יום חמישי, 28.03.2024 שעה 14:35
ליגת העל 23-24
 פלייאוף עליון 
6220-5526מכבי ת"א1
5518-5526מכבי חיפה2
4919-4526הפועל ב"ש3
4732-3826הפועל חיפה4
3426-2726מכבי בני ריינה5
3331-2626בני סכנין6
 פלייאוף תחתון 
3133-2826הפועל ירושלים1
3048-3126מכבי פ"ת2
2841-2926מכבי נתניה3
2838-2126הפועל חדרה4
2637-2926הפועל ת"א5
2534-3426בית"ר ירושלים6
2242-2026מ.ס אשדוד7
1939-2026הפועל פ"ת8
לוח משחקים
  • הפועל ב"ש
  • שבת, 30/03, 16:00
  • הפועל חיפה
  • הפועל חדרה
  • שבת, 30/03, 17:00
  • הפועל פ"ת
  • מכבי פ"ת
  • שבת, 30/03, 19:30
  • מ.ס אשדוד
  • מכבי ת"א
  • שבת, 30/03, 20:00
  • בני סכנין
  • מכבי נתניה
  • ראשון, 31/03, 20:00
  • בית"ר ירושלים
  • מכבי חיפה
  • ראשון, 31/03, 20:30
  • מכבי בני ריינה
  • הפועל ירושלים
  • שני, 01/04, 20:00
  • הפועל ת"א

צפו במחדל: אדם חודר עם רימון עשן לסמי עופר

אוהד שלא זוהה חדר ליציע מכבי ת"א והשליך רימון עשן ירוק למרות הבידוק הביטחוני. הצהובים עומדים על כך לדין. האלופה מול ק"ש ב-20:30 בגביע

|
אוהדי מכבי ת
אוהדי מכבי ת"א (עמית מצפה)

ההתאחדות לכדורגל הודיעה אתמול (שלישי) כי מכבי תל אביב תעמוד לדין בגין זריקת רימון עשן מהיציע בו ישבו אוהדיה במשחק בסמי עופר נגד הפועל חיפה, ולידי ONE הגיע היום הסרטון אשר מציג כיצד אותו אוהד, שעל פי טענת אוהדי מכבי ת"א הוא בכלל אוהד מכבי חיפה אשר הסתנן ליציע וזרק רימון עשן ירוק, חודר ליציע ועובר את הבידוק הבטחוני בלי שמבחינים בכך שהוא נושא עליו את רימון העשן.

בסרטון נראה גם כיצד הוא משליך את רימון העשן בתוך היציע בו ישבו אוהדי מכבי תל אביב. לאחר המשחק דווח כי אוהדי מכבי ת"א רדפו אחר אותו אוהד והכו אותו.

עוד נודע כי מתנהלים מאמצים קדחתניים לאתר את אותו אוהד ולהביאו לדין. יש לציין את העובדה שבאצטדיון סמי עופר, שנבחר לאחרונה לאחד המובילים בעולם, פעלו בצורה יסודית כאשר הגיעו אל אותו אוהד דרך סרטוני האבטחה עליהם עברו בקפידה עד לזיהוי מלא של החשוד. מדובר באחד האצטדיונים הבודדים בישראל בו עושים מאמץ לאתר אוהדים פורעי חוק אשר הפרו את הסדר באצטדיון.

מהנהלת האצטדיון נמסר בתגובה: "אצטדיון סמי עופר מעמיד לרשות הקבוצות המארחות מערכות אבטחה, בקרה ושליטה מהמתקדמות והמשוכללות ביותר בארץ ובעולם, הכוללות מערך של למעלה מ-200 מצלמות הפזורות בכל רחבי מתחם האצטדיון, העוקבות ומתעדות, עד לרמה של זיהוי פנים, את האוהדים מרגע כניסתם ועד עזיבתם את האצטדיון. כראיה לכך, האוהד החשוד, שזוהה במערכת האבטחה מרגע הגעתו למתחם ובמשך כל זמן שהייתו ועד עזיבתו את המתחם".

"חשוב להדגיש כי האחריות לנושא האבטחה בזמן משחק היא על הקבוצה המארחת ועל חברת האבטחה שלה. הנהלת אצטדיון סמי עופר תמשיך להעמיד את מתקן הכדורגל המתקדם ביותר בישראל, גם בתחום האבטחה והיכולת לאתר ולתחקר לאחור אירועים שתועדו במתחם האצטדיון, כדי להעניק תחושת בטיחות וביטחון מירבית ולהינות מחוויית הצפייה הבינלאומית בסמי עופר".

צפו באוהד מבריח רימון למגרש

פאקו: ק"ש לא פגיעה יותר, היא קבוצה תחרותית וחזקה
מכבי תל אביב קיימה היום את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת הגומלין ברבע גמר גביע המדינה מול עירוני קריית שמונה הערב (20:30) בבלומפילד שבה לקחו חלק המאמן פאקו אייסטרן והחלוץ ברק בדש.

המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 והצהובים ינסו להיעזר בשער החוץ כדי להעפיל לחצי הגמר ולשמור על חלום הדאבל בחיים. מכבי תל אביב לא ניצחה העונה את הקבוצה מהצפון בשלושה מפגשים שהתקיימו בין השתיים בליגה ובגביע.

בינתיים, למעלה מ-12,500 כרטיסים כבר נמכרו למשחק וגם שער 4 נפתח למכירה הבוקר, כאשר עד כה נמכרו כ-500 כרטיסים במחיר של 55 שקלים.

מסע"ת לקראת המשחק מול ק"ש

בפתח דבריו, התייחס אייסטרן להפסד של הקבוצה הצפונית לבאר שבע: "צפיתי במשחק ביניהן. לא היה שום דבר חדש, ק"ש היא קבוצה תחרותית ויריבה חזקה. אני לא חושב שהם יותר פגיעים אחרי הפסד אחד כי הם הוכיחו שהם יודעים לשמור על המשכיות".

המאמן התייחס לעובדה כי קבוצתו סובלת מכמה פציעות משמעותיות: "אני מאמין שהסגל שלי חזק וארוך מספיק כדי להתמודד עם כל הפציעות". על חואן פאבלו קולינאס, ששב לשער בניצחון על בני סכנין, אמר: "הוא היה חשוב לקבוצה לא רק העונה, אלא בשלוש השנים האחרונות והוא נותן לנו את היציבות להתחיל את המשחק מהחלק האחורי".

חואן פאבלו (יניב גונן)
קולינאס. "נותן לנו את היציבות להתחיל את המשחק מהחלק האחורי" (יניב גונן)
 

כשנשאל האם לא יאפשר לעדן בן בסט לשחק אחרי שסינן קללות לעבר הספסל כשהוחלף בניצחון על סכנין, אמר: "זה נורמלי שלפעמים שחקנים עצבניים אחרי חילופים, אבל כל עוד הם ימשיכו להתנהג בצורה הנכונה ואני אחשוב שצריך להשתמש בהם, אעשה זאת".

המאמן התייחס לעובדה כי החלוץ לא מרוצה מדקות המשחק שלו ואמר: "בן בסט אמר לי שהוא מוכן לשחק כמה דקות שצריך. הוא לא שוחח איתי אחרי המשחק, ואני חושב שאתם (אנשי התקשורת) מנפחים את העניין סתם. הוא לא שם את עצמו לפני הקבוצה. אם המאמן חושב שזה לטובת הקבוצה לעשות חילוף כלשהו, הוא צריך לעשות זאת ועל השחקנים לכבד את זה".

בן בסט חוגג עם חבריו (משה חרמון)
בן בסט. "אמר לי שהוא מוכן לשחק כמה דקות שצריך" (משה חרמון)
 

כשנשאל האם הוא חושש שאוהדי הקבוצה לא יתמכו בה לנוכח היכולת לאחרונה, אמר: "אנחנו יודעים שרובם מאחורינו גם בזמנים הקשים שאנחנו עוברים, אבל יש מיעוט שלא. כאשר דיברתי על חוסר הכבוד לשחקנים, התכוונתי לאלו שאינם תומכים. בכל קבוצה יש מיעוט שלא מתנהג בצורה הראויה. אנחנו יודעים מה השפעה רעה יכולה לעשות וזה משהו שהם יצטרכו לקחת בחשבון".

על המשחק אמר: "אני מצפה משחקניי שיראו את המחויבות מהמשחקים האחרונים כי זה משחק הדחה. ננסה לנצח ולא נחשוב על עלייה בשער חוץ". המאמן התייחס גם לסיכוייו של גילי ורמוט להחלים מפציעתו ולהיות בסגל: "הוא כנראה לא יהיה כשיר למשחק".

אוהדי מכבי ת&qout;א (יניב גונן)
אוהדי מכבי ת"א. "רובם מאחורינו" (יניב גונן)
 

גם בדש התייחס ליכולת החלשה של קבוצתו לאחרונה: "אחרי כל הפסד, יוצא טיפה האוויר, אבל אנחנו לא צריכים להתייחס אליו, אלא לבוא מחויבים ואני מאמין שמול הקהל האדיר שלנו נעשה את העבודה".

