יום שישי, 29.03.2024 שעה 10:33

500 ניצחונות בקריירה למארי, ניצחון לג'וקוביץ'

הסקוטי גבר 4:6, 6:3 ו-3:6 על אנדרסון והעפיל לרבע גמר טורניר מיאמי, גם נולה בפנים אחרי 7:6 (7:3), 5:7 ו-0:6 על דולוגופולוב. הפסד מפתיע לוונוס

|
אנדי מארי חוגג (רויטרס)
אנדי מארי חוגג (רויטרס)

אנדי מארי הפך הלילה (בין שלישי לרביעי) במיאמי לשחקן התשיעי הפעיל שמשיג 500 נצחונות בסבב ה-ATP אחרי שניצח הלילה, לא בקלות, בשמינית הגמר של הטורניר את הדרום אפריקאי קווין אנדרסון 4:6, 6:3 ו-3:6.

מארי הופך גם בזאת לבריטי הראשון שרושם 500 ניצחונות בהיסטוריה. "שיחקתי משחקון אחד רע ב-3:3 במערכה השנייה, וזה גרם לי לאבד ריכוז ואת המערכה השנייה. במערכה השלישית כבר יצרתי לי יותר הזדמנויות וזה עבד טוב יותר" אמר מארי, אלוף הטורניר פעמיים בעבר.

ברבע הגמר יחכה למארי, הצעיר האוסטרי דומיניק טים בן ה-21, שעלה לראשונה בחייו לרבע גמר טורניר מסדרת המאסטרס אחרי 6:7 (5:7), 6:4 ו-5:7 על אדריאן מאנארינו הצרפתי. "הוא בחור מוכשר מאוד, התאמנתי איתו. כל הקריירה שלו עוד לפניו ויהיה לי משחק קשה מאוד" הוסיף מארי לקראת רבע הגמר.

נובאק ג´וקוביץ´ (רויטרס)
נובאק ג´וקוביץ´ (רויטרס)
 

בעוד מארי קוטף את הכותרות, נובאק ג'וקוביץ', הראשון בעולם, אלוף מיאמי הנוכחי, עבד מאוד קשה כדי לעבור את אלכסנדר דולוגופולוב האוקראיני. זה נגמר רק אחרי שעתיים עם 7:6 (7:3), 5:7 ו-0:6. במערכה הראשונה כל שחקן שבר פעמיים בדרך לשובר השוויון בו ניצח האוקראיני. במערכה השנייה דולוגופולוב כבר שבר, הוליך 2:4 וריח של סנסצייה ענקית היה באוויר, אבל הראשון בעולם שבר בחזרה, והצליח להשיג שבירה קריטית ל-5:6 כדי לקחת את המשחק למערכה שלישית שכבר היתה חד צדדית.

ג'וקוביץ' ישחק ברבע הגמר מול המדורג שישי, דוד פרר הספרדי, שניצח את ז'יל סימון הצרפתי 6:7 ו-0:6. המדורג רביעי, קאי נישיקורי מיפן מחץ את המדורג 18, דיוויד גופן הבלגי עם 1:6 ו-2:6. נישיקורי יצטרך להתמודד ברבע הגמר עם ג'ון איסנר האמריקני שניצח בקרב של הגשות ללא שבירות את המדורג חמישי מילוש ראוניץ' הקנדי, 7:6 (7:3), 6:7 (6:8) ו-6:7 (5:7). איסנר ירה 25 אייסים, ראוניץ' הסתפק ב-13.

נישיקורי (רויטרס)
נישיקורי (רויטרס)
 

תומס ברדיך הצ'כי (8) עבר את גאל מונפיס הצרפתי שפרש בפיגור 6:3 ו-3:2. הצ'כי יפגוש בחואן מונקו הארגנטיני (46 בעולם, בשיאו בטופ 10) שניצח בקלות את מדיחו של רפאל נדאל, פרננדו ורדסקו הספרדי עם 3:6 ו-3:6.

סוארס נבארו הדהימה את וונוס
בנשים נקבע חצי הגמר הראשון בטורניר וזאת אחרי הפתעה גדולה כשקרלה סוארס נבארו, המדורגת 12 בעולם, גברה על וונוס וויליאמס בת ה-34, 6:0, 1:6 ו-5:7 אחרי דרמה גדולה.

וונוס וויליאמס (רויטרס)
וונוס וויליאמס (רויטרס)
 

וונוס, שפתחה עם 0:6 צפוי, ונראתה דוהרת לעבר גמר מול אחותה, נשברה שש פעמים בשתי המערכות הבאות, ובמשחקון ה-12 של המערכה השלישית ביצעה 2 טעויות כפולות. "היו לי יותר מדי טעויות. לא היה לי איזון בין האגרסביות לבין זה שהכדור ישאר במגרש" אמרה וויליאמס, אלופת הטורניר שלוש פעמים בעבר, שעוברת עונה מצוינת ויכלה להיכנס לטופ 10 בסוף הטורניר, אם לא היתה נעצרת.

סוארס נבארו שבעצמה חווה עונה נפלאה ותטפס לפחות למקום ה-11 בעולם, תשחק בחצי הגמר נגד העשירית בעולם, אנדריאה פטקוביץ' מגרמניה שניצחה בקלות מפתיעה את הצ'כית קרולינה פליסקובה (14), 4:6 ו-2:6.

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */