חוסר מזל מנע יתרון נוח כאשר המצב הקורץ ביותר נפל לרגליו של לארי קאיודה אך החלוץ החמיץ ברשלנות מול אופיר מרציאנו.

ראש, פטי ודוידוב מאוכזבים בסיום, הרוש מנגד  (נעם מורנו)
ראש, פטי ודוידוב מאוכזבים בסיום, הרוש מנגד (נעם מורנו)
 
קאיודה פורץ (נעם מורנו)
קאיודה פורץ. לא הצליח להכניע את מרציאנו (נעם מורנו)
 

הקצב התוסס נרגע בחצי השני כאשר שחקני נתניה הרבו לאבד כדורים. שני המאמנים ערכו חילופים אך גם זה לא שינה את חוסר הדיוק בחלק הקדמי של שתי הקבוצות. האירוע המרכזי של החצי השני הגיע עמוק בדקה ה-89 כאשר דיא סבע, שהיה פעיל מאוד בשורות נתניה, ניסה לשחזר את השער המשובח שלו מהקרן אך לצערו הכדור לא הסתובב מספיק וגם ניסיון נגיחה של קאיודה עלה בתוהו. בסיום נתניה שוב הייתה עדיפה ויכולה להתאכזב מהסיומת, לקלינגר וג'קי בן זקן יש הרבה יותר מ-11 סיבות לדאגה לקראת מאבקי ההישרדות.

דיא סבע פורץ. כמעט ושחזר את השער הקרן המופלא (נעם מורנו)
דיא סבע פורץ. כמעט ושחזר את השער הקרן המופלא (נעם מורנו)
 


קלינגר: "פתחתי עם 3 בהגנה כדי לשלוט", רוני לוי: "קלינגר מאמן גדול"
בסיום אמר ניר קלינגר, ששוב לא הצליח לרשום ניצחון: "המחצית הראשונה שלנו הייתה פחות טובה כי היו השלכות לכך שידענו את התוצאות שהגיעו מהמגרשים האחרים, אין לי ספק בכך, אבל אמרתי לשחקנים במחצית שלא יעזור אם נתעסק בקבוצות האחרות ושאנחנו חייבים להביא את הנקודות בעצמנו. המשחק אחר כך יותר שטף".

קלינגר: "אני בטוח שנישאר"

בנוגע להחלטה לפתוח עם מערך אחורי מעובה: "המטרה של לשחק עם שלושה בלמים הייתה כדי לשלוט יותר בכדור כי עם הכלים של נתניה בהתקפה אסור לשחק איתם פינגפונג במגרש הזה. בסיום היינו יותר קרובים להבקיע, אבל בסדר, נמשיך לגרד נקודה אחר נקודה ונמשיך למשחק הבא".

קלינגר: &qout; (נעם מורנו)
קלינגר: "לא נתעסק בקבוצות האחרות" (נעם מורנו)
 

על הימים שעברו על אשדוד טרם החזרת הנקודות: "זה הכי קל להגיד שאנחנו מסכנים והיה לנו קשה והנקודות, אבל בסדר, לא רצינו את זה. זה נגזר עלינו הטלטלה הזאת של להוריד ולהחזיר. הזמן הזה של הנקודות שפתאום צנחנו והחזקנו את כל הליגה על הגב היה קשה. עשרה ימים שאתה חי באי ודאות ואף אחד לא אוהב את זה וכולנו שידרנו פאסון, אבל היינו בלחץ ואי ודאות ועכשיו צריך לגרד בציפורניים את הנקודות עד סיום הליגה בכדי לגמור את הסיוט הזה".

על יחסיו עם ג'קי בן זקן אמר: "אני חושב שלאורך כל העונה הזאת ג'קי ואני נשארנו צמודים אחד לשני, מי שקרוב אלינו יודע", על מה שעובר עליו כמאמן אמר: "אנחנו עוברים חצי שני של העונה שהוא גיהנום, אבל נצא מזה. זה מחשל. אני בכל שנה לומד עוד ועוד".

ורטה, צ´קול וגידי מאוכזבים בסיום (נעם מורנו)
ורטה, צ´קול וגידי מאוכזבים בסיום (נעם מורנו)
 

מהצד השני,רוני לוי סיפר: "במחצית הראשונה עשינו כמה הנעות כדור טובות מאוד, הגענו לכמה מצבים. נגד אשדוד ששיחקה עם חמישה בהגנה ונלחמה על החיים שלה, זה תמיד קשה מאוד".

רוני לוי: &qout;קלינגר היה שחקן גדול ומאמן גדול&qout;  (נעם מורנו)
רוני לוי: "תמיד קשה מול אשדוד" (נעם מורנו)
 

בקשר ליריבה, מאמן נתניה חלק שבחים: "ניר קלינגר היה שחקן גדול והוא גם מאמן גדול, אבל במשחק מנטרלים את הרגשות ואנחנו רוצים כל הזמן להיות ספורטאים ולשחק עד הסוף, אנחנו רוצים להמשיך כך עד סוף הפלייאוף התחתון כי זה רגיש לכל הקבוצות ואנחנו רוצים פייר-פליי וחייבים עד סוף העונה להיות באותה הרמה".