החלוץ הקפיד להחמיא לקבוצתו לשעבר ואמר: "שומעים הרבה על היריבות שלנו עם ק"ש ואני חושב שזה טוב. הם עושים עונה גדולה ומקשים עלינו מאוד במאבק על האליפות".

על העובדה כי מכבי ת"א לא ניצחה העונה את ק"ש ובבית הפנימי שכולל גם את ב"ש היא מדורגת רק שלישית וצברה רק שתי נקודות, אמר: "אני לא רואה שום דבר פסיכולוגי בזה שלא ניצחנו אותם העונה ואני מקווה שנעשה את העבודה מולם".

גילי ורמוט (רדאד ג´בארה)
ורמוט. לא צפוי להחלים בזמן למשחק (רדאד ג´בארה)
 

"מה זה משנה אם נהיה במקום השלישי ובסוף השנה ניקח אליפות? יכול להיות שביריבות האישית בינינו לא הצלחנו, אבל הליגה לא נגמרת במשחקים האלו. בסופו של דבר, אנחנו צריכים לנצח בישורת האחרונה".

בדש התייחס גם לעובדה כי הוא הפך לשחק מרכזי בשורות האלופה: "זה מחמיא לי מאוד, אבל מי שעקב אחרי בקריירה, ידע שבכל מועדון מצאתי את מקומי. ידעתי שלהגיע למועדון מפואר כמו מכבי ת"א זה קשה מאוד, אבל אני מבחינתי נותן הכל ומקווה לשחק כמה שיותר".

על העובדה כי עבר מועדונים רבים, אמר: "אני לא חושב על מה שהיה, כי אני נמצא במקום אחר. מדברים הרבה על גילי המתבגר, אבל אני מרגיש צעיר ושיש לי הרבה מה לתת. אני חושב על הניסיון ועל איך להשתפר".

ברק בדש מול עומר שרעבי (יניב גונן)
בדש. "בכל מועדון מצאתי את מקומי" (יניב גונן)
 

על הטראש טוק בין המועדונים אחרי המשחק הראשון בגביע, אמר: "אנחנו רוצים לקחת את זה רק ליריבות ספורטיבית. זה קורה במהלך משחקים. כל החבר'ה בק"ש ימשיכו להיות חברים שלי גם אחרי המשחק".

אסור לפספס
נגןמי המנצח הגדול באתגר ההשחלות על חוף הים?
מי המנצח הגדול באתגר ההשחלות בחוף הים?
נגןכשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
כשהמציל שלך בבריכה הוא ארלינג הולאנד
נגןמה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
מה חושבים החברים לנבחרת ברזיל על אנדריק?
נגןרונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
רונאלדו בפרסומת חדשה לחלב גמלים בסעודיה
כדורגל ישראלי חדשות
ליגת העל
ליגה לאומית
ליגות נמוכות
גביע המדינה
גביע הטוטו
גביע הטוטו לאומית
ליגת העל לנוער
נוער וילדים NEXT ONE
ספורט תיכוניים
ליגת ''יעז'' פוצ'יוולי
נבחרת ישראל
ליגת העל לנשים
הליגה הלאומית לנשים
התאחדות/שופטיםכדורגל עולמי חדשות
ליגה ספרדית
ליגה איטלקית
ליגת האלופות
הליגה האירופית
קונפרנס ליג
ליגה אנגלית
ליגה גרמנית
ליגה צרפתית
ליגה בלגית
ליגה הולנדית
ליגה רוסית
ליגה טורקית
ליגה יוונית
ליגה קפריסאית
ליגה סקוטית
ליגה פורטוגלית
ליגה שווייצרית
ליגה אוסטרית
ליגה פולנית
ליגה ארגנטינאית
ליגה ברזילאית
יורו 2024
ליגת האומות
מוקדמות יורו 24
מונדיאליטו
יורו עד 21
ליגות נוספותכדורסל ישראלי חדשות
ליגת ווינר סל
גביע המדינה
גביע ווינר
לאומית גברים
ליגת ווינר אתנה נשים
ליגת התיכונים
נבחרת ישראלכדורסל עולמי
חדשות
NBA
יורוליג
יורוקאפ
ליגת האלופות של פיב''א
ליגה ספרדית
ליגה יוונית
ליגה איטלקית
ליגה טורקית
ליגה אדריאטית
/* LAST / NEXT ROUNDs */