מחצית ראשונה
מנשה משיח הוציא את המשחק לדרך לעיניהם של 3,040 צופים.

אוהדי מכבי נתניה (נעם מורנו)
אוהדי מכבי נתניה (נעם מורנו)
 

גבאי ורוני לוי (נעם מורנו)
גבאי ורוני לוי (נעם מורנו)
 

ניר קלינגר  (נעם מורנו)
ניר קלינגר (נעם מורנו)
 

אוהדי נתניה (נעם מורנו)
אוהדי נתניה (נעם מורנו)
 

מנשה משיח, ערן לוי ויאיא פטי בפתיחה (נעם מורנו)
מנשה משיח, ערן לוי ויאיא פטי בפתיחה (נעם מורנו)
 

דקה 8: מצב ראשון במשחק. אלכסנדר דוידוב הגביה קרן מצד שמאל, מיקי סירושטיין נגח מצוין לעבר המסגרת אך אור ברוך היה במקום כדי להרחיק לקרן נוספת.

דקה 11: ערן לוי סובב כדור חופשי מכ-35 מטרים בצורה נהדרת היישר לראשו של שמעון הרוש, שנגח היטב אך אופיר מרציאנו היה במקום כדי לקלוט.

דקה 14: שוב מצב נייח ייצר הסכנה. ערן לוי הגביה קרן, הכדור החליק מראשו של עיאד אבו עביד אל לארי קאיודה הגיע אל ראשו של אבו עביד שהחליק בראשו לעבר קאיודה, שלא הצליח להגיע גם הפעם כמו שצריך לכדור ועוד מצב הלך לאיבוד לנתניה. הגנת אשדוד הרחיקה עד לערן לוי שבעט מ-45 מטר כדור מפתיע שנחת על רשת השער העליונה של מרציאנו.

סירושטיין מאוכזב, עידו לוי מביט (נעם מורנו)
סירושטיין מאוכזב, עידו לוי מביט (נעם מורנו)
 

אריאל הרוש (נעם מורנו)
אריאל הרוש (נעם מורנו)
 

דקה 15: עופר ורטה שלח כדור עומק אדיר על 50 מטר היישר לראשו של ירו בלו, שנגח סנטימטרים מהמסגרת של אריאל הרוש. שתי דקות לאחר מכן, שוב קרן של נתניה מצד שמאל, שוב ערן לוי הגביה אל ראשו של אבו עביד, וגם הפעם קאיודה לא הצליח להגיע כמו שצריך לכדור ועוד מצב הלך לאיבוד לנתניה.

דקה 19: שני מהלכי התקפה נהדרים של נתניה שוב לא הסתיימו ברשת. דאבל פס בין דיא סבע לקאיודה הסתים במסירת רוחב של החלוץ לעבר צלישר שלא הצליח להגיע לכדור כמו שצריך. אשדוד הרחיקה, הכדור חזר לקשר שפס עומק ענק שלו מצא את קאיודה מול מרציאנו אך החלוץ החמיץ מול השוער.

עידו לוי משתלט על הכדור (נעם מורנו)
עידו לוי משתלט על הכדור (נעם מורנו)
 

ורטה מול שמעון הרוש (נעם מורנו)
ורטה מול שמעון הרוש (נעם מורנו)
 

דקה 23: עוד מצב לנתניה. שמעון הרוש הגביה לקאיודה, שהוריד בראשו לסבע. הקשר בעט חלש אך הגנת אשדוד הרחיקה רע וגבי ג'ורג'יו הצליח לחטוף ובניסיון לחדור לרחבה הוכשל ממש לפני קו ה-16, כך לפחות על פי מנשה משיח שהעניק כדור חופשי ולא פנדל כפי שרצו בנתניה.

דקה 25: ישראל ראש ראה צהוב על העבירה. ערן לוי ניגש אל הכדור החופשי מכ-17 מטרים כשלפניו חומה מעובה שכללה 8 שחקנים מאשדוד ועוד 3 מנתניה. לוי סובב לפינה הקרובה ומרציאנו בקושי בקושי הצליח להוציא לקרן בהצלה גדולה.

מונד עוצר את הכדור מול ערן לוי וצלישר (נעם מורנו)
מונד עוצר את הכדור מול ערן לוי וצלישר (נעם מורנו)
 

אור ברוך רודף אחרי עופר ורטה (נעם מורנו)
אור ברוך רודף אחרי עופר ורטה (נעם מורנו)
 

דקה 27: עומר צלישר חילץ כדור ושלח מסירת עומק, קאיודה השיג את פטי והוכשל מאחור כ-22 מטרים מהשער. בנתניה רצו אדום, משיח הסתפק בצהוב בלבד.

30: אריאל הרוש בכדור שוער שלח את דיא סבע עד לרחבה של מרציאנו, הקשר העביר לערן לוי שלא הצליח לייצר בעיטה למסגרת. דקה לאחר מכן, ורטה עצר ניסיון של קאיודה לפרוץ לרחבה בעביר מחוץ לרחבה, ליד דגל הקרן השמאלי וראה גם כן כרטיס צהוב. נתניה פשוט יושבת על אשדוד והשער הראשון באוויר. ערן לוי ניגש אל הכדור החופשי ומסר שטוח לעבר גבי ג'ורג'יו שבעט מ-14 מטר לשמיים.

דקה 33: אשדוד יצאה למתפרצת נדירה, עופר ורטה פרץ באגף הימני והעביר רוחב לניב זריהן שלא הצליח למצוא את המסגרת של אריאל הרוש. החמצה גדולה עבור הקבוצה של קלינגר.

ירו בלו נוגח, ערן לוי עולה להרחיק (נעם מורנו)
ירו בלו נוגח, ערן לוי עולה להרחיק (נעם מורנו)
 
קאיודה מול זריהן, מונד וראש (נעם מורנו)
קאיודה מול זריהן, מונד וראש (נעם מורנו)
 

מחצית שנייה
דקה 46: שני המאמנים לא ערכו שינויים בפתיחת החצי השני.

דקה 52: הקצב המצוין מהמחצית הראשונה נרגע כאשר שתי הקבוצות עדיין לא הגיעו למצבי הבקעה.

ברוך לוחץ את מונד (נעם מורנו)
ברוך לוחץ את מונד (נעם מורנו)
 
דוידוב לוחץ את צלישר (נעם מורנו)
דוידוב לוחץ את צלישר (נעם מורנו)
 

דקה 63: אשדוד ניצלה קרן לא מוצלחת של נתניה כדי לצאת למתפרצת אותה סיים ניב זריהן בבעיטה מסוכנת מכ-22 מטרים אלכסונית, שחלפה רק בסמך לקורת השער של אריאל הרוש.

דקה 65: חילוף ראשון של קלינגר. זריהן יצא ופינה את המקום למיכאל אוחנה.

דקה 71: נתניה נחלשה באופן משמעותי במחצית השנייה אך אשדוד לא הצליחה לנצל זאת עד כה, כאשר המתפרצות שלה מסתיימות כמעט בכל פעם עם מסירה לא טובה לרחבה.

ערן לוי עם הכדור (נעם מורנו)
ערן לוי עם הכדור (נעם מורנו)
 

דקה 74: צ'קול קיבל כדור מדוידוב ושלח בעיטה מפתיעה מהאוויר מכ-20 מטרים אלכסונית, אריאל הרוש היה במקום כדי להרחיק לקרן. שתי דקות לאחר מכן, רוני לוי הגיב עם החילוף הראשון שלו ושלח לחוד את נבו מזרחי במקום ברוך.

דקה 84: חילוף שני של נתניה ורוני לוי, שלא מוותר על המשחק. עמית בן שושן החליף את הקפטן ערן לוי. שתי דקות לאחר מכן, צלישר ספג כרטיס צהוב.

מרציאנו קולט את הכדור מול פטי וקאיודה (נעם מורנו)
מרציאנו קולט את הכדור מול פטי וקאיודה (נעם מורנו)
 

דקה 87: גם ירו בלו נכנס לפנקס של מנשה משיח וספג צהוב.  

דקה 89: דיא סבע סובב מהקרן בצד ימין כדור נהדר לפינה הרחוקה, מרציאנו לא יכל לעשות כלום אבל קאיודה לא הצליח לנגוח למסגרת ולהכניע את שוער הנבחרת.

דיא סבע עם הכדור (נעם מורנו)
דיא סבע עם הכדור (נעם מורנו)
 

ורטה, צ´קול וגידי מאוכזבים בסיום (נעם מורנו)
ורטה, צ´קול וגידי מאוכזבים בסיום (נעם מורנו)
 

בן שושן, צלישר, הרוש בלו וסירושטיין בסיום (נעם מורנו)
בן שושן, צלישר, הרוש בלו וסירושטיין בסיום (נעם מורנו)
 

מכבי נתניה: אריאל הרוש, עומר פרץ, עיאד אבו עביד, עידו לוי, שמעון הרוש, גבי ג'ורג'יו, עומר צלישר, דיא סבע, אור ברוך (נבו מזרחי, 76'), ערן לוי (עמית בן שושן, 84') ולארי קאיודה.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יא יא פטי, מיקי סירושטיין, ישראל ראש, רחמים צ'קול, אלכסנדר דוידוב, תום מונד, גדי קינדה, ירו בלו וניב זריהן (מיכאל אוחנה, 65').

RSS RSS   Facebook Twitter טוויטר   הדפס   הוסף תגובה 
אסור לפספס
נגןהוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
הוא נשבר! שיא העולם בזריקה לאחור לסל
נגןמאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
מאוהבים: רונאלדו וג'ורג'ינה מבלים בים
נגןפחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
פחד אלוהים: שוער אחד מול מאה בועטים
נגןהכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס
הכלב פגע בהכל ויודע גם מי תזכה בצ'מפיונס